راهنمای دسترسی کامل شما برای بهبود قابلیت جستجوی Google

thumbnail

شما در نگاه اول می دانید که چه کسی در بالای جستجو قرار دارد زیرا شما می توانید 10 نتیجه برتر جستجو برای “پیمانکاران خانه نزدیک من” را ببینید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چه کسی در انتهای جستجو قرار دارد؟ یا حتی لبخند درست در وسط؟

اگر نمی دانید چه عناصری به رتبه بندی وب سایت شما در 10 نتیجه اول یا حتی 20 نتیجه اول جستجوی Google کمک می کند ، سایت شما ممکن است یکی از مواردی باشد که در انتهای انتهای جستجوی Google قرار دارد. این فاجعه برای مشاغل کوچک و محلی است. به هر حال ، اگر کسب و کار شما در میان نتایج برتر جستجو ظاهر نشود ، مشتریان احتمالی از وجود شما اطلاع ندارند.

بنابراین ، برای حفظ حضور عالی رتبه در Google ، چه کاری باید انجام دهید؟ در اینجا آنچه می توانید انتظار داشته باشید بیاموزید:

  • روند جستجو اخیر
  • آرایش جستجوی گوگل
  • تاکتیک های بازاریابی محلی برای کمک به شما در رتبه بندی

درک روند جستجو اخیر

اطلاعات اخیر در مورد آمار جستجو نشان می دهد که راحتی و شخصی سازی نقش زیادی در چگونگی جستجوی امروز افراد در وب و همچنین نوع اطلاعاتی که از نتایج جستجو می گیرند ، دارد. فرکانس عبارت جستجو “نزدیک من” در سال گذشته یا حدود 40٪ افزایش یافته است. این بدان معناست که جستجوی وب بیشتر از هر زمان دیگری وقت خود را صرف جستجوی کالاها و خدمات در منطقه خود می کنند.

نقش بررسی ها و لیست های تجاری

بررسی های محلی در سایت هایی مانند Yelp و ابزارهایی مانند لیست های مشاغل محلی Google به موتورهای جستجو کمک می کند تا تعیین کنند وب سایت شرکت شما با معیارهای “نزدیک من” شخصی مطابقت دارد. هرچقدر سایت شما با این معیارها مطابقت داشته باشد ، شانس بیشتری برای جذب مشتری جدید دارید.

همه جستجوهای Google بدون توجه به اینکه چه کسی را جستجو می کند ، دارای برخی عناصر مشترک است. با این حال ، شخصی سازی تعیین می کند آنچه را در یک نتیجه جستجو مشاهده می کنید. همچنین تعیین می کند که مشتری بالقوه چه چیزی را می تواند ببیند و نتایج مشتری ممکن است بسیار متفاوت از شما باشد ، حتی اگر او دقیقاً در همان منطقه ای زندگی کند که شما انجام می دهید و از کلمات کلیدی مشابه استفاده می کنید.

شخصی سازی چه شکلی است

الگوریتم Google جستجوهای هر جستجوگر را شخصی سازی می کند. این بدان معنا نیست که اگر “DIY home building near me” را تایپ کنید ، لیستی از فروشگاه های تعمیرات منزل در مجاورت عمومی خود دریافت نخواهید کرد. خواهی کرد همسایه و سایر افراد در شهر شما نیز همینطور.

همه جستجوهای زیر بر اساس سابقه مرور و الگوهای جستجوی آنها نتایج متفاوتی را برای “DIY home building near me” ارائه می دهند:

  • شما در یک رایانه خانوادگی جستجو می کنید که دیگران اغلب به مرور Pinterest یا وبلاگهای بهبود منزل می پردازند.
  • همسایه شما در آن سوی خیابان در حال جستجو است.
  • شما در گوشی هوشمند خود جستجو می کنید.

به همین دلیل است: اگر کسی در خانواده شما اغلب به دنبال پست هایی در مورد پس انداز پول یا بازدید از یک وبلاگ بهبود خانه است ، محتوای مربوطه ظاهر می شود. همسایه شما هم همینطور. حتی اگر در یک کد پستی یکسان هستید ، تاریخچه مرورگر آنها روی نتایج جستجو تأثیر می گذارد. سرانجام ، تلفن هوشمند شما هیچ تأثیری در خارج نخواهد داشت و برخی از مشاغل بر اساس قابلیت موبایل بودن در جستجو در رتبه بالاتری قرار می گیرند.

مطالب مرتبط  ممنوعیت تبلیغات تکان دهنده Google [It’s clickbait]

سرانجام ، جستجوی صوتی مورد مهم بعدی در چشم انداز جستجو است. استفاده از جستجوی صوتی در سال گذشته 50٪ افزایش یافته است و هرچه مردم با این فناوری راحت تر می شوند ، این تعداد حتی بیشتر می شود.

به طور خلاصه ، در اینجا برخی از مهمترین روندهایی که باید در حدود یک سال آینده از آنها آگاه باشید وجود دارد:

  • جستجوهای “نزدیک من” بسیار افزایش یافته است.
  • بررسی های آنلاین و لیست های تجاری به سایت شما کمک می کند تا در میان جستجوهای “نزدیک من” رتبه بندی کند.
  • اهمیت شخصی سازی در حال افزایش است.
  • نوع دستگاهی که برای جستجو استفاده می شود نتیجه را تعیین می کند.
  • جستجوی صوتی رشد کرده و ادامه خواهد داد.

آرایش جستجوی گوگل

می توانید با استفاده از دانش خود در مورد روندهای اخیر به وب سایت شرکت خود در رتبه بندی بهتر در جستجوی Google کمک کنید. با این حال ، برای به حداکثر رساندن نتایج به دست آمده ، مهم است که شما آناتومی جستجوی Google و نحوه ارتباط روند جستجو را درک کنید.

هنگامی که مشتریان شما جستجو می کنند ، احتمالاً قرار است یکی یا موارد زیر را در نتایج جستجوی خود مشاهده کنند:

  • یک قطعه در بالای صفحه
  • عنوان یک وب سایت / صفحه وب
  • URL صفحه
  • پیوندهای داخلی سایت
  • جستجوهای مرتبط

در این لیست ، قطعه بزرگترین دارایی برای شماست. Google تشخیص می دهد که آیا چیزی در سایت شما در بالای صفحه یک قطعه است. در حالی که شما بر نوع محتوایی که در سایت شما قرار دارد کنترل دارید ، اکنون ممکن است این کنترل را داشته باشید که گوگل سایت شما را برای استفاده به عنوان قطعه در نتایج جستجو انتخاب کند.

این موضوع به میزان مرتبط بودن محتوای شما در رابطه با س searchال جستجو خلاصه خواهد شد. اگر مرتبط باشد ، Google ممکن است از اطلاعات سایت شما برای پاسخ به س quالی مانند “کجا می توانم یک پیمانکار خانه در نزدیکی خودم پیدا کنم؟” استفاده کند. یا “کدام لوله کش ها تماس اضطراری برقرار می کنند [city] بعد از ساعت 10 شب؟ “

ایده پشت این قطعه ارائه جستجوی جستجوگران در یک نگاه از مهمترین پاسخ به پرسش است. همچنین اطلاعات موجود در قطعه مانع از این می شود که کاربران برای یافتن پاسخی که به دنبال آن هستند ، وب سایتی را باز کنند. اگر سایت شما در قطعه برجسته باشد ، این بدان معناست که شما در موقعیت صفر هستید و سایت شما احتمالاً بازدید زیادی خواهد داشت. اگر اطلاعات موجود در قطعه شما را بعنوان یک متخصص قرار دهد ، افراد احتمالاً بر روی سایت شما کلیک می کنند.

با این حال ، رقابت سخت است زیرا همه مشاغل می خواهند سایتشان در این موقعیت باشد. اگر محتوای خود را مرتباً به روز کنید و بیش از حد در صنعت خود باقی بمانید ، شانس بیشتری برای فرود در آنجا خواهید داشت.

همچنین کنترل کمی روی جستجوهای مرتبط دارید. با این حال ، با توجه به اینکه جستجوهای مرتبط عبارات کلیدی کلیدی طولانی مدت هستند که با جستجوی اصلی مرتبط هستند ، شما تا حدی بر رتبه بندی سایت خود کنترل دارید. اگر برخی از این عبارات کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای سایت خود بگنجانید ، هنگامی که کسی از این کلمات کلیدی در جستجوی خود استفاده می کند نیز در میان نتایج جستجو ظاهر می شود.

بقیه عناصر در کنترل شما هستند. عنوان ، URL و پیوندهای داخلی اجزای صفحه را تشکیل می دهند که هنگام ایجاد محتوا باید به آنها توجه کنید. در حالت ایده آل ، عناوین ، URL ها و پیوندهای داخلی سایت شما حاوی عبارات کلیدی مرتبط هستند ، از جمله برخی از آنها برای جستجوی گفتاری و تلفن همراه مناسب هستند.

مطالب مرتبط  چه چیزی پشت نشان است که لایه اعتماد محلی Google را تأمین می کند؟

تاکتیک های بازاریابی محلی برای کمک به شما در رتبه بندی

خوشبختانه ابزارهای موثری در اختیار شماست تا موفقیت کسب و کار شما را تضمین کند. تاکتیک های زیر همان مواردی است که ما بر اساس آخرین روند و آناتومی جستجوی Google توصیه می کنیم.

جستجوی صوتی محلی

جستجوی صوتی انجام شده توسط Google Assistant ، Siri یا برخی دیگر از فناوری های مشابه دارای چند مورد مشترک است.

  1. آنها معمولاً عباراتی هستند ، مانند “Hey Google: از کجا می توانم یک لوله کش در نزدیکی خودم پیدا کنم؟”
  2. آنها اغلب شامل یک عنصر جغرافیایی مانند “در نزدیکی من” یا اشاره به شهر یا ایالت جستجو هستند.
  3. آنها از قالب سنتی پیروی نمی کنند ، که چیزی شبیه “لوله کش در هر شهر ایالات متحده آمریکا” است.

اگرچه هنوز ایجاد مشکلی برای شما مناسب نیست که شامل عبارات کلیدی کلیدی دم طولانی تر باشد ، اما مهم است که جمله های مکالمه مانند شماره 1 را در لیست بالا وارد کنید. اساساً ، شما باید در مورد چگونگی تایپ پرسش از موتور جستجو نسبت به نحوه مکالمه آن با تلفن یا دستیار صوتی خانه خود ، فکر کنید. ممکن است لازم باشد تفکر خود را در مورد آنچه که امروزه بهینه سازی موتور جستجو شامل می شود ، شامل جمله های جستجوی صوتی ، گسترش دهید.

منطقه خدمات Google برای کسب و کار من

در سیستم عامل و برنامه Google برای کسب و کار من ، گزینه ای وجود دارد که می توانید لیست مشاغل Google خود را به روز کنید تا مناطق خدماتی که در آن کار می کنید را شامل شود. این ویژگی به شما امکان می دهد کد پستی ، شهرها یا شهرها و سایر اطلاعات موقعیت جغرافیایی را اضافه کنید. با این کار ، احتمال اینکه کسب و کار شما در جستجوی شامل عباراتی مانند “نزدیک من” یا “در” نشان داده شود ، افزایش می یابد. [insert name of city]”

Google Ads

Google Ads می تواند شانس شما را برای نشان دادن تجارت شما در بالای نتایج جستجوی محلی افزایش دهد. اگرچه این همیشه مهم است ، اگر تمایل داشته باشید در یک مکان محلی رقابتی مانند پیمانکاری یا لوله کشی باشید ، از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

در اینجا نحوه استفاده از Google Ads برای بهینه سازی نتایج جستجو آمده است: از تبلیغات خدمات محلی Google استفاده کنید. این تبلیغات خدمات حرفه ای خاصی مانند لوله کش ، پیمانکاران سیستم تهویه مطبوع ، قفل ساز و موارد دیگر را ارائه می دهند. آنها به شما امکان می دهند اطلاعاتی مانند بررسی و رتبه بندی ، ساعات کاری ، شماره تلفن و موارد دیگر را در آن بگنجانید.

این تبلیغات همچنین به جستجوگر نیاز دارد تا در تحقیق خود بسیار خاص باشد. به عنوان مثال ، اگر مشتری احتمالی روی لیست محلی یک لوله کش کلیک کند ، Google از مشتری می خواهد منطقه خدمات و نوع خدماتی را که به دنبال آن است تأیید کند. اگر شرکت شما مناسب باشد ، آن مشتری با شما مطابقت دارد. به احتمال زیاد مشتریانی که آگهی شما را پیدا می کنند از قبل واجد شرایط می شوند و مشتری جدید می شوند.

پست راهنمای دسترسی همه جانبه شما برای بهبود قابلیت جستجوی Google خود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top