ما باید آماده شویم و خود را برای فصل خرید تعطیلات سال 2020 تطبیق دهیم زیرا داده ها نشان داده است مصرف کنندگان از هزینه های مربوط به بیماری همه گیر خودداری می کنند. اما با توجه بیشتر خریداران به خرید آنلاین ، چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که در زمان مناسب در مقابل این مصرف کنندگان هستیم و از رقابت خود پیشی می گیریم؟
در این وبینار شما یاد خواهید گرفت که چگونه:
- مشخص کنید که روند خریدهای 2020 از 2019 چقدر متفاوت است و امسال چه انتظاری دارید
- با استفاده از نظارت بر رقبای خود از جمله آمازون ، هزینه تبلیغات را در اولویت قرار دهید
- اهرم جستجو برای شناسایی نیازها و انتظارات مشتری در زمان مناسب
این وبینار را از دست ندهید! امروز برای “چگونه در فصل تعطیلات با تبلیغات خرید Google خود در برابر رقابت مبارزه کنیم” ارائه شده توسط Adthena ، ثبت نام کنید.
پست در این فصل تعطیلات با تبلیغات خرید Google خود به مبارزه بپردازید اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.