سال جستجوگرها در بررسی 2020: COVID سیستم عامل ها را وادار می کند تا پیشنهادات محلی و تجارت الکترونیکی خود و موارد دیگر را تطبیق دهند

thumbnail

سال گذشته ، ما سال 2019 را “غلتکی برای فراز و نشیب” نامیدیم. Hindsight 20/20 است و در حالی که بسیاری از ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا سال 2020 را در نمای عقب قرار دهیم ، اما نحوه پاسخگویی بزرگترین بازیکنان صنعت جستجو به نیازهای جدید مشاغل و مصرف کنندگان ، که توسط همه گیر ایجاد شده است ، عواقب پایداری برای بازاریابان چگونه وظایف خود را انجام می دهند.

از لیست های خرید ارگانیک جدید Google گرفته تا چگونگی تجمع SEO ها برای برابری و تنوع جنسیتی تا بروزرسانی آینده Page Experience ، در اینجا نگاهی گذرا به تأثیرگذارترین اخبار SEO در سال 2020 است.

مربوط: PPC 2020 در حال بررسی: COVID اثر خود را در تجارت الکترونیکی و جستجوی پولی برجای می گذارد

به روزرسانی الگوریتم در سال 2020

برخی از سو early ظن ها در انجمن جستجو وجود داشت که به روزرسانی های اصلی الگوریتم را در هنگام شیوع همه گیر متوقف می کنند – با نگاهی به گذشته ، ما نمی توانیم تصور کنیم که چنین بود. ویرایشگر اخبار ، باری شوارتز ، مهمترین به روزرسانیهای الگوریتم 2020 را بازبینی کرده است ، بنابراین در اینجا خلاصه ای از موارد ارائه شده در اینجا آورده شده است.

هسته اصلی به روز می شود. Google زود شروع به کار کرد و در کمتر از دو هفته از به روزرسانی هسته ژانویه 2020 راه اندازی شد. به طور معمول حدود دو هفته طول می کشد تا این موارد کامل شود ، اما این شرکت گفت که این کار بیشتر چهار روز بعد ، در 16 ژانویه انجام می شود.

چهار ماه بعد ، به روزرسانی هسته ای مه 2020 دوباره اوضاع را متزلزل کرد و برخی آن را “یک هیولای مطلق” خواندند.

گرد و غبار مجاز بود تا بیشتر سال (حداقل از نظر به روزرسانی های اصلی) ته نشین شود ، تا زمان بروزرسانی هسته اصلی دسامبر 2020 ، درست بین فصل خرید جمعه سیاه / دوشنبه سایبری و تعطیلات پایان سال . براساس برخی گزارش ها ، این مهمترین تأثیرگذارترین به روزرسانی سال بود.

BERT از 10٪ به تقریبا 100٪ می رسد. گوگل در جریان رویداد SearchOn خود اعلام کرد که BERT اکنون تقریباً به تمام درخواستهای انگلیسی زبان پاسخ می دهد.

در ماه دسامبر ، متخصصان جستجوی چشم چشم تشخیص دادند که جدایی بسیار گسترده محقق و مدافع تنوع در هوش مصنوعی Timnit Gebru از گوگل به طور جدایی ناپذیری با خطرات احتمالی مرتبط با مدل های آموزش زبان با استفاده از مجموعه داده های بزرگ ارتباط دارد. این خطرات احتمالی شامل استفاده از مجموعه داده های اینترنتی است که ممکن است حاوی تعصب در برابر افراد حاشیه نشین باشد ، که می تواند در مدل های زبانی مورد استفاده در موتورهای جستجو آشکار شود.

اعلام شد ، اما زنده نیست انتظار می رود که به روزرسانی Page Experience در ماه مه سال 201 منتشر شود. این شامل ترکیبی از فاکتورهای موجود برای رتبه بندی جستجو ، مانند به روزرسانی مناسب برای موبایل ، به روز رسانی صفحه سرعت ، افزایش رتبه HTTPS ، مجازات بینابینی مزاحم ، و مجازات مرور ایمن ، همراه با معیارهای جدید برای سرعت و قابلیت استفاده ، معروف به Core Web Vital.

ما قبلاً می دانیم که به روزرسانی Page Experience فقط در ابتدا در رتبه بندی موبایل اعمال می شود. همچنین ممکن است یک شاخص بصری برای تشخیص لیست های جستجوی تلفن همراه وجود داشته باشد که تجربه صفحه خوبی را ارائه می دهند. و هنگامی که این به روزرسانی فعال شود ، Google همچنین الزامات AMP را برای بخش Top Stories خود برداشته و آن را به روی مقالاتی که آستانه آن برای عوامل تجربه صفحه را دارند ، باز می کند.

نمایه سازی گذرگاه در ماه اکتبر اعلام شد و قرار است امسال آغاز شود ، اما گوگل به ما تأیید کرده است که هنوز فعال نیست. برای اینکه واضح باشد ، Google در واقع معابر را جداگانه فهرست نمی کند. این بیشتر “رتبه بندی عبور” است تا “نمایه سازی عبور”.

سال در اخبار سئو

در تاریخ 1 مارس ، برخورد جدید Google با پیوندهای nofollow وارد شد و ویژگی های پیوند جدید rel = “sponsored” و rel = “ugc” را با خود به همراه آورد. سئوکاران در مورد اعلامیه در سپتامبر گذشته سرگرم بودند ، اما وقتی این تغییر واقعاً اتفاق افتاد ، آن اشتیاق دوباره جلب نشد. همه گیری قریب الوقوع ممکن است به بازاریابان مسائل بزرگتری را برای مقابله داده باشد.

داده های ساختاری گوگل در نتایج غنی خود پایان پشتیبانی از نشانه گذاری data-vocabluary.org را اعلام کرد. پایان برای 6 آوریل تعیین شد ، اما این شرکت آن را به دلیل وضعیت ویروس کرونا به 29 ژانویه 2021 موکول کرد.

ابزار Rich Results Test در تابستان از نسخه بتا منتشر شد و این به معنای پایان ابزار آزمایش داده داده ساختار یافته است – یا چیزی که فکر می کردیم. در عوض ، گوگل تصمیم گرفت که ابزار ساخت یافته آزمایش داده را نگه دارد ، اما آوریل آینده آن را به schema.org منتقل کند.

مستندات سئو. هر دو گوگل و بینگ برخی از اسناد مهم سئو خود را به روز کردند: بینگ در دستورالعمل های وب مستر خود تجدید نظر کرد و جزئیاتی درباره نحوه رتبه بندی صفحات وب ارائه داد. رهنمودهای جستجوی کیفیت جستجوی Google امسال فقط یک به روزرسانی دریافت کرده اند. افزودن دستورالعملهای دقیق تر برای رأی دهندگان و همچنین بخش جدیدی برای نتایج فرهنگ لغت و دائرlopالمعارف.

SERP صفحه نتایج جستجو امسال نیز تغییرات چشمگیری را در خود دید. گوگل اعلام کرد که با حذف تکثیر قطعه های ویژه ، صفحه اول نتایج را “شسته و رفته” می کند ، به این معنی که صفحاتی که یک قطعه ویژه را بدست می آورند دیگر به عنوان یک لیست عادی تکرار نمی شوند. همچنین نوار کناری سمت راست دارای قطعه ویژه نیز به ستون نتایج اصلی منتقل شده است.

نوار کناری سمت راست دارای قطعه ای است که به ستون اصلی نتایج جستجو منتقل شده است.

در تلاش برای ارائه پاسخ های مستقیم تر به کاربران ، بینگ از مدل های زبان آموزش دیده استفاده کرده است تا با “بله” یا “نه” ساده به سeriesالات پاسخ دهد. این همچنین باعث اضافه شدن کنترل های قطعه شد ، به صاحبان سایت امکان انعطاف پذیری بیشتری در مورد نحوه پیش نمایش نتیجه جستجو می دهد. Google با راه اندازی رسمی یک ویژگی برجسته که سالها آزمایش کرده بود ، یافتن متن قطعه ویژه را در صفحه ای که در آن زندگی می کند آسانتر کرد.

تصویر و یوتیوب نشان “دارای مجوز” در نتایج جستجوی Google Image در اواخر ماه اوت از نسخه بتا بیرون آمد و همچنین این شرکت یک فیلتر حقوق استفاده برای افزودن تصاویر فقط شامل اطلاعات مجوز اضافه کرد. ویژگی “لحظات کلیدی” نیز به طور گسترده تری گسترش یافته است. اکنون می تواند در چندین فیلم در نتایج تلفن همراه نشان داده شود.

به روزرسانی های مربوط به COVID. مردم با استفاده از ویروس کرونا از یک مسئله خارجی به افزایش در سراسر آمریکا به موتورهای جستجو روی آوردند. در پاسخ ، صفحه نتایج جستجو مربوط به ویروس کرونا ویرایش اساسی بین اواخر فوریه و اواخر مارس دریافت کرد و به ما پیش نمایشی از نحوه نمایش یک روز صفحات نتایج جستجو می دهد.

بینگ یک ردیاب ویروس کرونا و همچنین یک chatbot خود-بررسیگر ویروس کرونا ویروس CDC را درست در صفحه نتیجه جستجو معرفی کرد.

و برای کمک به کاربران در جریان نگه داشتن Google ، اخبار COVID محلی بیشتری ظاهر شد و بخش Top Stories خود را برای محتوای غیر AMP و COVID باز کرد – چیزی که پیش از این برای رفع محدودیت AMP به عنوان بخشی از به روزرسانی صفحه تجربه در سال آینده است. همچنین شروع به نمایش “روند سفر” و “مشاوره سفر” اعلامیه ها ، نمایش درصد پروازهای انجام شده به یک مقصد خاص ، و همچنین اضافه کردن یک فیلتر لغو رایگان به جستجوی هتل خود.

Schema.org انواع داده های ساختاریافته مربوط به COVID را اضافه کرد که هر دو Google و Bing تصویب کردند. کاخ سفید حتی از مشاغل بخش خصوصی خواست تا در صورت لزوم از علامت گذاری استفاده کنند. ویژگی ها و منابع نیز در اختیار مشاغل محلی قرار گرفت که در بخش محلی این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

یکی از نکات قابل توجه در این دوره ویرانگر ، واکنش بازاریاب های جستجوگر بود که داوطلبانه خدمات خود را برای کمک به مشاغل کوچک برای پیمایش همه گیری به روشهای بی شماری ارائه می دادند.

اخبار صنعت. در اتحادیه اروپا ، صفحه انتخاب جستجوی اندروید در تاریخ 1 مارس راه اندازی شد ، اما اختلال در زنجیره تامین تلفن های هوشمند به دلیل همه گیری ، تأثیر آن را به تأخیر انداخت ، و باعث می شود که آیا تغییر قابل توجهی در سهم بازار جستجو ایجاد نکرده است.

در اوایل سال ، Verizon Media OneSearch را راه اندازی کرد ، یک موتور جستجوی محرمانه که بیشتر از گوگل رقیب مستقیم DuckDuckGo است. با شروع سال ، موتورهای جستجوی دیگر نیز اعلام شدند که به دنبال یک تاکتیک مشابه بودند و به دنبال تمایز خود از گوگل به جای اقدام سراسری بودند.

مطالب مرتبط  SEL 20200713

رئیس سابق تبلیغات گوگل ، Sridhar Ramaswamy ، Neeva را اعلام کرد ، که به جای درآمدزایی از طریق تبلیغات ، هزینه اشتراک را دریافت می کند. ریچارد سوچر ، دانشمند ارشد پیشین Salesforce ، You.com را اعلام کرد. اگرچه کمتر در این باره اعلام شده است ، اما به نظر می رسد جهت تجارت الکترونیکی باشد.

با توجه به افزایش نظارت بر رویه های تجاری Google ، چه در ایالات متحده و چه در خارج از کشور ، این س askedال را مطرح کردیم: “موفقیت موتورهای جستجوی جدید چه کاری طول می کشد؟” و آیا زمان مناسب برای اپل برای جدی گرفتن در مورد جستجو و استفاده از Google مناسب است؟

صنعت جستجو صرفاً توسط گوگل ، بینگ ، سایر غول های فناوری یا سرمایه گذاران خطرپذیر شکل نگرفته است. تنوع و برابری جنسیتی در تابستان در کانون توجه قرار گرفت و متخصصان جستجو در پاسخ گفتند: قتل جورج فلوید ، برونا تیلور و آهماود آربری ما را بر آن داشت تا راه های عملی را برای پیگیری تنوع ، عدالت و گنجاندن در سازمان های خود پیدا کنیم.

سئوکاران جیمی آلبریکو (چپ) و لیلی ری (راست). آلبریكو به خشونت پلیس علیه افراد رنگین پوست اعتراض كرد و ری به طور مرتب جلسات دی جی خود را پخش می كرد و درآمد حاصل از آن را به سازمان هایی كه بیشتر تنوع و عدالت اجتماعی را اختصاص می دهند ، اهدا می كند.

North Star Inbound’s Nicole DeLeon تحقیقی را منتشر کرد که نشان می دهد بیش از 70٪ سئوکاران در ایالات متحده مردان هستند که به طور متوسط ​​بیشتر از همکاران زن خود درآمد کسب می کنند. شبکه سازی و متحدان برای از بین بردن این اختلاف بسیار مهم هستند.

مربوط: 10 راهی که می توانید از زنان در سئو پشتیبانی کنید

گزارش و تجزیه و تحلیل

کنسول جستجوی Google (GSC) تعدادی از به روزرسانی ها را در سال 2020 دریافت کرد ، شروع با راه اندازی یک ابزار جدید حذف. این ابزار به صاحبان سایت اجازه می دهد تا URL ها را به طور موقت از نمایش در جستجو پنهان کرده و همچنین به آنها نشان دهند که کدام URL ها توسط SafeSearch فیلتر شده اند و چه محتوایی در نتایج جستجو نمایش داده نمی شود زیرا درخواست ها از طریق ابزار حذف محتوای قدیمی منسوخ شده است.

یک روز قبل از اعلام صفحه تجربه ، Google بی سر و صدا گزارش سرعت در GSC را با گزارش جدید Core Web Vital عوض کرد. مجموعه کنونی معیارهای Core Web Vital در سه جنبه تجربه کاربر بارگیری ، تعامل و ثبات بصری در اشکال بزرگترین محتوای رنگ (LCP) ، تأخیر ورودی اول (FID) و تغییر چیدمان تجمعی (CLS) متمرکز هستند.

گزارش عملکرد با فیلتر ترافیک News به روز شد و به صاحبان سایت یک راه دیگر برای برش و تراکم قرار گرفتن در معرض و ترافیک جستجوی Google خود می دهد. همچنین یک گزارش تجدیدنظر شده مربوط به خزیدن نیز ارائه شده است تا داده های عملی در مورد مسائل خزنده ارائه دهد. یک سال پس از خاموش شدن نسخه قدیمی GSC ، Google ابزار پیوند disavow را به نسخه جدید منتقل کرد و در این مرحله رابط کاربری خود را به روز کرد. همچنین کاربران GSC می توانند به جای فقط نمایش جدول های خاص ، اطلاعات کاملی را از همه گزارشات بارگیری کنند ، که تجزیه و تحلیل و دستکاری آنها را آسان تر می کند.

نمونه ای از شکل ظاهری کنسول جستجوی Google. تصویر: گوگل.

در ماه آگوست ، این شرکت Google Search Console Insights ، نمای جدیدی از داده های “متناسب با ایجادکنندگان و ناشران محتوا” را به عنوان یک بتا بسته بسته ، راه اندازی کرد. Search Console Insights داده های Google Analytics و Search Console را با هم مخلوط می کند تا به سازندگان محتوا کمک کند تا میزان عملکرد محتوای آنها را تشخیص دهند ، افراد چگونه آن را در وب کشف می کنند ، پرسش های برتر و پرطرفدار سایتشان چیست و سایر سایت ها و مقالات به آنها پیوند می دهند.

و ، کاربران Google Search Console API به داده های تازه تر و همچنین امکان پرس و جو ، افزودن و حذف نقشه های سایت خود در ویژگی های دامنه دسترسی پیدا کردند.

Google Analytics 4. یکی از بزرگترین اعلامیه های تحلیلی در سال جاری رونمایی از Google Analytics 4 ، توسعه و نام تجاری خاصیت App + Web بود. این شامل بینش پیش بینی شده گسترده تر ، ادغام عمیق تر با Google Ads ، قابلیت های اندازه گیری بین دستگاه و کنترل های دقیق اطلاعات بیشتر است. هنگام تنظیم ویژگی جدید ، GA4 گزینه پیش فرض خواهد بود. با این حال ، حداقل در حال حاضر ، Universal Analytics همچنان در دسترس است ، زیرا ویژگیهای جدید بر روی GA4 متمرکز خواهند شد.

مربوط: نحوه شروع کار در Google Analytics 4

Bing Webmaster Tools. مایکروسافت امسال Bing Webmaster Tools را اصلاح کرد. تعمیرات اساسی در ماه فوریه در SMX West اعلام شد و مهاجرت در پایان ماه ژوئیه به پایان رسید. برخلاف به روزرسانی Google Analytics ، نسخه قدیمی Bing Webmaster Tools دیگر پشتیبانی نمی شود ، اما کاربران نسخه تازه شده برای برخی از ویژگی های جدید استفاده می کنند.

ابزار جدید Site Scan سایت شما را جستجو می کند و مشکلات رایج SEO را بررسی می کند. ابزار backlinks به شما امکان می دهد لینک های سایت خود را با سایت دیگری مقایسه کنید ، داده های رقابتی و بدون دسترسی تأیید شده به سایت رقبا را در اختیار دارندگان سایت قرار دهید. این شرکت همچنین آزمایشگر robots.txt را دوباره احیا و ارتقا داد ، ویژگی ای که Bing برای اولین بار حدود یک دهه یا حدوداً قبل از آن رها کرد. و Microsoft Clarity ، ابزار تجسم تجربه کاربر این شرکت که در اواخر ماه اکتبر از نسخه بتا بیرون آمد ، همچنین با ابزار Bing Webmaster Tools جدید ادغام شد.

تجارت الکترونیک

درست در زمان به روزرسانی هسته اصلی ژانویه 2020 ، گوگل همچنین بخش محبوب محصولات موبایل را برای پوشاک ، کفش و جستجوهای مشابه اعلام کرد که نشان دهنده اولین تغییر سری استراتژی تجارت الکترونیکی برای این شرکت است. این بخش ارگانیک است و توسط طرحواره محصول و فیدهای محصول ارائه شده از طریق Google Merchant Center ارائه می شود.

بخش محبوب محصولات در نتایج جستجوی تلفن همراه. تصویر: گوگل.

همچنین در تلفن همراه ، Google عملکرد کارتهای فعالیت مرتبط خود را با توجه به خرید ، کار و جستجوهای مربوط به دستورالعمل ها گسترش داد. کارت فعالیت خرید ممکن است اکنون کالاهایی را نشان دهد که کاربر در مورد آنها تحقیق کرده است و به طور موثر آنها را در طول سفر مشتری خود معرفی می کند.

مهمترین محوری Google در استراتژی تجارت الکترونیکی در سال جاری (و شاید در طی چند سال) در حال باز کردن نتایج جستجوی خرید خود به لیست ارگانیک پرداخت نشده ، پس از هشت سال محصول کاملاً پردرآمد بود. هنوز فضای لیست های پولی وجود دارد: تبلیغات اکنون در بالا و پایین صفحه نتایج خرید Google نشان داده می شوند. خرده فروشانی که می خواهند کالاهای آنها به صورت ارگانیک نشان داده شود ، باید فیدهای محصولات را در Google Merchant Center بارگذاری کنند. کسانی که چنین کاری را انجام می دهند نیز واجد شرایط خواهند بود تا لیست محصولات خود را در صفحه اصلی نتایج جستجو در پانل های دانش نمایش دهند ، زیرا این اسلات ها نیز از حمایت به ارگانیک تبدیل شده اند.

مربوط: سQالات متداول: همه چیز در مورد Google Shopping and Surfaces در سراسر Google

همانطور که احتمالاً انتظار داشتید ، بینگ با نتایج خرید خود در ماه آگوست ، تنها چهار ماه بعد ، همان حرکت را از پرداخت به ارگانیک انجام داد.

در سمت اجتماعی ، Pinterest یک برگه جدید “Shop” را در برنامه تلفن همراه خود ارائه داد. همچنین قابلیت جستجوی بصری خود را مستقیماً در پین های قابل خرید ادغام کرد تا یافتن محصولات مشابه را آسان تر کند. خرده فروشان Shopify می توانند از طریق این برنامه Pinterest در فروشگاه برنامه Shopify ، که بازرگانان را قادر می سازد کاتالوگ محصولات خود را در Pinterest بارگذاری کنند ، از این بروزرسانی ها استفاده کنند ، به طور بالقوه به آنها امکان می دهد بیش از 360 میلیون کاربر فعال ماهانه Pinterest قرار بگیرند.

محلی

نقشه ها. نقشه های گوگل امسال 15 ساله شد و این شرکت با نسخه تازه شده برنامه موبایل جشن گرفت. تکرار سال 2020 زبانه های پایین را به پنج (“کاوش” “رفت و آمد” ، “ذخیره شده” ، “مشارکت” و “به روزرسانی ها”) گسترش داد و همچنین شرکت از گسترش جهت های پیاده روی واقعیت افزوده Live View خبر داد.

به روزرسانی های نقشه تا ماه دسامبر ادامه یافت ، زمانی که مشاغل با استفاده از Google My Business (GMB) به معیارهای عملکرد بهبودیافته دسترسی پیدا کردند ، نشان می دهد که مشتریان آنها را در Maps پیدا کرده اند یا از طریق جستجو ، و همچنین پیام های گسترده را از طریق نمایه تجاری خود در Maps گسترش می دهند. نتایج جستجوی وب همچنین در لیست نتایج جستجوی نقشه های Google برای مشاغل خاص نشان داده می شود.

نتایج جستجوی وب در لیست جستجوی Google Maps ظاهر می شود.

اپل همچنین برنامه Maps خود را با افزودن یا بهبود ویژگی هایی مانند برنامه حمل و نقل در زمان واقعی ، برآورد زمان رسیدن قابل دسترسی ، نقشه های داخلی مراکز خرید و فرودگاه ها ، نگاه به اطراف (نسخه نمای خیابان Google آن) ، ناوبری با یک ضربه برای مکان های مورد علاقه ، دوباره ایجاد کرد. ، و بیشتر.

مطالب مرتبط  SMX در دسامبر سال 2020 به شما می آید: بخشی از آن باشید!

Google برای کسب و کار من. در ماه فوریه ، در توییتر صحبت های زیادی درباره بخش جدیدی در سایت راهنمای Google برای کسب و کار من وجود داشت که صاحبان مشاغل را تشویق می کرد تا کلمات کلیدی مرتبط را در توضیحات GMB خود وارد کنند.

گوگل پس از جلب توجه این شرکت به سرعت ، از آن راهنمایی بازپس گرفت و اندکی بعد پیام رسانی ناپدید شد. جوی هاوکینز ، مالک استرلینگ اسکای ، قبلاً این توصیه را آزمایش کرده است و در نتیجه یافته است که قسمت توصیف هیچ تاثیری در رتبه بندی در بسته های سه گانه محلی ندارد.

با افزایش استفاده از “خرید آنلاین ، وانت در فروشگاه” ، Google اعلام کرد که موجودی کالاهای اطراف را از طریق فیلتر برجسته تر “نزدیک” در زیر برگه خرید ، قابل افزودن کارت های فروشگاه محلی جدید و افزایش دید برای Curbside و In برچسب های وانت را ذخیره کنید. چند ماه قبل از آن ، متوجه شدیم که این شرکت در حال گسترش ابزار Duplex خود برای تماس با مشاغل محلی برای بررسی موجودی موجودی است. قبل از این ، Duplex در درجه اول برای رزرو قرار ملاقات و تأیید ساعات کاری استفاده می شد. با ادامه تأثیر سرویس های آنلاین بر هزینه های آفلاین ، این حرکت ها می تواند به موقعیت Google کمک کند تا اقتصاد آنلاین به آفلاین (O2O) را تحت سلطه خود درآورد.

نشان Google Guaranteed از طریق یک نمایه آزمایشی “به روزرسانی شده” GMB با قیمت 50 دلار در ماه در دسترس غیر تبلیغ کنندگان قرار گرفت – این یک ویژگی ارگانیک نیست ، اما نشان خود را در لیست های نقشه ها مشاهده کرد. اگر به یک ابزار ثابت تبدیل شود ، ممکن است در واقع تمایز کسب و کارهایی را که از آن برخوردار نیستند از سایر مواردی که ندارند. سال گذشته ، Google یک نظرسنجی انجام داد و یکی از ویژگی های پیشنهادی حذف تبلیغات از نمایه کسب و کار شما بود – یک گروه کوچک و تبلیغاتی در لیست سفید (Groupon ، Seamless و Caviar) که تبلیغات خود را در نمایه های مشاغل محلی نشان می دادند ، مشاهده شد. این تبلیغات می توانند سفارشی را که ممکن است مستقیماً به تجارت وارد شود هدایت کنند و اگرچه در حال حاضر یک برنامه آزمایشی کوچک است ، اما هیچ راهی برای انصراف یا انتخاب تبلیغات در پروفایل آنها وجود ندارد.

گوگل گفت که در طی تابستان شاهد افزایش جستجوها برای مشاغل متعلق به سیاه پوستان است – طبق تجزیه و تحلیل ، بیش از 40٪ صاحبان مشاغل سیاه پوست گزارش کردند که در ماه آوریل کار نمی کنند ، در حالی که فقط 17٪ صاحبان مشاغل کوچک سفید پوست کار نمی کنند. توسط مجله نیویورک تایمز. برای کمک به تشخیص این مشاغل ، ویژگی تجاری “متعلق به سیاه” را به لیست های محلی معرفی کرد. با نزدیک شدن به موضوع از طرف دیگر ، یلپ هشدار جدید “تجارت متهم به رفتار نژادپرستانه” را اعلام کرد. با افزایش هشدار ، Yelp بررسیهای جدید را برای آن نمایه تجاری غیرفعال می کند.

پشتیبانی محلی Google شهرت کمتر ستاره ای داشته است ، که احتمالاً این شرکت به دنبال بازیابی آن است. در ماه نوامبر ، برنامه مشاوران مشاغل كوچك را ارائه داد تا به SMB ها در تبحر در محصولات Google كمك كند. این برنامه 50 دقیقه جلسه مشاوره شخصی در موضوعاتی مانند GMB ، تبلیغات ، تجزیه و تحلیل و YouTube ارائه می دهد. این برنامه برای هر جلسه 39.99 دلار است اما در طول سال 2020 هزینه ای پرداخت نشده است.

کووید. در اولین روزهای سفارشات در خانه ، سئوکاران محلی مشکلات متعدد GMB را از جمله تأخیر در ارسال لیست های جدید و به روزرسانی ساعت ها و آدرس ها فراخوانده اند ، علی رغم اینکه گوگل می گوید این “اولویت وضعیت های باز و بسته ، ساعات خاص ، تعطیلی موقت” است. ، توصیفات تجاری و ویرایش ویژگی های تجاری. ” بازبینی های محلی نیز برای مشتریان و صاحبان مشاغل به طور موقت غیرفعال شد – عملکرد بازبینی حدود بیست روز بعد برگشت.

برای کمک به انتقال تأثیر همه گیر بر مشاغل ، Google آنها را قادر ساخت تا نشان دهند که موقتاً در Search و Maps بسته شده اند. بعداً این ویژگی برای ارائه انعطاف پذیری بیشتر مشاغل محلی با ساعات فعالیت خود راه اندازی شد. بر اساس آن ، اکنون یک شاخص در نمایه های GMB نشان می دهد که آخرین ساعت کار چگونه به روز شده است.

در طول این مدت ، Google همچنین به زنجیره های خرده فروشی اجازه انتشار پست های مربوط به COVID را در مقیاس از طریق GMB API داد. بعداً ، این قابلیت به پستهای غیر COVID نیز تعمیم یافت.

Google تنها سکویی نبود که افراد به آن روی آوردند: Nextdoor گروهها و نقشه راهنما را ارائه داد. ویژگی Groups قبل از همه گیری در بتا بود ، اما این بحران به شرکت نشان داد که می تواند به کاربران در غلبه بر انزوا کمک کند. نقشه راهنما برای کمک به همسایگان نیازمند راه اندازی شد.

دکمه اهدا در نمایه تجاری Yelp.

Yelp اولین کسی بود که همکاری جمع آوری کمک مالی با GoFundMe را اعلام کرد و به مشاغل محلی امکان داد تا دکمه “اهدا” را در نمایه Yelp خود قرار دهند. چندی نگذشت که دکمه های اهدا GoFundMe در اختیار Bing Places برای دارندگان مشخصات و صاحبان مشخصات GMB قرار گرفت.

با تلاش برای بازگشایی اقتصاد ، اطمینان مصرف کننده نسبت به ایمنی اولویت قرار گرفت. TripAdvisor و Yelp هر دو روش های جدیدی را برای مصرف کنندگان ارائه دادند تا مشخص کنند چگونه مشاغل از اقدامات بهداشت و ایمنی استفاده می کنند. در سیستم عامل Google ، صاحبان GMB اکنون می توانند الزامات بهداشتی و ایمنی فروشگاه های خود را از طریق ویژگی هایی مانند “ماسک مورد نیاز” ، “کارکنان بررسی دما می کنند” و موارد دیگر نشان دهند.

فقط برای سرگرمی

متخصصان جستجو می دانند که صنعت ما این امکان را دارد که به شدت چشم اندازها را تحت تأثیر قرار دهد و بر نتایج کسب و کار تأثیر بگذارد – هر چند وقت یکبار ، عموم مردم نیز این واقعیت را تحت تأثیر قرار می دهند.

در ماه فوریه ، برادران وارنر تغییر نام داد که اخیراً منتشر شده است پرندگان شکاری (و رهایی خیالی یک هارلی کوین) به سادگی هارلی کوین: پرندگان شکاری به طوری که علاقه مندان به سینما (رفتن به سینما را به خاطر می آورند؟) زمان راحت تری برای یافتن بلیط آنلاین دارند.

و ، در حالی که Netflix است ببر ببر خود تایگر کینگ در آن تغییر اولیه به دلیل دائمی بودن در خانه چیزی را برای پرخوری به ما داد ، تاجر پادشاه خود از روشهای غیرقانونی سئو برای گمراه کردن کاربرانی که به دنبال رقبای اصلی خود بودند استفاده کرد. او با این کار کنار نیامد ، و ما مطمئناً آن را توصیه نمی کنیم.

و ، گوگل به ما کمک کرد تا به پاسخ این س ageال قدیمی نزدیک شویم: “نام آن آهنگ چیست؟” اکنون ، برنامه Google می تواند نام یک آهنگ خاص را به شما بگوید ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را برای 10-15 ثانیه صدای زنگ بزنید.

منتظر 2021 هستم

همانطور که در بالا ذکر شد ، به روزرسانی Page Experience Google قرار است در ماه مه به طور مستقیم اجرا شود. هنوز زمان کافی برای آماده سازی Core Web Vital شما وجود دارد ، راهنمای SEO برای متخصص توسعه دهندگان Detlef Johnson می تواند به شما کمک کند.

اطمینان حاصل کنید که داده های ساختاری خود را نیز جستجو کنید. علامت گذاری data-vocabulary.org برای نتایج غنی Google در تاریخ 29 ژانویه واجد شرایط نیست.

و آخرین مهلت برای نمایه سازی همراه اول بار دیگر بر عهده ما است. بهتر است که Google وقتی سایت شما آماده است ، سایت شما را با توجه به شرایط شما منتقل کند ، بهتر از این است که مهلت مهلت گذشته و سایت شما مجبور شود.

سال جستجوگر جستجو در سال 2020: COVID سیستم عامل ها را مجبور می کند تا پیشنهادات محلی و تجارت الکترونیکی خود را تطبیق دهند و موارد دیگر اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top