در داخل محکمه داوری: 17 نکته برای تهیه پیش نویس جوایز چشمگیر

thumbnail

از زمان آغاز به کار در سال 2015 ، جوایز Engine Search Land برخی از بالاترین شرایط ارسال و سخت ترین استانداردها را در بین برنامه های جوایز بازاریابی دیجیتال حفظ کرده اند.

فرآیند درخواست ، علاوه بر ارائه یک مطالعه موردی قانع کننده در محدودیت های ارسال ، نیاز به ارسال جزئیات در مورد بودجه تبلیغات ، معیارها ، استراتژی و تاکتیک ها ، ابزارها و منابع مورد استفاده دانشجویان دارد.

در نتیجه ، جمع آوری تمام مطالب مورد نیاز و داده های پشتیبان یک تلاش تیم و سرمایه گذاری زمان است ، اگرچه یکی از برندگان گذشته و فینالیست ها به توافق رسیده اند ، ارزش این تلاش را دارند.

درباره هیئت داوران متخصص ما

اگرچه در بسیاری از برنامه های جوایز بازاریابی داشتن یک هیئت داوری از همسالان (اغلب ، کارمندان آژانس رقیب یا مشاوران) برای دسته بندی های متمرکز در کمپین معمول است ، با توجه به ماهیت حساس بودن داده های مورد نیاز در برنامه ما ، رویکرد متفاوتی گرفته ایم.

هیئت داوران ما در درجه اول از اعضای تحریریه موتور جستجوگر زمین (کارمندان و پیمانکاران شرکت مادر ما) تشکیل شده اند ، که وظیفه اصلی بررسی و به ثمر رساندن همه دسته بندی های متمرکز در کارزارها را به همراه نمایندگان Google و بینگ تشکیل می دهند. .

کلیه قضات موظف هستند به منظور حفظ حریم خصوصی داده های حساس ، از ضوابط محرمانه بودن محرمانه پیروی کنند ، خود را از قضاوت هرگونه ارسالی با تعارض منافع یا تعصب خودداری کنند.

17 نکته برای ایجاد یک ارسال ارزشمند

آنچه بیشتر از همه داوران را تحت تأثیر قرار می دهد:

  1. آنچه من را تحت تأثیر قرار می دهد این است كه وقتی مردم ابزارها و ویژگی هایی را كه از آنها استفاده می كنند به وضوح مطابق با اهدافی كه می خواهند برای دستیابی به آن داشته باشند ، قرار داده اند. به نظر می رسد ساده است ، اما مدخل هایی که به جای هدف قرار دادن روی تاکتیکها هدفمند هستند همیشه قوی تر هستند. – جینی ماروین
  2. وقتی ورودی ها موقعیت و ویژگی جدیدی را به خود اختصاص می دهند و در مورد چگونگی تفاوت استراتژی آنها با هنجار صحبت می کنند و نشان می دهند که چرا استراتژی یا تاکتیک های آنها ارزشمند است. – برد گودز
  3. هنگامی که ارسال ها مختصر هستند اما خلاصه در خلاصه های انتخاباتی خود ، نمونه هایی را نشان دهید (یعنی تبلیغات خلاق در صورت لزوم) و از انگلیسی مستقیم به جای بازاریابی صحبت کنید. – گرگ استرلینگ
  4. هنگامی که متقاضیان قادر به فراتر از درصد افزایش هستند و نتایج ملموس از چگونگی تأثیر مستقیم کمپین در ردیف مشاغل نشان می دهند. همچنین ، این کمک می کند تا نتایج را به چشم انداز بگذارید – بنابراین به جای این که بگویید: “قبل از کار ، مشتری فقط این # هدایت ، کلیک و غیره را آورده بود – اما کمپین این تعداد را به XXX افزایش داد” نمونه ای از چگونگی این کارزار به طور کلی بر کسب و کار و نه تنها تحلیلی تأثیر گذاشته است. – امی گزنهاوس
  5. هنگامی که متقاضیان اطلاعات فنی زیادی را در مورد مطالعات موردی خود به اشتراک می گذارند. – باری شوارتز
  6. هنگامی که ورودی ها نقطه خود را با آمار ، نمودارها و به خصوص تصاویر GA / PPC Engine / سایر ارائه دهندگان فناوری جستجوی پرداخت شده ثابت می کنند. خیلی ها فقط می گویند ، “ما تجارت را افزایش دادیم [some huge number]”به هیچ وجه برای پشتیبان گیری از آن. – برد گودز
  7. این واقعاً مرا تحت تأثیر قرار می دهد وقتی که شرکت کنندگان نشان می دهند که چگونه آنها مجدداً مورد استفاده قرار گرفتند ، احیا شدند [a campaign] یا کاری فوق العاده ای برای دستیابی به نتایج خارق العاده انجام داده است. یا اینکه چگونه آنها با یک روش هوشمندانه از رقیب پیشی گرفتند – هر چیزی که نشان می دهد نتایج فوق العاده از کار واقعاً فوق العاده ای حاصل می شود. – مت ون واگنر

آنچه داوران می خواهند موارد بیشتری را مشاهده کنند:

  1. من دوست دارم ارکستراسیون را ببینم – وقتی تیمها از ابزارها ، تاکتیکها و ویژگیها به روشهای جالب برای حل مشکلات و اجرای یک استراتژی استفاده می کنند. – جینی ماروین
  2. تصاویر مربوط به کارزار و داده هایی که نتایج بتن را نشان می دهد. آنچه را که درباره ابتکار عمل یا ابتکاری یا خصوصاً مهم یا مؤثر در مورد این کارزار است ، فراخوانی می کند. – گرگ استرلینگ
  3. داستانهایی درباره نحوه منحصر به فرد بودن این کمپین از سایر کمپینهایی که آژانس و یا مشتری در گذشته و ابزارهای مورد استفاده در اجرای کمپین از آن استفاده کرده بودند. همچنین ، آیا از کمپینی که توانسته اید با سایر کمپین ها / مشتری ها معرفی کنید ، چیزی آموخته اید. آیا مزایای غیرمنتظره ای که در طول کارزار بازی کرده است وجود دارد؟ – امی گزنهاوس
  4. من دوست دارم اطلاعات بیشتری را از شرکت کنندگان خود ببینم که در مطالعات موردی موفقیت یا عدم موفقیت را نشان می دهند. – باری شوارتز
  5. ورودی هایی که چالش هایی را که باید برای غلبه بر آنها وجود دارد نشان می دهد که خارج از هنجار است (استارتاپ ناخوشایند علیه goliath ، goliath که نشان می دهد هنوز می تواند در برابر نوآوری های سرقت سهم بازار و غیره نوآوری کند) ، که ممکن است شرایط بازار ، تغییر تجارت و غیره باشد. – برد گودز

آنچه متقاضیان باید جلوی کار خود را بگیرند:

  1. آزمایش بتای جدید بسیار عالی است ، اما دسترسی به betas شما را بازاریاب خوبی نمی کند. مطمئن باشید ورود شما به اجرای جدیدترین ویژگی های بتا به عنوان گواه اجرای یک کمپین موفق تکیه ندارد. این کافی نیست. – جینی ماروین
  2. بحث و گفتگوهای خود را با استفاده از ژارگون بازاریابی یا نوشتن متراکم پر کنید. من همچنین دوست دارم کمتر تبریک خود را ببینم. – گرگ استرلینگ
  3. استفاده از زبانی مانند کلاس جهانی ، بهترین کلاس و غیره برای تعریف کمپین شما. در مورد اعداد و نتایج خاص صحبت کنید. استفاده از زبان گل برای ساختن کمپین از نتایج واقعی / قابل اندازه گیری فاصله می گیرد. (به عبارت دیگر ، اجازه دهید اعداد برای خودشان صحبت کنند.) – امی گزنهاوس
  4. تفاوت در استراتژی یا تاکتیکها نیست. در حالی که این مهم است که می بینیم “بهترین یا شیوه های استاندارد” در یک حساب کاربری وجود دارد ، ما همچنین به دنبال توضیحی کامل درباره استراتژی هستیم که واقعاً کار را از دیگران متمایز کند … به عنوان مثال ، یک حساب کاربری که افزونه ها / قالب های جدید تبلیغ را آزمایش می کند. صفحه فرود که کنوانسیون را می شکند اما داده های قابل توجه تبدیل را ارائه می دهد. – برد گودز
  5. ادعا می کند 200٪ افزایش می یابد هنگامی که شما به معنای 100٪ هستید. افزایش 100٪ به این معنی است که تعداد خود را دو برابر کرده اید. رفتن از 100 دلار به 137 دلار افزایش 137 درصدی ندارد. این یک افزایش 37٪ است. من دوست دارم وقتی ROAS می گویید ، فرمولی را که برای محاسبه آن استفاده کرده اید نشان می دهید. افزایش 1000٪ تقریباً همیشه به عنوان یک معیار نادیده گرفته می شود. این برعکس چشمگیر است – مشکوک است. به احتمال زیاد قبلاً خیلی کم کار می کردید و اکنون کمی بیشتر از هیچ کاری انجام می دهید. – مت ون واگنر

چگونه برنامه های کاربردی جوایز Land Engine Engine Engine به ثمر می رسند

برای ایجاد شفافیت کامل در روند داوری ، ما می خواستیم جزئیات بیشتری را در مورد نحوه داوری و کسب امتیاز جوایز به اشتراک بگذاریم.

مطالب مرتبط  نحوه استفاده از توضیحات Google Ads برای درک تغییرات عملکرد

همه ارسال ها بصورت جداگانه توسط داوران مورد بررسی و بررسی قرار می گیرند و در دور اول امتیاز دهی ، لیست کوتاهی از ارسال های برتر رتبه بندی می شود.

هر عنصر مورد نیاز برنامه در مقیاس 1 تا 10 رتبه بندی می شود ، 10 استثنایی است ، با امتیاز های افزایشی (25/0 ، 50/0 ، 75/0) مجاز است. فرایند امتیاز دهی ما برای جلوگیری از تعصب به طور عینی وزن می شود و تأکید بر نتایج قابل اثبات ، نوآوری و بهترین شیوه ها است.

مطالب مرتبط  بهینه سازی بازخورد: اولین رویکرد کاربر برای SEO

بیشتر برنامه های مربوط به فعالیت ها و گروه های داخلی در برنامه جوایز ما به شدت مورد بررسی قرار می گیرند نتایج قابل اندازه گیری ، مننوآوری و خلاقیت و بطور ماهرانه یک استراتژی هوشمند را با استفاده از بروشهای این. سایر عواملی که بخش کمی از نمره نهایی را به خود اختصاص داده اند شامل امتیازات و کسراتی برای درجات دشواری فنی ، تخصص نشان داده شده و استفاده مؤثر از بودجه و منابع می باشد.

دسته بندی جوایز فردی تأکید بر رهبری فکری و مشارکتهای کلی صنعت به عنوان بخشی از نمره نوآوری و خلاقیت است.

پس از ارسال و داوری همه پرونده ها ، پنج برنامه برتر با بالاترین امتیاز “لیست کوتاه” خواهند بود و به کلیه متقاضیان اطلاع داده می شود. دور دوم بررسی برای پنج امتیاز برتر در هر گروه انجام می شود و بررسی های اضافی برای امتیازات نهایی در 0.5 امتیاز از سایر ارسال ها در این گروه لازم است. روابط ، گرچه بسیار نادر است ، در معرض امتیاز دیگری برای کسب نتایج و نوآوری قرار می گیرد.

مهلت ورود Early Bird برای جوایز Land Land Engine Awards 2020 ، 24 ژوئیه 2020 در 11:59 بعد از ظهر PST است. مهلت نهایی ورود برای ارسال تا 31 ژوئیه 2020 ، ساعت 11:59 بعد از ظهر PST است. دسته بندی ها را برای سال 2020 مرور کنید و درخواست خود را از اینجا شروع کنید.

The post Inside the Judgment: 17 نکته برای ایجاد جوایز چشمگیر در جوایز ، برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top