شرکت CHEQ برای جلوگیری از کلاهبرداری تبلیغ وارد بازار PPC می شود

thumbnail
داشبورد CHEQ PPC. تصویر: CHEQ.

CHEQ ، یک شرکت امنیت سایبری با محوریت پیشگیری از کلاهبرداری تبلیغ ، در حال گسترش راه حل های تأیید آگهی خود فراتر از تبلیغات برنامه نویسی مبتنی بر تأثیر است. این راه حل را برای کانال های تبلیغاتی جستجو و پرداخت هزینه شده با نام CHEQ PPC طراحی کرده است.

طبق تحقیقات اخیر CHEQ با افزایش اکثر تبلیغات دیجیتالی صرف مراجعه به سیستم عاملهای جستجو و پرداخت اجتماعی ، CHEQ می گوید که تقریباً یک و پنج کلیک در اثبات کلاهبرداری با کلیک را اثبات کرده است که غیر انسانی و / یا کلاهبرداری است.

مدیرعامل CHEQ ، گای تایتونوویچ ، یک جانباز امنیت سایبری که تقریباً چهار سال پیش این شرکت را با تیمی از همکاران سابق مهندسی اطلاعات دفاعی آغاز کرده است ، می گوید ، گوگل ، فیس بوک و سایر سیستم عامل های PPC کار خوبی را در مبارزه با کلاهبرداری انجام می دهند ، “و هنوز هم وجود دارد یک مسئله وجود دارد … زیرا یک مشکل ذاتی برای حل وجود دارد [it] وقتی بزرگترین اردک نشسته اینترنت هستید. ”

وی با استناد به حقایق سایبری در مورد مزیت مهاجم ، گفت: “هنوز هم X٪ کلاهبرداری وجود دارد که آنها هرگز نمی توانند ریشه کن شوند.”

چگونه کار می کند CHEQ PPC برای اضافه کردن یک لایه پیشگیرانه از محافظت در برابر کلیک های نامعتبر و ترافیک تقلب در Google Ads ، Facebook Ads و سایر سیستم عامل های دارای هزینه برای هر کلیک طراحی شده است.

مطالب مرتبط  واقعیت افزوده شروع به رانندگی می کند: مشارکت محصول AR خریدهای موبایل را در eBags افزایش می دهد

CHEQ PPC ترافیکی را که از طریق تبلیغات PPC در سایت ها یا برنامه های تبلیغ کنندگان به وجود می آید نظارت می کند و از “هزاران و هزاران گلدان عسل” در پشت صحنه برای شناسایی ناهنجاری های رفتاری استفاده می کند. این برنامه برای جلوگیری از خراشنده های مخرب و مخرب و خزنده های وب ، بات نت ها ، مزارع کلیک کردن ، کلیک های خارج از جغرافیایی و همچنین رفتارهای مشکوک انسان محور مانند کلیک های رقیب و کلاهبرداری وابسته است.

این دستگاه می تواند تقریباً به هر شبکه ای متصل شود – Google ، Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Snapchat ، Quora و غیره.

Tytunovich گفت ، “توجه اصلی بر روی پیشگیری از پیشگیری است ،” در جایی که Google یا Facebook یا هر پلت فرم دیگری حتی نیازی به بازپرداخت تبلیغ کننده ندارد زیرا ما اساساً این کاربران کلاهبرداری را از هدف قرار نمی دهیم. ” بنابراین بازپرداخت ها “معمولاً ناچیز هستند زیرا اکثریت قریب به اتفاق [of invalid traffic] پیشگیرانه مسدود شده است ، “او گفت.

دو مدل قیمت گذاری وجود دارد. یکی برای مشاغل کوچک ، قیمت آن بر روی حجم کلیک ، و دیگری برای شرکت های میان بازار و شرکت های بزرگ بر اساس میزان هزینه رسانه ها.

مطالب مرتبط  API کنسول جستجوی Google برای متوقف کردن پشتیبانی از درخواست های HTTP و JSON-RPC

نظارت و تحلیل. برای درک اینکه سطح و تأثیر رباتها و ترافیک نامعتبر CHEQ چقدر است ، اما از لحاظ آماری قابل استفاده از ترافیک رباتها را برای اهداف نظارت فراهم می کند. در داشبورد CHEQ PPC (به بالا مراجعه کنید) ، تبلیغ کنندگان می توانند آن فعالیت را در سطح کمپین و حتی سطح کلمات کلیدی برای کمپین های جستجو ، در سطوح مختلف انبوه مشاهده کنند. همچنین نقشه های گرما وجود دارد که نشان می دهد چگونه رباتها با قابلیت ماوس یا قابلیت پیمایش در صفحه یا برنامه اعمال می شوند. تایتونوویچ توضیح داد: “اساساً آنچه ما نشان می دهیم ، حجم کاربران نامعتبر است که بدون مسدود شدن به صفحه می آمدند.”

چرا اهمیت می دهیم کلاهبرداری در تبلیغات از بین نمی رود. CHEQ در این عرصه به تعدادی از شرکت های دیگر مانند ClickCease ، Clixtell ، ClickGuard ، TrafficGuard و PPC Protect پیوست. این شرکت می گوید برای اولین بار در بازار PPC به دلیل برخورداری از امنیت و سایه پردازی سایبر و محرک برای جلوگیری از فعالیت های کلاهبرداری ، فضای مجازی را می بیند.

The post آژانس پیشگیری از کلاهبرداری CHEQ وارد بازار PPC برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top