راه حل های جدید GPT-3 می توانند به سرعت بخشیدن به تبلیغات PPC و ایجاد کپی در صفحه مقصد کمک کنند

thumbnail

مقالات و کپی های نوشته شده توسط هوش مصنوعی چندین سال است که وجود دارد ، اما GPT-3 قول می دهد نسخه های تولید شده توسط هوش مصنوعی را به سطح بعدی برساند.

GPT-3 یک مدل قدرتمند خود رگرسیون Open AI است که قادر به تولید یک زبان طبیعی مانند انسان است. آنچه GPT-3 را بسیار بهتر از اسلاف خود می کند ، اندازه داده های آموزش آن است. به گفته محققان OpenAI ، GPT-3 175 میلیارد پارامتر دارد ، “10 برابر بیشتر از هر مدل زبان غیر پراکنده قبلی”.

راه حل های جدید GPT-3 برای بازاریابان. نکته ای که GPT-3 را برای بازاریابان بسیار مفید می کند این است که برای نتیجه گیری به کدگذاری پیچیده ای نیاز ندارد. می توانید دستورالعمل های آن را به انگلیسی ساده تغذیه کنید.

آیا GPT-3 آماده است تا وظایف کپی بازاریابی خود را به عهده بگیرد؟ نه ، اما باید الهام گرفت. چندین راه حل برای کمک به بازاریاب ها در ایجاد تبلیغات ، صفحات فرود ، پست های وبلاگ و موارد دیگر در عرض چند دقیقه ، حتی چند ثانیه آغاز شده است.

مطالب مرتبط  آیا می توانیم در زمان بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟

به عنوان مثال Snazzy از API OpenAI (که بتا در ماه ژوئن راه اندازی شد) برای تولید کپی از طریق GPT-3 برای Google Ads ، صفحات فرود و برچسب ها استفاده می کند. گزینه های بیشتری از جمله ایمیل ، پست وبلاگ ، تبلیغات فیس بوک و توضیحات محصول در دست انجام است.

Copysmith و Copy.ai دیگر سازندگان محتوای بازاریابی GPT-3 با الگوهای مختلف برای تبلیغات ، پست های وبلاگ و موارد دیگر هستند.

شروع کار ساده است. در برخی از داده های آموزش مانند نام شرکت ، کلمات کلیدی مارک ، مخاطبان هدف و توضیحات تغذیه می کنید و در عرض چند ثانیه نسخه پیشنهادی را پس می گیرید.

به عنوان مثال الگوی Google Ads در Snazzy ، سه تا پنج تغییر تبلیغات متنی استاندارد را به شما ارائه می دهد که هر کدام دارای سه عنوان و دو توصیف هستند. در مثال زیر ، دکمه “سحر و جادو” فعال است ، به این معنی که به صورت خودکار تبلیغات را بر اساس داده های اصلی شما ارائه می دهد. با خاموش کردن ، می توانید نسخه تبلیغاتی موجود را وارد کنید و پیشنهادات جدیدی را براساس آن نسخه و داده های تولیدی شما ایجاد می کند.

GPT-3 Google Ads را برای Nike از Snazzy تولید کرد. برای بزرگنمایی کلیک کنید.

کمک مفید با هر یک از این راه حل ها ، انتظار کمال را نداشته باشید. شما باید ویرایش و ظرافت داشته باشید ، و تغییر ورودی ها همچنین می تواند به اصلاح پیشنهادات GPT-3 کمک کند.

مطالب مرتبط  Google Ads 20 ساله می شود: مهمترین روندها و تغییرات 5 سال گذشته

مدل ها همچنان بهبود می یابند و شما می توانید به سرعت ببینید که تصفیه ورودی های خود چگونه می تواند بر خروجی ها تأثیر بگذارد. دستگاه ها هنوز مشاغل ما را بر عهده ندارند ، اما این ابزارها می توانند محتوای قابل توجهی تولید کنند ، به سرعت بخشیدن به روند ایجاد کمک کنند و از زوایای خلاقانه جدیدی که ممکن است از دست داده باشید ، الهام بگیرند.

پست راه حل های جدید GPT-3 می تواند به سرعت بخشیدن به تبلیغات PPC و ایجاد نسخه کپی صفحه فرود کمک کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top