در هنگام مهاجرت بسترهای نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی ، چه انتظاری را باید انتظار داشته باشید

thumbnail

بسیاری از رهبران بازاریابی در حال ارزیابی این هستند که آیا پشته تکنولوژی فعلی آنها پایه و اساس مناسبی برای استراتژی بازاریابی خود را فراهم می کند یا خیر. غالباً ، کسانی که در نظر دارند حرکتی داشته باشند از مهاجرت به یک بستر جدید اتوماسیون بازاریابی ، توانایی آنها را برای هدایت درآمد به خطر می اندازند. اگرچه این یک نگرانی معتبر است ، می توانید موتور حرکت خود را در حین حرکت به سکویی که اکنون مناسب تجارت شما (و آینده) باشد ، سکوت کند.

مطالب مرتبط  ادغام چهار ضلعی و واقعی ، مدیر عامل شرکت Shim به رهبری شرکت ترکیبی

در این وبینار ، کارشناسان کارلوس هیدالگو ، مدیر ارشد استراتژی در DemandGen ، و Shauna Wager ، رئیس موفقیت مشتری در DemandGen ، داستانهای مربوط به چگونگی شرکتهای پیشرو مانند Centurylink ، Global Atlantic و EFI را با موفقیت به اشتراک می گذارند. :

  • امضا می کند ممکن است زمان آن باشد که سازمان شما حرکت کند
  • نکاتی درباره ارزیابی فروشندگان بالقوه
  • در طول سفر مهاجرت چه انتظاری باید داشت
  • بهترین روشها برای به حداقل رساندن اختلال در تجارت ثابت شده است
  • نحوه دستیابی به برد سریع و نشان دادن ROI به ذینفعان اصلی
مطالب مرتبط  تبلیغات نمایش اسپانسر آمازون قابل تنظیم در سطح جهانی پخش می شود

اجازه ندهید که پلت فرم فعلی اتوماسیون بازاریابی شما شما را عقب نگه دارد. ثبت نام امروز برای “چه چیزی را می توان انتظار داشت هنگام مهاجرت بسترهای نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی” ، ارائه شده توسط Adobe.

The post چه چیزی را می توان انتظار داشت هنگام مهاجرت بستر های نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top