رضایت اپل IDFA: تقریباً 60٪ از مصرف کنندگان برای مجوز ردیابی مجاب هستند

thumbnail

اپل یکی از بحث برانگیزترین ویژگی های جدید حریم خصوصی iOS 14 را به تأخیر انداخت: اجازه انتخاب برای ردیابی مصرف کننده. این قانون برای جلب رضایت مصرف کنندگان برای دسترسی به شناسه دستگاه برای تبلیغ کنندگان (IDFA) و انتقال داده ها به اشخاص ثالث ، به برنامه های صریح نیاز دارد.

ناشران برای تأثیرگذاری آماده می شوند ، و با آرامش آه می کشند – در حال حاضر

اعلامیه شبه استهلاک اپل از IDFA طی کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در اوایل سال جاری اعلام شد. بلافاصله هشدارها را در بین بازاریاب های تلفن همراه روشن کرد. فیس بوک گفت که این تغییر می تواند “به شدت” درآمد شبکه مخاطبان آن را در آیفون ها تحت تأثیر قرار دهد. شرکت خواهر اینستاگرام بسیار علنی از خسارتی که این تغییر به تبلیغ کنندگان و ناشران موبایل وارد خواهد کرد شکایت دارد.

این شکایات ظاهراً شنیده شده است. بنابراین ، به رسمیت شناختن مشکلات مالی احتمالی که ممکن است برای ناشران و توسعه دهندگان موبایل متحمل شود ، اپل در یک پست وبلاگ اعلام کرد که اجرای رضایت از پیگیری شرکت را تا سال آینده به تأخیر می اندازد “تا به توسعه دهندگان فرصت دهد تغییرات لازم را ایجاد کنند.”

چه چیزی دقیقاً در این زمان مشخص نیست – تبلیغات متنی ، مشوق های انتخاب ، نوعی از وضوح شناسه جایگزین؟

ماکت گفتگوی مجوز ردیابی iOS 14

در حالی که برخی از بازاریاب های تلفن همراه با تأخیر نفس راحتی کشیدند ، احتمالاً این تأخیر موقتی است. چالش برانگیزترین ویژگی رضایت انتخاب کردن ، زبان مأموریت اپل است که می تواند بسیاری از دارندگان آیفون را بترساند.

در حالی که برخی از سفارشی سازی ها و اطلاعات زمینه ای وجود دارد که ناشران می توانند درج کنند ، گفتگو صریحاً “اجازه ردیابی شما در میان برنامه ها و وب سایت های متعلق به شرکت های دیگر” را درخواست می کند.

مطالب مرتبط  نحوه ارزیابی کیفیت محتوا با BERT

ما پرسیدیم: واکنش مشتریان نسبت به “اجازه ردیابی” iOS 14 چگونه است؟

حدس و گمان های قابل توجهی در مورد واکنش فرضی مصرف کننده به این صفحه اجباری وجود دارد. ما تصمیم گرفتیم فرضیه اصلی را آزمایش کنیم ، که فرض می کند اکثر مصرف کنندگان واکنش منفی خواهند داشت. بر این اساس ، Search Engine Land یک بررسی کوتاه از طریق Suzy از 520 کاربر بزرگسال تلفن همراه ایالات متحده انجام داد.

نمونه نظرسنجی شامل 52٪ کاربران آندروید و 43٪ صاحبان آیفون بود که بقیه نامشخص بودند یا “دیگری” را انتخاب می کردند. این تقریباً به برآورد شخص ثالث از سهم مقایسه ای بازار در ایالات متحده نزدیک است.

اپل سعی در حفظ حریم خصوصی به عنوان یکی از ویژگی های آیفون کرده تا آن را از Android Google متمایز کند. به نظر می رسد که این تاکتیک مثر است: 33٪ پاسخ دادند که اپل در حفاظت از حریم خصوصی بهتر از Android (28٪) کار می کند ، در حالی که 22٪ فکر می کنند هر دو تقریباً برابر هستند. 3٪ گفتند که هیچ کدام کار خوبی انجام نداده اند.

بیشتر آنها از ویژگی های حریم خصوصی iOS آگاهی ندارند. هنگامی که از آنها س askedال شد که آیا مردم از ویژگیهای جدید حریم خصوصی در iOS 14 (به ویژه در مورد مکان و حریم خصوصی اطلاعات شخصی) آگاهی دارند ، 56٪ نه ، 20٪ پاسخ “مطمئن نیستند” و فقط 24٪ پاسخ مثبت دادند. سپس پرسیدیم ، “اگر برنامه تلفن همراه بخواهد داده های شما را مانند تبلیغات مکانی یا شناسه دستگاه با تبلیغ کنندگان به اشتراک بگذارد ، آیا موافقت می کنید؟” کمتر از یک چهارم پاسخ دهندگان (23٪) بله گفتند. 39٪ پاسخ منفی دادند و 38٪ گفتند: “من به اطلاعات بیشتری احتیاج دارم.”

چه عواملی باعث می شود که کاربران iOS ردیابی را انتخاب کنند؟

معنای این امر ، حداقل به طور خلاصه ، این است که بازاریابان همچنان ممکن است بتوانند به داده های تقریبا 60٪ از دارندگان آیفون دسترسی داشته باشند یا به آنها دسترسی داشته باشند ، در صورتی که زمینه های انتخاب آنها جذاب باشد. برای این منظور ، ما در مورد طیف وسیعی از مشوق ها و سناریوهایی که ممکن است باعث انتخاب افراد شود ، س askedال کردیم.

مطالب مرتبط  LinkedIn به شما اجازه می دهد تا دارندگان صفحه ، پیروان خود را مشاهده ، مرتب سازی ، اطلاعات بیشتری کسب کنند

جالب توجه است که 42٪ گفتند که اطلاعات خود را به اشتراک نمی گذارند – بیش از 39٪ که به سوال عمومی تر از اشتراک داده پاسخ منفی دادند. اما 56٪ گفتند که با انگیزه ای برای اقناع باز هستند:

  • کوپن یا تخفیف محصولات مورد علاقه من – 23٪
  • امتیازات پاداش قابل استفاده برای محصولات یا مسافرت – 21٪
  • پرداخت نقدی مستقیم (1 دلار یا کمتر) – 12٪
  • سایر موارد – 2٪

ما سال نکردیم که آیا “تبلیغات شخصی” به اندازه کافی انگیزه ایجاد می کند.

داده های بالا با نظرسنجی های قبلی در مورد مکان و اشتراک داده های شخصی در بین دارندگان تلفن های هوشمند سازگار است. نوعی زنگ پاسخ وجود دارد: کسانی که همیشه “بله” می گویند ، کسانی که همیشه “نه” می گویند و جمعیت “این بستگی دارد” یا “به من چه می دهی”.

نتایج نشان می دهد که با پیام رسانی صحیح و / یا مشوق ها ، ممکن است دارندگان آیفون ترغیب شوند که در به اشتراک گذاری داده ها شرکت کنند. با این وجود ، تهیه پیام های مناسب و بسته بندی آن در گفتگوی نشان داده شده در بالا ، برای ناشران و توسعه دهندگان چالش برانگیز خواهد بود. باید تست A / B زیادی انجام شود.

رضایت نامه Apple IDFA: تقریباً 60٪ مصرف کنندگان برای اقناع برای ردیابی مجاز هستند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top