داده های مکان و روندهای خارجی را برای ایجاد استراتژی های متنوع مخاطب ترکیب کنید [Video]

thumbnail

از آنجا که بازارها از همه گیر کروناویروس استفاده می کنند ، اطلاعات مکان می تواند به مشاغل کمک کند تا تغییرات رفتار خرید را شناسایی کرده و استراتژی های بازاریابی را برای بازگشت و مشتریان جدید تدوین کنند. Duncan McCall و دیوید شیم ، FIQ در چهار جلسه اطلاعاتی محلی ما با Live Search Engine Land ، گفتند که این راهکارها وقتی موثر هستند که با اطلاعات اقتصادی و روانی روبرو شوند تا مخاطبان متنوعی را هدف قرار دهند.

شیم با تأکید بر درک این موضوع که بخش مخاطبان در حال حاضر بازدیدکننده داشته اند ، گفت: “آنچه ما می بینیم این است که ، به عنوان بخشی از تنظیم مجدد ، رفتارهای گذشته به دلیل اینکه افراد به مکان های فروشگاه نرفته اند ، عملی نخواهد بود.” به دلیل کمبود داده های مرتبط در دوره قفل کردن ضروری است. “شما تقریبا باید در نظر بگیرید [that] اینها همه مشتری های جدید برای چند هفته آینده ، برای یک ماه آینده هستند. “

مطالب مرتبط  راهنمای نهایی Google Disavow

با بالا رفتن نرخ بیکاری از زمان رکود بزرگ ، مصرف کنندگان با سفت شدن بودجه خود و صرفه جویی بیشتر نسبت به عدم قطعیت اقتصادی واکنش نشان داده اند ، و بخش های مخاطبان ساخته شده قبل از همه گیر را قابل اعتماد تر ساخته اند. مک کال گفت: “من فکر می کنم شما باید تمام اطلاعات روانی و رفتاری ، و همچنین اطلاعات کلان اقتصادی را در بالای اطلاعات مکان لایه بندی کنید تا واقعاً داستان کامل را بگویید.”

چرا اهمیت می دهیم فاکتورسازی روندهای بیرونی در فرایند تقسیم مخاطب می تواند به مشاغل کمک کند تا با پیام رسانی و هدفگذاری تبلیغ خود ، دقیق تر عمل کنند. همچنین می تواند آنها را از هزینه منابعی که بازاریابی هدر رفته برای مشتریانی که آماده نیستند به زودی خریداری کنند ، نجات می دهد.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چگونه داده های موقعیت مکانی می توانند استراتژی بازاریابی شما را در طول COVID هدایت کنند [Video]
  • پیام کوتاه در هنگام تقسیم مشتری در مورد بازگشایی چیست؟ [Video]
  • بازاریابی در طول COVID به معنای آزمایش مداوم است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.
مطالب مرتبط  5 مرحله برای راه اندازی و راه اندازی تیم خود از راه دور در 48 ساعت با DAM مبتنی بر ابر

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • Google My Business انعطاف پذیری بیشتری را با ساعات کاری ارائه می دهد
  • Soapbox: SMB ها را به سمت حاشیه نکشید – برای بسیاری ، این زندگی جدید آنها است
  • 3 سؤال SMB باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود بپرسند
  • اعتبار Google Ads برای SMB شروع به کار می کند

پست داده ها و موقعیت های خارجی را برای ایجاد استراتژی های متنوع مخاطب ترکیب کنید [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top