شورت اجتماعی: YouTube موجودی تبلیغات را گسترش می دهد ، توییتر Fletets و غیره را راه اندازی می کند

thumbnail

YouTube برای نمایش تبلیغات در کانالهایی که در برنامه شریک نیستند

در جدیدترین شرایط به روزرسانی سرویس ، سازندگان YouTube موافقت می کنند که این سرویس بتواند از محتوای خود با تبلیغات کسب درآمد کند (یا برای دسترسی به کاربران از آنها هزینه دریافت می کند) اما لزوماً حق اشتراک درآمد ندارند. برای واجد شرایط بودن برای شریک کردن درآمد YouTube در برنامه شریک (YPP) ، کانال ها باید در 12 ماه گذشته بیش از 4000 ساعت تماشا داشته باشند و از دیگر شرایط مشترک بیش از 1000 مشترک باشد.

YouTube گفت: “این بخشی از سرمایه گذاری های مداوم ما در راه حل های جدید مانند تبلیغات Home Feed است که به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا با مسئولیت پذیری از مقیاس کامل YouTube استفاده کنند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و تجارت خود را توسعه دهند.”

چرا اهمیت می دهیم از نظر تبلیغ کنندگان ، این تغییر به معنای موجودی تبلیغات بیشتر در YouTube است که همانطور که شرکت متذکر شده است ، بر روی آن تمرکز کرده است. این سوال ایمنی نام تجاری را ایجاد می کند. آیا تبلیغات خود را در این کانال ها می خواهید؟

YouTube می گوید از زمان تحریم بسیاری از تبلیغ کنندگان ، پلتفرم تبلیغات در کنار محتوای قابل اعتراض در سال 2017 ، کنترل های مناسب بودن نام تجاری آن بهتر شده است. شرکا و سازمانهای صنعتی ، “شرکت گفت.

البته برای سازندگان ، این بدان معناست که YouTube می تواند قبل از واجد شرایط شدن برای YPP ، درآمد خود را از محتوای شما شروع کند.

YouTube وارد تبلیغات صوتی می شود

همچنین از YouTube: تبلیغات صوتی. تبلیغات صوتی اکنون در YouTube و همراه با “مجموعه موسیقی پویا” کانالهای مختلف در ژانرهای موسیقی مانند لاتین ، K-pop و همچنین صف هایی با هدف ایجاد روحیه و علایق مانند تناسب اندام ، در بتا هستند. یوتیوب این هفته در یک پست وبلاگی نوشت: “صف های موسیقی و تبلیغات صوتی امکان حضور در مقیاس را فراهم می کنند ، خواه YouTube در جلو و مرکز تماشا شود یا به عنوان زمینه زندگی روزمره بازی کند.”

تبلیغات صوتی 15 ثانیه ای YouTube با یک تصویر یا یک انیمیشن ساده همراه است و شامل پیوندی به سایت تبلیغ کننده است. هدف اصلی آنها آگاهی از نام تجاری است و اکنون در Google Ads و Display & Video 360 به صورت CPM برای تبلیغ کنندگان در دسترس است.

چرا اهمیت می دهیم مقیاس YouTube ورود آن به تبلیغات صوتی دیجیتال را به ویژه قابل توجه می کند. طبق گفته این شرکت ، بیش از 2 میلیارد شنونده موسیقی ماهانه در YouTube وجود دارد. در مقابل ، Spotify با محصول پشتیبانی شده از تبلیغات خود به 185 میلیون کاربر ماهانه می رسد. IAB گزارش داد که درآمد تبلیغات صوتی اینترنتی در سال گذشته به 2.7 میلیارد دلار رسیده است که 21 درصد بیشتر از سال قبل است. یوتیوب می گوید بیش از 50٪ از کاربران ورود به سیستم که در طول روز به محتوای موسیقی گوش می دهند ، بیش از 10 دقیقه محتوای موسیقی را در سیستم عامل مصرف می کنند.

مطالب مرتبط  آگهی های محلی Google ویژگی های خدمات را برای فروش فروشگاه ، "بعداً انتخاب کنید" ، برای فروش فروشگاه به دست می آورند

به روزرسانی برای تبلیغات محتوای مارک دار اینستاگرام: گردش کار جدید ، برچسب های محصول و موارد دیگر

تبلیغ کنندگان اینستاگرام اکنون می توانند تبلیغات محتوای مارک دار را ایجاد کنند بدون اینکه سازندگان مجبور باشند ابتدا پست ارگانیک ارسال کنند. تبلیغات محتوای مارک دار در اینستاگرام از ژوئن 2019 آغاز شده است. با گردش کار جدید ، تبلیغ کنندگان از ایجادکنندگان دسترسی به ایجاد تبلیغ را درخواست می کنند. پس از تأیید درخواست یک خالق ، سپس به وی اطلاع داده می شود که تبلیغات مارک دار را که از تبلیغ کننده تحت عنوان سازنده نمایش داده می شود ، تأیید یا رد کند. در Stories ، تبلیغات محتوای مارک دار اکنون می تواند شامل عناصر قابل لمس باشد – ذکر ، هشتگ ، مکان.

علاوه بر این ، اینستاگرام آزمایش برچسب های محصول را در تبلیغات محتوای مارک دار آغاز می کند. در حال حاضر ، پست های محتوای مارک دار خالقانی که دارای برچسب محصول هستند ، توسط مارک ها به عنوان تبلیغ قابل ارتقا نیستند.

چرا اهمیت می دهیم گردش کار جدید روند کار را برای مارک ها و سازندگان ساده می کند. برچسب های محصول به طور بالقوه یک فرصت بزرگ است زیرا اینستاگرام به یک نیروی محرکه بزرگتر در تجارت تبدیل می شود. این شرکت گفت: “بیشتر و بیشتر ، مردم مستقیماً از خالقانی که در اینستاگرام دوست دارند خرید می کنند – این قالب تبلیغاتی جدید راهی دیگر است که مارک ها می توانند یک تجربه خرید بی نقص در اینستاگرام را ارائه دهند.”

توییتر ناوگان را راه اندازی می کند ، ویژگی صوتی اجتماعی را آزمایش می کند

توییتر دارد ناوگان را راه اندازی کرد، نسخه شرکت از Stories به کاربران امکان می دهد محتوایی ارسال کنند که پس از 24 ساعت از بین می رود. توییتر توضیح داد: “شما می توانید متن ، واکنش به توییت ها ، عکس ها یا فیلم ها را ناوگان کنید و ناوگان خود را با گزینه های متنوع و پس زمینه سفارشی کنید.”

مطالب مرتبط  با Google Analytics 4 آشنا شوید: چشم انداز Google برای آینده تجزیه و تحلیل

توییتر همچنین در حال آزمایش یک ویژگی صوتی است که کاربران می توانند برای مکالمه مستقیم ، مانند برنامه Clubhouse که هنوز آزمایشی است ، گرد هم آیند. توییتر در تلاش برای جلوگیری از چالش های اعتدال که Clubhouse پیدا کرده است ، گفت: “ما قصد داریم این آزمایش فضایی را برای یک گروه بسیار کوچک از مردم – گروهی از افراد که به طور نامتناسبی تحت تأثیر سو abuse استفاده و آسیب به آنها قرار می گیرند ، راه اندازی کنیم. پلت فرم: زنان و کسانی که از خانواده های حاشیه ای هستند ، “TechCrunch گزارش داد.

چرا اهمیت می دهیم توییتر در توسعه ویژگی های محصول جدید که در سایر سیستم عامل ها معمول است ، کندتر شده است – حتی LinkedIn ابتدا داستانهایی داشت – اما ناوگان و ویژگی های صوتی می توانند روش های جالب جدیدی را برای جذب کاربران در این پلتفرم فراتر از 280 کاراکتر به ارمغان آورند. توییتر همچنین به کار در توییت های صوتی برای Android ادامه می دهد و در حال آزمایش DM های صوتی است.

فیس بوک یادگیری ماشینی بیشتری را با تعدیل محتوا تزریق می کند

فیس بوک اکنون از یادگیری ماشینی استفاده می کند تا چگونگی اولویت بندی مطالب ارائه شده برای بررسی انسان را تأمین کند. در حال حاضر ، پست های پرچم دار تا حد زیادی به ترتیب پرچم گذاری بررسی می شوند. “The Verge” گزارش داد: “در آینده از الگوریتم های مختلف یادگیری ماشین برای مرتب سازی این صف استفاده می شود ، و اولویت بندی ارسال ها بر اساس سه معیار: ویروسی بودن ، شدت و احتمال اینکه آنها قوانین را نقض می کنند ،”.

چرا اهمیت می دهیم نظریه های توطئه ، اطلاعات غلط و مطالب افراطی به سرعت در فیس بوک گسترش یافته است. تکیه بر یادگیری ماشین بیشتر برای در نظر گرفتن این سه معیار cloud به شرکت کمک می کند تا سریعتر به محتوای مضر پاسخ دهد. این ، به نوبه خود ، می تواند به بهبود ایمنی برند در سیستم عامل کمک کند.

پست شلوارک اجتماعی: YouTube موجودی تبلیغات را گسترش می دهد ، توییتر Fletets را راه اندازی می کند ، موارد دیگر اولین بار در موتور جستجوی Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top