خرید موبایل در این فصل تعطیلات سهم بیشتری دارد

thumbnail

چندی پیش بود که موبایل در درجه اول فقط اولین توقف در یک سفر تبدیل به حساب می آمد که از هر ده مورد ، نه بار روی دسک تاپ ختم می شد. موبایل در پایان سال 2014 فقط 13٪ از فروش دیجیتال را به خود اختصاص داده است. امسال به دلیل تغییر سریع عادات و تجارات تجارت دیجیتال و موبایل ، این اعداد بسیار متفاوت به نظر می رسند.

موبایل دیگر فقط بالای قیف نیست

در نظرسنجی ماه اکتبر Instart Logic از 2000 مصرف کننده آمریکایی در سنین 21 تا 45 سال ، 62 درصد گفتند که از تلفن های همراه خود برای کل خرید خریداران خود استفاده می کنند – از کشف ، تحقیق ، تا خرید یک مورد.

داده های Adobe نشان داد که در روزهای پس از دوشنبه سایبری امسال (1 دسامبر تا 9 دسامبر) ، تلفن همراه 39٪ از هزینه های آنلاین مصرف کنندگان را در آن دوره به خود اختصاص داده است که 47٪ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. به طور کلی ، خرید آنلاین در ایالات متحده 48.8٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

سهم موبایل در بین بیش از یک میلیون سایت Shopify با 69٪ بین روزهای شکرگذاری و دوشنبه سایبری حتی بیشتر بود.

در انگلستان ، پلتفرم بازاریابی وابسته Digidip گزارش داد “تغییر تدریجی و مداوم به سمت خرید تلفن همراه با دستگاه های تلفن همراه 60.1٪ از کل معاملات در سال 2020 ، در حالی که 57.47٪ در سال 2019 است.”

مقادیر متوسط ​​سفارش در موبایل هنوز کمتر از دسک تاپ است ، که نشان می دهد خریدهای بزرگ بلیط بیشتر در دسک تاپ اتفاق می افتد. اگرچه این فرصت برای موبایل را نشان می دهد.

تعدادی از عوامل موثر در رشد تجارت تلفن همراه وجود دارد که باعث شده خرید موبایل همراه با خرید دسک تاپ در میان همه گیر امسال رشد کند. سهولت برنامه های خرده فروشی و همچنین سرعت وب سایت های موبایل بهبود یافته و تجارب تسویه حساب ساده در این میان مهم است.

مطالب مرتبط  Google کادر جستجوی ویژگی جدید وام را اضافه می کند

خرده فروشانی که با سفارش موبایل برای وانت محلی حاشیه رانندگی جهش داشتند ، نسبت به افرادی که مجبور بودند بازی کنند عقب تر بودند. به عنوان مثال ، هدف سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای پشتیبانی از معاملات آنلاین به آفلاین بوده است. خرده فروش گزارش کرد که خدمات سه روزه (سفارش Pick Up ، Drive Up و Shipt) فروش در سه ماهه سوم 217٪ رشد کرده است. به طور کلی ، فروش دیجیتال Target 155٪ افزایش یافته است ، در حالی که فروش در فروشگاه نسبت به سال گذشته 9.9٪ رشد کرده است.

میزان تردد در فروشگاه ها 50 درصد خاموش بود ، اما در آخر هفته جمعه سیاه ، افزایش قیمت در سال گذشته 67 درصد رشد داشت و سهم سفارشات در خرده فروشی هایی که آن را ارائه می دهند حدود 23 درصد در مقابل 15 درصد در سال گذشته است. ، گفت Adobe.

روند تجارت مبتنی بر موبایل در جستجوی پولی و اجتماعی

بر اساس داده های آژانس بازاریابی عملکرد Tinuiti ، تلفن همراه بیشترین میزان تبدیلات اجتماعی پولی را به خود اختصاص داده است ، که میزان نمایش تبلیغات دسک تاپ فیس بوک در حدود 5٪ است. فیس بوک ، سرمایه گذاری زیادی در محصولات و ویژگی هایی مانند فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام ، Checkout در اینستاگرام و تب Facebook Shop برای پشتیبانی از تجارت موبایل در سیستم عامل های خود انجام داده است. این شرکت با نتایج مالی سه ماهه سوم اعلام کرد ، تجارت آنلاین نشان دهنده بزرگترین تبلیغات عمودی فیس بوک است.

جالب اینجاست که کمپین های جستجوی پولی لزوماً شاهد افزایش سهم تبدیل موبایل نبوده اند ، در عوض مطابق با دسک تاپ رشد کرده اند. اندی تیلور ، سرپرست تحقیق در Tinuiti ، “با افزایش سهم فروش دسک تاپ از 48٪ به 50٪ و تبلت از 6٪ به 3٪ افزایش می یابد. فروش تلفن برای دوره 5 روزه در مقایسه با رشد فروش دسک تاپ 41 درصدی نسبت به سال گذشته 36٪ رشد داشته است. ” داده ها بر اساس داده های مشتری است که بیش از 2 میلیارد دلار هزینه تبلیغات سالانه تحت مدیریت را نشان می دهد.

مطالب مرتبط  ابزار جدید بازرسی URL بینگ: آنچه انجام می دهد و چرا باید از آن استفاده کرد

تیلور گفت ، با نگاهی به تأثیر همه کانال برای تبلیغات جستجوی پرداخت شده ، کلیک های تبلیغاتی موجودی محلی 47٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، “بنابراین اگرچه مطمئناً در وانت حاشیه ای افزایش یافته است ، اما این کاهش کلی را جبران نمی کند. در نظر مصرف کنندگان آجر و ملات. همچنین در کلیک های “دریافت جزئیات مکان” افت زیادی داشتیم. “

گوگل برای کمک به خرده فروشی محلی ، نشان های حاشیه و وانت فروشگاه را در تبلیغات خرید محلی اضافه و آزمایش کرد.

تجارت موبایل در سال 2021

2020 سریع نیاز به سرمایه گذاری دیجیتال و موبایل را از خرده فروشان پیگیری می کند. با نگاه به آینده در سال 2021 ، تجارت تلفن همراه به رشد خود ادامه خواهد داد و سیستم عامل ها همچنان در زمینه هدایت تبدیل موبایل سرمایه گذاری می کنند. علاوه بر این ، به روزرسانی صفحه تجربه Google در ماه مه عرضه می شود و بر رتبه بندی تلفن همراه تأثیر می گذارد. خرده فروشان برای به دست آوردن سهم خود از بازار ، باید در تجارب وب و برنامه تلفن همراه ، خدمات فروشگاه آنلاین و بهینه سازی تبلیغات موبایل خود سرمایه گذاری کنند.

The post خرید موبایل در این تعطیلات سهم بیشتری می یابد appeared first on موتور جستجوگر زمین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top