شغل خود را در همه گیر محافظت کنید

thumbnail

هیچ یک از ما برای واقعیت های ویروس COVID-19 آماده نبودیم. چه کسی می تواند وجود همه واژگان مانند مسافت اجتماعی و کار از راه دور را پیش بینی کند؟ چه کسی تصور می کند که ما با اعلامیه های “خارج از بازار” برای ماکارونی و کاغذ توالت روبرو خواهیم شد؟ من مطمئناً ، در Q4 سال 2019 ، بسته شدن گسترده مشاغل مشتری را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در یک بحران بهداشتی در سطح جهان پیش بینی نکرده بودم.

من می خواهم لحظه ای امیدوارم که شما و خانواده های شما سالم باشند. من به عنوان یک همکار تجاری ، من می خواهم همان را برای شرکت شما آرزو کنم. از نظر اجتماعی و حرفه ای ، در حال حاضر با انتخاب های سخت و روزهای طولانی روبرو هستیم.

زمان افزایش دیجیتالی شدن

مسافت دوری اجتماعی و کار از راه دور در حال تسریع روندی است که از قبل در سراسر جهان مشخص بود: افزایش دیجیتالی شدن زندگی روزمره ما.

Statista: افزایش هزینه های تلفن همراه آنلاین از سال 2016

با تدابیری برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروی ویروس برای نگه داشتن بسیاری از افراد در خانه ، ما به اینترنت متصل شده ایم تا با دیگران ارتباط برقرار کنیم ، کارهایی را انجام دهیم ، پیدا کنیم و به اشتراک بگذاریم ، و تقریباً تمام خریدهایمان را انجام دهیم.

در حقیقت ، Cloudflare دریافت که استفاده از اینترنت در برخی مناطق به شدت تحت تأثیر ویروس تا 40٪ افزایش یافته است.

این تغییرات در رفت و آمد می تواند تأثیرگذاری در ترافیک سایت شما داشته باشد. از آنجا که ممکن است افراد به دلایل مختلف نسبت به گذشته جستجو کنند ، ترافیک کمتر همیشه به معنای درآمد کمتر نیست.

نمونه ای از وب سایت صنعت با ترافیک قطره ای اما افزایش درآمد مواجه است. (منبع)

هنگامی که مشتریان شما نمی توانند خارج از کشور باشند ، مکان آنلاین است. خواه یک فروشگاه آجر و ملات یا یک شرکت فناوری آنلاین عمدتاً باشید ، می توانید یک حضور آنلاین ایجاد کنید که توانایی شما در جذب مشتری جدید و تقویت وفاداری به مشتری قبلی شما را تقویت می کند.

بیایید ببینیم چگونه این اتفاق بیفتد

جو کم سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال

گرچه این روند در حال تغییر است ، اما بازاریابی هزینه ای برای حضور بیشتر رسانه های دیجیتال در زندگی روزمره ما ندارد.

مطالعات اخیر آژانس هوک نشان داد که 50٪ + از شرکتها می گویند بیشترین بازده فعالیتهای سرمایه گذاری مربوط به جستجو است ، اما نزدیک به 70٪ گفتند که آنها برای سال 2020 کمتر از نیمی از بودجه بازاریابی خود را صرف بازاریابی دیجیتال / آنلاین می کنند.

فارستر این یافته ها را تکرار می کند:

در حالی که آخرین تحقیقات تحقیقات فارستر ، پروژه هایی را نشان می دهد که هزینه بازاریابی دیجیتال 45٪ از کل هزینه های تبلیغ را در سال 2020 تشکیل می دهد ، این تعداد بسته به عوامل مختلفی از جمله صنعت ، برنامه های رشد و بازار محلی متفاوت است. (منبع)

این بدان معناست که بخش عمده ای از آن بودجه بازاریابی به رویدادهایی مانند نمایشگاه های تجاری ، تبلیغات فیزیکی ، تبلیغات چاپی و سایر کانالهای فشار منتقل می شود. از آنجا که وقایع کنسل شده و فضاهای عمومی خالی باعث کمتری برای تبلیغ کنندگان می شود ، بخش های بازاریابی بودجه های ناعادلانه ای دارند.

مطالب مرتبط  8 به روزرسانی عمده الگوریتم گوگل ، توضیح داده شده است

می توان بخشی از این را ذخیره کرد ، اما می توان بخشی از آن را در بازاریابی دیجیتال دوباره جبران کرد.

فرصت هایی برای محافظت از شرکت خود و ساختن برای آینده

من معتقدم که SEO یکی از بهترین کانالهای سرمایه گذاری در حال حاضر است. به عنوان یک استراتژی کشش ، SEO یک بازی طولانی مدت است و دارای یک ROI شناخته شده و نمایی است.

و در حالی که آمار جستجو برای لحظه ای پایین است ، SEO جستجوگرای محور نیست. برخلاف PPC ، سئو تحت تأثیر قرار نمی گیرد کاهش در هزینه توسط تبلیغ کنندگان بزرگ که هزینه هر تصور تبلیغات را بالا می برد و کیفیت بیننده و CVR را پایین می آورد.

من چهار زمینه را شناسایی کرده ام که سرمایه گذاری در SEO می تواند تغییری ایجاد کند:

1. رتبه بندی جستجوی خود را با استفاده از نتایج حسابرسی تقویت کنید

SEO به شما امکان می دهد از نتایج ممیزی برای یافتن زمینه هایی برای بهبود استفاده کنید تا رتبه خود را بر روی کلمات کلیدی فعلی تقویت کنید تا درصد بیشتری از ترافیک را تضمین کنید.

اکنون زمان خوبی برای سؤال از SEO ، اجرای کامل حسابرسی سایت و پیاده سازی پیشرفت های یافته های شما است.

چگونه انجامش بدهیم:

  • شروع به کار کرده یا سئو خود را مسواک بزنید
  • از یک الگوی حسابرسی مانند این استفاده کنید

2. بازبینی کنید که چگونه صفحات سایت شما به یکدیگر پیوند دارند

از ساختار سایت برای پشتیبانی از صفحات جدید برای گرفتن جستجوی جستجوی جدید استفاده کنید. Google از نحوه پیوند صفحات سایت شما به یکدیگر استفاده می کند تا مشخص کند که کدام صفحات مهمترین سایت شما هستند. این امر به آنها یک افزایش اضافی می بخشد و باعث می شود که بتوانند به خوبی رتبه بندی شوند.

چگونه انجامش بدهیم:

  • درک کنید که ساختار سایت چگونه SEO را تحت تأثیر قرار می دهد
  • اگر مشاغل یا وب سایت شما دارای موضوعات مرتبط با coronavirus است ، صفحه ستون یا صفحات جدید ایجاد کنید و به آنها پیوند دهید

3. تغییر در هدف جستجو را حساب کنید

“قصد جستجو” یا آنچه که یک کاربر اینترنت در هنگام جستجوی چیزی تلاش می کند انجام دهد ، با پیشرفت بهتر موتورهای جستجو در جستجوی جستجوها ، نقش مهمی را ایفا می کند. و هدف از پرس و جو می تواند با گذشت زمان تغییر کند: حتی “coronavirus” ، که در ابتدا اطلاعاتی درباره خانواده ویروس ها به وجود آورده بود ، اکنون به اطلاعاتی درباره اقدامات و ارتباطات توسط دولت های محلی منتهی می شود.

مطالب مرتبط  20201001 SEL مختصر

نظارت بر تغییر شیوه‌ها به شما کمک می کند تا تغییراتی در قصد جستجو که بر ترافیک وب سایت شما تأثیر دارد ، سازگار شوید. در بعضی موارد ، جایی که قصد “بازدید حضوری” دیگر امکان پذیر نباشد ، حسابداری برای تغییر در اهداف می تواند برای مشاغل آجر و ملات با لیست در Google ضروری باشد.

چگونه انجامش بدهیم:

  • هدف جستجو را بررسی کنید و Google چگونه از آن استفاده می کند
  • تجزیه و تحلیل هدف را تنظیم کنید یا با مقیاس گذاری یا استفاده از یادگیری ماشین ، حتی بیشتر پیش بروید
  • تغییرات در Google برای کسب و کار من را دنبال کنید که می تواند به ارائه اطلاعات مربوط به تغییرات COVID-19 کمک کند

4. رفع مشکلات فنی که سایت شما را ناتوان می کند

برای بهبود مشکلات فنی اساسی از “خرابی” استفاده کنید تا بعداً رقبا را از بین ببرید.

چگونه انجامش بدهیم:

  • از یک سئو فنی فنی مشاوره بگیرید
  • اگر نیروی انسانی داخلی ندارید ، با یک مشاور سئو کار کنید تا هزینه های شما کم شود
  • به کمک تیم توسعه وب خود ، که قادر به کار از راه دور هستند ، عضو شوید

تو تنها نیستی

مهم نیست با چه روبرو هستید ، تنها نیستید. با 20٪ از جمعیت جهان که در مکانهایی زندگی می کنند که اقدامات اقامت در خانه را انجام داده اند ، همه ما با همان وضعیت روبرو هستیم.

همانطور که این مطالعه هفتگی نشان می دهد ، این همه عمودی را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما همه به یک صورت نیست. حتی اگر هنوز مشاغل ورود به سیستم را دارید ، ممکن است مشکلات زنجیره تأمین یا سفارشات بسیار زیادی برای تأمین یا کار در محل کار خود را دشوار کنید. هرچه با آن روبرو باشید ، افرادی هستند که در آنجا با شما روبرو هستند.
با افزایش زندگی آنلاین ، بازاریابی دیجیتال ، SEO و حتی Google می تواند به شما در حال حاضر در محافظت از مشاغل شما کمک کند و شما را آماده می کند تا بعد از پایان همه گیری ، بهترین پا را به جلو بکشید. اگر به دنبال راه هایی برای حمایت از مشاغل خود هستید ، پشتیبانی و منابع موجود در آنجا هستند.

The post محافظت از مشاغل خود در همه گیر اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top