دوره جدیدی در جستجوی محلی وارد شده است: Google’s Local Trust Pack

thumbnail

ما در حال تحول در تبلیغات محلی هستیم. Google شکل جدیدی از پاسخ های قابل اعتماد دارد که از طریق یک واحد تبلیغاتی حمایت شده منحصر به فرد و جذاب نشان داده می شوند. تبلیغاتی که در این لایه اعتماد جدید شرکت می کند با افتخار در کنار یک نشان سبز و علامت گذاری نشان داده می شود. این تعیین به سرعت در حال تبدیل شدن به نماد اعتماد کاربران گوگل است.

گوگل به قدری از ارزش مصرف کننده این پاسخ ها اطمینان دارد که آنها را در بالای صفحات ارزشمند نتایج جستجو قرار می دهد. گوگل هنگام صحبت با مشاغل محلی ، اظهار داشت که آنها می توانند “اعتماد مشتریان را به نشان خود جلب کنند.” به آنها می گوید که این نشان به کاربران خود “اطمینان بیشتری نسبت به رزرو خدمات شما” می دهد.

کسب نشان اعتماد Google برای صاحبان مشاغل محلی واجد شرایط به طور فزاینده ای مهم است. اما ارزش واقعی نشان دسترسی به تبلیغات خدمات محلی (LSA) است. این بسته اعتماد محلی Google است. این یک واحد موجودی تبلیغات هزینه به ازای هر تماس است که برخلاف هر چیزی که ما به عنوان بازاریاب با آن مواجه بوده ایم عمل می کند.

نشان ها در دو برنامه مجزا کسب می شوند – Google تضمین شده و Google Screened. Google با تضمین کامل تر ، اکنون بیشتر دسته های خدمات خانگی را شامل می شود ، از جمله تعمیر لوازم خانگی ، نجار ، تمیز کننده فرش ، برق ، نظافت منزل ، طراح داخلی ، محوطه ساز ، ارائه دهنده مراقبت از چمن ، تحرک ، تکنسین کنترل آفات ، ارائه دهنده مراقبت از حیوانات خانگی ، نظافت دهنده حیوانات خانگی ، لوله کش ، روفنج ، ارائه دهنده خدمات درخت ، آسیب به آب ، تمیز كننده پنجره ، ارائه دهنده خدمات پنجره و كفپوش ، فونداسیون ، میز پیشخوان ، تهویه مطبوع و جوانب مثبت. علامت تیک سبز ارائه دهندگان Google Guaranteed نشان دهنده این است که Google تجارت را تأیید کرده و از خدمات رزرو شده پشتیبانی می کند.

امسال ، Google با راه اندازی Google Screened برای ارائه دهندگان خدمات حرفه ای ، اهداف رشد پشت لایه اعتماد خود را که اخیراً مورد استفاده قرار گرفته است ، تقویت کرد. این برنامه برای وکلا ، برنامه ریزان مالی ، بنگاه های املاک و مستغلات ، عکاسان ، برنامه ریزان رویدادها و متخصصان مالیات است. نشان Google Screened به این معنی است که سابقه ارائه دهندگان را تأیید کرده و از تخصص آنها پشتیبانی می کند.

در طی یک سری مقالات ، من به برنامه های Google Guaranteed and Screened خواهم پرداخت و مشخصات هر یک را جستجو خواهم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که بهینه سازی LSA و استفاده از نشان به چه معناست. در اینجا به شرایط گذشته و حال نگاه می کنیم که لایه اعتماد انقلابی جدید Google را تأیید می کند.

قسمت 1: گذشته

برای درک واقعی بسته اعتماد محلی ، مهم است که با Google My Business (GMB) شروع به کار کنید. GMB در سال 2014 راه اندازی شد ، یک ابزار ضروری بازاریابی رایگان برای مشاغل محلی است. آنها را قادر می سازد حضور تجاری خود را در سراسر Google مدیریت کنند. این مکان به عنوان بهترین دوست “مشاغل” و مکانی برای تازه نگه داشتن محتوای کسب و کار ، ارسال معاملات ، اشتراک عکس و فیلم با کیفیت بالا و پاسخگویی به مشتریان قرار گرفت.

مطالب مرتبط  پشتیبانی مرتب از فیلتر بیان که به گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google می آید

اما ، همانطور که گوگل به خوبی می داند ، رهبری نظارت و هرزنامه را از بین می برد و در ژانویه 2016 ، تیم Google Local متوجه شد که باید به طور علنی به مقاله NY Times تحت عنوان “ممکن است قفل سازهای جعلی آنلاین برای انتخاب جیب شما نیز بیرون باشند.” این مقاله مستقیماً شامل نتایج Google Local و سهولت نحوه بازی افراد ناخوشایند برای ارتکاب کلاهبرداری است.

ممکن است اکنون مردم در مورد قفل سازها صحبت کرده باشند ، اما در مورد سایر “موافقان” دیگری که Google به خانه های مردم ارسال می کرد ، چه می کنید؟ تا سال 2016 ، Google به خاطر ایمنی پس از جستجوی کاربران خود در خانه های خود محاسبه می شد.

تصادفی نیست که ماه ها قبل از مقاله تایمز ، گوگل اعلام کرد که در حال آزمایش آگهی های خدمات خانگی به صورت بتا در منطقه سانفرانسیسکو است ، حدس می زدید… قفل سازان ، بلکه همچنین لوله کش ها ، نظافتچی ها و دستفروشان.

اعتماد در پشت آنچه استانداردهای تأیید پیشرفته نامیده می شود ایجاد می شود که Google اظهار می دارد:

“به منظور جلوگیری از تبلیغات مشاغل جعلی در Google با استفاده از هویت های کاذب ، تبلیغات Google Ads و خدمات محلی در برخی از موارد خاص باید تکمیل تأیید پیشرفته را انجام دهند.”

در این زمان ، فعالیت های پس از معامله برای Google بسیار مناسب بود. ویژگی های بررسی و رتبه بندی آن در طول تاریخ به مشتریان خود احتیاج داشته است تا تجربیات خود را در مشاغل محلی کسب کنند. در واقع ، این سیگنال های پس از معامله به پایه ای برای رتبه بندی جستجوی محلی تبدیل شده اند.

اکنون ، بررسی های مصرف کنندگان دیگر کافی نبود. معنی اعتماد برای نتایج محلی Google گسترش یافت تا امنیت و رفاه جستجوگران خود را از طریق خود محیط معاملاتی محصور کند. همانطور که داستان گسترش می یابد ، ما می بینیم که اقدام Google برای القای نشانه های جدید اعتماد به مجموعه نتایج خود ، نیاز به یک تلاش مهم و مجموعه ای کاملا متفاوت از قوانین دارد.

قسمت 2: حال

برای واجد شرایط بودن نشان تضمین شده یا نمایش داده شده Google ، خدمات حرفه ای تحت بررسی شخصی سابقه قرار می گیرند و بسته به صنعت ، مستندات شرکت ، اثبات بیمه ، گواهینامه ها ، مجوزها و سایر مدارک را ارائه می دهند. این روند ممکن است هفته ها ، حتی ماه ها طول بکشد ، زیرا Google در طول مراحل درخواست به اشخاص ثالث وابسته است.

اگر این روند تأیید آشنا به نظر می رسد ، احتمالاً شما با ارائه دهندگان جستجوی عمودی بالغ مانند Home Advisor یا حتی Thumbtack (سرمایه گذاری Google Ventures) آشنا هستید. این نشان چنان اعتماد محور است که اگر مصرف کننده ای از کار یک سرویس حرفه ای راضی نباشد ، Google ممکن است مبلغ پرداختی برای سرویس – “تضمین شده” را پس دهد. آنها پوشش مادام العمر برای مطالبات 2000 $ USD را محدود می کنند.

برای صاحب مشاغل کسب نشان اعتماد Google بسیار هیجان انگیز است. اما این دسترسی به LSA است که تلفن را به صدا در می آورد. بیشتر بازاریاب های جستجوی محلی ، ندانسته در راس آنچه بزرگترین چالش آنها تاکنون در کار با تبلیغات خدمات محلی قرار دارد ، ایستاده اند. این تبلیغات متفاوت و متفاوت از سایر محصولات یا استراتژی های مبتنی بر جستجو هستند. در ظاهر ، موجودی قابل پیش بینی و خوی نیست. در زیر سطح فرمولی و سخت است.

مطالب مرتبط  مطالعه: مقایسه داده های 8 ابزار SEO

الگوریتم LSA ، که بازار هزینه هر تماس را پیش می برد ، وابستگی های قابل توجهی به تبلیغات دارد. با کلیک بر روی واحد تبلیغات ، نوع جدیدی از صفحه فرود Google به نام نمایه LSA برطرف می شود. قوانین حاکم بر نمایش لایه اعتماد در یک “طبقه بندی شغلی” بسیار کم عمق تا “نوع شغل” برای یک هستی شناسی مبتنی بر کلمات کلیدی پیش بینی شده است. الگوریتم LSA ریشه در اصول GMB و رتبه محلی دارد. اما آنچه LSA را بسیار منحصر به فرد می کند ، استفاده از روشهایی مانند ساعتها کار ، نرخ پاسخ ، کیفیت مکالمه ، معاملات رزرو شده ، تماسهای بایگانی شده ، بررسی مشتری و سایر حلقه های بازخورد آگهی دهنده برای محاسبه قوانین ارائه تبلیغ است. گوگل می تواند اعتماد خود را برای یک کسب و کار با نشان نشان دهد ، اما نشان دهنده اعتماد برای یک تبلیغ دهنده از طریق ارائه تبلیغ است.

به مدت پنج سال ، آگهی های خدمات محلی به آرامی ، اما به طور مداوم در بالای نتایج جستجوی Google برای س quالات محلی در دسته های اصلی خدمات خانگی راه اندازی می شوند. سرعت برنامه در حال حاضر در حال تسریع است زیرا برنامه ای مبهم و اسرارآمیز که برای کاربران و تبلیغ کنندگان به همان اندازه از تاریکی خارج می شود و به نور می آید. در سال 2020 ، با شیوع بیشتر نتایج تضمین شده در میان پرسش های مربوط به مشاغل خانگی ، Google با اعلام بی صدا Google Screened برای دسته بندی خدمات حرفه ای خبرهای عمیقی را منتشر کرد.

واقعیت این است که با وجود همه پتانسیل ، بسیاری از مشاغل محلی به سادگی واجد شرایط برنامه های تضمین شده یا نمایش داده نمی شوند. حتی اگر چنین باشد ، بسیاری از افراد دانشکده پایه ای برای تعامل با عملکرد پیشرفته موجودی تبلیغات مبتنی بر تماس را ندارند. در ماه ها و سال های پیش رو ، بسیاری از بازاریابان و تبلیغ کنندگان بسیار ناامید می شوند ، منصرف می شوند ، منتظر می مانند و تماشا می کنند.

این یک تست نیست. این مورد برای گوگل در سال 2015 آغاز شده است. یک لایه اعتماد پولی ، برخلاف آنچه در تبلیغات محلی دیده ایم ، در نتایج جستجوی Google شکل و عملکرد دارد. متغیرهایی که باعث عملکرد LSA می شوند بسیار فراتر از برجستگی ، ارتباط و مجاورت هستند که ما بعنوان بازاریاب محلی استراتژی ها و مشاغل مختلفی را ایجاد کرده ایم. دوره جدیدی در جستجوی محلی فرا رسیده است.

در مقالاتی که دنبال می کنیم ، Google را تضمین شده و غربال شده از جمله مراحل تأیید ، الگوریتم LSA ، مدل قیمت گذاری هر تماس و پروفایل های LSA / GMB باز خواهیم کرد.

گوش به زنگ باشید…

The post یک دوره جدید در جستجوی محلی وارد شده است: Google’s Local Trust Pack اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top