ساخت فعالانه لیست های کلمات کلیدی منفی در Google Ads اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است

thumbnail

Google قصد دارد محدودیت شرایط موجود در گزارش جستجوی جستجو را شروع کند تا فقط مواردی را که “توسط تعداد قابل توجهی از کاربران جستجو شده اند” نشان دهد.

به عنوان یکی از کنترل های اصلی در زمینه نظارت و بهینه سازی فعالیت جستجوی پرداخت شده در سیستم عامل ، و (بدون تعجب) کمی توضیح در مورد نحوه محاسبه این اهمیت ، این به روز رسانی با ناامیدی و خشم جامعه SEM روبرو شد.

برخی از کارها تا آنجا پیش رفتند که طوماری را برای گوگل شروع کردند تا به تبلیغ دهندگان اجازه انصراف دهد.

اگرچه این تصمیم از طرف Google به عنوان اقدامی برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی کاربران اثبات شده است ، اما تصور وجود انگیزه های احتمالی کار سختی نیست.

همه سوار قطار اتوماسیون (فراری) هستند

تنها در 12 ماه گذشته تغییرات نشان می دهد که گوگل در تلاش است تا ویژگی های خودکار زودرس و کنترل تبلیغات را کاهش دهد.

نمونه بارز این تلاش مستمر Google برای گسترش واریانس نزدیک نوع مسابقه است که از اواخر سال 2018 آغاز شده و از آن زمان به تدریج در حال گسترش است.

در حالی که تأثیر کامل آن هنوز درک نشده است ، اما این اطلاعیه به احتمال زیاد موضوعات جدی را برای تبلیغات گرسنه داده ایجاد می کند ، و به دنبال درک و بهبود عملکرد حساب آنها از طریق تجزیه و تحلیل داده های عبارت جستجو است.

اما تأثیر بالقوه چقدر است؟

در آغاز ماه سپتامبر ، ما فعالیت جستجوی کل آژانس خود را از ماه آگوست مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و دریافتیم که 26٪ از کل هزینه ها ناشی از جستجوی منحصر به فرد جستجو با تنها 1 نمایش است.

جامعه SEM بدون داشتن اطلاعات کافی پس از اعلامیه در اختیار ما بود ، که دقیقاً نحوه طبقه بندی Google “اهمیت” و تأثیر کامل تغییر در گزارش را حدس می زد. احتمال از دست دادن تقریباً یک چهارم کلمات جستجوی ما فقط به دلیل حجم زیاد ، دلهره آور بود.

خوشبختانه ، به نظر نمی رسد که این مورد باشد ، ما همچنان شاهد جستجوهای جستجوی منحصر به فرد و منحصر به فرد هستیم که در گزارش های ما فیلتر می شود.

بنابراین ، گوگل ، این اهمیت دقیقاً چگونه محاسبه می شود؟ در واقع چه چیزی به دلیل رعایت حریم خصوصی حذف می شود و این تا چه اندازه شبکه واریانس نزدیک نوع مسابقه “تحت رادار” گسترش می یابد؟

فردریک Vallaeys از Optimizr خیلی سریع اسکریپت مفیدی را منتشر کرد که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد در مورد درصد کلیک ، نمایش یا هزینه ای که برای عبارات جستجو نشده گزارش می شود گزارش دهند.

با اجرای آن بر روی تعداد انگشت شماری از حساب های بزرگتر هزینه های خود ، می توان به وضوح مشاهده کرد که کلیک ها دیگر در گزارش جستجوی جستجو گزارش نشده اند – در سپتامبر تاکنون بیش از 45٪ است:

مطالب مرتبط  نحوه استفاده از توضیحات Google Ads برای درک تغییرات عملکرد

چگونه می توانیم از روز اول از ترافیک با کیفیت بهتر اطمینان حاصل کنیم؟

در حالی که جستجوی قبل از تخلیه با لیست کلمات کلیدی منفی انبوه چیز جدیدی نیست ، اما اکنون اطمینان از حفظ کیفیت ترافیک به بهترین وجهی که می تواند به جلو حرکت کند ، بیش از هر زمان دیگری مهم است.

گذشته از استثناهای واضح و جلوگیری از ناسزاگویی در ایجاد فعالیتهای شما ، استفاده از داده های جستجوی زمینه و داده های جستجو قبل از اینکه کمپین های جدید را به طور زنده تحت فشار قرار دهید ، می تواند در طولانی مدت صرفه جویی کند.

در اینجا تنها برخی از راه هایی است که می توانید به ساختن لیست های کلیدی کلیدی منفی ادامه دهید:

برنامه ریز کلمات کلیدی

ابزار برنامه ریز کلمات کلیدی دقیقاً در بستر Google Ads پنهان شده و کلمات کلیدی متناسب با حجم ، CPC مورد انتظار و سطح رقابت را بر اساس نمونه های URL یا کلمات کلیدی ارائه می دهد.

از دید کلمه کلیدی منفی ، نگه داشتن کلمات کلیدی ارائه شده تا حد ممکن در واقع به نفع شما در اینجا است.

شایان ذکر است که هر کلمه کلیدی که اضافه می کنید مانند یک کلمه کلیدی برای موضوع کلی آنچه Google ارائه می دهد عمل می کند ، بنابراین من توصیه می کنم این کار را چند بار با چند مجموعه کلمه کلیدی متفاوت انجام دهید تا قبل از کشیدن همه داده ها به صفحه گسترده ، داده های بیشتری را بدست آورید. و پیدا کردن همه duds.

البته می توانید از ابزار تحقیق جایگزین کلمات کلیدی مانند Ubersuggest ، Spyfu یا SEM Rush استفاده کنید.

کلمه کلیدی Sheeter
این ابزار مفید کلمات کلیدی معنایی به شما امکان می دهد تا چند نمونه از کلمات کلیدی را تایپ یا جای گذاری کنید و هرچه بیشتر آن را اجرا کنید جستجوهای کمتر مرتبط را به شما ادامه می دهد (صادقانه بگویم ، اگر این فرصت را به شما بدهد این برای همیشه قابل اجرا است) .

این برای یافتن آن سالات عجیب و غریب که ممکن است لزوماً درباره آنها فکر نکرده باشید یا در جاهای دیگر ندیده باشید بسیار عالی است.

ابزار اولیه “ایده” جایی است که جادو واقعی اتفاق می افتد اما این ابزار همچنین در صورت تمایل قادر به تهیه حجم و CPC است.

پاسخ عمومی

AnswerThePublic به طور فعال داده های API پیشنهادهای Google را گوش می کند و حرف اضافه و س questionsالاتی را به شما پیشنهاد می دهد که اغلب در ارتباط با کلمات کلیدی شما ظاهر می شوند.

این روش به طریقی کاملاً متفاوت با سایر ابزارهای این لیست که AnswerThePublic را هنگام جستجوی کلمات کلیدی منفی ضروری می کند ، نزدیک می شود.

ممکن است شخصی که به سمت شما خیره شده و به سمت عملکرد جستجو نگاه می کند دلهره آور باشد ، اما اجازه ندهید این کار شما را عقب بیند – این یک ابزار واقعا مفید است!

مطالب مرتبط  شورت های اجتماعی: آینده TikTok ، تبلیغات اصلی Quora ، برنامه های Facebook در فیس بوک

مایکروسافت تبلیغات

اگرچه ممکن است در برخی مراحل مایکروسافت تبلیغات از این الگو پیروی کند. در حال حاضر ، می توانید عبارات جستجوی کمپین های مایکروسافت خود را برای موارد منفی استخراج کنید.

در می یابیم که انواع مطابقت Bing کمی لیبرال تر است و بنابراین با استفاده از این داده ها می توان موارد خالی را پر کرد که در غیر این صورت نمی یافتید.

علاوه بر این ، آنها ابزار Microsoft Advertising Intelligence خود را دارند که مستقیماً با Microsoft Office Excel ادغام می شود و به شما امکان می دهد تا حدود 200000 کلمه کلیدی را به دست آورید. توابع کلمات کلیدی مرتبط و جستجوهای مرتبط برای جستجوی کلید واژه های منفی بالقوه اضافی پیش از موعد بسیار مفید هستند.

کنسول جستجوی Google

یا می توانید به Search Console بروید یا اگر Search Console را قبلاً مرتبط کرده اید ، این کار را در رابط Google Ads انجام دهید. به Reports> Predefined> Basic> Paid vs. Organic بروید – می توانید سeriesالهایی را مشاهده کنید که باعث نتایج پولی ، نتایج ارگانیک یا هر دو می شوند.

اگر حضور ارگانیک قوی و داده های زیادی برای بازی دارید ، این می تواند ابزاری بسیار مفید برای کاوش در جستجوهایی باشد که برای آنها از نظر ارگانیک رتبه بندی کرده اید و ممکن است بخواهید آنها را به زرادخانه کلمات کلیدی منفی خود اضافه کنید.

داده های حساب تاریخی

اگر مدتی است فعالیت جستجو را انجام داده اید و به طور اتفاقی لیست بزرگی از اصطلاحات جستجوی تاریخی دارید ، ممکن است ارزش بررسی داشته باشد در صورتی که اصطلاحاتی که باید نفی می شدند از بین آنها شکسته می شود.

این امر به ویژه در بازه های زمانی طولانی می تواند صادق باشد ، درصورتی که برای جستجوی اولویت در گزارش جستجوی جستجوی شما و نفی کلمات کلیدی ، پرس و جوهایی وجود داشته باشد که فیلترهای موجود را از دست ندهید.

یک روش مفید برای تجزیه و تحلیل این امر از طریق گزارش تجزیه و تحلیل N-gram است. با این کار می توانید نمونه های یک کلمه یا عبارت را در بین داده های جستجوی خود تجزیه و تحلیل کنید.

با گروه بندی عباراتی با سوالات مانند “چگونه می توان” – شما می توانید به سرعت بررسی کنید که آیا این عبارات عملکرد خوبی در طول زمان داشته اند یا خیر و آیا باید دنبال حذف آنها برای فعالیت های بعدی باشید.
گزارش رایگان Google Ads Data Studio ما دارای یک ویژگی داخلی برای تجزیه و تحلیل سریع جستجوهای جستجو بر اساس یک کلمه یا عبارت n گرم است.

پست ایجاد لیست های واژه های کلیدی منفی بصورت فعال در Google Ads اکنون مهمتر از هر زمان دیگری است اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top