در اینجا نحوه استفاده از برنامه ریز شبکه تبلیغات مخاطبان جدید مایکروسافت آورده شده است

thumbnail

در ماه مارس ، من پستی راجع به راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی برای مخاطبان مایکروسافت نوشتم. من می خواهم این پست را یک قدم بیشتر بردارم. اگر در حال حاضر کمپین های تبلیغات مخاطب را اجرا می کنید ، می توانید از قبل مخاطبان خود را بدانید. اما اگر به دنبال گسترش دسترسی خود هستید و می خواهید اطلاعات و داده های بیشتری درباره مخاطبان مورد نظر داشته باشید ، برنامه ریز شبکه مخاطبان می تواند بسیار سودمند باشد. به این نسخه به عنوان نسخه نمایشگر برنامه ریز مایکروسافت فکر کنید. تفاوت در این است که برنامه ریز شبکه مخاطبان واقعاً اطراف و مفید است. این پست به شما نشان می دهد که چگونه می توانید مخاطبان هدفمند خود را در شبکه مخاطبان مایکروسافت تحقیق کنید تا در کمپین های خود استفاده کنند.

از کجا می توان برنامه ریز شبکه مخاطبان را پیدا کرد

در زمان ارسال این پست ، تبلیغ کنندگان هنوز هم نیاز دارند تا تبلیغات مایکروسافت خود را برای دسترسی به حسابهای خود به شبکه مخاطبان ، در اختیار داشته باشند. با فرض اینکه قبلاً از آن مرحله مراقبت کرده باشید ، می توانید بر روی Tools در ناوبری بالای Microsoft Ads کلیک کنید. در آنجا می توانید گزینه “Audience Network Planner” را در قسمت کشویی فهرست انتخاب کنید.

در مورد گزینه های هدف گذاری خود برای برآورد تبلیغات مخاطب تحقیق کنید

در ابتدا برنامه ریز تمام گزینه های هدف گذاری را فعال می کند. شما می توانید آمار هدف قرار دادن همه موارد را در شبکه مخاطبان Microsoft Ads ببینید. این همان چیزی است که احتمالاً اولین نمای درون حسابهای شما به نظر برسد.

در ابتدا می توان آمارهای زیر را مشاهده کرد:

  • تخمین مخاطبان ماهانه
  • برداشتهای ماهانه تخمین زده می شود
  • نمودارهای جمعیتی سن و جنس
  • نمودارهای نوار موقعیت مکانی که قابل بررسی در سطح کشور ، ایالت ، DMA یا سطح شهر است
  • نمودارهای نوار علاقه بخش مخاطبان ما را به وسیله مخاطبان برتر در بازار مایکروسافت تقسیم می کند
  • نمودارهای نوار دستگاه که مخاطب را توسط دستگاههای رومیزی ، تلفن همراه یا رایانه لوحی مرور می کند.

شما احتمالاً نمی خواهید همه چیز را در شبکه مخاطبان هدف قرار دهید ، و خوشبختانه مجبور نیستید. اگر به سمت چپ نگاه کنید ، می بینیم که فیلترهایی وجود دارد که می توانیم به نمای تخمینی خود اضافه کنیم تا مخاطبی را که دوست داریم سعی کنیم تبلیغات خود را مشاهده کنیم ، باریک کنیم. و روش هایی که می توانیم مخاطبان خود را برای برآورد ماهانه فیلتر کنیم ، همان گزینه های هدفمندی هستند که هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مخاطبان در مایکروسافت خواهید داشت. من از هر گزینه هدف گذاری استفاده نمی کنم ، زیرا من در آخرین مقاله ام در مورد تبلیغات مخاطبان Microsoft در پاراگراف اول ، این موارد را شکستم. اما در اینجا مختصراً آنچه را که می توانید تغییر دهید بیان شده است.

مطالب مرتبط  Google ویژگی جدید "سابقه تماس" را برای Google برای کسب و کار من آزمایش می کند

در تصویر بالا ، فیلترهای زیر را در درون برنامه ریز شبکه مخاطبان به روز کردم:

  • محل
  • سن
  • جنسیت
  • حضار
  • صنعت
  • عملکرد شغلی

نام شرکت همچنین فیلتری است که می توانید تحقیق کنید ، اما در این مثال تنظیم نشده است. و همانطور که مشاهده می کنید ، تعداد برآورد ماهانه تغییر یافته است تا منعکس کننده گزینه های هدفمندی باشد که من در آن تحقیق کردم. توصیه می کنم برآوردهایی را که می بینید در کنار Analytics ، ابزارهای بینش مخاطب ، داده های CRM یا احتمالاً هرگونه اطلاعات مربوط به شخصیت مورد بررسی قرار دهید تا ببینید گزینه های هدف گذاری در شبکه مخاطبان مایکروسافت مطابق با اهداف تجاری فعلی شما است یا خیر. اگر اختلافاتی را در پیش بینی مخاطبان خود مشاهده می کنید ، می توانید همیشه در گروه مناسب از کاربران ، تنظیماتی را انجام دهید. اما اگر همه چیز خوب به نظر برسد ، می توانید به پیش بینی برخی از عملکرد تخمینی بروید.

عملکرد تخمین زده شده را مرور کنید

می توانید برآوردگر برنامه ریز شبکه را در قسمت سمت راست صفحه نمایش خود مشاهده کنید. هر بار فیلترهای هدفمند خود را در برنامه ریز مخاطب تغییر دهید ، برآورد شما نیز تغییر می کند. برای اینکه اعداد در برنامه ریزی شما مفیدتر باشد ، باید بودجه روزانه خود را برای تبلیغات تبلیغات مخاطبان خود اختصاص دهید. مایکروسافت پیشنهاد CPC پیشنهادی خود را نیز به شما ارائه می دهد ، اما می توانید بر روی پیوند “سفارشی” کلیک کنید تا پیشنهاد CPC خود را وارد کنید.

براساس بودجه روزانه و مبلغ پیشنهادی که وارد کرده اید ، می توانید براساس میانگین مبلغ ماهانه برای فیلترهای هدفمندی که انتخاب کرده اید ، تخمین بزنید. تخمین های ماهانه برای اندازه مخاطبان ، برداشتها ، کلیکها ، نرخ کلیک در کل ، متوسط ​​CPC و هزینه تبلیغات را خواهید دید. این بخش از برنامه ریز می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند اگر نیاز دارید مخاطبان خود را خاص تر کنید تا بودجه خود را صرفه جویی کنید یا احتمالاً به شما امکان ایجاد یک کمپین دیگر را می دهید زیرا احتمالاً می خواهید به زیر هزینه بپردازید. شما تا زمانی که از ابزار برنامه ریز استفاده نکنید ، نمی دانید.

مطالب مرتبط  فیلتر کردن عبارت جستجوی جدید Google چقدر بر شفافیت هزینه تبلیغات تأثیر دارد؟ در اینجا چگونگی کشف این موضوع آمده است

مخاطب خود را به حساب Microsoft Ads خود بکشید

اگر گزینه های هدف گذاری شما خوب به نظر می رسند ، و از برآوردهای پیش بینی شده عملکرد رضایت دارید ، می توانید بلافاصله یک برنامه تبلیغاتی برای مخاطبان در برنامه ریز شبکه مخاطبان ایجاد کنید. در بالای بخش عملکرد تخمینی که ما فقط درباره آن صحبت کردیم ، دکمه سبز “درخواست به حساب من” وجود دارد. اگر روی دکمه کلیک کنید ، این پنجره بازشو ظاهر می شود.

گزینه پیش فرض ایجاد یک کمپین جدید خواهد بود. سپس مجبور خواهید بود نام یک کمپین و سپس یک نام گروه تبلیغ را وارد کنید. مشاهده می کنید بودجه روزانه و قیمت پیشنهادی بطور خودکار از آخرین مبلغی که وارد زمینه تخمین زده شده عملکرد وارد شده است. اگر قبلاً یک کمپین تبلیغات مخاطب تنظیم کرده اید ، می توانید یک گروه تبلیغاتی جدید را برای یک کمپین موجود ایجاد کنید. سپس می توانید همانطور که می خواهید بودجه روزانه را ترک کنید ، کمپین مورد نظر خود را انتخاب کرده و تأیید کنید. اما مطمئناً شما می توانید با درک این که به برنامه فعلی اضافه می کنید ، بودجه را افزایش دهید. اگر روی “ذخیره و ادامه” کلیک کنید ، پس از گذشت بررسی ، کمپین تبلیغات مخاطبان شما شروع به کار می کند.

برنامه ریز شبکه مخاطبان مایکروسافت را امتحان کنید

کمپین های تبلیغاتی مخاطبان مایکروسافت واقعاً به برخی از مراجعین من کمک کرده اند تا در مقابل مخاطب هدف خاصی قرار بگیرند. گزینه های هدف گذاری در این بستر تبلیغاتی بومی وجود دارد که در سایر کانال های صفحه نمایش مانند در دسترس نیست. اما قبل از شروع تنظیم کمپین های تبلیغات مخاطب خود ، برنامه ریز شبکه مخاطبان را بررسی کنید. پیدا کردن مخاطب مناسب شما به مبارزات شما کمک می کند تا به آغاز بهتری برسند و با استفاده از Estimate Planner ایده اولیه راجع به چه نوع عملکردی انتظار می رود (شامل تبدیل نمی شود). موفق باشید با تنظیم کمپین های جدید خود موفق باشید و امیدوارم این پست به شما در برنامه ریزی بهتر برای موفقیت کمک کند.

The post نحوه استفاده از برنامه ریز شبکه مخاطبان تبلیغاتی مایکروسافت جدید برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top