سئوکاران می گویند تعصب ، تبعیض مشکل بزرگتری در صنعت نسبت به شرکت هایشان است [Report]

thumbnail

با توجه به نتایج اخیر نظرسنجی از تنوع و گنجاندن سئو ، BIPOC و سئوکاران سفید گفته اند که آنها در صنعت گسترده سئو ، تعصب و تبعیض بیشتری نسبت به شرکتهای خود مشاهده می کنند.

این گزارش که این هفته از Nicole DeLeon’s North Star Inbound منتشر شده است ، نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها و آژانس ها با استفاده از سیاست های رسمی ، تنوع ، عدالت و گنجاندن در فرهنگ خود را مورد توجه قرار می دهند. با این حال ، تقریباً یک سوم پاسخ دهندگان BIPOC و سفیدپوستان گفتند که تعصب و تبعیض یک مشکل متوسط ​​یا بسیار جدی در شرکت های آنها است. بر اساس مطالعه سال 2017 ، گرایش جنسیتی ، نژادی ، قومی ، جنسی فقط برخی از انواع تبعیض هایی است که افراد می توانند تجربه کنند.

این نظرسنجی که از 24 آگوست تا 28 سپتامبر به صورت آنلاین انجام شد ، توسط 326 سئوکار انجام شد. از بین کسانی که جنسیت خود را نشان دادند ، 203 زن ، 109 مرد و 11 نفر غیر باینری ، جنسیتی ، دو روحیه یا ناسازگار جنسیتی معرفی کردند. پاسخ دهندگان شامل 231 نفر (71٪) بودند که خود را سفید توصیف می کردند. 32 خود را اسپانیایی تبار ، لاتین یا اسپانیایی توصیف کردند. 28 سیاه پوست یا آفریقایی آمریکایی ؛ 18 آسیایی یا آمریکایی آسیایی ؛ 11 خاورمیانه یا شمال آفریقا ؛ هشت هند یا جنوب آسیا ؛ چهار بومی هاوایی یا جزیره اقیانوس آرام دیگر. و سه بومی هندی آمریکایی یا آلاسکا. مجموع BIPOC به بیش از 95 می رسد زیرا برخی از افراد در بیش از یک دسته شمرده شدند. یک چهارم خود را LGBTQ + توصیف کردند.

تماشا کردن: شکاف جنسیتی در سئو و نحوه رفع آن

محل کار در مقابل تصورات صنعت

در سازمانهای خودشان. در شرکتهای خود ، 59٪ از پاسخ دهندگان BIPOC گفتند که تعصب و تبعیض یک مشکل است ، 32٪ نشان می دهد که این یک مشکل متوسط ​​یا بسیار جدی است. در میان پاسخ دهندگان سفیدپوست ، 56٪ گفتند كه تعصب و تبعیض مشكلی در شركت هایشان است ، با 28٪ كه می گویند این مشكلی متوسط ​​یا بسیار جدی در سازمان آنها است.

وقتی از آنها س askedال شد که آیا تنوع در شرکت آنها اولویت است یا خیر ، 50٪ از جستجوگرها اظهار داشتند که این میزان است – تقریبا سه برابر بیشتر از کسانی که گفتند (17٪).

در صنعت سئو. وقتی از صنعت سئو به طور کلی سال شد ، نگرانی در بین پاسخ دهندگان BIPOC و سفیدپوستان افزایش چشمگیری داشت. نزدیک به 9 نفر از 10 نفر (89٪) BIPOC گفتند که مشکلی وجود دارد ، 74٪ تعصب و تبعیض را یک مشکل متوسط ​​یا فوق العاده جدی در صنعت می دانند. در میان پاسخ دهندگان سفیدپوست ، 93٪ گفتند که تعصب و تبعیض یک مشکل در صنعت است ، با 67.5٪ گفت که این یک مشکل متوسط ​​یا بسیار جدی است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید.

اثرات سوگیری بر بهره وری ، پیشرفت و رفاه

تقریباً 40٪ پاسخ دهندگان گفتند که در یک سال گذشته تعصب را تجربه کرده اند. این که آیا در محل کار ، در شبکه های اجتماعی ، در هنگام وقایع اتفاق می افتد ، این تجارب بر روی بهره وری ، مسیر شغلی و رفاه تأثیر دارد. از گزارش:

  • 69.1٪ احساس می کنند “تعصب در محل کار تأثیر منفی بر بهره وری و احساس تعامل من داشته است.” (38.3٪ کاملاً موافق ؛ 30.8٪ کمی موافق)
  • 72.1٪ احساس می کنند “تعصب در محل کار تأثیر منفی بر پیشرفت شغلی و درآمد من داشته است.” (39.3٪ کاملاً موافق ؛ 32.8٪ کمی موافق)
  • 74.6٪ احساس می کنند “تعصب در محل کار تأثیر منفی بر شادی ، اعتماد به نفس یا رفاه من داشته است.” (42.6٪ کاملاً موافق ؛ 32.0٪ کمی موافق)
مطالب مرتبط  چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID "تاریک شوند" [Video]

برای تجزیه و تحلیل تفاوت درآمد در بین کسانی که دارای پروفایل شغلی مشابه هستند ، این گزارش به متخصصان SEO در ایالات متحده نگاه می کند. این اندازه های نمونه کوچک از 8 تا 35 در هر گروه را ارائه می دهد. “اینها گروه های کوچکی بودند ، بنابراین نتایج بسیار قطعی نیستند. اما ثبات یک اختلاف شایسته گفتگو است. ”

در میان مردان سفید و BIPOC و زنان سفید و BIPOC ، این بررسی نشان می دهد که افراد SEO BIPOC درآمد کمتری از سئو سایت سفید خود در محدوده سنی – 20 ، 30 و 40 دارند. در اینجا به نظر می رسد که این اعداد و ارقام برای متخصصان سئو 40 ساله در ایالات متحده چگونه است:

  • سئوکاران مرد سفید پوست در 40 سالگی گزارش کردند که به طور متوسط ​​سالانه 115937 دلار درآمد کسب می کنند. سئوکاران مرد BIPOC در 40 سالگی گزارش کردند که به طور متوسط ​​سالانه 90417 دلار درآمد کسب می کنند (28.2٪ کمتر).
  • سئوکاران زنان سفیدپوست در 40 سالگی گزارش کردند که سالانه به طور متوسط ​​109375 دلار درآمد کسب می کنند. زنان متخصص SEO BIPOC در 40 سالگی گزارش کردند که به طور متوسط ​​سالانه 101،094 دلار درآمد کسب می کنند (7.6٪ کمتر).

تعصب و تبعیض می تواند چگونه باشد

“اقلیتهای نژادی و قومی اقلیتها اغلب هدف تجاوزهای خرد قرار دارند ، اما این جرایم می تواند علاوه بر افراد رنگین پوست ، از جمله زنان ، افراد دارای معلولیت ، افراد در جامعه LGBTQ + ، افراد دارای بیماری روانی ، والدین مجرد ، به هر گروه حاشیه نشینی نیز حمله کند. و افرادی که در طبقات پایین اقتصادی هستند ، “توضیح می دهد دلون.

متداول ترین ریزهاجمی که در سال گذشته توسط سئوکاران گزارش شده بود ، قطع یا با بیش از 81 درصد صحبت می شد. دوم ، داشتن ایده ای توسط شخص دیگری بود ، تقریباً 60٪ اظهار داشتند که این اتفاق در سال گذشته برای آنها رخ داده است. بیش از 4 نفر از 10 نفر ، حقوق کمتری نسبت به کارمندان دارای شرایط مشابه دریافت کردند. چهل و دو درصد یادآوری می شوند که غیرحرفه ای مورد خطاب قرار گرفته اند.

مطالب مرتبط  Holiday 2020 برای بسیاری از SMB ها انجام می شود یا می میرد

“شما واقعاً اهل کجا هستید؟”؛ “من فکر می کنم آنچه او سعی داشت بگوید این بود …”؛ یا یک رئیس مرد که در جلسه ای به یک کارمند زن می گوید ، “شرط می بندم شوهرت با تو بحث های زیادی برنده نشود ،” نمونه هایی از تجاوزهای خرد است.

برای بزرگنمایی کلیک کنید.

چرا اهمیت می دهیم. این گزارش مکمل نگاه اخیر DeLeon به جنسیت در SEO است. هر دو نیاز به آموزش ، آموزش و آگاهی بیشتر از اقدامات خود را در محل کار و آنلاین برای پرورش شرکت ها ، آژانس ها و افراد موفق تر ، خلاق و موفق در صنعت جستجو برجسته می کنند.

گزارش DeLeon حاوی داده های بسیار بیشتری است ، از جمله بررسی دقیق انواع تجاوزهای خرد که معمولاً توسط گروه های مختلف تجربه می شود. همچنین شامل مثالهایی از راه حلها و راههای پرداختن به ابتکارات DE&I توسط شرکتها می باشد. نظرات پاسخ دهندگان در مورد تجارب خود در مورد سوگیری و تبعیض نیز گویا است. من شما را با سه نفر ترک می کنم و شما را به خواندن گزارش کامل تشویق می کنم:

“هنگام شروع کار ، من در یک آژانس بوتیک کار کردم که بسیاری از مردم احساس راحتی می کردند و به من جوک های سیاه و آسیایی می گفتند. من ساعت 5 صبح برای ملاقات سفر کاری به موقع بودم و یکی از کارمندان به شوخی گفت که نمی فهمد سیاه پوستان می توانند خیلی زود بلند شوند. من به محض اینکه می توانم شغل دیگری پیدا کنم که در کارنامه من خسته نباشد ، آنجا را ترک کردم یک خانم سیاه پوست 37 ساله SEO نوشت.

“مردان سفید پوست در SEO Twitter بدترین افراد هستند. آنها برای صنعت دفاعی ، ناپذیر و مخرب هستند. بنابراین ترس از دست دادن قدرت آنها اگر بتوانند هر BIPOC را از SEO رانندگی کنند ، “ جمار راموس ، 38 ساله ، افسر ارشد عملیات مرد سیاه پوست در لینک های Crunchy در بلمونت ، کالیفرنیا نوشت.

“من به عنوان یک زن ، مردهای سئوکار مردی داشته ام که انتظار دارند همه کارها را انجام دهم زیرا وقت من کمتر است و سپس آنها تلاش می کنند و اعتبار کار من را می گیرند. وقتی آنها را صدا کردم با قلدری مواجه شدم. این وضعیت ناپسند است که پس از این مدت طولانی در صنعت همچنان وجود داشته باشد ، ” یک زن 46 ساله سفیدپوست در انگلیس با بیش از 15 سال سابقه کار در این زمینه نوشت.

مربوط:

  • زنان در جستجو: چرا متحدین و شبکه سازی حیاتی هستند
  • روش های عملی برای ایجاد تنوع ، عدالت و گنجاندن در سازمان بازاریابی شما
  • تعهد به تنوع در یک سازمان چگونه است؟
  • 13 داستان از زنانی که در حال شکل دادن به حوزه SEO هستند

سئو می گوید تعصب ، تبعیض مشکل بزرگتری در صنعت نسبت به شرکت هایشان است [Report] اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top