شورت اجتماعی: توییتر محدودیت های فرکانس را اضافه می کند ، مخاطبان Reddit افزایش می یابد ، فیس بوک Kustomer را خریداری می کند

thumbnail

توییتر محدود کردن فرکانس را برای انواع تبلیغات فعال می کند

تبلیغ کنندگان اکنون می توانند تعداد دفعات نمایش تبلیغات به کاربران را با محدودیت های فرکانس کمپین کنترل کنند. این ویژگی در جزئیات گروه تبلیغات برای اهداف دستیابی ، تعامل ، نماهای ویدیویی و بازدیدهای قبل از رول به طور پیش فرض موجود است.

چرا اهمیت می دهیم محدود کردن فرکانس به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا تبلیغات تبلیغاتی خود را بر اساس اهداف کمپین خود تنظیم کنند. توییتر می گوید آزمایش آن عملکرد بهتری را برای هدایت معیارهای قیف فوقانی مانند یادآوری آگهی و آگاهی از مارک تجاری هنگام مواجهه هفتگی نسبتاً کم – اثرات کاهش یافته پس از دو نمایش اول در هفته – و فرکانس بالاتر هنگام حرکت کاربران به پایین قیف نشان می دهد.

Reddit ادعا می کند تعداد مخاطبان روزانه 52 میلیون کاربر است

Reddit برای اولین بار کاربران روزانه خود را به اشتراک گذاشته و ادعا کرده است که در ماه اکتبر به طور متوسط ​​52 میلیون کاربر فعال روزانه است که 44٪ افزایش نسبت به سال گذشته است. مدیر عامل شبکه های اجتماعی ، جن وونگ ، به وال استریت ژورنال گفت ، “ما همچنان به رشد روزمره جامعه خود و افزایش مقیاس تجاری تبلیغات خود روی کاربری روزانه و افزایش این تعداد متمرکز هستیم” وونگ همچنین گفت که درآمد آگهی Reddit از 100 میلیون دلار بالاتر است در سال 2019 و انتظار می رود در سال 2020 70 درصد افزایش یابد.

چرا اهمیت می دهیم در مقایسه با دیگر شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی ، Reddit جزئی باقی مانده است. برای مثال ، توییتر مدعی 187 میلیون کاربر روزانه است. ما سال ها در مورد Reddit صحبت کرده ایم که به نظر می رسد فقط در مقیاس مقیاس تجاری تبلیغات خود قرار دارد. آن زمان ممکن است سرانجام اینجا باشد. وونگ به WSJ گفت که به دنبال گسترش تجارت خود در سطح بین المللی و ساخت تیم فروش خود است. اگر به دنبال کانال های جدید یا روش های متنوع سازی هستید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به Reddit برای سال 2021 مراجعه کنید.

مطالب مرتبط  گفتن adieu به AMP: ممکن است شما از رتبه بندی و درآمد برخوردار شوید

فیس بوک برای خرید پلت فرم خدمات مشتری Kustomer

فیس بوک گفت که قصد دارد Kustomer ، یک استارت آپ پنج ساله را که متخصص در مدیریت ارتباط با مشتری است و دارای یک پلتفرم است که مکالمات مشتری را از طریق کانال ها ، از جمله پیام رسانی ، در یک دیدگاه متحد می کند. وال استریت ژورنال که خبر را منتشر کرد ، گزارش داد که ارزش این معامله تقریباً 1 میلیارد دلار است.

“هدف ما از كوستومر ساده است: دستیابی به مشاغل به بهترین ابزارهای كلاس كه خدمات و پشتیبانی عالی ارائه می دهند.” دن لوی ، معاون تبلیغات و محصولات تجاری ، و مت ایدما ، COO ، واتس اپ روز دوشنبه در پستی نوشت.

چرا اهمیت می دهیم پیام رسانی به عنوان یک کانال قابل توجه خدمات به مشتری همچنان در حال رشد است. این خرید به خدمات تجاری و تبلیغات اجتماعی فیس بوک از طریق خدمات پیام رسانی کمک خواهد کرد. Kustomer در حال حاضر با مسنجر فیس بوک ادغام شده و در حال کار بر روی ادغام پیام های اینستاگرام است. فیس بوک گفت که قصد دارد به مقیاس Kustomer کمک کند اما همچنین به ناظران ضد انحصار سیگنال داد که “به پشتیبانی از گزینه های متعددی که مشاغل برای ادغام پلت فرم CRM انتخابی خود با خدمات پیام رسانی ما ادامه می دهند” ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط  5 نکته برای افزودن تلویزیون متصل به استراتژی تبلیغات تعطیلات

خریداران رسانه همچنان با مشکلات گزارشگری فیس بوک دست و پنجه نرم می کنند

بسیاری از خریداران و تبلیغ کنندگان رسانه ها همچنان در گزارش دادن تبلیغات فیس بوک با مشکل روبرو هستند. تأییدیه های آگهی از زمان COVID به دلیل بررسی آگهی که تقریباً از طریق اتوماسیون انجام می شود ، یک چالش محسوب می شود ، اما مشکلات ناخوشایند گزارش می تواند باعث شود تبلیغ کنندگان تبلیغاتی را که در واقع عملکرد خوبی دارند متوقف کنند و بالعکس ، همانطور که دیروز خریدار رسانه ای دیوید هرمان در توییتر اشاره کرد.

چرا اهمیت می دهیم گزارش اشکالات چیز جدیدی برای Facebook Ads نیست. همانطور که ماه گذشته گزارش دادیم ، اما ادامه مشکلات از طریق جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری و فراتر از آن برای تبلیغ کنندگان به ویژه مشکل ساز است. با این اوصاف ، آیا این چالش ها واقعاً در کسب و کار فیس بوک آسیب خواهند زد. مقیاس و قابلیت های هدف یابی آن ، علیرغم اشکالات و غیرقابل پیش بینی بودن بستر تبلیغاتی ، باعث می شود که تبلیغ کنندگان بازگردند و تجارت تبلیغاتی آن از تغییر به دیجیتال در طی همه گیر شدن بیماری بهره مند است.

The post شورت اجتماعی: توییتر محدودیت های فرکانسی را اضافه می کند ، مخاطبان Reddit افزایش می یابد ، Facebook خرید Kustomer اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top