داستان های ترسناک SEO: در اینجا چه باید کرد

thumbnail

مقالات بی شماری در مورد چگونگی بهبود رتبه وب سایت وجود دارد. در مورد زندگی واقعی ، داستانهای ترسناک وب سایت بزرگ سؤالات وحشتناک وجود دارد. نوع اقدامات بهینه سازی پیش بینی شده انجام شده است که باعث می شود کارشناسان واقعی دندان های خود را خرد کنند و رتبه های گوگل را به پایین بیاندازد. که مایه تاسف است ، از آن زمان آموختن از نارسایی های دیگران بسیار بیشتر از این است که از اشتباهات فرد بیاموزید. بدیهی است که تعداد کمی از افراد تمایل دارند ، چه رسد به اینکه احساس راحتی کنند و فاجعه ای را که در ساخت خود ایجاد کرده اند برای عموم علاقه مندان افشا کنند. به همین دلیل است که سه مورد از زندگی واقعی کاملاً ناشناس است. آنها نمونه هایی از کتاب درسی هستند که چگونه به بهینه سازی موتور جستجو نزدیک نمی شوند. هر سه وب سایت در زمان وقوع فاجعه قرار داشتند و بیشتر در بازارهای غیر انگلیسی صحبت می شدند. همه آنها به طور معقول و خوبی در جستجوی Google عمل کردند. علاوه بر این ، در هر سه مورد این تصمیمات ضعیف ، زنجیره فاجعه بار حوادث را به حرکت درآورد. بیشترین بهبود پس از مدت زمان طولانی است. سرانجام ، هیچ یک از تجربیات مشترک در زیر مربوط به مشتری یا شریک تجاری گذشته یا حال نیست.

سایت 1: PremiumRetailWebsite

PremiumRetailWebsite ، فروشگاه اینترنتی جواهرات ، طی چند سال از یک کف فروشی تا کانال اصلی فروش توسعه یافته است ، و از نمایشگاههای آجری و خمپاره ای که قرار بود صرفاً پشتیبانی کند ، ساخته شده است. در کل ، چند هزار صفحه فرود محصول بدون نظارت بسیار خوب ، تا زمانی که تصمیم تجارت گرفته شود از نام دامنه به طولی طولانی به نام بسیار کوتاهتر و به یاد ماندنی منتقل شود ، بسیار مناسب بود. یک وضعیت مشترک مشترک در دنیای آنلاین ، اما از ابتدا اشتباهات اساسی انجام شد. هیچ حسابرسی فنی انجام نشده است و هیچگونه مسائل مربوط به میراث قبل از حرکت مورد بررسی قرار نگرفته است. در عوض ، یک حرکت خام 1-1 از دامنه قدیمی A به یک دامنه جدید B برنامه ریزی شده بود. با استفاده از 301 تغییر جهت به محتوای اصلی برای محتوای قدیمی و فروخته شده یا قطع شده که بطور گسترده در این فرآیند اعمال می شود. مهاجرت ناشایست از این دست به تنهایی احتمالاً باعث ایجاد مشکلات جدید و بزرگ تر میراث می شود. هنگامی که انتقال محتوا انجام می شود ، Google مجبور است URL های جدید را به همراه تمام سیگنال های همراه آنها مانند backlinks و canonical را بازنویسی کند تا رتبه بندی شود که به ترتیب در نتیجه صفحات فرود جدید می شود. تحت هر شرایطی ، مهاجرت بهترین ماهها قبل ، با دقت برنامه ریزی شده و در طی یک فصل کم فروش آماده می شود. در شرایطی که PremiumRetailWebsite همه نکات مورد توجه قرار نگرفت و باعث شد انتظار می رود که در پایان Q3 گوگل به سرعت کاهش یابد. از آنجا که ممکن است این سایت به مرور زمان بهبود یابد ، با این حال ، مهاجرت چند هفته بعد به دلیل مسئله قانونی غیرمنتظره ای که با دامنه جدید بوجود آمد ، به عقب برگردانده شد. در ناامیدی یک دامنه پس از C به سرعت بدست آمد و مهاجرت یک بار دیگر انجام شد. اکنون به دامنه C. این دوره ناگوار از رویدادها با این واقعیت همراه شد که دامنه C پروفایل گذشته و بک لینک به عنوان بخشی از دقت کافی بررسی نشده است. جریمه دستی موجود در اثر نامه هرزنامه ای که به دلیل ایجاد پیوند در ساختمان ایجاد شده است ، اسلایپ SERP را به حالت ناموزونی تبدیل کرد. پس از بازسازی عملیات وب سایت آشفتگی ، برای آگاهی بیشتر تیم های فروش کشور ، ضربه مرگ در رتبه بندی سایت ها پس از آن مورد بررسی قرار گرفت. در یک توالی کوتاه ، PremiumRetailWebsite نسخه های زبان با تعداد زیادی از CMS خانه های شخصی و شخصی سازی شده CMS به روز شده ، به طور مستقل در زیر دامنه و دایرکتوری ها کار می کردند. به دلیل نزاع های داخلی ، هر شباهتی از قوام از بین رفت. بسیاری از آشپزها در آخر سیر SEO را خراب کردند.

مطالب مرتبط  شرکت در SMX 23-24 ژوئن ... به صورت رایگان!

مهاجرت های مکرر و به دنبال آن عدم تمرکز مدیریت وب سایت باعث افت رتبه ها شد.

یادگیری:

  1. انتقال محتوا از جمله حساس ترین عملیات سئو است. آنها به آمادگی کامل نیاز دارند و هرگز نباید بدون اینکه در گذشته وضعیت حسابرسی را بررسی کنند ، اعدام شوند.
  2. هر گونه مجازات برداشته شود و دامنه شطرنجی گذشته از بین برود ، با این حال این گامی است که باید در روند تهیه آماده سازی شود.
  3. عملیات وب سایت هرگز نمی تواند تسلط تیم های فروش محلی یا منطقه ای شود. ثبات سیگنال فنی ، محتوا ، داخلی و خارج از صفحه عنصر اصلی موفقیت است.

سایت 2: JourneyCompHeaven

سفر در زمان وقایع یک جمع مسافرتی پیشرو در اروپای مرکزی بود. در صورت موفقیت در بازار رقابتی ، اپراتورهای وب سایت در صورت دستیابی به سهم بازار بزرگتر ، فرصت های رشد شگرفی را برای تجارت کسب و کار درک کردند. براساس این فرض ، با افزایش حجم صفحات فرود ، افزایش دید SERP اندیشه شد. برنامه های توسعه به کشورهای همسایه و بازارها تسریع شد. 500 هزار صفحه فرود مطلوب به سرعت به پنج زبان دیگر ترجمه شدند. مطمئناً این مرحله باعث ایجاد مشکلات جدی می شود ، زیرا محتوا بومی سازی نشده است ، که باید بر رضایت کاربر و با رتبه بندی در خط تأثیر بگذارد. ملاحظات کیفیت محتوا علاوه بر تصمیم واقعاً فاجعه بار برای باز کردن فیلتر گزینه گزینه صفحه فرود برای نمایه سازی گرفته شد. هنگامی که این اتفاق افتاد ، تقریباً 3 میلیون صفحه فرود در SERP منفجر شدند. با وجود نظارت بر کیفیت محتوای غیرقابل مشاهده ، فیلتر کردن فهرست نشدنی و بدون هیچگونه عادی ، تعداد کل صفحات فرود که تاکنون شناسایی شده اند دقیقاً قابل سنجش نیست. یک تخمین محافظه کار در آن زمان در حدود یک میلیارد صفحه بارگیری بود. ناگهان گوگل مجبور شد هزاران صفحه فرود را خزیده و فهرست کند تا حتی فقط یک صفحه را رتبه بندی کند. افزایش URL به تنهایی مشکلی برای Google ایجاد نمی کند ، اما با کاهش مداوم کیفیت و سیگنال های کاربر ، قبل از اینکه تخصیص بودجه خزنده طولانی کاهش یابد. در نتیجه ، Googlebot شروع به بازنگری URL های قدیمی و همچنین شناسایی موارد جدید به تدریج کمتر به تدریج می کند. در یک صنعت سریع قدم ، با پیشنهادهای دائمی در حال تغییر ، این قطعاً می بایست باعث افزایش ارتباط بیشتر برای کاربران و در نتیجه وخیم تر شدن سیگنال های کاربران شود. چرخه شریر ایجاد شد. فقط با وجود سرورهای وب کمیاب که به طور موقت ضبط شده اند و چرخه بازیابی مجدد فقط طی چند ماه انجام می شود ، بازیابی ، حتی اگر امکان پذیر باشد ، به موضوع نبرد طولانی مدت تبدیل می شود.

یادگیری:

  1. صفحات فرود با نمایه تر به معنای مرتبط بودن ترافیک تبدیل شده نیست. غالباً در حقیقت برعکس است. فقط صفحات فرود مطالب قانع کننده تر سودمند هستند.
  2. گسترش بازار باید با در نظر گرفتن نیازهای خاص بازار برنامه ریزی شود و از طریق بومی سازی انجام شود ، نه صرفاً ترجمه محتوا.
  3. گزارش های سرور وب باید برای ارزیابی مدیریت خزیدن ضبط و حفظ شوند.

سرعت صفحه های سریع در حال رشد لزوماً باعث بهبود رتبه نمی شوند.

سایت 3: MedicineMakesHappy

آخرین مورد در زندگی واقعی صرفاً یک داستان کلاسیک از فراخوانی است. پزشکی خوشحال می شود ، یک بستر خدمات پزشکی با بررسی ها ، مطالب قانع کننده و ارزش افزوده مانند خدمات برنامه ریزی قرار ملاقات ها ، با موفقیت موفق شده است تا موقعیت رهبری خود را در یک بازار کاملاً باریک حفظ کنند. با شناخت بالا از نام تجاری ، سیگنال های مثبت کاربر ، عملکرد سایت خوب و مدیریت کیفیت مداوم ، دید وب سایت خوب و در یک مسیر به سمت بالا قرار گرفته است. یک آژانس شخص ثالث از تلاش های بازاریابی مداوم ، چه به صورت غیر خطی و چه از خارج ، مراقبت می کرد. با افزایش تقاضا برای خدمات آرایشی بیش از حد متناسب ، این ایده برای رفع نیازهای کاربران و ادعای رهبری در این مکان خاص با درآمد بالا طراحی شد. با همکاری آژانس شخص ثالث ، کمپین ارتباطی و راه اندازی ساختمان راه اندازی شد. نمایه بک لینک چندین سال گذشته مورد بررسی قرار نگرفت ، بنابراین سطح خطر ناشناخته مانده است. یک پروفایل بک لینک در حال رشد به طور پیوسته در حال حاضر ناگهان شلیک شد و به سرعت در حال رشد است. حجم کل بک لینکهای مربوط به تقریباً یک میلیون ، که تعداد معدودی از آنها می تواند طبق استانداردهای Google مبتنی بر شایستگی در نظر گرفته شود ، در کوتاه مدت به بیش از هفت میلیون رسید. هیچ یک از بک لینک های اخیراً ساخته شده مطابق با دستورالعمل های Webmaster Google نیست. این کمپین در حال استفاده از وبلاگهای مهمان گذردهنده PageRank با متون لنگرهای سخت و تجاری استفاده می کند. مدتها قبل ، اقدام به ارسال نامه اسپم دستی یا مجازات گوگل به دلیل ایجاد لینک صادر شد. به دلیل ماهیت رقابتی شدید در بازار ، این امکان وجود دارد که یک گزارش اسپم قانع کننده رقبا کمک کند تا اوضاع را مورد توجه گوگل قرار دهد. گذشته از یک کاهش گسترده ، متوسط ​​در دید ، کاهش رتبه بندی آهسته به دنبال داشت. در همین حال ، ایجاد پیوند بیشتر در حال انجام است ، زیرا یکی پس از دیگری درخواست های تجدید نظر دوباره به دادگاه ارسال شد رد شد. هرچه اوضاع SERP رو به وخامت گذاشت ، ابتدا ارتباط با آژانس ریخته شد و سپس این همکاری خاتمه یافت ، بدون اینکه مشکل برطرف شود. فقط در این مرحله پیوند گذر PageRank قطع شد. در طی دو چهارم بعدی ، دید SERP با ضرب و شتم مجازات دستی فعال ادامه پیدا کرد. در طی این دوره ، انتشار سایتهای جدید مجبور به به مرحله اجرا در آمد زیرا تأثیر آن با دقت نمی توان اندازه گیری کرد. تلاش های دوره ای برای حل مجازات با استفاده از نمونه های بک گراند کنسول جستجوی Google انجام نشد. سرانجام ، شخص ثالث دیگری ، متخصص در احیای مجازات ، اطلاعات تاریخی و همچنین داده های بک لینک تازه را در مدت زمان طولانی جمع آوری و تجزیه و تحلیل کرد. این تجزیه و تحلیل خطرات بک لینک قابل توجه ، از جمله فهرست طولانی مدت فراموش شده ، انتشار مطبوعات و بک لینک های ماقبل تاریخ XRumer را که سالها پیش تصور می شد ، کشف کرد. در نهایت ، هدف از بین بردن عملکرد اسپم دستی برآورده شد ، که به تثبیت دید Google کمک کرد ، البته نه در سطحی به اندازه قبل از مجازات. این هدف چند ماه بعد به دست آمد که هنوز پتانسیل عملکرد سایت بدون استفاده با یک ممیزی فنی کشف شد.

مطالب مرتبط  اجرای CCPA از هم اکنون شروع شده و بیشتر شرکت ها آماده نیستند

یادگیری:

  1. روشهای اسپم ، حتی در صورت عدم استفاده از اپراتور وب سایت ، سطح ریسک را افزایش می دهد. آنها همچنین نقض میراث طولانی Google Guidlines را بزرگتر می کنند.
  2. ساختمان پیوند شخص ثالث باید مستند باشد. پیوندهای پشتی باید منحصراً برای کشف محتوا ، اولویت بندی خزیدن جستجوگرها ، پیمایش کاربر و تبدیل اهداف ترافیکی ساخته شوند.
  3. هر گونه مجازات دستی می تواند و باید برطرف شود. هرگونه افت رتبه می تواند فرصتی برای افزایش امتیازات جدید در جستجوی ارگانیک باشد.

رشد ناگهانی بک لینک PageRank خطرات موجود را پیچیده و باعث جریمه گوگل شد.

در کنار یادگیریهایی که قبلاً مشخص شده است ، نقره ای دیگری نیز در این موارد وجود دارد. سایت های تحت تأثیر همه گزاره فروش بی نظیری کاملاً تعریف شده ای دارند. همه آنها فرصتی مناسب برای بهبودی از معلول SEO خود به خود گرفتار شده بودند ، حتی برای بهبود عملکرد جستجوی ارگانیک خود به طور قابل توجهی فراتر از آنچه که در گذشته به سقف SERP خود تلقی می شد. هر وب سایت قانونی ، حتی بدون وقوع حوادث SEO نزدیک به فاجعه بار قبلی ، این پتانسیل را دارد که سیگنال های آنها را بسیار بهبود ببخشد. با این حال ، مقابله با فاجعه قریب ، فشار را برای تصمیم گیری قاطعانه افزایش می دهد. مشروط بر اینکه منابع موجود متمرکز و متعهد به بهترین شیوه های فعلی باشند ، نه صرفاً بازیابی بلکه دید به پتانسیل کامل وب سایت باید هدف اعلام شده برای تلاش باشد.

پست داستان های ترسناک SEO: این مواردی است که نباید انجام دهید اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top