شورت اجتماعی: قانون 20٪ فیس بوک ، Pinterest Story Pins ، گزینه های ایمنی برند Reddit

thumbnail

20٪ محدودیت نوشتاری در تصاویر تبلیغاتی فیس بوک بسیار طولانی است

Facebook Ads رسماً قانون متن 20٪ خود را حذف می کند. قانون این شرکت مبنی بر اینکه متن بیش از 20٪ از تصاویر تبلیغاتی را اشغال نمی کند ، اکنون فقط یک پیشنهاد است: “ما دریافتیم که تصاویر با متن کمتر از 20٪ عملکرد بهتری دارند. با توجه به این نکته ، توصیه می کنیم متن خود را کوتاه ، واضح و مختصر بیان کنید تا پیام خود را به طور مثر انتقال دهید ، “در صفحه راهنما اکنون آمده است.

چرا اهمیت می دهیم فیس بوک چندین سال پیش محدودیت نوشتاری 20 درصدی خود را کاهش داد ، اما وقتی تصاویر متن بالایی از متن داشتند ، باز هم تبلیغات را تحت تأثیر قرار داد. حذف محدودیت ها به طور کلی نشان دهنده تغییر تبلیغات در سیستم عامل است. به نظر می رسد کاملاً عجیب است که به روزهایی فکر کنیم که تبلیغات دارای متن به اندازه کافی ناراحت کننده بودند و فیس بوک آنها را کاملاً رد می کرد.

اولین Pinterest Story Pins

pinterest داستان پین ها

Pinterest با Story Pins در حال حرکت روی باند واگن Story است ، اکنون در نسخه بتا در پین های ایالات متحده می تواند شامل فیلم ها ، پخش صدا ، تصاویر و پوشش متن باشد. به عنوان مثال سازندگان می توانند صفحه جزئیات را با مواد تشکیل دهنده یا مواد DIY اضافه کنند. برخلاف سایر سیستم عامل ها ، Story Pins به جای اینکه بخاطر تبخیر 24 ساعته ، دور آن بچسبد.

جدید برای همه حساب های کسب و کار: Pin Stats نمایشات و معیارهای تعامل برای Pins و همچنین دسته ها و علایقی که مخاطبان با آنها درگیر هستند را نشان می دهد. یک برگه نامزدی جدید به سازندگان اجازه می دهد تا به عکسهای “پین خود را امتحان کنید” در یک مکان پاسخ دهند.

چرا اهمیت می دهیم یکی از اهداف Story Pins این است که به کاربران در Pinterest کمک کند و به سازندگان مکانیسم هایی برای گفتن داستان ، بدون نیاز به هدایت کاربران به یک وب سایت ، بدهد. پینترست همچنین می گوید که در حال کار بر روی روش هایی برای حمایت از مشارکت و حمایت مالی شرکت های سازنده است.

مطالب مرتبط  COVID-19 سیارکی است که مشاغل کوچک آمریکایی را شکست

Reddit اهرم های ایمنی و مقیاس تجاری را اضافه می کند

Reddit هفته گذشته انواع موجودی را برای تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد. سه طبقه موجودی بر اساس اهداف کمپین ، الزامات ایمنی برند و هدف گذاری است:

  • موجودی گسترده: همانطور که از نامش پیداست ، برای دسترسی به گسترده ترین مجموعه موجودی Reddit از این گزینه استفاده کنید. Reddit می گوید این سطح “بیش از 20٪ جوامع بیشتر” را باز می کند که از استانداردهای محتوای آن برخوردار هستند. (از همه جوامع / زیرمجموعه ها درآمد کسب نمی شود.)
  • موجودی استاندارد: این تنظیم پیش فرض است که هدف آن متعادل سازی دسترسی و نیازهای ایمنی برند اکثر تبلیغ کنندگان است.
  • موجودی محدود: سخت ترین تنظیم از تأیید شخص ثالث استفاده می کند که توسط هوش متنی Oracle Data Cloud طراحی شده است.

چرا اهمیت می دهیم امنیت برند در Reddit مدت هاست که یکی از نگرانی های اصلی تبلیغ کنندگان است. همه طبقات دارای برخی از درجه ایمنی مارک هستند ، اما این گزینه ها اکنون به تبلیغ دهندگان امکان کنترل بیشتر و توانایی اولویت بندی بیشتر مناسب بودن نسبت به مقیاس را در صورت تمایل می دهند.

فیس بوک می گوید ممکن است از اتحادیه اروپا خارج شود

همزمان با تنظیم مقررات در اتحادیه اروپا ، انتقال داده های شهروندان اتحادیه اروپا به سرورهای ایالات متحده محدود می شود ، فیس بوک می گوید ممکن است به طور کلی منطقه را ترک کند. فیس بوک یک دستور مقدماتی را صادر کرده است که ماه گذشته توسط کمیسیون حفاظت از داده ایرلند برای جلوگیری از ارسال داده های کاربر به سرورهای ایالات متحده – داده های مورد استفاده در هدف قرار دادن تبلیغات.

مطالب مرتبط  چرا سئو در حال حاضر؟

چرا اهمیت می دهیم بسیاری پاسخ فیس بوک را تهدیدی بیهوده می دانند – آیا فیس بوک واقعاً دومین بازار بزرگ خود را (از نظر درآمد) کنار می گذارد؟ اگر این سفارش عملی شود ، فیس بوک می گوید که نیاز به پیکربندی مجدد سیستم های خود دارد که می تواند کاربران – و بازاریابان – را در اتحادیه اروپا از دسترسی به نمونه کارها برنامه ها در حالی که کار در حال انجام است ، منع کند. این همچنین می تواند به معنی هدف قرار دادن تبلیغات برای مصرف کنندگان اتحادیه اروپا بسیار متفاوت باشد. این سفارش اکنون فقط به Facebook اختصاص دارد ، اما می تواند برای Google و سایر مشاغل دیگری که از خدمات ابری مستقر در ایالات متحده استفاده می کنند ، تأثیراتی داشته باشد.

مثبت بودن Pinterest touts

سوالات جستجو مثبت Pinterest

از آنجا که اخبار رسانه های اجتماعی نشان دهنده خشم ، ترس و تفرقه در یک فصل انتخابات است که در میان همه گیر جهانی ، بحران های آب و هوایی و ناآرامی های اجتماعی اتفاق می افتد ، Pinterest “زمینه مثبت” سیستم عامل خود را برجسته می کند – که از طریق محتوای سیاسی کسب درآمد نمی کند. این شرکت می گوید که در ماه های اخیر جستجو برای عباراتی مانند “گسترش مثبت” ، “عادت های مثبت” و “ذهنیت مثبت” افزایش یافته است. این شرکت می گوید: “مردم بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال مثبت اندیشی هستند.”

چرا اهمیت می دهیم میزان مثبت بودن Pinterest می تواند مورد توجه بازاریابانی باشد که نگران ایمنی برند و مناسب بودن برند در سایر سیستم عامل ها هستند (بله ، فیس بوک و YouTube) – به ویژه این چرخه انتخابات. Pinterest اکنون بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه ادعا می کند.

The post شورت اجتماعی: قانون 20٪ فیس بوک ، Pinterest Story Pins ، گزینه های ایمنی برند Reddit اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top