رسانه های سنتی با افزایش هزینه تبلیغات دیجیتالی در پیش بینی های سال 2020 رنج می برند

thumbnail

اینکه بگوییم بودجه های تبلیغاتی در حال حاضر در جریان هستند ، کم لطفی است. برخی از پیش بینی ها چشم انداز نزولی را برای بقیه سال و تا سال 2021 می بینند ، در حالی که برخی دیگر رشد می کنند. حقیقت این است که تعداد زیادی وجود دارد و هیچکدام دقیق نیستند.

آخرین بررسی IAB از 242 خریدار و ناشر رسانه ای پروژه ها مبنی بر اینکه کل هزینه تبلیغات ایالات متحده برای سال 2020 8 درصد کاهش می یابد اما دیجیتال سالانه 6 درصد افزایش می یابد. برای مقایسه ، تبلیغات دیجیتال پروژه های eMarketer امسال 1.2٪ متوسط ​​تر خواهد بود.

دو رقمی کاهش می یابد. با این وجود رسانه های سنتی راه و روش خواهند داشت. به نظر می رسد خریداران بودجه خود را از تلویزیون های خطی ، OOH ، رادیو ، پست الکترونیکی مستقیم و چاپ به کانال های دیجیتال تغییر می دهند. برخی از کانالهای سنتی در پیش بینی IAB بیش از 30٪ افت دارند.

تغییر در هزینه های رسانه توسط کانال FY 2020

منبع: نظرسنجی خریداران رسانه IAB

برندگان دیجیتال. بر اساس این گزارش ، جستجوی پولی و شبکه های اجتماعی بزرگترین ذی نفع بازی صندلی های موسیقی بودجه هستند. جستجوی پولی سالانه رشد 26 درصدی را تجربه می کند و اجتماعی با 25 درصد در پشت سر قرار دارد.

مطالب مرتبط  20201008 SEL مختصر

اما تلویزیون متصل (CTV) داستان مهم دیگری در اینجا است. بدون شک بودجه ای را از تلویزیون سنتی می گیرد. IAB شاهد رشد CTV 19٪ است. پس از آن ، ویدیو دیجیتال و تبلیغات نمایش آنلاین ، به ترتیب 18 و 15 درصد افزایش دارند.

اگرچه از شرکت های خاصی نام برده نشده است ، اما واضح است که اگر این برآوردها دقیق باشد ، گوگل و فیس بوک از رشد تبلیغات دیجیتال استفاده می کنند.

چشم انداز تیره 2021 این نظرسنجی همچنین چشم انداز بودجه سال 2021 را مورد بررسی قرار داد. خریداران رسانه انتظار داشتند كه بیش از 5٪ در بودجه خود بیش از سال 2020 رشد داشته باشند. در همان زمان ، 70٪ از آنها گفتند كه واقعاً دید مشخصی در بودجه های 2021 ندارند. فقط 30٪ “بسیار واضح” یا “تا حدودی واضح” بودند.

چشم انداز بودجه تبلیغاتی خریداران رسانه برای سال 2021

منبع: نظرسنجی خریداران رسانه IAB

اضطراب در مورد محتوای بحث برانگیز اجتماعی. خریداران رسانه همچنین از نمایش تبلیغات خود در سایت های رسانه های اجتماعی نزدیک به دکمه داغ یا محتوای مشکوک ارسال شده توسط مصرف کنندگان ابراز نگرانی کردند. اکثریت قریب به اتفاق (90٪) اظهار داشتند که “کمی” ، “نسبتاً” یا “به شدت” نگران هستند. بزرگترین زیر گروه خریداران (41٪) به شدت نگران بودند.

مطالب مرتبط  بعدی در MarTech Live: نگاهی به بازاریابی چابک

این نظرسنجی همچنین تحریم Facebook Ads را دنبال کرد – برخی از مارک ها تمام هزینه های رسانه های اجتماعی را متوقف کردند – و نشان داد که اکثریت (63٪) شرکت هایی که در آن شرکت کرده اند در حال از سرگیری هزینه ها هستند یا قصد دارند در Q4 این کار را انجام دهند.

چرا اهمیت می دهیم در حالی که هیچ نظرسنجی یا پیش بینی واحدی نباید قطعی (و نه جهت دار) تلقی شود ، بازاریاب های دیجیتال می توانند در این واقعیت که کانال های آنلاین در مقایسه با همتایان سنتی خود سالم یا در حال رشد هستند ، خیالشان راحت باشد.

به نظر می رسد ، با وجود اقتصاد متوسط ​​، کارهای زیادی برای بازاریاب های جستجوگر و رسانه های اجتماعی تا سال 2021 ادامه خواهد داشت. با این حال از نظر ناشر ، به نظر می رسد ما تمرکز بیشتری را در هزینه تبلیغات با تعداد کمی از شرکت ها دنبال می کنیم.

The post با افزایش هزینه تبلیغات دیجیتال در پیش بینی های 2020 ، رسانه های سنتی متضرر می شوند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top