خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]

thumbnail

Brad Geddes AdAlysis گفت: “به طور معمول در یک محیط اداری ، شما یک چرخه فروش طولانی را تجربه کرده اید – برای اینکه همه ذینفعان و همه مشغول جلسات باشید ، برای همیشه طول می کشد.” وی افزود: “اکنون ، مواردی که به طور معمول شش ماهه چرخه خرید را دارند ، در دو هفته صاف اتفاق می افتد.

چرخه های خرید کوتاه تر و نرخ تبدیل بالاتر برای مشاغل B2B دیده شده است و می توان به دلیل کاهش COVID-19 کارفرمایان را وادار کرد تا کارمندان خود را از خانه و همچنین نیاز عمومی کارمندان به نوارهای قرمز کمتر نسبت دهند. Geddes گفت:

بسیاری از متخصصان برعکس پیش بینی کرده اند: تقاضا تحت تأثیر و چرخه فروش طولانی تر. گیدز اذعان كرد كه “اگر شما تجهیزات رستوران را می فروشید ، احتمالاً در حال حاضر اوقات خوبی ندارید ، اما در بسیاری از مناطق ما به دلیل عدم برگزاری جلسات ، واقعاً نتایج خوبی دیده ایم.”

مطالب مرتبط  یک اسکریپت ساده برای مقایسه رفتار جستجو قبل و در حین COVID-19

میشل مورگان ، گفت: “ما امروز فقط یک تماس داشتیم و … ما تقریباً در هدف کارآیی قرار نداریم.” “بخشی از این تلاش است تا بحث و گفتگو کند ،” بله ، من می دانم که تصور می کنیم همه چیز در حال کند شدن است “، اما بعضی از مسائل سرعت می یابند زیرا فقط تعداد کمتری از عقب و عقب وجود دارد یا مردم واقعاً به آن احتیاج دارند. ، گفت: مورگان ، با لمس بر پارادوکسیکال افزایش تقاضا در هنگام رکود اقتصادی.

چرا اهمیت می دهیم تأثیر بیماری همه گیر قطعاً در بین صنایع یکنواخت نیست. برای مشاغلی که همچنان تقاضا را مشاهده می کنند ، حفظ یا حتی افزایش بودجه تبلیغات شما می تواند شما را افزایش دهد زیرا مشتریان تسریع در چرخه خرید خود می کنند و تمرکز خود را به سمت اهداف بلند مدت سوق می دهند.

مطالب مرتبط  8 عامل اصلی رتبه بندی گوگل - راهنمای جستجوگرها

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]
  • برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • به گفته SEO SEO ، Google نباید به روز رسانی الگوریتم را در طول همه گیری مکث کند [Video]
  • مشاغل محلی می توانند کمکهای GoFundMe را از طریق مکانهای بینگ درخواست کنند
  • برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
  • اعتبارهای تبلیغاتی SMB: Google شفافیت واجد شرایط بودن ، زمانبندی را اضافه می کند

بعد از ظهور COVID-19 ، در واقع سرعت برخی از مبارزات PPC است [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top