زندگی پس از خرید Google: یک تسویه حساب یک فریب نیست

thumbnail

خرید Google گوریل 800 پوندی است و این بستر تبلیغاتی پیش فرض است که بسیاری از افراد به آن پرش می کنند. اگر این نباشد ، فیس بوک و اینستاگرام هستند که مردم می خواهند پول در آن ریخته شوند. با این حال ، آنچه بسیاری از مارک ها از آن غافلند ، داشتن یک استراتژی بازاریابی واقعی از طریق کانال متقابل است.

بهترین بازاریابی که می شناسم قادر به کار در سیستم عامل های تبلیغاتی هستند و یک ترفند یک ترفند نیستند. آنها می توانند راهنمایی ، پیشنهاد و توصیه چگونگی ادغام و به اشتراک گذاری اطلاعات بین سیستم عامل های تبلیغاتی را ارائه دهند. آنها به همان اندازه که برای مارک هایی که روی آنها کار می کنند استراتژیک هستند.

یک نکته سریع ، گاهی اوقات مردم با تبلیغات قدیمی با نام لیست کالاهای قدیمی (PLA) ، تبلیغات خرید می کنند. این اولین نامی بود که گوگل در سال 2012/2013 فرم تبلیغ را ارائه داد. فکر می کنم این دو نام عمدتاً قابل تعویض هستند اما به خاطر سادگی ، من به همه چیز به عنوان تبلیغات خرید اشاره می کنم.

بعد از خرید Google ، زندگی وجود دارد ، حتی با فرمت تبلیغ به بیشتر ویژگیهای متعلق به Google. من قصد دارم به شما نشان بدهم! یا حداقل باعث می شود کاری بیشتر از خرید گوگل انجام دهید.

همانطور که ما به آکادمی خرید خود می گوییم ، اگر به دنبال فرصت هایی فراتر از خرید گوگل نیستید ، شما تن های زیادی را روی میز می گذارید. مردم زمان زیادی را در خارج از گوگل ، فیس بوک و اینستاگرام می گذرانند.

چه کانال دیگری می توانید خوراک خرید خود را تهیه کنید؟ زیاد! .. اگر می دانید کجا جستجو کنید.

در اینجا سه ​​پلت فرم تبلیغاتی پرداخت شده اجتماعی است که من هنگام نیاز به گسترش در Google ، برای مشتری ها تبلیغات می کنم.

البته ، من انتخاب واضح را انتخاب نمی کنم: فیس بوک / اینستاگرام. حتی اگر آنها سعی در راه اندازی فروشگاه FB داشته باشند و محصول خرید خود را بهتر کنند. در اینجا سه ​​سیستم عامل اجتماعی پرداخت شده که باید به آنها اهمیت دهید:

پینترست

من چند ماه از زندگی به لندن (انگلستان) برای زندگی و کار کردن با مارک هایی مانند ASOS و جک ویلز (بریتانیا با الهام از هلیستر) فاصله داشتم ، وقتی اولین بار در پاییز 2012 در مورد پینترست شنیدم.

من در آن زمان به فکر سکوی زیادی نبودم چون نیازی به تخته خلقی در زندگی ندارم. نسخه ی نمایشی اصلی برای Pinners و افرادی که از Pinterest استفاده می کنند ، والدین هستند ، دست پایین. اگر هر چیزی را به والدین می فروشید ، باید آن را در رادار شما قرار دهید ، حتی اگر فقط از یک بازاریابی و بازی ارگانیک باشد.

  • تاریخ شروع: ژانویه 2010
  • کاربران فعال: 300 میلیون (از آگوست 2019)
  • جنسیت: 70٪ زنان و 30٪ مردان
  • ترافیک تلفن همراه: 85٪
  • ترافیک ایالات متحده: 50٪

سی درصد از کاربران جدید مرد هستند زیرا بیشتر زنان در حال حاضر روی سیستم عامل هستند. هر ماه حدود 2 میلیارد جستجو وجود دارد و 40٪ از افراد روی این سیستم عامل بالغ بر 100K دلار در سال می کنند.

مطالب مرتبط  چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]

ما این را برای هر پلتفرم نداریم زیرا آنها داده ها را منتشر نمی کنند ، اما برخی از دسته های برتر جستجوی Pinterest خرده فروشی ، خودکار ، غذا ، زیبایی و مد ، خانه و مسافرت هستند. بیرون از والدین ، ​​این صنایعی هستند که ما در مورد اجرای تبلیغات در Pinterest فکر می کنیم.

ضربه محکم و ناگهانی

بسیاری از افراد اسنپ (رسما Snapchat) را به عنوان یک چت و پیام رسانی برای نسل Z فکر می کنند. با این حال ، این فقط بستری برای افراد زیر 18 سال نیست. در حقیقت ، تقریباً 25٪ از کاربران سیستم عامل بالای 25 سال سن دارند و این کاهش نیست.

به خصوص با تنظیم ویل اسمیت و سایرین ، برنامه هایی را روی سیستم عامل پخش می کنند. تیم اسنپ سخت تلاش می کند محتوای را گسترده تر کنید روی سکو قرار بگیرید و به مکان مورد علاقه خود تبدیل شوید تا جامعه گره خورده تنگ شما جمع شود. به علاوه ، بیش از 38٪ مخاطبان اسنپ در یک روز معین از اینستاگرام استفاده نمی کنند.

  • تاریخ شروع: 8 ژوئیه 2011
  • کاربران فعال: 229 میلیون (طبق Q1 2020.)
  • جنسیت: اسنپ نمی گوید اما روده من می گوید زنان بیشتر از مردان در این سکو هستند.
  • ترافیک تلفن همراه: 99٪ (این یک برنامه است)
  • USA Traffic: نمی گوید

اسنپ ​​به 90٪ كل افراد 13-24 ساله و 75٪ كل افراد 13-34 ساله در آمریكا می رسد. مانند پینترست ، میزان مصرف آن بسیار زیاد است به طور متوسط ​​روزانه بیش از 4 میلیارد اسنپس ارسال می شود. با افزایش سریع 39 میلیون کاربر (یا افزایش 20 درصدی) نسبت به سال گذشته ، مردم با سرعت بیشتری به هم می پیوندند. تبلیغات ویدیویی روی پلتفرم خیلی خوب است. اگر مارک شما از نظر ویدیویی سنگین شود ، اسنپ ارزش آزمایش دارد.

TikTok

شاید شنیده باشید که Levi و TikTok در حال آزمایش تبلیغات خرید هستند (شاید چنین نکرده اید). در هر صورت ، این آخرین پلت فرم تبلیغاتی است که می تواند تبلیغات خرید را به عنوان یک قالب آگهی تبلیغ کند.

  • تاریخ شروع: سپتامبر 2016
  • کاربران فعال: 680 میلیون (از نوامبر 2018)
  • جنسیت: 60٪ زنان و 40٪ مردان
  • ترافیک تلفن همراه: 99٪ (این یک برنامه است)
  • ترافیک ایالات متحده: n / a

TikTok داده های زیادی را در مورد کاربران خود منتشر نمی کند و بیشتر مردم در مورد جمعیتی سکوی تبلیغاتی حدس می زنند ، اما این یکی این است که توجه خود را ادامه دهید.

اگر می خواهید برخی از کارزارهای خرید قاتل را تحت تعقیب خود قرار دهید ، چه چیزی را راه اندازی کنید؟ خوب می خواهم دانش خود را پایین بیاورم و به شما بگویم.

نکته نکته: هک مخاطب با تبلیغات Snap

به روزی که می توانستید از فیس بوک بینش مخاطبان بسیار خوبی بدست آورید. با گذشت سالها که با حذف ویژگی ها از بین می رود.

نکته جالب در مورد اسنپ و لیست های مخاطبان شخص ثالث این است که شما می توانید لیست های مشتری خود را در مدیر تبلیغات اسنپ آپلود کنید و با اضافه کردن لیست مشتری به مجموعه تبلیغات خود ، می توانید یک نمای کلی از سطح بالایی از افرادی که در آن لیست هستند را بدست آورید. همه بی گمان البته.

مطالب مرتبط  به روز رسانی مهم: تغییر در جوایز Land Land Engine Engine 2020

حتی اگر با تبلیغات اسنپ موفقیتی پیدا نکردید ، می توانید از اکانت تبلیغ برای جمع آوری بینش در مورد مشتریان و افرادی که هستند ، استفاده کنید که می توانید برای هدف قرار دادن بر روی دیگر سیستم عامل های تبلیغاتی (از جمله Facebook و Instagram) استفاده کنید.

نحوه استفاده از فعالیتهای خرید با پرداخت اجتماعی

شما می توانید بسیاری از مبارزات مختلف را بر روی هر پلت فرم تبلیغاتی انجام دهید اما سه موردی که به طور پیش فرض برای بازنویسی ، نگهداري و جست و جو در آن قرار دارند.

هدف شما باید این باشد که سودآوری را بدست آورید و آنچه را که در تجارت یا هزینه تبلیغات خود ایجاد می کنید سرمایه گذاری کنید. در اینجا چند کمپین وجود دارد که من در هر بخش آزمایش می کنم.

بازاریابی: این انرژی حیاتی تبلیغات پولی است زیرا اگر نتوانید افراد را با استفاده مجدد از تبدیل ، مجدداً دچار مشکل کنید. بهترین لیست های بازاریابی برای استفاده موارد زیر است:

  1. افزودن به سبد خرید + پرداخت اولیه
  2. مشاهده صفحه مجموعه / دسته
  3. مشاهده صفحه توضیحات محصول (PDP)

حفظ: نگه داشتن مشتریان و بازگشت آنها و خریدن بار دوم و سوم ، نحوه رشد و توسعه كسب و كار است. چند لیست مشتری وجود دارد که می توانید با استفاده از کمپین های خرید با آنها تست کنید.

  1. کلیه مشتریان
  2. مشتریانی که دارای 2 برابر میانگین سفارش هستند
  3. افراد دارای 2+ سفارش (در 365 روز یا 730 روز گذشته)

در حال پیش بینی: اگر کمپین های بازاریابی و بازاریابی شما با هم کار می کنند ، می توانید به دنبال مشتریانی باشید که ممکن است به اندازه تجارت و برند شما آشنا نباشند.

  1. افرادی که نمایه حساب شما را دوست دارند / دنبال می کنند (سایت خریداری نکرده یا بازدید نکرده اند)
  2. لیستهای مخاطبان خارج از مرکز که به موفقیت بالایی رسیده اند
  3. مخاطبان ظاهری با مخاطب علاقه زیاد به بالا اضافه شده اند

این سه روشی است که ما می خواهیم از خرید اینترنتی گوگل خود به تبلیغات اجتماعی یا پرداخت شده در حال اجرا استفاده کنیم. آیا می توانید آن را حفر کنید؟

نتیجه

از آنجا که ما شروع کردیم ، اگر به دنبال فرصت های فراتر از خرید گوگل نیستید ، می خواهید تن های زیادی را روی میز بگذارید. هیچ مارک فقط با تبلیغات در یک بستر تبلیغاتی در مقیاس رشد نمی کند.

فکر کردن در مورد استراتژی بازاریابی متقابل کانال خود و اینکه چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که در زمان مناسب با تبلیغات خود به افراد دسترسی پیدا می کنید ، به همان اندازه مهم است که در سیستم عامل هایی که از آنها استفاده می کنند استفاده کنید. بعد از خرید گوگل زندگی وجود دارد.

The post Life پس از خرید گوگل: یک تسویه حساب یک فریب نباشید برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top