شورت اجتماعی: رقیب TikTok Snapchat اینجا است ، تیم های فیس بوک با BBB برای بررسی آگهی همکاری می کنند

thumbnail

Snapchat “Spotlight” را در بالای Snap قرار می دهد ، به سازندگان هزینه می دهد

Snapchat Spotlight را راه اندازی کرده است تا بهترین Snap ها را در یک خبر جدید با هدف مقابله با رقیب TikTok ارائه دهد. این شرکت گفت: سازندگانی که فیلم های آنها انتخاب شده است “می توانند سهمی بیش از 1 میلیون دلار که هر روز در اختیار توزیع کنندگان قرار می دهیم ، کسب کنند!”

سازندگان می توانند فیلم های خود را به Spotlight ارسال کنند. آنها باید حداقل 16 سال سن داشته باشند تا واجد شرایط تقسیم درآمد باشند. Spotlight برای اولین بار در ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، نیوزیلند ، انگلیس ، ایرلند ، نروژ ، سوئد ، دانمارک ، آلمان و فرانسه در حال گسترش است.

چرا اهمیت می دهیم راه اندازی Spotlight در حالی انجام شد که TikTok اعلام کرد Charli D’amelio اولین سازنده ای است که 100 میلیون دنبال کننده در این سیستم عامل به دست آورد. برخلاف TikTok ، کشف خالق هرگز از ویژگی های جداگانه Snapchat نبوده است. Spotlight تغییر بزرگی در رویکرد Snapchat ایجاد می کند. Spotlight احساسی کاملاً TikTok دارد و می تواند از طریق فیلم های موجود در خبر به بالا بکشد. پرداخت هزینه به کاربران برای ساخت و تبلیغ محتوای خود در برنامه می تواند به Snapchat کمک کند و باعث شود سازندگان بیشتر وقت خود را در این سیستم عامل سرمایه گذاری کنند.

مطالب مرتبط  SEL 20200430

فیس بوک در زمینه پلیس تبلیغات خرده فروشی با BBB همکاری می کند

فیس بوک همکاری جدیدی با بخش تبلیغات ملی (NAD) Better Business Bureau Programs National (بخش تبلیغات ملی) ایجاد کرده است ، بخش تحقیقاتی که وظیفه رسیدگی به اختلافات مربوط به حقیقت و صحت تبلیغات را دارد. اکنون NAD قادر خواهد بود “نتایج پرونده های مربوط به کمپین های تبلیغاتی خاص را سریعتر با فیس بوک به اشتراک بگذارد.”

BBB و فیس بوک همچنین یک کمپین “فروشگاه امن ، خرید هوشمند” را راه اندازی کرده اند که تا ماه دسامبر در فیس بوک ، اینستاگرام و سایر کانال های رسانه های اجتماعی اجرا می شود. این کمپین با هدف کمک به مصرف کنندگان در تشخیص ، جلوگیری و گزارش کلاهبرداری آنلاین انجام می شود.

چرا اهمیت می دهیم اعتماد و ایمنی برای ادامه فعالیت های تجارت اجتماعی در فیس بوک بسیار مهم خواهد بود. توافق نامه NAD باید به تقویت تلاش های فیس بوک در زمینه پلیس تبلیغات در سیستم عامل های خود کمک کند. “این به تیم های اجرایی ما امکان می دهد در مورد تبلیغات گزارش شده به ما که سیاست های ما را نقض می کنند ، اقدام کنند ، در حالی که به تشویق اقدامات اخلاقی بیشتر در بین تبلیغ کنندگان و در سراسر صنعت تبلیغات دیجیتال کمک می کند.

مطالب مرتبط  20200911 SEL مختصر

اسنپ ​​چت کمپین تبلیغاتی برای Spotlight رقیب خود در TikTok راه اندازی می کند

هفته گذشته ، اسنپ چت همزمان با اعلام این خبر ، تبلیغ خبر جدید Spotlight خود را در توییتر آغاز کرد. هدف اصلی آن TikTok ، Snapchat’s Spotlight است پست های تبلیغ شده انتخاب “بهترین Snapchat” برای کاربران و پاداش بالقوه پولی برای سازندگانی که ویدیوهایشان انتخاب شده است ، برجسته شود. TikTok همچنین با تبلیغات در توییتر بیگانه نیست.

تبلیغ Snapchat Spotlight در توییتر

چرا اهمیت می دهیم Snapchat برای جلب مشارکت خالقان و کاربران در برابر رشد سریع TikTok سرمایه گذاری زیادی در Spotlight می کند. این استراتژی پرداخت پول به سازندگانی است که فیلم های Spotlight آنها مورد توجه قرار می گیرد. هر کاربری می تواند ویدئوها را برای در نظر گرفتن Spotlight بدون در نظر گرفتن موارد زیر ارسال کند ، تا شانس قرعه کشی روزانه 1 میلیون دلاری را داشته باشد.

The post شورت اجتماعی: رقیب Snapchat’s TikTok اینجا است ، تیم های فیس بوک با BBB برای بررسی آگهی اولین بار در Search Engine Land ظاهر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top