درآمد Google Q1 امیدوار است که رکود تبلیغاتی به همان شکلی که انتظار می رود افت کند

thumbnail

گوگل امروز بعد از ظهر Q1 درآمد ، ضرب و شتم انتظارات درآمد تحلیلگران که تا حدودی با بحران COVID تعدیل شده است. این شرکت 41.16 میلیارد دلار درآمد در مقایسه با 40.3 میلیارد دلار پیش بینی شده اعلام کرده است.

کاهش چشمگیر مارس. الفبای CFO روت پورات گفت ، “عملکرد در دو ماه اول سه ماهه قوی بود ، اما در ماه مارس کاهش چشمگیر درآمد در آگهی را تجربه کردیم.” براساس عملکرد قوی طی دو ماه اول ، درآمد 13 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ، در حالی که سود هر سهم کاهش یافته است. تقسیم درآمد برای بخشهای کلیدی در اینجا آمده است:

  • جستجو و سایر درآمد تبلیغی: 33.76 میلیارد دلار
  • درآمد آگهی YouTube: 4.04 میلیارد دلار
  • درآمد مبتنی بر ابر: 2.78 میلیارد دلار
  • هزینه های ترافیک: 7.45 میلیارد دلار

درآمد آگهی در YouTube بیش از 33 درصد نسبت به سال گذشته اما 14 درصد کاهش یافته است. تبلیغات هنوز 82٪ از کل درآمد Google را تشکیل می دهد.

مطالب مرتبط  نکات PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video]

چرخش مثبت. روش های مختلفی برای واکنش به گزارش درآمد Google وجود دارد: الف) این می تواند بسیار بدتر باشد یا ب) این امر تأیید می کند که این صنعت با یک رکود بزرگ تبلیغاتی روبرو است یا ج) گوگل ، فیس بوک و آمازون خوب خواهند بود ، سایرین نه چندان زیاد.

eMarketer پیش بینی تبلیغات نتایج را به عنوان “مطابق با سناریوهای نسبتاً خوش بینانه ما برای تبلیغات دیجیتال در Q1” توصیف کرد. در واقع ، برخی افراد چرخش بسیار مثبتی بر درآمد شرکت دارند. وال استریت همچنین نتایج را پسندیده و سهام Google نیز در معاملات پس از ساعت فعالیت خود را دارد.

در مارس eMarketer پیش بینی آگهی خود را اصلاح کرد تا کاهش درآمد پیش بینی شده را به خود اختصاص دهد ، اما همچنان انتظار دارد که هزینه های امسال 7 درصد رشد کند. برخی دیگر مانند Magna Global انتظار دارند که هزینه های آگهی 2020 کاهش یابد. اما هر دو eMarketer و Magna Global گفتند که آنها معتقدند که هزینه تبلیغات در نیمه دوم باز خواهد گشت.

مطالب مرتبط  ساخت فعالانه لیست های کلمات کلیدی منفی در Google Ads اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است

چرا اهمیت می دهیم بودجه بازاریابی در ماه مارس مختل شد ، همانطور که در درآمد Google نشان داده شده است. اما ، از نظر تاریخی ، جستجوی پرداخت شده “ضد رکود” بیشتر از سایر اشکال تبلیغات دیجیتال بوده است. ما واقعاً تا بعد از سال نخواهیم دانست.

کلید اصلی بهبود هزینه های مصرف کننده و اعتماد به نفس در اقتصاد است. اگر مصرف کنندگان دوباره شروع به هزینه کنند ، این باعث سرمایه گذاری بیشتر توسط تبلیغ کنندگان می شود. در حال حاضر ، نتایج Q1 Google چیزی از یک جوهر است که می تواند هم از نظرات صعودی و هم نزولی از بقیه سال پشتیبانی کند.

پس از درآمد Google Q1 ، رکود تبلیغاتی امیدوار نخواهد بود به همان اندازه بد نیست که برخی انتظار دارند برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top