شورت اجتماعی: اینستاگرام Peels Reels and Shop ، معیار نامزدی Pinterest ، اندازه TikTok و موارد دیگر

thumbnail

چرا Pinterest برای درک تعامل با تبلیغات فراتر از CTR حرکت کرد

منبع: Pinterest

مهندسان Pinterest در یک پست وبلاگ توضیح دادند که تکیه بر معیار نرخ کلیک مستقیم برای درک چگونگی طنین انداز شدن تبلیغات دارای نقایصی است. این کمبودها شامل عدم محاسبه سوگیری موقعیت آگهی ، اقدامات ذخیره یا پنهان کردن کاربران و اهداف آگاهی از برند است.

در عوض ، Pinterest توضیح داد ، این یک معیار کاربر را ایجاد کرد که به عنوان تعامل وزنی در تبلیغات تعریف شده است [Clicks, Saves, Hides, etc.] / تعامل وزنی با محتوای آلی همسایه [To account for position bias]. در جدول بالا ، تیم نمونه هایی را نشان می دهد که “معیار جدید چگونه تعامل کاربر را بهتر نشان می دهد” ، Pinterest می گوید. (آبی از نظر آماری معنی دار مثبت ، قرمز از نظر آماری معنادار ، خاکستری خنثی است.)

چرا اهمیت می دهیم در حالی که این پست نشان می دهد چگونه معیار جدید به Pinterest کمک می کند تا با رضایت کاربر از تبلیغات ، به طور مداوم آزمایش های جدید را انجام دهد ، اما درک اینکه سیستم عامل ها کیفیت تبلیغ را چگونه در نظر می گیرند و از آن حساب می کنند (مانند نمره کیفیت Google Ads و رتبه آگهی) ، می تواند بسیار مفید باشد در آگاهی دادن از چگونگی تفسیر معیارهای کمپین خود – و به شما کمک می کند تا کمپین های خود را در جهت اهداف خود بهینه کنید.

TikTok می تواند سال آینده به 1.2 میلیارد کاربر برسد

طبق گزارش شرکت تحلیلی موبایل App Annie ، کاربران فعال ماهانه TikTok (MAU) در سال 2021 به 1.2 میلیارد نفر می رسند. TechCrunch گزارش داد که روند داغ برنامه ویدیویی کوتاه مدت همچنان ادامه دارد ، از سال 2018 تعداد کاربران آن سه برابر شده است. علاوه بر این ، تجارت رو به رشد تبلیغات و فروش هدایای مجازی برای شرکت های تبلیغاتی ، TikTok را با هزینه های مصرف کننده در سه ماهه سوم سال جاری ، به شماره دو برنامه غیر بازی تبدیل کرد.

مطالب مرتبط  SEL 20200602

چرا اهمیت می دهیم این یک 2020 بی نظم برای TikTok بوده است. این سرنوشت در ایالات متحده همچنان مبهم است که ممنوعیت دولت ترامپ در دادگاه فدرال مسدود شده و معامله پیشنهادی اوراکل و والمارت برای به دست آوردن سهام مالکیت در یک نهاد جدید TikTok Global که هنوز در دست بررسی است. و با این حال ، محبوبیت TikTok نزد پدیدآورندگان ، کاربران و تبلیغ کنندگان هیچ نشانه ای از کندی ندارد.

گزینه پیام های ناپدید شده WhatsApp شروع به کار می کند

واتس اپ هفته گذشته از راه اندازی گزینه جدید پیام های ناپدید شده خبر داد. مدتی است که در حال آزمایش است. البته Snapchat پیشگام پیام رسانی زودگذر بود. با فعال شدن ، پیام ها پس از هفت روز ناپدید می شوند. در چت های یک به یک ، هر یک از کاربران می توانند گزینه را فعال کنند. سرپرستان در گپ های گروهی کنترل دارند. این شرکت در اعلامیه گفت: “ما با هفت روز شروع می کنیم زیرا فکر می کنیم این مکالمه دائمی نیست ، در حالی که عملی باقی می ماند تا فراموش نکنید که در مورد چه چیزی چت می کردید.”

چرا اهمیت می دهیم هدف این ویژگی این است که هنگام استفاده از پلت فرم پیام رسانی ، به کاربران احساس گپ “هرچه بیشتر نزدیک به حضور” را بدهد. واتس اپ همچنین در حال ایجاد خدمات مشتری و ویژگی های خرید خود برای مشاغل و ادغام عمیق تر با فیس بوک است. ماه گذشته این شرکت اعلام کرد بیش از 175 میلیون نفر هر روز به یک حساب WhatsApp Business پیام می دهند.

خطاهای اندازه گیری تبلیغات LinkedIn بیش از 418،000 تبلیغ دهنده را تحت تأثیر قرار می دهد

LinkedIn اذعان کرده است که دو خطای اندازه گیری را کشف کرده است که منجر به گزارش بیش از حد بازدیدهای ویدیو و نمایش تبلیغات در کمپین های محتوای حمایت شده می شود. این شرکت گفت که این مسائل بیش از دو سال ادامه داشت و بیش از 418،000 تبلیغ دهنده را تحت تأثیر قرار داد. LinkedIn در حال صدور اعتبار آگهی برای تبلیغاتی است که بیش از حد هزینه شده است. بیشتر آنها کمتر از 25 دلار شارژ شدند.

مطالب مرتبط  نحوه حسابرسی سایت های داخل شبکه های شرکتی

چرا اهمیت می دهیم این افشای تبلیغات ، مشکلات فیس بوک را در تورم بازدید از آگهی های ویدیویی و سایر خطاهای اندازه گیری دیگر یادآوری می کند. LinkedIn گفت که در حال مذاکره با شورای رده بندی رسانه ها برای بررسی معیارهای اندازه گیری آگهی خود و با Moat برای اندازه گیری قابلیت مشاهده است.

اینستاگرام Shop ، Reels را به کانون توجهات منتقل می کند

اینستاگرام Reels and Shop را در ناوبری اصلی قرار می دهد.
اینستاگرام Reels و Shop را در پیمایش اصلی قرار می دهد.

زبانه های Shop و Reels اکنون محصولات ثابت صفحه اصلی اینستاگرام هستند ، این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد. طراحی جدید گزینه های ایجاد پست جدید و فعالیت (پسندیدن و غیره) را از گزینه های برگه اصلی در پایین صفحه خارج می کند.

چرا اهمیت می دهیم هدف از این تغییرات جلب توجه مخاطبان و خالقان جوان و استفاده از رشد تجارت الکترونیکی است. خرید قطعه اصلی استراتژی درآمد فیس بوک است. تجارت آنلاین اکنون بزرگترین تبلیغ کننده عمودی شرکت را به خود اختصاص داده است و شرکت سهمی از هر فروش انجام شده از طریق Instagram Checkout را به خود اختصاص می دهد. Reels ، محصول ویدئویی فرم کوتاه اینستاگرام ، برای رقابت با TikTok با رشد سریع است. رئیس اینستاگرام ، آدام ماسری به CNBC گفت که تبلیغات در نهایت به Reels می آید.

پست شورت اجتماعی: اینستاگرام Peels Reels and Shop ، معیار نامزدی Pinterest ، اندازه TikTok و موارد دیگر اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top