راهنمای نهایی Google Disavow

thumbnail

از زمان معرفی آن در سال 2012 ، ابزار Google Disavow به ابزاری ضروری برای اپراتورهای وب سایت و بازاریابان آنلاین تبدیل شده است. این تنها روش کاهش مثبت خطرات بک لینک و حفظ سیگنالهای خارج از صفحه است. در صورت استفاده صحیح ، ابزار Disavow به یک کانال ارتباطی یک طرفه با Google تبدیل می شود. کاربرد گسترده تر ابزار Disavow و تعداد زیادی از داده هایی که همچنان برای Google تولید می کند ، همچنان منبع گمانه زنی است. هدف اصلی آن ، حداقل از دیدگاه اپراتور وب سایت ، تفکیک وب سایت آنها از پیوندهای عبوری PageRank است که در غیر این صورت ممکن است دید جستجوی ارگانیک را پایین نگه دارد. با این حال ، اگر از بی احتیاطی استفاده شود ، ابزار Disavow می تواند عذاب را برای Google Rankings هجی کند.

این راهنما ، تحت تأثیر تجربه حرفه ای نویسنده هنگام کار برای جستجوی Google ، مجازات وب سایت های توهین آمیز و همچنین بالا بردن مجازات های گوگل ، تلاشی برای روشن شدن باورهای مکرر در مورد ابزار Disavow Google و کاربرد آن است. در عین حال ، تلاش برای پاسخگویی به سؤالات متداول و ارائه یك طرح برای كسانی كه در استفاده از ابزار Disavow به منظور بهبود سیگنالهای وب سایت خود استفاده می كنند ، ارائه می شود.

  • چه موقع رد کردن؟
  • چه چیزی را رد کنیم؟
  • TLD های پرخطر | پیوندهای دامنه منقضی شده | لینک های سایت هک شده | بک لینک های مطبوعاتی | لینک دهنده های وابسته | لینک های دایرکتوری | بک لینک های انجمن خارج از موضوع | پیوندهای وبلاگ پرداخت شده
  • چگونه disavow کنیم؟

رد کردن یا رد نکردن؟

به نظر می رسد یک سوال اصلی وجود دارد: آیا هر وب سایت به یک پرونده disavow نیاز دارد؟ پاسخ بی چون و چرای آن سؤال بسیار جنجالی است: نه! همه وب سایت ها به یک پرونده غیرقابل قبول قانع کننده احتیاج ندارند. در حقیقت ، در مقیاس چیزها ، وب سایتهای نسبتاً معدودی نیاز دارند تا سیگنال های بک لینک خود را به طور فعال نظارت و مدیریت کنند. وب سایتهایی مانند وبلاگ های شخصی ، سیستم عامل های دولتی ، خیریه ها ، وب سایت های غیر دولتی ، حتی مکانهای کوچک یا وبگاههای محلی به طور مکرر به غیرفعال کردن پیوندهای اسپم نیاز ندارند. دلیل این امر این است که این وب سایت ها به ندرت پیوند لینک سازی را انجام می دهند. بسیاری از افراد به ترافیک مستقیم پیشرفت می کنند و نه ظرفیت دارند و نه تمایل به بهبود رتبه بندی گوگل دارند. غالباً مخاطب هدف آنها از حضور خود آگاه و آشنا است. از این رو ترافیک تایپ تقریباً تمام ترافیکی را که از آن لذت می برند نشان می دهد. در نتیجه ، آنها به ندرت اگر فعالانه PageRank را پیگیری کنند ، از پشت پرده هایی عبور می کنند که گوگل ، به نوبه خود ، ممکن است به آن اخم کند. با وجود داشتن تعداد زیادی بک لینک ، کلیه اختلاف نظرها تقریباً مسئله ای نیست.

این یک وضعیت کاملاً متفاوت هنگام مراجعه به وب سایت های تجاری ، مانند فروشگاه های آنلاین ، سکوهای مقایسه قیمت ، مکان های بازار ، رسانه ها ، پورتال ها یا مارک های مهم است. قصد تجاری مهم آنها باعث می شود آنها مستعد بهینه سازی باشند ، که ممکن است همیشه یا نه مطابق با دستورالعمل های Webmaster Google باشد. Google با توجه به توجه به لینک های اینترنتی مبتنی بر شایستگی ، مورد توجه Google قرار دارد ، از این رو مدیریت خطرات بک لینک برای این وب سایت ها بخش مهمی در انجام تجارت آنلاین است. آنها باید از ابزار Disavow به عنوان سپر محافظت از رتبه بندی ارگانیک خود استفاده کنند.

همچنین یک وضعیت وجود دارد که در هر وب سایت آسیب دیده باید از ابزار Disavow استفاده کند در دفاع از آنها این زمانی است که مجازات دستی هرزنامه Google در حین دستیابی به دلیل ایجاد لینک در محل وجود دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، هرگونه مجازات Google باید هر چه سریعتر حذف شود. با این حال ، یک مجازات در رابطه با بک لینک ها ، به ویژه ، باید بلافاصله مورد رسیدگی قرار گیرد ، زیرا به تدریج بر موقعیت وب سایت در نتایج جستجوی Google تأثیر می گذارد.

هر وب سایتی که بخاطر بک لینک های اسپم توسط یک مجازات دستی بازپرداخت شود ، باید از ابزار Disavow استفاده کند.

چه موقع رد کردن؟

چندین فاکتور مهم و در عین حال تنها دو عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرند که بک لینک ممکن است یک مسئولیت برای وب سایت باشد: حجم بک لینک های ورودی و کیفیت آنها. با نگاهی به تعداد کل لینک های گزارش شده در ابزارهای شخص ثالث قابل اعتماد مانند Majestic ، اولین شاخص را می توان تقریباً فوراً سنجید. به عنوان مثال ، حداقل تعداد بک لینکهایی که تاکنون با اشاره به shembull.com ثبت شده اند ، مجموع کل و تاریخ های جدید و ترکیبی است. در حالی که هیچ ابزاری قادر به ارائه یک شکل دقیق نیست ، تقریباً 300 میلیون بک لینک تعداد قابل توجهی است که در صورت داشتن یک وب سایت تجاری ممکن است بررسی و به روزرسانی پرونده disavow را ضمانت کند. با شکوه ، مانند سایر ابزارهای جمع آوری داده بزرگ که بعدا در این راهنما توصیه می شود ، بعید به نظر می رسد که همه پیوندهای پشتی وجود داشته باشد. مانند سایر ابزارهای تجاری ، ممکن است شبکه های بک گراند خصوصی (وبلاگ) که بطور خاص به منظور جلوگیری از شناسایی شخص ثالث ایجاد شده اند ، شناسایی نشود. PBN ها با وجود این یک مفهوم مضحک هستند. ایجاد لینک به صراحت برای Google انجام می شود ، بک لینک ها باید توسط Google قابل ردیابی باشند و بنابراین همیشه نسبت به رتبه وب سایت مسئولیت روشنی دارند.

کنسول جستجوی Google ، در حالی که در این کار ضروری است ، نمی تواند بعنوان منبع داده نهایی به دلیل ایجاد محدودیت در گزارش ، درپوش گذاشتن نمونه ها در 100000 بک لینک استفاده شود. گفته شد ، هنگام جستجوی آستانه ملموس ، 100000 بک لایت ممکن است به عنوان یک قاعده انگشت گرفته شود. بک لینک های کمتری احتمالاً تلاش لازم برای خنثی سازی را تضمین نمی کنند. به طور بالقوه ممکن است بک لینک های بیشتری وجود داشته باشد.

دومین شاخص اصلی – کیفیّت – حتی مشخص کردن آن بسیار ساده است ، چه رسد به ارزیابی دقیق. کیفیت بک لینک به نوع متن لنگر مورد استفاده ، توزیع متن لنگر ، کیفیت محتوای اطراف لنگرهای بک لینک ، و همچنین مکان دیگری که همان صفحه به آن وابسته است بستگی دارد. به طور خلاصه ، فقط توسط متخصصان مجرب انسانی مسلح به ابزارهای قدرتمند و هدفمند ساخته شده که به تسریع روند کار کمک می کنند ، قابل تجزیه و تحلیل است. با این وجود هیچ ابزاری نمی تواند جایگزین این روش فشرده و پرمحتوا شود. تجزیه و تحلیل دستی و بررسی کیفیت بک لینک نیاز دارد خزیدن داده های بک لینک در یک مرحله مهم و اساسی

کوتاه از طی کردن کل مراحل ، یک نشانگر اضافی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا چه میزان از خطر حاد ممکن است یک پروفایل بک لینک ایجاد شود: توزیع متن لنگر. در حالی که هیچ آستانه سختی برای رعایت وجود ندارد ، قاعده اساسی این است که هرچه بیشتر متن های 10 لنگر لنگر برای محصولات یا خدمات خاص ارائه شده بهینه شود ، احتمال این وجود دارد که ساختمان پیوند گذر PageRank در مقطعی از زمان انجام شود. و به تبع آن میراث و پیوندهای تازه احتمالاً خطر جدی را به همراه دارند. ابزارهای مختلفی در این زمینه بینش هایی از جمله اهورف و مجلسی با عمق متفاوت ارائه می دهد. ارزیابی همه جز 10 متن لنگر برتر اما ناچیز است ، زیرا لنگرهای تجاری به هر حال تمایل به سطح دارند.

توزیع متن لنگر 10 تجاری بسیار تجاری ، مانند این مثال ، معمولاً یک شاخص قوی از بدهی های بک لینک است.

چه چیزی را رد کنیم؟

هرگونه تجزیه و تحلیل بک لینک باید با همان اندازه جمع شود داده های بک لینک مرتبط تا حد ممکن. نمونه های بک لایت کنسول جستجوی Google یک پله به سمت این منظور است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، این موارد محدود هستند ، به طور موثر ارزش آموزنده آنها را برای وب سایتهایی که دارای پروفایل های بک لینک قابل توجهی از 10 میلیون بک لینک و موارد دیگر هستند کاهش می دهند. در حالی که می توان با افزودن تعداد زیادی الگوهای در کنار خاصیت دامنه ، مانند مثال با www ، خروجی نمونه GSC را تقویت کرد. و بدون www. ، هر دو https و http و همچنین ترکیبی از تمامی موارد فوق و احتمالاً سایر زیر دامنهها یا فهرستها ، این مراحل همچنان کارساز است. اصرار مداوم گوگل در مورد اینکه نمونه GSC برای هرگونه واقعیت کافی است ، اما فقط برای وب سایتهای نسبتاً کوچک صادق است. وب سایت هایی که به مرور زمان نمایه های بک لینک قابل توجهی جمع می کنند ، نباید به نمونه های GSC متکی باشند. یک گزینه مقرون به صرفه و در عین حال وقت گیر می تواند جمع آوری نمونه داده های بک لینک از سایر ابزارهای وب سازنده موتورهای جستجو نیز باشد.

به طور مشابه با کنسول جستجوی گوگل ، ویژگی Bing Webmaster Tool BETA بصورت رایگان در داده های بک لینک ارائه می دهد. از طرف دیگر ، بینگ همچنین به وب مسترهای مربوط به رتبه بندی بینگ اجازه می دهد تا وب سایت های خود را از بک لینک های نامطلوب جدا کنند ، بر خلاف گوگل. اما این راهنمای نهایی Google Disavow صرفاً بر روی بهترین شیوه های Google متمرکز شده است.

سایر ابزارهای پیشرو وب مستر موتورهای جستجو ، مانند Yandex یا Baidu می توانند برای جمع آوری داده های بک لینک بیشتر در یک دوره زمانی مفید باشند. اگرچه به نظر می رسد که اولی مدت ها قبل از بهمراه آوردن و نمایش داده های بک لینک به طول می انجامد ، دومی برای بسیاری از اپراتورهای وب سایت یک چالش زبانی جدی ایجاد می کند.

مطالب مرتبط  SEL 20200430

همانطور که گفته شد ، هیچکدام از موتورهای جستجو نمونه های داده را ارائه نکرده اند ، که به تنهایی یا حتی به آنها ترکیبی گفته شده است ، در صورت نیاز به داده های قابل اعتماد ، کاملاً کامل است. در یک وضعیت بحرانی از اهمیت بیشتری برخوردار است که نمونه های دیگر داده های شخص ثالث نیز به منظور تولید یک نمونه داده کافی برای نتایج عملی مورد توجه قرار می گیرند. در اینجا مجدداً از نظر ایده آل باید از ابزارهای مختلفی مانند Ahrefs ، Majestic ، SEMrush ، Ryte و LinkResearchTools استفاده شود تا بتوانید هرچه بیشتر داده های بک لینک را جمع کنید و تأیید کنید. با این حال ، این رویکرد زائد هزینه می شود. معدود خدمات با کیفیت بالا و در دسترس با قیمتی ارائه می شود که می تواند قابل توجه شود ، پس از صادرات داده های بک لینک مجزا از 100 میلیون بک لینک. این تعداد متوسط ​​همچنین هرگونه شک و تردید طولانی را برطرف می کند که آیا نمونه های بک لینک کنسول جستجوی Google احتمالاً می تواند برای تجزیه و تحلیل بک لینک باشد. کنسول جستجوی Google دارای 100 هزار نمونه بک لینک است که 0.1٪ نمونه از 100 میلیون پروفایل بک لینک را نشان می دهد. تعدادي به اندازه كافي براي پاك كردن يك وب سايت از گذشته در ساختن پيوند مشكل كافي است.

هنگامی که فرآیند زمان بالقوه جمع آوری داده ها به پایان رسید ، نمونه های جمع آوری شده به منظور تسریع در روند زیر ، لزوماً روند بررسی دستی ، جمع می شوند و فیلتر می شوند. بک لینک های صفر مانند اشاره به صفحات فرود که در فایلهای robots.txt وب سایتها یا لینکهای دارای صفحات rel = “nofollow” وجود ندارد ، می تواند بلافاصله مورد توجه قرار گیرد. آنها از منظر ارزیابی ریسک ناخواسته بی نتیجه هستند.

هر دو ویژگی rel = “حمایت شده” و rel = “ugc” هستند که در این مرحله به تازگی کاربردهای جدیدی باقی می مانند ، نیازی به رویکرد متفاوت نیست. آنها منحصر به گوگل هستند و توسط هیچ موتور جستجوی دیگری به رسمیت شناخته نشده اند ، به همین دلیل اگر قرار باشد اصلاً مورد استفاده قرار گیرند ، باید به طور استاندارد با استاندارد در سطح صنعت اعمال شوند.

به طور مشابه با بک لینکهایی که هیچ تاثیری ندارند ، وب سایتهایی نیز وجود دارند که می توانند به طور مشروعیت از پیوند عبور کنند ، حتی با استفاده از متون تجارتی لنگر تصور شده ، زیرا آنها مالکیت مشترک دارند. به عبارت دیگر ، یک اپراتور یا سازمان وب سایت در آزادی برای پیوند دادن به وب سایت های خود بدون ایجاد خطری در نقض دستورالعمل های وب مستر گوگل است. از این رو کل وب سایت / نمونه کارها دامنه باید حذف شود از تجزیه و تحلیل بیشتر

برخلاف آن وضعیت ، وب سایت های دارای اقتدار ذهنی بالا و یا برندهای محترم نباید به روشی مشابه و سفید شوند. بسیاری از تصورات غلط در مورد اقتدار وجود دارد ، مهمتر از همه این که یک DA یا مقدار اقتدار دامنه را نادیده گرفته است. این اصطلاح که غالباً در اطراف آن مورد بحث قرار می گیرد در حقیقت است مربوط به Google نیست. تجربه نشان می دهد که احتمالاً وب سایتها یا مارکهای قابل احترام غالباً با خط مشی های پیوند Google مرتبط هستند. واقعیتی که برای تیم Google از بین نرفته است. بنابراین پیوندهای پشتیبان نشات گرفته از آنچه ممکن است به عنوان منابع قابل احترام در نظر گرفته شود ، نباید به روش دیگری ارزیابی شوند.

بک لینکهای پر ریسکی که به طور کامل حذف می شوند ، تغییر یافته یا بدون استفاده هستند ، هنوز هم باید در فرایند ارزیابی گنجانده شوند. اگر تهدید تلقی شود ، با وجود این واقعیت که ممکن است قبلاً تغییر کرده باشند ، همه آنها باید در پرونده disavow قرار بگیرند. Google ممکن است هنوز آنها را دوباره خزیده نکند. در نتیجه سیگنال های تغییر یافته ممکن است در داده های Google و الگوریتم ها منعکس نشود ، که این بک لینک ها را تهدید طولانی می کند. اگر این بک لینک ها دوباره بازیابی شوند بستگی به تخصیص بودجه وب سایت های مدیریت و مدیریت آن دارد. و به خصوص در مورد سایتهای با کیفیت پایین می تواند مدتی طول بکشد.

هنگام شروع تجزیه و تحلیل ، بک گراند ها قصد، چرا آنها به وجود آمدند ، و مالکیت یا منشأ آنها در کانون تحقیقات قرار نگرفته است. گوگل نه سؤال می کند و نه اهمیت می دهد که بک لینک های هرزنامه دقیقاً چگونه به وجود آمدند ، چه کسی آنها را ایجاد کرد یا چه زمانی. بنابراین لازم نیست اطلاعات اضافی را برای اهداف بعدی پردازش یا اسناد ضبط کنید.

با استفاده از داده های بک گراند تازه ، لینک های اسپم با احتمال زیاد می توانند در کنار هم گروه بندی شوند. در حالی که نمایه بک لینک هر وب سایت متفاوت است و به طور مداوم در حال تغییر ، لینک های برگشتی وجود دارد که می توانند با اطمینان 100٪ به عنوان یک مسئولیت در نظر گرفته شده و به راحتی از بین بروند. هرزنامه های Templated ، از جمله وب سایت های ایجاد شده خودکار ، هیچ محتوای خراشیده یا جیبرشی کاملاً در این گروه قرار دارند و باید رد شوند.

TLD های پرخطر

بدون TLD 100٪ اسپم در نظر گرفته می شود. هیچکدام نباید صرفاً به دلایل سایتهای لینک دهنده TLDs رد شوند. با این حال ، برخی از TLD ها وجود دارند که تمایل به جذب اسپم دارند. آمار Spamhaus Project 2020 10 برتر در این زمینه کاملاً آشکار است ، حتی اگر لیست طولانی نباشد. پیوندهای پشتیبان از وب سایتهای میزبان در دامنه هایی از جمله به عنوان .tk ، .gq ، .top ، .ml یا .وام فقط چند مورد را در میان بسیاری از TLD ها ذکر کنید ، که به طور کامل نمی توانند به عنوان اسپم رد شوند ، اما در فرآیند بررسی بک لینک ، می توان آنها را فیلتر و گروه بندی کرد. اغلب الگوهای تکراری در آنها نامگذاری دامنه یا ساختار URL ، قالب های یکسان و متنوع ، به راحتی قابل مشاهده است برای ارزیابی سریع ریسک کمک کنید.

با خدمات میزبانی رایگان اسپم ، وضعیت مشابه و در عین حال کمی ظریف تر است. هر میزبان رایگان البته شامل برخی وب سایتهای با کیفیت پایین است. اما برخی از آنها به طرز ناخوشایند نتوانند خود را از اسپم های تولید شده خودکار خلاص کنند ، که در گذشته باعث ایجاد مجازات جمعی از طرف Google شد. این موارد که به طور قابل ملاحظه ای مورد ملاحظه قرار می گیرند نشان می دهد که گوگل در مورد میزبان های آزاد اهمیت و اهمیتی قائل نبوده است. نیازی به پیشگیری از سرویس های میزبان رایگان در پرونده Disavow نیست ، اما وقتی وب سایت های میزبان رایگان Dodgy در جریان تجزیه و تحلیل بک لینک شناسایی می شوند ، دیگر نیازی به احتیاط نیست. بک لینک های اسپم به میزبانی مجانی ، کلیه خدمات با استفاده از دامنه را توجیه می کند: اپراتور به پرونده disavow.

چندین TLD مستعد جذب وب سایت های اسپم مورد نظر هستند ، که باید رد شوند.

پیوندهای دامنه منقضی شده است

در حالی که سطح ریسک بک لینک را بررسی می کنید ، برخی سایت ها یا در این مثال دامنه ها به راحتی به عنوان اسپم شناخته می شوند و بنابراین از سایرین مضر هستند. دامنه های منقضی شده ، که قبلاً وب سایتهای قانونی هستند ، توسط اپراتورهای اصلی خود صرفه جویی می شوند تا با محتوای خراشیده شده یا محتوا به امید بهره مند شدن از شهرت ایجاد شده در گذشته ، دوباره زنده شوند. این موارد نقض آشکار دستورالعمل های مدیر وب مستر گوگل و الف است کلاه سیاه SEO تفنگ سیگار کشیدن. در نتیجه همه دامنه های منقضی شده باید رد شوند. چنین سایتهایی تقریباً به صورت جهانی تولید شده و بنابراین به راحتی قابل مشاهده و فیلتر هستند. در جایی که حتی سایه شک و تردید وجود دارد ، بایگانی اینترنتی خدمات ارزشمند و رایگان را ارائه می دهد و اکثر سایت ها رکوردهای گذشته را نشان می دهد.

نمونه ای از وب سایت قانونی قبل از انقضاء دامنه.
و همین سایت پس از منقضی شدن دامنه. چنین وب سایت هایی عموماً برای رد کردن هستند.

بک لینک های سایت هک شده است

به طور مشابه با دامنه های منقضی شده ، همه قانونی هنوز به خطر افتاده مانند وب سایت های هک شده ، بدون اطلاع از طریق کد تزریق شده بدون رضایت اپراتورهای مجاز ، باید رد شوند. از آنجا که این روش به عنوان یک روند رو به زوال است ، به طور معمول حتی برای پروفایل های بک لینک بسیار بزرگ فقط در وب سایت بک لینک خود تعداد کمی از وب سایت های هک شده وجود خواهد داشت. این تنها گروهی است که می تواند به طور دوره ای مورد بررسی مجدد قرار گیرد تا اوضاع را دوباره ارزیابی کند. سایتهایی که از بک لینک ها و محتویات تزریق شده پاک شده اند با اطمینان می توانند برای پرونده disavow حذف شوند ، اما این یک مرحله اختیاری است.

بک لینک های مطبوعاتی

گذر PageRank بک لینک های مطبوعاتی ، به ویژه آنهایی که دارای متون لنگر تجاری هستند همانطور که به طور خاص در رهنمودهای پیوند Google ذکر شده است ، همه باید در یک پرونده مخالف قانع کننده گنجانده شوند. گوگل بارها و بارها موضع خود را در مورد ایجاد پیوند مطبوعاتی برجسته کرده و موضع خود را حفظ کرده است که انجام این کار یک جرم واضح در مورد راهنمای وب مستر است. کارمندان کهنه کار گوگل از جمله جان مولر بارها و بارها در مورد نکته خاص تأکید کرده اند.

لینک های وابسته

Google به طور کلی ناخوشایند به وب سایت های وابسته نگاه نمی کند. با این حال پیکرهای پشتیبان گذر PageRank به عنوان یک خار خار در نظر گرفته می شوند ، زیرا براساس Google مربوط به آنها شایستگی ندارند. در نتیجه ، هنگام مدیریت خطرات بک لینک ، کلیه لینکهای وابسته باید در پرونده disavow گنجانده شوند. وب سایت های کوپن یا معاملات ویژه و همچنین سیستم عامل های مقایسه قیمت ، مورد توجه ویژه ای هستند. تاکنون همه این سرویسهای مشروعیت تصمیم به نادیده گرفتن دستورالعمل های پیوند Google به طور عمدی ندارند ، اما مسئولیت نهایی برای بررسی ، مانند همه بک لینک های مربوط به اپراتور سایت مربوط به رتبه های گوگل در وب سایت های خود باقی مانده است.

مطالب مرتبط  بینگ ارسال URL ، مسدود کردن URL و کنترل خزیدن را به ابزارهای جدید وب مستر مهاجرت می کند

لینک های دایرکتوری

کلیه دایرکتوری های جستجوگرها و لینک ها باید رد شوند. در این مرحله هیچ دلیل موجهی برای استثناء وجود ندارد. هدایای بی شماری وجود دارد که تنها هدف برای وجود دایرکتوری ها ، که گذر از PageRank را خیانت می کنند. از جمله این واقعیت هاست که تقریبا هیچ دایرکتوری تعدیل نشده است ، آنها فاقد موضع یا نظارت هستند و اغلب حتی دامنه هایی که استفاده می شوند ، یا پیوندها را برجسته می کنند تا ارزش ویراستاری دیگری. اگرچه به طور مکرر و درست به عنوان یک موضوع میراث دیده می شود ، لینک های دایرکتوری حتی سال ها بعد برای وب سایت ها یک مسئولیت محسوب می شوند.

دبیرخانه ها اعتبار خود را از دست داده اند و باید رد شوند.

بک لینک های انجمن

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، پیوندهای ارسال شده به اسپم PageRank تاریخ انقضا ندارند. تا زمانی که وجود داشته باشد ، آنها همچنان تهدیدی را مطرح می کنند. به همین دلیل حتی روشهای ساخت لینک کلاه سیاه سیاه قدیمی مانند دایرکتوری های سئو و اسپم انجمن بدون موضوع باید در تجزیه و تحلیل گنجانده شوند. مخصوصاً مورد اخیر ، با داشتن راه حلهای نرم افزاری کارآمد مانند XRumer برای یک دهه ، برخی از پتانسیلهای قدیمی میراث جدی را برای ایجاد آسیب در اختیار دارد. البته همه بک لینک ها برای وب سایت هدف مضر نیست. در عوض ، منابع مربوط به انجمن ، محور و تعدیل شده در انجمن می تواند عالی باشد. و از همه مهمتر ، درایو تبدیل ترافیک بیش از حد. با این حال ، اینها در یک بررسی دستی هستند که به راحتی از ورودی های اسپم جدا می شوند ، از اعضای فرم جوان که ماده کمی دارند و در جامعه مربوطه جایی ندارند. نوع دوم لینک دهنده های اسپم باید رد شوند.

پیوندهای وبلاگ پرداخت شده

در حالی که انواع ذکر شده در مورد هرزنامه لینک ها معمولاً به سرعت بر اساس شباهت ها مشخص می شوند ، اما به پست های وبلاگ پرداخت می شود که نیاز به بررسی بیشتری دارند. عامل تعیین کننده برای تعیین ریسکی که ارسال های وبلاگ پرداخت شده به صورت تجمعی ایجاد می کند ، قصد دارد. به عبارت دیگر ، اگر کیفیت لینک دهی وب سایت ، عمق محتوای آن ، خط مشی های لینک دهنده نامحدود آن و همچنین نوع متن لنگر مورد استفاده و صفحه فرود صفحه بک گراند ها نشان می دهد که قصد بهره‌مندی از عبور از PageRank را دارید ، چنین بک لینک. خطری ایجاد می کند آنها باید رد شوند. در حالی که وبلاگ نویسی پرداخت شده به ندرت با در نظر گرفتن کیفیت انجام می شود ، کوتاه بودن اتکا به CMS تست شده و قابل اعتماد ، میزبانی ارزان ، مانند وبلاگ های پرداخت شده با وردپرس ، لزوماً همان سطح یکنواختی را نشان نمی دهند که امکان فیلتر کارآمد در روند بررسی را فراهم می کند. مانند همه انواع اسپم که به طور خاص در این راهنمای ذکر شده است ، وبلاگ پولی بک لینک ها به بررسی دستی نیاز دارند در آماده سازی برای ارزیابی ریسک و به منظور ساختن یک پرونده انکار ناپذیر.

وقتی شک دارید این سؤالاتی هستند که می توانند به اثبات برسند ، که آیا بک لینک عامل مهمی در ایجاد خطر است و احتمالاً نباید رد شود:

  • آیا بک لینک از PageRank عبور می کند؟

اگر اینگونه نیست ، یا به دلیل یک ویژگی rel = “nofollow” یا به دلیل اینکه صفحه فرود روبات است. پسوند اضافی است ، مشکلی ایجاد نمی کند. تمام سؤالات بعدی منسوخ می شوند. اگر بک لینک در حال عبور از PageRank است ، پرداختن به سؤالات زیر می تواند کمک کند:

  • آیا پیوند پرداخت شده است؟
  • بک لینک را ایجاد و کنترل می کنید؟
  • آیا خودکار بک لینک ایجاد شد؟

اگر هر یک از این سؤالات با پاسخ مثبت مواجه شوند ، بک لینک به عنوان یک عامل خطر محسوب می شود.

درنهایت ، سؤال اصلی که می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا بک لینک به اندازه Google مربوط است یا نه به اندازه ، مجاز است: آیا به راحتی می توانید این پیوند را با یک رقیب یا یک کارمند جستجوی Google به اشتراک بگذارید؟ این سوال آخر که به ندرت پاسخ داده می شود ، نتوانسته گندم را از زیر درخت مرتب کند.

چگونه disavow کنیم؟

پس از اتمام تجزیه و تحلیل چند ، مراحل مهم هنوز هم باقی مانده است. در مورد قالب بندی و محدود کردن محدودیت های فایل ، Google راهنمایی هایی را ارائه می دهد. دو محدودیت بارز ، که حداکثر اندازه پرونده 2MB است و در کل 100000 آدرس اینترنتی محدود هستند ، اما به سختی لینک به وب سایتهای اسپم شده در وب است. اجتناب از الگوهای فردی ، دانه ای و همیشه با استفاده از دامنه: عملگر در سطح سایت [e.g. domain:example.com] بهترین روشهای اصلی برای رعایت آنها هستند. فرمت صحیح پرونده .txt که باید UTF-8 یا 7 بیتی ASCII باشد ، آخرین نکته مهمی است که باید در نظر بگیرید. تا زمانی که در .txt تمام شود نام پرونده مورد استفاده بی نتیجه است.

اپراتورهای وب سایت می توانند اعتبار فایل disavow خود را با استفاده از تنها وب سایت رایگان Disavow File Testing Test ، ایجاد شده توسط مهندس سابق Google و نویسنده موتور جستجوگر Land Fili Wiese ، بررسی کنند. با این وجود هیچ ابزاری قادر به تشخیص خطاهای متن نیست ، مانند غیرفعال کردن دامنه های شخص ، که می تواند و باید به طور مشروح پیوند برقرار کند. به همین دلیل است که یک بررسی نهایی باید هیچ دامنه مرتبط با مشروعیتی را که متعلق به همان اپراتور وب سایت است ، تضمین کند.

قبل از ارسال پرونده بایگانی جدید باید آزمایش شود.

هک دیگر در مرحله آخر ، ارسال پرونده disavow به صورت جداگانه به کلیه الگوهای تأیید شده کنسول جستجوی Google ، از جمله کلیه ترکیبات ، مانند با www است. و بدون www. ، https و http و همچنین سایر زیر دامنه ها و فهرست ها. در حالی که Google رسماً توصیه می کند منحصراً روی ویژگی اصلی متمرکز شوید ، این تلاش به ظاهر نابجا ، می تواند در محافظت از وب سایت در برابر بک لینک های نامطلوب در موارد نادر سیستم های Google ، چه به طور موقت و چه از نظر انتقادی ، کمک کند.

یک پرونده انکار ناپذیر نهایی و دوبار بررسی شده است بهترین ارسال بدون تأخیر. پروفایل های بک لینک همه وب سایت ها به طور مداوم در حال تکامل و تغییر هستند. بک لینک های جدید ، مطلوب و همچنین لینک دهنده های اسپم ایجاد می شوند. به همین دلیل است که پرونده ها به مرور زمان تخریب نمی شوند. این فرآیند برای وب سایتهایی که دارای پروفایل های بک لینک نسبتاً بزرگ هستند ، سریعتر اتفاق می افتد. به همین دلیل است که یک پرونده مخالف نهایی نشان دهنده یک درمان موقتی است. مقدار آن با گذشت زمان کاهش می یابد.

یک پرونده Disavow جدید یا به روز شده بهترین حالت به صورت جداگانه به کلیه الگوهای GSC تأیید شده ارسال می شود.

بعدش چیه؟

برای Google یک پرونده مخالف انفرادی نشان دهنده توصیه اپراتور وب سایت است ، نه یک دستورالعمل. این که آیا تصمیم دارد آن پیشنهاد را به طور کامل یا جزئی دنبال کند ، با این وجود از طریق کنسول جستجوی Google فاش نشده است. برای اپراتور وب سایت ، همان پرونده disavow نمایانگر a سپر حفاظت موقت. تا چه مدت می تواند سطح اطمینان را به وجود آورد ، به رشد پس زمینه لینک بعدی و کیفیت آن بستگی دارد. اگرچه چند قانون کلی برای پیروی از آن وجود ندارد ، باید یک پرونده Disavow بر اساس داده های تازه حداقل یک بار در سال ، به عنوان بخشی از یک چرخه نگهداری سالانه ، مجدداً مورد بررسی و به روزرسانی قرار گیرد. هنگامی که این تکرار اتفاق می افتد ، الگوهای پیوند برگه هرزنامه که قبلاً رد شده اند و تازه شناسایی شده اند باید باشند در یک پرونده جدید disavow ترکیب شده است قبل از بارگذاری صرفاً آپلود الگوهای جدید ، به ناچار و برگشت ناپذیر الگوهای برگشتی هرزنامه ارسال شده قبلی را حذف و در نتیجه کار خوب گذشته را خنثی می کند.

پرونده مخالف ارسال شده در همان زمان است هیچ تأثیری در تبدیل ترافیک ندارد از بک لینک موجود است. به عبارت دیگر ، در حالی که خطرات بک لینک کاهش می یابد ، هرگونه ترافیک ممکن است از همان بک لینک های مشکوک سرچشمه بگیرد ، تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

به روزرسانی یک پرونده disavow می تواند منجر به رشد ترافیک شود.

هیچ روش پیش بینی با اطمینان مسیر ترافیک بعد از غیرفعال کردن لینک های اسپم در Google وجود ندارد. سه سناریو کاملاً مشخص است. تردد وب سایت ها می تواند رکود ، به شدت افزایش می یابد به عنوان حذف بالاست لینک به عقب برداشته می شود یا به طور قابل توجهی کاهش می یابد. رد کردن بک لینک های مشکوک اما در مورد افزایش ترافیک نیست. این یک ممیزی فنی داخلی و خارج از صفحه است. غیرفعال کردن به حفظ ورودی سیگنال خارج از صفحه وب کمک می کند. در عین حال ، این واقعیت که گوگل وب سایت ها را برای ایجاد پیوندهای گذر PageRank مجازات می کند ، بدون شک نشان می دهد که ساختمان پیوند ، از جمله ایجاد لینک ایجاد خطرات در نقض دستورالعمل های Webmaster Google ، می توانند کار کنند. بالاتر و فراتر از آن ، عبور از لینک های PageRank به عنوان یک عامل رتبه بندی برای ماندن در اینجاست و باید به عنوان یک سیگنال مهم SEO به ویژه برای کشف محتوا ، اولویت بندی خزیدن جستجوگرها ، ناوبری کاربر و تبدیل ترافیک در نظر گرفته شود. رویکردهای جایگزین ریسک پذیر و تبدیل گرا به سمت ایجاد بک لینک ، بطور جامع در مقاله چگونه می توان به ایجاد لینک ها اشاره کرد ، که چشم انداز جدیدی را ارائه می دهد. مواردی که اگر کاملاً مورد پذیرش قرار بگیرند ، می تواند در آینده نیز به کاهش نیاز به رد کردن لینک های برگشتی کمک کند.

The post راهنمای نهایی Google Disavow برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top