زنان در جستجو: چرا متحدین و شبکه سازی حیاتی هستند

thumbnail

صرف نظر از برش این صنعت که در آن قرار دارید – پولی یا ارگانیک ، محلی یا بین المللی ، فنی یا محتوایی – نوعی زن بودن در صنعت جستجو برای جهان وجود دارد. چالش مداوم تلاش برای یافتن تعادل بین تلاش برای شناخته شدن به عنوان یک متخصص آگاه و کنار گذاشته شدن به عنوان “کلمه B”. از تلاش برای متعادل کردن تقاضای کار و خانه. تحمل وزن تلاش برای تغییر نگرش نهادی نسبت به جنسیت و تنوع. و از یافتن صدای شما – سندرم تحریک کننده غالباً عمیق است.

اینها موضوعات مشترک مکالمه من با سئوالات متخصصان نیکول دلون ، آلیدا سولیس و آماندا جردن در زمینه کاهش شکاف جنسیتی در صنعت جستجو در طی یک برنامه زنده اخیر با موتور جستجو بود.

“مسئولیت تعهد دادن به زنان در فرهنگ اغلب وجود دارد که به هیچ وجه از این گرایش استقبال نمی کند. و بنابراین شما باید دو برابر کار کنید ، باید دو برابر بیشتر خم شوید. و در برابر آن محیط ، بسیاری از زنان فقط می گویند ، می دانید چه؟ من سعی کردم ، نتیجه نداد چرا می خواهم خودم را دوباره آنجا قرار دهم؟ ” دلون گفت ، که اخیراً تحقیقاتی را در مورد شکاف جنسیتی در سئو منتشر کرده است.

این منجر به بحث در مورد اهمیت متحدان ، شبکه سازی و نقشی که زنان و مردان می توانند در کمک به حمایت از همکاران خود و فشار برای برابری و گنجاندن در صنعت جستجو باشند. توجه: نقل قول های این قطعه به لحاظ طول و وضوح به آرامی ویرایش شده اند.

چگونه می توان یک متحد موثر در محل کار (و خانه) بود

دللون گفت: “ما تعداد زیادی متحد مرد شگفت انگیز در خارج از کشور داریم که واقعاً تعجب می کنند ، … چگونه می توانم بهترین متحد باشم؟” “خوب است اگر شما یک مرد هستید که در مورد این مسائل صحبت کنید. و اگر مرد هستید و متوجه می شوید که بلندگوها [at a conference] مرد هستند ، این متنوع نیست ، افراد رنگی ندارد ، به مردم بگویید ، “من نمی خواهم بروم. من می خواهم لغو کنم ، “” او گفت.

جردن درمورد چگونگی نتیجه دادن کارهایی که برای شبکه سازی انجام داده است گفتگو کرد “من افرادی دارم که می توانم به آنها بازگردم. من مردانی دارم که متحدین هستند و حرفهای من را می زنند. من مردانی دارم که متحدانشان هستند و واقعاً در سئو سایت من بسیار مهم هستند که می گویند: “سلام ، شما باید او را مجبور کنید در مراسم خود صحبت کند” و مواردی از این دست. آنها واقعاً مهم هستند. “

دلون گفت: “این پاسخگویی است.” “این واقعاً متحد است: شما باید به نمایندگی از افرادی که این افراد نیستند ، نمی توانند یا از آنها مستثنی نشده اند – معمولاً ناخواسته در میز باشید.” اینها انواع اقداماتی است که فکر می کنم برای حرکت سریع سوزن انجام شود. “

مطالب مرتبط  از حضور در رویدادهای حضوری در سال 2021 چه احساسی دارید؟ به نظرسنجی کوتاه ما پاسخ دهید

[[خواندن: روش های عملی برای ایجاد تنوع ، عدالت و گنجاندن در سازمان بازاریابی شما]

سلیس موافقت کرد و افزود که این تعامل و پیوند اعم از زن و مرد باید در سراسر محل کار اتفاق بیفتد و در خانه. او اکنون برای خودش کار می کند ، اما به یاد آورد که در گذشته در مصاحبه ها از او سوال شده بود که آیا او ازدواج کرده است. وی گفت ، این صراحتاً بیان نشده بود ، اما مفهوم این بود: “آیا او باردار خواهد شد و مرخصی می گیرد یا می رود؟”

وی گفت: یكی از عوامل انگیزشی برای بشارت دادن وی به كار از راه دور “این است كه این كار انعطاف پذیری برای زنان و شیوه زندگی بسیار بهتر و تعادل جنبه های شخصی و شغلی را فراهم می كند. اما واقعیت این است که اگر کسی در خانه نداشته باشید ، در بسیاری از موارد متحدان مرد در خانه با شما همراه است تا به شما کمک کند تا در حرفه خود تمرکز کنید یا حمایت مناسب را انجام دهید. تعادل کار در خانه و غیره “

چرا اتحاد تجارت خوبی است

ما می دانیم که داده ها در مورد مزایای تیم و تنوع رهبری در نتایج کسب و کار است. آماندا جردن از سال 2012 در سئو کار می کند. در بحث مسیر شغلی خود ، او در مورد چگونگی کار در چندین آژانس مردسالار صحبت کرد و اکنون در یک آژانس با اکثریت زن رونق دارد. این مرا به یاد یک نظر سنجی از نظرسنجی هریس انداخت که در آن 71٪ از مردان و زنان گفتند که داشتن یک زن در یک موقعیت رهبری باعث می شود آنها باور کنند که آنها نیز می توانند به یک موقعیت رهبری برسند. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان همچنین گفتند که سازمانهای تحت هدایت زنان بیشتر هدف (56٪) دارند ، احتمال دسترسی به مراقبت از کودکان (78٪) بیشتر است و احتمالاً حقوق برابر (75٪) نیز دارند.

[[بخوانید: تعهد به تنوع در یک سازمان چگونه است؟]

آژانس ها ، مشتری ها ، تیم های داخلی که محیط کار حمایتی را برای شنیدن زنان ، رشد و پیشرفت در شغل و سازمان خود فراهم نمی کنند ، این استعداد را از دست می دهند. ممکن است فوری نباشد ، اما سرانجام زنان با استعداد از عدم تکمیل خسته می شوند و حرکت می کنند – با گرفتن تخصص ، ارتباطات و رانندگی با آنها.

شبکه خود را ایجاد کنید

“برای من ، مهمترین چیز این است که فقط مشتاق یادگیری ، یافتن متحدان خوب ، یافتن مربیان خوب باشد. جردن گفت: به برنامه هایی برای بازاریابی دیجیتال و سئو فناوری و به طور کلی در سئو برای افراد و زنان بپیوندید.

اینجاست چندین منبع شبکه و گفتار برای زنان در جستجو:

WomenInTechSEO.com جامعه ای است برای زنانی که در سئو فنی کار می کنند. اما ، برای افزودن نمایه خود به لیست سخنرانان ، لازم نیست که به طور خاص در SEO فناوری کار کنید. این یک منبع مفید برای برگزارکنندگان کنفرانس و رویدادهاست که به دنبال سخنرانان زن آگاه هستند.

مطالب مرتبط  مشکل داده در کمپین های خرید هوشمند Google [Video]

Mujeres en SEO یک انجمن سئو برای زنان جامعه اسپانیایی زبان است که Solis با آنها درگیر است. این به عنوان یک دایرکتوری شروع شد و اکنون یک گروه Slack دارد.

Shine Bootcamp یک کارگاه آموزشی 6 هفته ای سخنرانی عمومی برای زنان و همچنین منابع در حال انجام را ارائه می دهد.

Women in Data یک جامعه غیرانتفاعی است که در ایجاد آگاهی ، آموزش و پیشرفت زنان در صنعت فناوری و به طور خاص در تجزیه و تحلیل ، علم داده ، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی متمرکز است.

زنان در فناوری: چگونه سخنران کنفرانس شویم Upasna Gautam ، مدیر محصول ، تجارت الکترونیکی در CNN ، اولین کارگاه گفتگوی مجازی خود را در این ماه برگزار کرد و برنامه دیگری برای ماه اکتبر در نظر دارد.

گپ های توییتر و گروه های فیس بوک. #PCCchat جنسیت محور نیست ، اما یک جامعه استقبال کننده از طرفداران PPC و تازه کارها است. این گفتگوها سه شنبه ساعت 13:00 برگزار می شود. ET

تست های جانبداری ضمنی هاروارد. دلون با اشاره به اینکه ما همه سوگیری داریم ، توجه را به این منبع جلب کرد. “ما همه این طرز تفکر را درونی می کنیم و بنابراین متأسفانه آنها را به نوعی در دنیا بازمی گردانیم. بنابراین این تست ها را انجام دهید ، آنها منابع فوق العاده ای برای نگاه کردن به آینه هستند. “

پرداختن به سندرم imposter

و اما در مورد آن سندرم تقلبی که ذهن شما را آزار می دهد؟ “خیلی به خودت سخت نگیر افراد زیادی هستند که فکر می کنند همه چیز راجع به سئو می دانند و این را نمی دانند. هیچ كدام از ما این كار را نمی كنیم. ”

سولیس ، یک سخنران مشهور در سطح بین المللی و با این حال ، اخیراً متوجه شده است که سندرم تحریک کننده ، مانع از راهنمایی سخنرانان زن برای اولین بار شده است ، با خود رفتار خوبی داشته باشید. مربیگری ، وی گفت ، “به من آموخت كه بفهمم همه ما چیزهای خوبی برای به اشتراک گذاشتن داریم ، افراد دیگری نیز هستند كه همیشه در مراحل مختلف خواهند بود و می توانیم به آنها كمك كنیم. این بدان معنا نیست که شما باید در مطلبی متخصص مطلق باشید … بنابراین کنترل این سندرم تحریک کننده که قطعاً می تواند در هر مرحله از حرفه شما اتفاق بیفتد مهم است. “

متحدان خوب همچنین به دیگران کمک می کنند تا پتانسیل خود را تشخیص دهند.

مربوط: اکنون نامزدها باز هستند: جایزه موتور جستجو برای ارتقا D تنوع و گنجاندن در بازاریابی جستجو

The post زنان در جستجو: چرا متحدان و شبکه ها حیاتی هستند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top