سئو های محلی واقعاً درباره پشتیبانی Google برای کسب و کار من چه فکر می کنند؟

thumbnail

به یاد سپردن زمان سخت است که اولویت های محلی SEO شامل ارتباط با تیم های مختلف پشتیبانی Google My Business از طریق ایمیل ، تلفن ، چت زنده و رسانه های اجتماعی باشد.

هرچند اوایل امسال داستانی متفاوت بود. بنابراین ، با الهام از مسائل جدی با توصیات نادرست ، لیست نامناسب تعلیقات و مدت زمان انتظار طولانی برای اعاده مجدد در اوایل سال جاری ، من در پی یافتن این موضوع بودم که کارشناسان جستجوی محلی (که بسیاری از آنها کارشناسان محصول GMB هستند) چیست؟ واقعاً به کیفیت پشتیبانی Google برای کسب و کار من فکر کرده و واکنش های زیر را از لیست طولانی از جوانب محلی SEO ، از جمله جوی هاوکینز ، بن فیشر ، گرگ گیفورد ، دن لیبسون ، دانا دی توماسو و موارد دیگر گردآوری کرده است.

من معتقدم که پس از پاک شدن ویروس ، کیفیت پشتیبانی به طرز جادویی بهبود نمی یابد ، بنابراین بیایید این را به عنوان “ماشین برگشتی” از دسته های پشتیبانی GMB در نظر بگیریم ، و امیدوارم که آینده به وضوح منعکس نشود. گذشته


گرگ استرلینگ موتور جستجوگر زمین منجر خواهد شد با موتور جستجوگر زمین زندگی کنید گفتگو با دو رهبر در فضای بازاریابی محلی: مدیر عامل شرکت چهارم دیوید شیم و مدیرعامل PlaceIQ دانکن مک کال. آنها در مورد چگونگی استفاده از مارک ها و بازاریابان می توانند از اطلاعات موقعیت مکانی در هنگام ترسیم راهی در ساعت 2 بعد از ظهر صحبت کنند. ET 15 ماه مه. در اینجا بیشتر بیاموزید >>


اطلاعات و توصیه های نادرست یا گمراه کننده

یک پاسخ بسیار متداول از طرف تقریباً در مورد موضوعاتی بود که اطلاعات نادرست به عنوان واقعیت ارائه می شد. در حالی که SEO های با تجربه ممکن است بتوانند از طریق اطلاعات نادرست ببینند ، هر صاحب مشاغل محلی که به دنبال کمک از پشتیبانی GMB است ، این خطر را به شما می گوید که انجام کاری را انجام دهد که یا به هیچ وجه به مشکل آنها کمکی نمی کند یا به طور جدی به کسب و کار آنها آسیب می رساند. .

بن فیشر (تقاضای ثابت): پشتیبانی تلفن یک قمار است: اگر کسی را آموزش ندیدید ، آنها با اطلاعات غلط شما را از بین می برند. از طرف دیگر ، اگر کسی را پیدا کنید که همدردی کرده باشد ، آنها نه تنها به شما کمک می کنند بلکه پیگیری می کنند تا مطمئن شوید همه چیز خوب پیش رفته است.

نکته من برای پشتیبانی از تلفن گوش دادن به صدای آنها و دیدن اینکه آیا مشخص است که آنها از یک اسکریپت صحبت می کنند ، روشن است یا خیر. آنها را قطع کنید و از آنها سؤال کنید: “حال شما چطور است؟” ، “ساعت آن زمان کجاست؟” اگر آنها به فیلمنامه می چسبند ، به آنها بگویید که باید به دلیل شرایط اضطراری یا چیزی اجرا کنید.

من چت زنده را دوست دارم ، اما کاملاً کاملاً کم است. کارمندان آنها در شش ماه گذشته اضافه شده اند یا به نظر می رسد همان کارکنان ، با تجربه و پشتیبانی تلفن هستند.

بدترین موارد سوء اطلاعاتی که من تجربه کرده ام جایی است که پشتیبانی به من گفتن یک کاربر به دلیل اقدامات مدیر قبلی است. این مشکل قابل رفع است ، اما واقعاً دشوار است و معمولاً نیاز به مشارکت یک متخصص محصول GMB است.

Phil Rozek (سیستم دید محلی): ما مانند GM-DMV از GMB اجتناب می کنیم و از آن نمی ترسیم. این می تواند برای درخواست های ساده ، مانند انتقال بررسی ها یا تغییر مسیر صفحه بسته مناسب باشد ، اما من تقریباً هرگز با پشتیبانی تماس نمی گیرم. مشتریان من گاهی اوقات این کار را انجام می دهند ، فقط به دلیل این که از عملکرد من به عنوان مجرای کارآمدتر است ، اما این یک زمان گیر بزرگ است زیرا صحبت با GM در GMB بسیار دشوار است.

وقتی تو انجام دادن با کسی روبرو شوید ، اغلب یک مانع شبه زبانی وجود دارد که منجر به سوء تفاهم می شود. سپس این توصیه متناقض وجود دارد: با گذشت سالها ، پاسخ های Google ادعا کرده است مواردی مانند پر کردن کلمه کلیدی در توضیحات به رتبه بندی کمک می کند ، شماره های پیگیری تماس مجاز نیستند ، و کلیک ها یک عامل رتبه بندی مستقیم است.

من این مسئله را به دلیل کمبود آموزش یا عدم وجود SOP های روشن از گوگل یا هر دو نشان می دهم. در هر صورت ، زمان لازم برای کمک به شما کمک می کند که کمک کند یا نتواند کمک کند ، و سردرگمی ناشی از تکرار پشتیبانی خوب GMB ، اغلب صاحبان مشاغل را به این فکر می اندازد که آیا آنها بیش از حد به “نقشه محلی” وابسته هستند و می روند. دید محلی آنها اشتباه است.

جیسون براون (آسمان استرلینگ): اینکه بگوییم آخرین دوره استخدامهای جدید به درستی آموزش دیده نشده است ، فراموشی سال است. من در مورد خط مشی ها و رویه های Google بیشتر می دانم ، و خودم را مجبور می کنم کارمندان پشتیبانی را آموزش دهم. این برای کاربر معمولی که بهتر نمی دانند بدتر است.

ما مورد رحمت Google هستیم و متأسفانه ، آنها به نظر نمی رسد که اهمیت دهند (حداقل این پیامی است که آنها منتقل می کنند). هنگام تماس با پشتیبانی ، مجبور شدم به نقص ها و مشکلات بی شماری اشاره کنم و مجبور شدم برای کمک با یکی دیگر از کارمندان Google تماس بگیرم. کاربر معمولی نمی تواند این کار را انجام دهد ، و به همین ترتیب حلق آویز است.

دانا دی توماسو (Kick Point): توصیه هایی که از کانال های رسمی پشتیبانی GMB ارائه می شود ، می توانند به طور قطع گمراه کننده باشند. به عنوان مثال ، آنها گفتند که لیست به حالت تعلیق درآمده است زیرا ما دسته بندی های موجود در لیست را به روز کردیم ، اما هرزنامه های عظیم زندگی می کنند.

به نظر می رسد هم اکنون تعداد بالایی از لیست های معلق وجود دارد [this was in late February]: ما مشتری داریم که لیست معلق (یکی از چندین مکان آنها) را بدون دلیل ذکر شده داریم ، و هنوز هیچ پاسخی به درخواست کمک ما نگرفته ایم.

تام وادینگتون (tomwaddington.com): در حالی که من فکر می کنم پشتیبانی GMB می خواهد به کاربران کمک کند تا مشکلات خود را برطرف کنند ، اما من احساس می کنم اولویت کلی ، حداقل برای یک پشتیبانی پشتیبانی تلفن ، این است که شما را متقاعد کند که مسئله برطرف شده یا در یک یا دو روز خواهد بود ، بنابراین شما مثبت خواهید گذاشت. بازخورد در مورد تجربه شما با آنها

به طور معمول نظرسنجی وجود دارد که از شما خواسته می شود در پایان تماس پشتیبانی تکمیل کنید ، اما مواقعی پیش آمده است که صحبت من با پشتیبانی به درستی انجام نشده است ، مسئله حل نشده است و تماس در هنگام انتقال به قطع ارتباط است. بررسی.

GMB یک محصول پیچیده است و عوامل پشتیبانی نمی خواهند آموزش و تجربه لازم را برای درک همه مسائل داشته باشند. من فکر می کنم تمایل به بازخورد مثبت به همراه علاقه مندی به کمک به کاربر می تواند منجر به توصیه های نادرست یا نادرست از یک نماینده پشتیبانی شود که در تلاش برای جابجایی کاربر است.

مطالب مرتبط  فیلتر کردن عبارت جستجوی جدید Google چقدر بر شفافیت هزینه تبلیغات تأثیر دارد؟ در اینجا چگونگی کشف این موضوع آمده است

Gyi Tsakalakis (وکیل Sync): به نظر می رسد بسته به اینکه چه کسی برای تحقیق در زمینه تحقیق شما پیش می رود ، ناهماهنگی زیادی در کیفیت پشتیبانی وجود دارد. به نظر می رسد برخی از اعضای پشتیبانی GMB در مورد سیستم عامل و مسائل مشترک آگاهی دارند ، در حالی که به نظر می رسد برخی دیگر حتی درک اساسی از زبان GMB و مفاهیم اصلی ندارند.

تیم Capper (مالکیت آنلاین): دریافت برخی از توصیه های عجیب و غریب در مورد پشتیبانی مشاغل می تواند برای مشاغل و همچنین جامعه ناامید کننده باشد ، به خصوص وقتی که توصیه های گفته شده به صورت عمومی پخش می شود: از آنجا که مردم فکر می کنند از Google است ، باید یک توصیه مشروع باشد.

در عوض ، پشتیبانی از تجارت اساساً یک مرکز تماس با مراحل تعیین شده برای موضوعات تعیین شده است. آنها ارتباط مستقیمی با مدیران محصولات Google My Business ندارند و به همان اندازه ، هیچ یک از Googler تنها نمی داند یا نمی داند عوامل رتبه بندی دقیق چیست.

من فقط می توانم شگفت زده کنم (با شنیدن ساعت های بی شماری از ضبط های مدیر حساب برای لیست های GMB در هنگام حسابرسی از انطباق) ، که تماس گیرندگان مکالمه که با اطمینان خاطر نسبت به محصول دارند ، توصیه های خود را ارائه می دهند که آیا فکر می کنند ممکن است به شما کمک کند یا شنیده اید که سایر نمایندگان مشابه ارائه می دهند. مشاوره

برخی از اطلاعات نادرست از اطلاعات نگران کننده که شنیده ام عبارتند از:

  • افزودن کلمات کلیدی به لیست ها ، کد فروشگاه و برچسب ها به شما در رتبه بندی بهتر لیست کمک می کند (آنها نمی توانند!)
  • حذف یک لیست معلق و شروع مجدد ، مسئله تعلیق را حل می کند (این نتیجه نخواهد گرفت!)
  • ویرایش های انجام شده در لیست GMB شما “تنظیم مجدد” اختیارات حساب را (آنها نمی توانند!)
  • فهرست “بسته شده” به طور دائم در نهایت از بین خواهد رفت (ممکن است اینگونه نباشد – من هنوز یک تجارت دارم که بعد از 12yrs و سه مشاغل مختلف در مکان نشان می دهد “به طور دائم بسته است”

گرگ گیفورد (SearchLab): هر چند وقت یکبار ، من بد بد کمک می کنم. ما با یک لیست تکراری مشکلی داشتیم و آن را برطرف کردیم ، و یک ماه بعد پشتیبانی GMB سرانجام به درخواست اولیه ای که قرار دادیم پاسخ دادیم … و سپس یک ماه بعد دوباره جواب دادند.

ما همچنین دیده ایم که تیم توییتر چند توییت سوال برانگیز ارسال می کند ، مانند گفتن که کلمات کلیدی موجود در توضیحات در رتبه بندی کمک می کند. بعضی ها از دیگران مفیدتر هستند ، و فکر می کنم بعضی مواقع فقط به “خاموش کردن کاف” پاسخ می دهند و این اطلاعات بد را درک نمی کنند.

Colan Nielsen (آسمان استرلینگ): کاربران هنگام مشاوره در مورد پشتیبانی GMB باید احتیاط کنند. من در واقع قطعه ای را نوشتم که توصیهای مشکوک را که شنیده ام توضیح می دهد.

دن لایبسون (راهنمای جستجوی محلی): من فکر می کنم کانال های پشتیبانی آنها مکیده است. من فکر می کنم هیچ روش معنی داری برای گزارش چیزهای سیستمیک و شکسته وجود ندارد. همه چیز طوری رفتار می شود که شما می خواهید اسرار را برای سیستم خود داشته باشید یا سعی می کنید سیستم را بازی کنید وقتی فقط می خواهید آنها را خراب کنید.

علیرغم اینکه در این مشکلات به طور نامتناسب تحت تأثیر این مشکلات قرار گرفته اند ، تبلیغ کنندگان فارغ از هزینه کردن یک تن برای تبلیغات ، هیچ فایده ای ندارند و از منابع گزارش گیری قابل اطمینان تری برخوردار هستند.

مشکلات سرعت و کارایی

یکی دیگر از موارد متداول ، راندمان سرعت مشاوره بود. وقتی لیست GMB شما به حالت تعلیق درآمده است ، به احتمال زیاد شما هر روز پول زیادی را از دست می دهید ، و از طریق گفتگوهای من با انجمن جستجوی محلی ، این فقط نوک کوه یخ است.

(بدیهی است توجه داشته باشید که در حال حاضر ، گوگل توصیه کرده است که حمایت از GMB کندتر از همیشه انجام شود در حالی که آنها اقدامات خاصی را که مربوط به Covid-19 است ، در اولویت قرار دهند و پشتیبانی اجتماعی کاملاً خاموش شده است.)

Phil Rozek (سیستم دید محلی): من چندین سال حماسه داشتم که سعی کردم گوگل را برای حذف دسته “دندانپزشک” از صفحه GMB System Visibility محلی من انجام دهم. چرا آنجا بود؟ خوب ، من به عنوان یک سئو محلی ، من همیشه وقت را غرق می کنم ، اغلب از صفحه GMB خودم به عنوان یک شامپانک آزمایشگاهی استفاده می کنم.

در یک آزمایش ، دسته اصلی را به “دندانپزشک” تغییر دادم ، اما نتوانستم آنرا برگردانم. من از طریق توییتر و ایمیل با آنها تماس گرفتم و در حالی که پاسخ ها مفید بودند ، بعد از اینکه برخی از آنها به عقب و به عقب افتادند ، گیر افتادند و ظاهراً این سوال را برای یک سرپرست مطرح کردم. من هرگز نشنیده ام (در دفاع از Google ، من سعی نکردم که با آنها تماس بگیرم ، اما به این دلیل است که یک روز کاری برای پس انداز ندارم!)

Gyi Tsakalakis (وکیل Sync): مسائل GMB می تواند عواقب قابل توجهی برای مشاغل محلی داشته باشد. هنگامی که یک لیست به حالت تعلیق درآید ، می توانید پاسخی مانند:

تیم Capper (مالکیت آنلاین): کانال های پشتیبانی همه از لحاظ کارایی متفاوت هستند ، به ویژه هنگامی که تعلیق زیاد رخ داده است. هنگامی که این اتفاق می افتد (و آنها بیش از پیش اتفاق می افتند) ، حمایت از فشار را متوقف کنید. سال گذشته ما 6 هفته تأخیر بی سابقه ای داشتیم که به بازگرداندن بازپرداخت ها مراجعه کردیم.

من شخصاً دریافت کرده ام که از محبوبیت بیشتر توییتر حمایت کرده و تأخیرهایی در آن رخ داده است. شما همچنین باید جزئیات DM را از این مسئله تهیه کنید ، وقتی این یک مسئله ظریف است ایده آل نیست.

بن فیشر (تقاضای ثابت): طبق گفته کسانی که با آنها در Google صحبت می کنم ، 90٪ از حسابها فقط یک لیست در آنها دارد. این بدان معناست که اکثر لیست هایی که در نقشه ها قرار دارند ، کاربران تنها با یک حساب واحد هستند. به عبارت دیگر ، بیشتر آنها مشاغلی از نوع مادر و پاپ هستند.

بنابراین ، GMB مواردی را ایجاد می کند که بیشترین دسترسی به دارندگان تک حساب را دارند. احساس می کند که پشتیبانی ، این را تصدیق می کند ، درست است؟ هک ، نه! آیا تاکنون سعی کرده اید که بازگردانی به اتمام برسد؟ شما این ایمیل را برمی گردانید و به شما می گوید که به اطلاعات بیشتری نیاز دارند ، یا سازگار نیستند ، یا در مورد … هر چیزی وجود دارد.

مطالب مرتبط  گروه کنترل حریم خصوصی جهانی هدف موفقیت در جایی است که "ردیابی نکنید"

در مثال زیر ، آنها نام تجارت را به من نگفتند و وقتی من درخواست آن را کردم پاسخی کلی دادم.

با این حال ، اگر به جای دیگری بروید و یک فرم تماس ارسال کنید ، این الگوی زیبا را که به شما می گوید نام و آدرس تجاری را نشان می دهید ، برمی گردانید!

کلر کارلی (کلر کارلیل بازاریابی): به شخصه ، وقتی مشکلی پیش می آید ، معمولاً به DM های توییتر مراجعه می کنم ، اما پشتیبانی که من از آنجا دریافت کردم از نظر کیفیت و به موقع متغیر است.

آی تی است ناامید کننده برای ارسال DM در مورد یک مشکل و پس از آن باید هفته ها منتظر بمانید تا پاسخ دهید. با رسیدن به آن ، معمولاً یک راه حل پیدا کرده اید یا مشکل دیگر مشکلی نیست!

به شخصه ، برای بصیرت به یک شبکه داخلی مشاغل GMB و فروم مراجعه می کنم. من فقط نمی توانم دو یا سه هفته صبر کنم تا پاسخی از پشتیبانی توییتر دریافت کنم. همچنین ، اگر چندین سوال در مورد چندین حساب دارید ، مدیریت پاسخ در آنجا بسیار سخت است.

همه چیز بد نیست!

در آن زمان ، با توجه به کندی شدید در پاسخ های پشتیبانی GMB ، اطلاعات نادرست درمورد اشتراک و تهیه نسخه پشتیبان از تحقیقات تعلیق ، من برای حمله ی عصبانیت نسبت به تیم پشتیبانی GMB کاملاً آماده بودم. و در حالی که من واقعاً در بعضی از بخشها به این امر دست پیدا کردم ، از داستانهای مثبت ، درک و همدلی نشان داده شده در جای دیگر ، واقعاً خوشحال شدم.

جوی هاوکینز (آسمان استرلینگ): معمولاً هنگامی که کاربران انتظار دارند که پشتیبانی Google بتواند به سؤالات مربوط به تاکتیکهای رتبه بندی پاسخ دهد ، مانند این مثال ، مشاوره بد ارائه می شود.

پشتیبانی Google برای کسب و کار من به طور کلی در رفع مشکلات مربوط به لیستها خوب است ، اما محدودیتی در کارهایی که آنها می توانند انجام دهند در هنگام مشکل و اشکالات فنی اغلب با سیستم عامل مشکل دارند. اگر از طرف پشتیبانی GMB چیزی به شما گفته شده است که فکر می کنید نادرست است ، همیشه خوب است که با قرار دادن در انجمن GMB ، نظر دوم را بدست آورید.

گرگ گیفورد (SearchLab): تیم پشتیبانی تلاش می کند ، اما اغلب آنها از حجم درخواست های پشتیبانی کاملاً غافلگیر می شوند که همه چیز به خوبی نتیجه نمی گیرد. به طور کلی ، من تجربیات خوبی داشته ام. فقط باید کمی منتظر جواب یا راه حل خود باشید.

Gyi Tsakalakis (وکیل Sync): من واقعاً با افرادی که کانال های پشتیبانی GMB کار می کنند ، همدلی می کنم. آنها مرتباً از همه جهت با موضوعاتی غرق می شوند.

از دیدگاه من ، Google فقط منابع لازم برای پشتیبانی مناسب از GMB را اختصاص نمی دهد. به گفته این ، آنها قطعاً در جهت درست حرکت کرده اند. چندی پیش نیست که درخواست های پشتیبانی به سادگی بدون جواب به پرتگاه گوگل رفتند.

من به خاطر توانایی داشتن وسایل برای تشدید مسائل بسیار سپاسگزارم. به عنوان مثال ، در اواخر سال گذشته در رابطه با یک موضوع تعلیق لیست وکالت بویژه مشکل ساز ، در طی 30 دقیقه پاسخی دریافت کردم که منجر به بازگشت سریع آن شد:

تیم Capper (مالکیت آنلاین): فرم اصلی “پشتیبانی تماس” را خیلی دوست دارم. شما می توانید گزارشی کاملاً مفصل در مورد این مسئله ارائه دهید ، پس از آن که ایمیل را دریافت کردید ، می توانید با استفاده از تصاویر اضافی برای کمک به نماینده پاسخ دهید.

با تهیه تمام جزئیات به نماینده به صورت یکجا در فرم ، من معمولاً مسئله را در 24 ساعت حل می کنم ، بدون نیاز به “عقب و جلو”.

کلر کارلی (کلر کارلیل بازاریابی): نکته اصلی من این خواهد بود که ، هرچند ممکن است فرد ناامید کننده با عدم توصیه ، کیفیت مشاوره یا سرعت توصیه ، لازم باشد به یاد داشته باشیم که GMB توسط انسانهایی کار می شود که با توجه به منابع و دستورالعمل های داخلی خود بهترین کار را می کنند. یا نداشتن

نکات من این خواهد بود که همیشه مودب باشید ، خاموش بودن و خنده دار بودن نیست و همیشه از مردم بخاطر وقتشان تشکر کنید – خواه این مکس ، فلیپ ، برد ، لیز ، مارک ، دانی ، زاک ، مت ، توری یا جنی!

Colan Nielsen (آسمان استرلینگ): با گذشت سالها ، پشتیبانی GMB از عدم موجود بودن به چیزی تبدیل شده است که برای حل بیشتر انواع مسائل GMB بسیار مفید شده است. نگاهی به تکامل روش هایی که می توانید به تنهایی با پشتیبانی GMB تماس بگیرید ، گواهی بر توجه به محصول GMB و پیشرفتی است که آنها ایجاد کرده اند.

آینده پشتیبانی Google برای کسب و کار من

اگرچه برای من دشوار است ، در اینجا بهار سال 2020 ، وقتی هیچ چیز آنطور که باید نیست یا مانند هر یک از ما انتظار آن را داشتیم ، به طور خلاصه وضعیت فعلی پشتیبانی Google برای کسب و کار من ، به طور خلاصه وضعیت فعلی پشتیبانی از Google برای کسب و کار من را جمع آوری می کنم ، فکرهای پایانی دارم حسن احترام از برخی از کسانی که با آنها صحبت کردم.

Gyi Tsakalakis (وکیل Sync): در حالی که من خیلی خوش بین نیستم که این اتفاق رخ دهد ، می خواهم ببینم Google مسئولیت بیشتری برای رسیدگی به مسائل GMB و ارائه پشتیبانی دارد. مانند سایر زمینه های پشتیبانی ، حمله به افراد پشتیبان خط مقدم منصفانه و کارآمد نیست.

در عوض ، من پیشنهاد می کنم با تخصیص منابع لازم برای پشتیبانی و رسیدگی صحیح از این موارد ، به Google فشار بیاورید تا مشکلات Google Business را جدی بگیرید. عدم پشتیبانی هم برای مشاغل و هم برای مشتریان آنها مضر است.

اندرو شاتلند (راهنمای سئو محلی): همانطور که اغلب در مورد سرویس های گوگل اتفاق می افتد ، مقیاس مشکل باید به شکلی زیاد باشد. و در حالی که گوگل پیشرفت افزایشی را تجربه کرده است ، هنوز هم مانند افت سطل احساس می شود.

در طول سال گذشته گمانه زنی های زیادی وجود داشته است که گوگل قصد دارد سرویس GMB پولی را پرداخت کند. در حالی که همه ما در گوگل می گیریم که حتی بیشتر از جیب های جمعی خود پول می گیریم ، اگر یک مدل پرداخت به آن اجازه دهد تا به طور مؤثرتر برخی از مشکلات درخشان GMB را برطرف کند ، تصور می کنم اکثر مشاغل و آژانس های محلی بینی خود را نگه داشته و با میل خود به آن بپردازند. .

The post جستجوگرهای محلی واقعاً درباره پشتیبانی Google برای کسب و کار من چه فکر می کنند؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top