سرچ موتور جستجو ، نام SMX کارولین لیدن منجر به محتوای

thumbnail

رسانه سوم درب ابراز خوشحالی می کند که این هفته اعلام کند که کارولین لیدن ، بازاریاب فصلی جستجو به عنوان مدیر محتوای جستجوی ما به تیم پیوسته است. در این نقش ، کارولین هم به عنوان سردبیر مجله Search Engine Land و هم به عنوان سرپرست محتوای مجموعه رویدادهای SMX ما فعالیت خواهد کرد.

مانند کارگزاران تحریریه قبلی Search Engine Land و SMX ، کارولین هم علاقه وافری به بازاریابی جستجو دارد و هم طرفدار سرسخت بازاریابان به عنوان یک رهبر جامعه و مربی است. وی اخیراً آژانس خود را به نام Search Hermit اداره کرد ، جایی که به طور مشخص قصد داشت به زنان و مشاغل متعلق به BIPOC برای بهبود حضور و عملکرد آنها در جستجو کمک کند.

پیش از آن ، کارولین به عنوان مدیر سئو در شرکت نرم افزاری تماس تجزیه و تحلیل CallRail کار می کرد ، جایی که او ابتکار عمل SEO و تجزیه و تحلیل را بر عهده داشت. او از طریق کار در CallRail بود که در جوایز جستجوگر سرزمین جستجو در آن سال به عنوان نامزد نهایی 2018 برای بهترین بازاریاب جستجو شد.

مطالب مرتبط  چگونه می توان جستجوی نیروی محرکه در این "نرمال جدید"
کارولین لیدن

کارولین با تخصص ویژه در بازاریابی محتوا ، استراتژی ، بازاریابی جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، در همه زمینه ها در بازاریابی جستجو بسیار آگاه است. وی همچنین از طریق تجربیات خود در سخنرانی در کنفرانس های جستجوی مختلف و به عنوان رهبر محبوب ، چهره شناخته شده ای در جامعه جستجو است #SEOchat در توییتر.

کارولین از سال 2020 به ما ملحق می شود که بسیاری از مشاغل را مجبور می کند جدی بودن جستجو برای ارتباط با مشتریان خود را جدی بگیرند. داشتن یک پزشک مجرب که منجر به محتوا و برنامه نویسی Search Engine Land و SMX می شود فقط به معنای محتوای با کیفیت و عملی بیشتر برای جوامعی است که در یک زمان که بیشتر به آن نیاز دارند خدمت می کنیم.

بازاریابی جستجوگرانه با موتورها و سیستم عامل های تبلیغاتی که هوش مصنوعی بیشتری را در هسته آنها ادغام می کنند و با شرایطی مانند تجربه صفحه و کیفیت محتوا ، تأثیرات بیشتری بر قابلیت کشف دارد ، دچار تغییرات مهمی می شود. اما کارولین نیز به ما ملحق می شود زیرا در سال 2021 تغییرات خود را اعمال می کنیم. امسال شش رویداد مجازی SMX در موضوعات خاص مانند تجزیه و تحلیل ، بهینه سازی تبدیل و آینده جستجو تولید خواهیم کرد. ما همچنین با تمرکز بر ارکان خود به کیفیت موتور جستجوگر سرزمین و SMX ادامه خواهیم داد: روزنامه نگاری استثنایی ، تجزیه و تحلیل متخصص و بهترین روش های عملی.

مطالب مرتبط  تجزیه و تحلیل تماس: چگونه آنها می توانند هزینه ها را کاهش داده و تبدیل جستجو را بهبود بخشند

همانطور که کارولین را از طریق روند مصاحبه شناختیم ، وی در مورد ایجاد محتوای عالی یکی از مانتوهای خود را به اشتراک گذاشت: به همه س possibleالات ممکن پاسخ دهید. ما نمی توانیم برای یک رهبر بازاریابی جستجو یک اصل راهنمایی بهتر را در نظر بگیریم و بسیار خوشحالیم که او موتور جستجوی Land و SMX را در ارائه این پاسخ ها به شما هدایت می کند.

The post سرچ محتوای Search Engine Land، نام SMX Carolyn Lyden اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top