رشد درآمد آمازون در Q1 ثابت است: اکنون برای تبلیغ کنندگان چه معنی دارد

thumbnail
مشاغل تبلیغاتی آمازون در سه ماهه اول تقریباً 44٪ رشد داشته است. برای بزرگنمایی کلیک کنید.

آمازون هنوز در تبلیغات خود در بیانیه های درآمدزنی ، تبلیغات تبلیغاتی خود را در مورد “Other” نگه می دارد. تبلیغات بخش عمده آن حساب را تشکیل می دهد ، اما ما نمی توانیم دقیقاً درباره درآمد و رشد آگهی صحبت کنیم زیرا چیزهای دیگری نیز در آن مورد وجود دارد.

در تماس تلفنی روز پنجشنبه ، Amazon CFO Dave Fildes اعلام کرد که این شرکت از نظر درآمد آگهی یک چهارم قوی دارد و نرخ رشد درآمد تبلیغات نسبت به سه ماهه قبل ثابت بوده است.

راهنمای ما برای بازاریابی تجارت دیجیتال را بارگیری کنید

مطمئناً آمازون تأثیر COVID-19 را در ماه مارس با “برخی فشارهای تبلیغاتی و فشار نزولی بر قیمت” مشاهده کرد. وی افزود: “شاید با آنچه برخی دیگر می بینند قابل توجه نیست ، و احتمالاً کمی با ترافیک شدید ما به سایت جبران می شود.”

مطالب مرتبط  چه چیزی در گزارش مکان های Google Ads تغییر کرده است و چرا شما به یک گزارش سفارشی نیاز دارید

فیلیز گفت ، “اکنون تبلیغ کنندگان تبلیغات خود را با کلیپ بالا ادامه می دهند.” گرچه قیمت آگهی همچنان پایین تر است.

چرا اهمیت می دهیم تمرکز شدید آمازون روی تبلیغات مبتنی بر عملکرد باعث عایق بندی آن از اثرات COVID-19 شد. گوگل ، فیس بوک و اسنپ همه به قدرت نسبی تبلیغات پاسخ مستقیم نسبت به کمپین های برند در این مدت اشاره کردند.

با تغییراتی گسترده در تقاضای مصرف کننده ، تأخیر در ارسال کالا و چالش های تحقق ، ماه و نیم گذشته برای فروشندگان آمازون چرخ دستی بوده است. تبلیغ کنندگان آمازون که همچنان موجودی خود را در دسترس می گذارند و کمپین ها را همچنان ادامه می دهند ، در این مدت تا حد زیادی قادر به بهره گیری از CPC های پایین و برداشت های بالا بودند. اما نه بدون نوساناتی که این بحران را تحت تأثیر قرار داده است.

مطالب مرتبط  امسال به مدرسه بازگشت بسیار متفاوت است

اندی تیلور ، مدیر Tinuiti گفت: “بزرگترین درس Q1 و هفته های اول Q2 این است که شرایط می توانند و به سرعت تغییر می کنند ، همانطور که از افزایش سریع فروش منتسب به محصولات حمایت شده در اواسط ماه آوریل اندکی پس از سپرده های محرک مشهود است.” تحقیق در گزارش معیار آمازون در سه ماهه اول آژانس ها.

تأثیر سپرده های محرک اواسط آوریل بر فروش محصولات تبلیغاتی محصولات حمایت شده توسط مشتریان Tinuiti.

پست رشد درآمد آمازون در Q1 ثابت نگه داشته شده است: این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر می شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top