درآمد Q1 فیس بوک: سرمایه گذاران از “علائم ثبات” در درآمدهای تبلیغاتی هیجان زده می شوند

thumbnail

درست مانند درآمدهای Google دیروز ، فیس بوک گزارش داد یک چهارم بسیار مناسب و معقول ناشی از “کاهش شدید درآمد تبلیغات در ماه مارس”. با این وجود ، آوریل “نشانه هایی از ثبات” را به وجود آورده است ، که کافی است سهام معاملاتی شرکت را در معاملات پس از ساعت 10٪ افزایش دهد.

ضرب و شتم انتظارات کاهش یافته است. گفتن این که انتظارات وال استریت در اثر ناآرامی اقتصادی از بیماری همه گیر کاهش یافته است ، ممکن است ناآرام شدن در این سه ماهه باشد. هر خبر مثبت اکنون با شور و شوق از بازار استقبال می شود به این امید که بهبودی سریع پس از پایان کار قفل برقرار شود ، اگرچه بحث و گفتگوهای قابل توجهی در بین اقتصاددانان در مورد چگونگی بهبودی وجود دارد.

فیس بوک 17.7 میلیارد دلار درآمد گزارش کرده است که نسبت به سال گذشته حدود 17٪ رشد داشته است. تحلیلگران انتظار داشتند که برای Q1 17.4 میلیارد دلار درآمد ناخالص داشته باشد. با این حال ، مانند هر روز نتایج Google ، درآمد هر سهم از انتظارات کاسته شد.

درآمد فیس بوک Q1 2020

منبع: اسلایدهای درآمد فیس بوک

سایر آمارهای کلیدی Facebook امروز گزارش شده است:

  • کاربران فعال روزانه فیس بوک – 1.73 میلیارد دلار ، نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.
  • کاربران فعال ماهانه فیس بوک – 2.60 میلیارد دلار ، 10 درصد افزایش یافته است.
  • تبلیغات به عنوان یک درصد از کل درآمد: 98٪
  • ARPU: 6.95 دلار از 8.52 دلار در سه ماهه گذشته (در هر محاسبه CNBC)
  • ستون – 48268 ، نسبت به سال گذشته 28٪ افزایش یافته است
مطالب مرتبط  جستجوی Google با Busyness ، Duplex و AR در Maps به دنیای واقعی عمیق تر می شود

درآمدهای آوریل مسطح است. فیس بوک در انتشار درآمدی خود اظهار داشت که شاهد کاهش شدید تقاضا برای تبلیغات و کاهش مرتبط با قیمت تبلیغات هستیم که این امر توسط داده های شخص ثالث تأیید شده است. از نظر تثبیت درآمد آگهی ، فیس بوک گفت: “پس از کاهش شدید شیب درآمدهای تبلیغاتی در ماه مارس ، ما علائم ثبات را در سه هفته اول آوریل منعکس کردیم ، جایی که درآمد تبلیغاتی در مقایسه با مدت مشابه تقریباً مسطح بوده است. یک سال پیش ، از رشد 17٪ نسبت به سال گذشته در سه ماهه اول سال 2020. “

با توجه به نوسانات موجود در بازار تبلیغات ، فیس بوک اعلام کرده است که برای مدت سال راهنمایی درآمد ارائه نمی دهد.

مطالب مرتبط  SEL 20200420

چرا اهمیت می دهیم با توجه به عدم اطمینان فعلی و شاخص های منفی می توان از این نتایج با احتیاط استفاده کرد یا از آنها به عنوان یک پیروزی برای فیس بوک و بازار تبلیغات دیجیتال استفاده کرد. درست مانند سایر شرکتهای بزرگ فناوری ، فیس بوک شاهد رشد استفاده و مشغول شدن بهتر است – افرادی که در خانه هستند تمام روز (دوباره) به رسانه های اجتماعی روی می آورند تا در ارتباط باشند – اما این معیارها به رشد درآمد آگهی ترجمه نشده اند. با این حال ، “ثبات” در این بازار رشد جدید است.

همچنین چندین گزارش حکایتی منتشر شده است که با توجه به پایین بودن CPM / CPC و کاهش رقابت ، این زمان بسیار خوبی برای تبلیغ در فیس بوک است. اخیراً از برخی بازاریابان نیز شنیده ام که کمپین های B2B در فیس بوک نسبت به LinkedIn بهتر عمل می کنند.

The post Facebook Q1 درآمد: سرمایه گذاران از “علائم ثبات” در درآمدهای تبلیغاتی هیجان زده شدند برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top