دوره استفاده پیش فرض محدود به طور پیش فرض در فیس بوک در تاریخ 1 آگوست به پایان می رسد: نحوه مطابقت با CCPA

thumbnail

در اول ژوئیه ، فیس بوک به طور خودکار تبلیغ کنندگان را در تنظیمات استفاده از داده محدود محدود برای انطباق با قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کننده کالیفرنیا (CCPA) انتخاب کرد. هنگامی که استفاده از داده محدود (LDU) فعال است ، فیس بوک نحوه ذخیره داده ها و پردازش داده های کاربران شناسایی شده از کالیفرنیا را محدود می کند. این ویژگی در حال حاضر تأثیر چشمگیری در تبلیغ کنندگان دارد.

CCPA به ساکنان کالیفرنیا این حق را می دهد که بدانند از داده هایشان چگونه استفاده می شود ، چه دسته هایی از داده ها جمع آوری و فروخته می شوند (به عنوان مثال ، نام ، آدرس IP) و امکان خودداری از اجازه شرکتها برای انجام این کار را دارند. این فقط مربوط به مشاغل مستقر در کالیفرنیا نیست. CCPA مانند GDPR اتحادیه اروپا ، برای همه مشاغل تحت تأثیر قرار می گیرد که اطلاعات شخصی را از ساکنان کالیفرنیا دریافت می کنند.

اگر با استفاده از محدودیت های داده های Facebook آشنایی ندارید ، اما به یک نمای کلی درباره مشارکت Simon Poulton درباره چگونگی تأثیر استفاده از داده های کاربر در کالیفرنیا توسط فیس بوک در کسب و کار شما ، مراجعه کنید. و اگر مطمئن نیستید CCPA در مورد تجارت شما صدق کند ، این را از سایت خواهر ما MarTech بخوانید.

مطالب مرتبط  RSA: آیا آنها به قول خود عمل می کنند؟ بستگی دارد

به عنوان یک مبنای اولیه ، باید یک یا چند شرط زیر برای CCPA اعمال شود تا در یک شرکت اعمال شود:

  • درآمد ناخالص سالانه بیش از 25 میلیون دلار دارد.
  • اطلاعات شخصی 50،000 یا بیشتر مصرف کننده ، خانوار یا دستگاه را در اختیار دارد. یا
  • بیش از نیمی از درآمد سالانه خود را از فروش اطلاعات شخصی مصرف کنندگان کسب می کند.

اقدامات بالقوه مورد نیاز است

در Events Manager در Facebook Ads Manager گزینه ای وجود دارد که مدت انتقال را تمدید کرده و استفاده محدود از داده های محدود را بطور پیش فرض تا 20 اکتبر 2020 نگه دارید.

اگر به اجرای زمان استفاده محدود از داده برای رویدادهای Facebook خود نیاز دارید ، می خواهید این گزینه را بررسی کنید.

استفاده محدود از داده ها را می توان برای FB Pixel ، API Conversions ، API Events Events و Conversions آفلاین اجرا کرد. برای اجرای LDU به اسناد توسعه دهنده مراجعه کنید.

اگر اقدامی نکنید ، فیسبوک دیگر کاربران پرچمدار را که در کالیفرنیا ساکن هستند پرچم نمی زنند. در هر فیس بوک ، هیچ اقدامی نکنید و یا دوره انتقال را پایان دهید اگر:
(الف) مشاغل شما مشمول قانون قابل اجرا نیست.
(ب) شما قانون دیگری را به روش دیگری رعایت می کنید (برای مثال فیلتر کردن رویدادها قبل از ارسال آنها به فیس بوک).
ج) شما اجرای استفاده از داده محدود را برای این منبع داده کامل کرده اید.

مطالب مرتبط  دستورالعمل های مختلط: یادآوری اینکه پرونده های robots.txt توسط Subdomain و پروتکل اداره می شوند ، از جمله www / non-www و http / https [Case Study]

تبلیغ کنندگان اثرات استفاده محدود از داده ها را احساس می کنند

بسیاری از تبلیغ کنندگان در نتیجه استفاده محدود از داده ها ، محدودیت های هدف گذاری و انتساب را به شدت حس می کنند زیرا بسیاری از نزدیک به 40 میلیون نفر در کالیفرنیا را از دسترس خارج نمی کند.

“سیاست محدود استفاده از داده های فیس بوک باعث افزایش عملکرد در کالیفرنیا برای همه مارک ها شده است.” گفت جو جوکوئل ، مدیر عامل آژانس تبلیغاتی WITHIN که بودجه تبلیغاتی تجارت الکترونیکی را برای نایک ، هوگو رئیس و شایک شاک مدیریت می کند.

یاکوئل گفت در شش روز اول ماه ژوئیه ، CPA (هزینه برای خرید) در کالیفرنیا 500 درصد بالاتر از سایر ایالت ها بوده و نرخ تبدیل 84 درصد کاهش یافته است. به عنوان درصدی از هزینه های تبلیغاتی ایالات متحده ، کالیفرنیا از 10٪ به 5.5٪ کاهش یافت.

پست دوره پیش فرض استفاده محدود از داده های Facebook در اول آگوست به پایان می رسد: نحوه مطابقت با CCPA برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top