شورت اجتماعی: تیم های TikTok با Shopify ، تبلیغات تجاری بر فیس بوک مسلط هستند ، کاربران LinkedIn 722 میلیون برتر

thumbnail

TikTok با Shopify وارد تجارت اجتماعی می شود

بخش تبلیغات TikTok TikTok برای تجارت از ادغام جهانی با Shopify سه شنبه خبر داد که بازرگانان Shopify برای تبلیغ محصولات خود در شبکه اجتماعی ویدیوی کوتاه فرم را آسان می کند. این دو شرکت همچنین از #ShopBlack برای تقویت تاجران Shopify متعلق به Black در TikTok خبر دادند.

چرا اهمیت می دهیم این اولین ادغام عمده تجارت برای TikTok است و تجارت تبلیغاتی آن را به روی 1 میلیون بازرگان به علاوه Shopify باز می کند. بازرگانان می توانند مبارزات خود را از طریق داشبورد Shopify خود مدیریت کنند و TikTok 300 دلار اعتبار تبلیغاتی به بازرگانان واجد شرایط ارائه می دهد.

Shopify در حال حاضر با بسیاری از سیستم عامل های جستجو و تبلیغات اجتماعی از جمله Facebook ، Snapchat ، Pinterest ، Microsoft Advertising و Google ادغام شده است.

تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیکی در فیس بوک سلطنت می کنند

تجارت آنلاین نشان دهنده بزرگترین تبلیغات عمودی فیس بوک است. فیس بوک در گزارش درآمد سه ماهه سوم هفته گذشته گفت ، تغییر قابل توجه از خرید آفلاین به خرید آنلاین در طی همه گیر شدن بیماری همچنین منجر به افزایش تقاضای تبلیغات در این سیستم عامل شده است. درآمد کل آگهی برای Q3 به 21.2 میلیارد دلار رسیده است که در Q3 22٪ بیشتر از سال گذشته است و اکنون بیش از 10 میلیون تبلیغ دهنده در این سیستم عامل وجود دارد.

چرا اهمیت می دهیم سرمایه گذاری های فیس بوک در ویژگی های تجارت اجتماعی برای SMB ها ، به ویژه در طی چند سال گذشته ، آن را در موقعیت ایده آل برای سرمایه گذاری از تغییر سریع خرید آنلاین قرار داد. این شرکت همچنین از زمان بروز همه گیر شدن ، چندین تلاش را از جمله فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام ، نمایش مشخصات عمومی Checkout و برگه فروشگاه فیس بوک به سرعت پیگیری و گسترش داده است. برنامه های فیس بوک اکنون می توانند در سفر مشتری از کشف تا خرید نقش داشته باشند ، همه در حالی که کاربران را در سیستم عامل نگه می دارید.

انتظار می رود پیام ها نقش بیشتری داشته باشند. مدیر عامل شرکت مارک زاکربرگ در پاسخ به س questionالی درباره این موضوع گفت: “من فکر می کنم هدف ایجاد یک پلتفرم تجاری در اطراف پیام رسانی با همه ابزارهای آغاز شده با فروشگاه های فیس بوک است که ما قبلاً اعلام کرده ایم به WhatsApp و Messenger ارسال خواهد شد.” تماس درآمد.

مطالب مرتبط  آیا کسب و کار شما آماده استفاده از تبلیغات LinkedIn است؟

اعضای LinkedIn با رشد 9 درصدی در سال گذشته به 722 میلیون نفر می رسند

Linkedin رشد سه ماهه کاربر Q3 2020

مایکروسافت این هفته گزارش داد که تعداد کاربران در LinkedIn با رشد 9 درصدی دوباره نسبت به سال گذشته به 722 میلیون نفر رسیده است. درآمد LinkedIn 16٪ افزایش یافته و جلسات 31٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

چرا اهمیت می دهیم “عضویت” LinkedIn به طور پیوسته افزایش می یابد. مایکروسافت گفت که LinkedIn سه ماهه گذشته مجدداً “سطح تعامل” را مشاهده کرد و با بهبود فضای تبلیغات ، رشد درآمد “به طور چشمگیری جلوتر از انتظارات بود”. به گفته این شرکت ، این بهبودی نسبت به سه ماهه قبل است که رشد درآمد LinkedIn به دلیل ضعف بازار کار و کاهش هزینه های تبلیغات در میان بیماری همه گیر آسیب دیده است.

Snapchat جستجوی بصری را به غذاهای بسته بندی شده ، شراب گسترش می دهد

دوربین snapchat برای اسکن بسته بندی مواد غذایی و شراب

کاربران اسنپ چت اکنون می توانند با استفاده از دوربین اسنپ خود اطلاعات تغذیه ای یک میلیون محصول غذایی بسته بندی شده و بیش از 12 میلیون برچسب شراب را پیدا کنند. Nutrition Scanner و Wine Scanner به ترتیب از Yuka و Vivino ، جدیدترین شرکای توسعه دهنده اسکنر پلت فرم اسکنر ، پشتیبانی می کنند. مشارکت های دیگر به کاربران امکان می دهد تا محصولات موجود در آمازون را جستجو کنند ، آهنگ ها ، نژاد سگ ها ، گیاهان را شناسایی کنند ، معادلات ریاضی را حل کنند و موارد دیگر.

مطالب مرتبط  Google زیرساخت API Search Console را به روز می کند

چرا اهمیت می دهیم ابزارهای جدید – و به طور کلی اسکن – برای افزایش تعامل کاربر با برنامه با افزودن برنامه کمکی به دوربین آن است. جستجوی تصویری البته منحصر به Snapchat نیست – Google ، Bing و Pinterest همه از فناوری لنز استفاده می کنند – اما اسکن در روش مشارکت منحصر به فرد است.

یک تبلیغ برای تبلیغات تجارت الکترونیکی اینستاگرام است

مراقب باشید ، اگر به دنبال اجرای چرخ فلک های تبلیغاتی محصول پویا (DPA) در Instagram Stories هستید ، همه محصولات موجود در چرخ فلک نام محصول و قیمت کالایی را که در تصویر اول نشان داده شده است نشان می دهد ، بازاریابی تجارت الکترونیکی Pamela لوند متوجه شد.

چرا اهمیت می دهیم این ممکن است در بسیاری از موارد یک مسئله جزئی باشد – محصولات مشابه با قیمت مشابه – اما در مورد Lund مشکلی ایجاد می کند. او به دنبال تبلیغ محصولات با قیمت بالا بود تا بتواند لیستی از مشتریان با ارزش بالاتر تهیه کند. وی خاطرنشان کرد: “اگر قیمت نامناسب + نام محصول با تصویر محصول متفاوت نمایش داده شود ، کارساز نخواهد بود.”

پست شورت اجتماعی: تیم های TikTok با Shopify ، تبلیغات تجاری بر فیس بوک مسلط هستند ، 722 میلیون نفر برتر کاربران LinkedIn اولین بار در Search Engine Land ظاهر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top