در صورت تعلیق لیست های محلی ، Google اکنون به صاحبان حساب GMB اطلاع خواهد داد

thumbnail

براساس یک قانون جدید اروپایی که تازه به مرحله اجرا در آمده است ، Google شروع به اطلاع کسب و کارها ، در سطح جهانی ، در مورد تعلیق لیست های محلی خواهد کرد. از نظر تاریخی ، مشاغل دریافتند که وقتی وارد حساب کاربری من در Google My Business (GMB) خود شوید یا متوجه تغییر در ترافیک وب یا تبدیل ها در حجم تماس ها شوید ، لیست آنها متوقف شده است.

بن فیشر ، متخصص محصولات Google می گوید: “هر روز یک لیست کاهش می یابد ، فرصت و درآمد از دست می رود.”

تاخیر قبل از کشف به گفته فیشر ، “تعلیق [usually] روزها قبل از کشف اتفاق افتاد. ” علاوه بر از بین رفتن احتمالی تماس ، ترافیک یا درآمد ، اغلب “احساس خیانت هنگام ایجاد می کند [business owners] تعلیق را کشف می کند. “

براساس قانون و سیاست جدید ، صاحبان مشاغل یک اعلان رسمی از طریق ایمیل دریافت می کنند. طبق گفته فیشر ، ایمیل نشان می دهد که لیست متوقف شده است ، اما جزئیات توضیحی ارائه نمی دهد. این آدرس محل تعلیق را مشخص می کند. همچنین به دستورالعمل های نمایندگی مشاغل شما در Google و فرم درخواست بازگشت به کسب و کار من در Google پیوند خواهد یافت.

تعلیق های سخت و نرم. دو نوع تعلیق لیست وجود دارد. “تعلیق سخت” باعث می شود که لیست تجارت به طور کامل از جستجو و نقشه های Google حذف شود. طبق گفته فیشر ، این رایج ترین نوع تعلیق است. مورد دیگر ، “تعلیق نرم” ، لیست را به صورت آنلاین انجام می دهد اما صاحب حساب نمی تواند به هیچ وجه آن را مدیریت کند: ساعت به روز رسانی ، پاسخ دادن به بررسی ها ، ایجاد پست های Google و غیره.

مطالب مرتبط  بعدی در Live با موتور جستجو زمین: برخورد با تبلیغات CCPA و Facebook

فیشر می گوید دلیل اصلی گوگل برای توضیح دلیل خود مبنی بر تعلیق این است که “این امر به افرادی که لیست های جعلی را وارد می کنند و Google Maps را اسپم می کنند مهمات بسیار زیادی می دهد.”

متوقف کنید ، رها کنید و بچرخید. هنگامی که تعلیق رخ داد ، فیشر به صاحبان مشاغل و بازاریابان محلی توصیه می کند که آرام باشند: “متوقف شوید ، استراحت کنید و از طریق دستورالعمل ها بخوانید.” او همچنین می گوید ایده خوبی است که قبل از ارائه فرم بازگشت مجدد ، شخص دیگری را به لیست معلق نگاه کند.

به گفته فیشر ، بسیاری از دارندگان مشاغل بدون تأمل ، درخواست بازگشت به دولت را ارائه می دهند. همچنین وحشت ، حذف لیست و ایجاد فهرست جدید برای صاحبان مشاغل غیر معمول نیست. فیشر می گوید ، این یک اشتباه وحشتناک است ، زیرا خطر از بین رفتن کلیه مطالب (عکس ، فیلم ، بررسی) مرتبط با آن لیست را در پی دارد. اما در صورت بازگشت با موفقیت در لیست ، کلیه مطالب و رتبه بندی لیست آن به طور معمول طی 72 ساعت باز می گردد.

مطالب مرتبط  بینگ جستجوی بصری را برای تبلیغات محصول به ارمغان می آورد

خطاها در نام و آدرس رایج ترین تخلفات هستند. همچنین ممکن است تعلیق خطا باشد. فیشر اظهار داشت: “همیشه مثبت کاذب اتفاق می افتد.”

چرا اهمیت می دهیم تعلیق ها باعث ناامیدی قابل توجهی برای بسیاری از بازاریابان محلی و صاحبان مشاغل شده است ، که در مورد چرایی لیست لیست آنها ابراز نارضایتی کرده اند.

روند جدید یک قدم بزرگ به جلو است ، اگرچه هنوز “دلیل” تعلیق را نشان نمی دهد. اما اعلان فعال باعث می شود تا تجارت ها به تسریع در اعاده مجدد کمک کنند ، این امر می تواند تأثیر مفیدی بر مشاغل کوچک بگذارد. با این حال ، اطلاعات لیست خاص در اعلان برای مارک های چند مکان با صدها یا هزاران مکان با ارزش ترین ارزش خواهد بود.

هنگامی که لیست های محلی به حالت تعلیق برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شوند ، گوگل اکنون به صاحبان حساب GMB اطلاع خواهد داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top