درک سال 2020: اولویت ها و فرصت های جدید بازاریابی در میان هرج و مرج

thumbnail

تغییر به عنوان کلمه عملیاتی برای سال 2020 بوده است. در آغاز سال ، CMO ها گفتند که داده ها ، بینش مشتری ، تجارت دیجیتال و عملیات بازاریابی اولویت های اصلی آنهاست (گارتنر).

با توجه به اینکه محیط جدید ما به سمت توزیع دیجیتالی تر ، تجارت الکترونیکی در مقابل خرده فروشی کالاهای فیزیکی ، بازاریابی دقیق و خرج کردن و استخدام انجماد استخدام شده است – بازاریابان چگونه پیام های همدلانه را حفظ می کنند در حالی که همچنان به دنبال فرصت های تقاضا هستند؟ اولویت ها و استراتژی های جدید بازاریابی چیست؟

مطالب مرتبط  بعدی در Live با موتور جستجو زمین: آینده AMP و آنچه باید در نظر بگیرید قبل از Google الزامات Top Stories را برمی دارد

برای اطلاع از جدیدترین فن آوری داده ها ، نقش بازاریابی و حکمرانی به پانل رهبران ماشه بپیوندید. آنها دیدگاههای مهمی راجع به فرصتهایی که هنوز می تواند 2020 ارائه دهد ، به اشتراک می گذارند ، زیرا شما سعی می کنید نتایج ، تمامیت داده ها و نیازهای سازمان Martech خود را مدیریت کنید.

مطالب مرتبط  SEL 20200429

امروز برای “ایجاد حس سال 2020: اولویت ها و فرصت های جدید بازاریابی در میان هرج و مرج” ثبت نام کنید توسط Condati.

The post Making sense of 2020: اولویت ها و فرصت های بازاریابی جدید در میان هرج و مرج برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top