در سال 2019 ، شرکت های وابسته به ترافیک جستجو شگفت زده شدند که دریافتند برای 51٪ از کل جستجوهای انجام شده ، گوگل نتواند کلیک به هر وب سایت خارجی ارائه دهد. داده های موجود در تعداد روز افزون این “جستجوهای صفر-کلیک” باعث شد که متخصص جستجوی برتر رند فیشکین اعلام کند که گوگل اکنون غیرقابل انکار “رقیب همه” در جستجو است.
از این گذشته ، با 51٪ ترافیک کمتر ، وب سایت ها 51٪ درآمد کمتری دریافت می کنند. این یک مشکل عظیم و در عین حال ناشناخته برای همه وب سایتهایی است که از توانایی خود برای تولید ارزش قابل اندازه گیری زنده مانده اند.
این مقاله سفید از Longtail UX نشان می دهد که راه حل این “Zero-Click Google World” جدید ایجاد صفحات فرود است که به جستجوی طولانی مدت بهتر از Google می پردازند. اثبات این امر نشان داده می شود كه در مواردی كه صفحه فرود از كیفیت كافی برخوردار باشد ، گوگل همچنان به ترافیك ، درآمد و همچنان به وب سایت ها منجر می شود همانطور كه در سال 2004 انجام داد.
برای بارگیری “اتوماسیون بازاریابی رشد در جهان صفر با کلیک بر روی Google” از Longtail UX ، به فروشگاه بازاریابی دیجیتال مراجعه کنید.
The post دلیل وب سایت ها از دست دادن ترافیک با ارزش از Google برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.