خرید در Google بدون کمیسیون انجام می شود ، پرداخت از طریق PayPal ، Shopify را فعال می کند

thumbnail

در اوایل سال جاری ، با باز کردن تب Google Shopping در نتایج جستجوی خود به لیست های رایگان محصولات ، بازرگانان را شگفت زده کرد. اکنون برای مرحله بعدی shakeup: دسترسی رایگان به کمیسیون به خرید در Google ، پرداخت بومی شرکت از لیست محصولات است. همچنین با شخص ثالث در حال ادغام است تا کارآفرینان بتوانند مدیریت و سفارش سفارش را ساده تر کنند.

موارد موجود برای خرید در Google توسط یک نماد سبد خرید در Google Shopping نشان داده شده است.

چرا اهمیت می دهیم. حرکات ترکیبی ساخت Google Shopping و Buy در Google Checkout برای خرده فروشان ، این امکان را برای طیف گسترده تری از فروشندگان نسبت به سایر بازارها فراهم می کند. عدم شارژ یک کمیسیون یک تمایزکننده مهم در خرید Google از سایر بازارها است – مهمترین آنها آمازون ، که به ازای هر کالای فروخته شده معمولاً بین 8 تا 15٪ هزینه را شارژ می کند.

به نوبه خود ، گوگل شرط بندی می کند که فروشندگان بیشتر ، محصولات بیشتر و پرداخت آسان تر ، به ویژه در تلفن همراه ، آن را به مقصد جستجوی محصول برای کاربران بیشتر تبدیل کنند. ادغام با اشخاص ثالث ، از جمله Shopify و Paypal (بیشتر در مورد آن در زیر) برای فروشندگان جذاب خواهد بود زیرا این امر باعث می شود تا کنترل بیشتری روی مدیریت سفارش و داده های خود داشته باشند.

مطالب مرتبط  Google برنامه تأیید هویت را برای همه تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

در سال 2018 به عنوان اقدامات خرید گوگل در Google خریداری کنید. (این نام محصول دیگر نیست.) موارد موجود برای خرید در Google با نماد سبد خرید نشان داده شده است. در صورت عدم موفقیت در یک سفارش ، موارد خریداری شده از طریق برنامه تحت ضمانت بازپرداخت Google قرار دارند.

تمرکز SMB گوگل گفت که “افزایش قابل توجهی در تقاضا برای خرید و پشتیبانی از مشاغل کوچک مشاهده کرده است. این یک فیلتر شغلی کوچک را به برگه خرید اضافه می کند تا کشف را آسان تر و تمرکز خود را بر اضافه کردن ویژگی های بیشتر انجام دهید تا تجارت دیجیتالی از طریق SMB ها راحت شود.

یکپارچه سازی فروشگاه ، پی پال. علاوه بر این ، خرید در Google با اشخاص ثالث ادغام می شود و از Shopify و PayPal شروع می شود. هنگامی که کاربران تصمیم می گیرند از طریق “خرید در Google” از بازرگانان شرکت خریداری کنند ، می توانند در صورت موجود گزینه های پرداخت Shopify یا PayPal را انتخاب کنند. برای بازرگانان Shopify نیز این بدان معناست که مدیریت موجودی و مدیریت سفارش از Buy در Googleorder می تواند مستقیماً از طریق Shopify جریان یابد.

مطالب مرتبط  برای پیروزی در آمازون ، Google باید بیشتر از "Bing of تجارت الکترونیکی" باشد

بیل آماده ، رئیس تجارت Google در پست وبلاگ روز پنجشنبه گفت: “بنابراین ، اگر یک خرده فروش بخواهد مستقیماً در Google بفروشد ، می توانند حتی سریعتر شروع به کار کنند و با استفاده از ابزارها و خدماتی که قبلاً برای تجارت خود کار می کنند ، ادامه دهند.” “یا اگر تازه وارد فروش آنلاین شده اند ، می توانند هنگام ورود به سیستم در مرکز بازرگان ما ، گزینه های مختلفی را انتخاب کنند.”

Google قبلاً در ماه مه ادغام با Google Merchant Center و PayPal را فعال کرده بود ، بنابراین این مرحله بعدی منطقی است.

قابل دسترسی در تو.S اولین. تغییرات مربوط به Buy در Google ابتدا در ایالات متحده آمریکا به بازار عرضه خواهد شد و بازارهای بین المللی در اواخر سال جاری و سال 2021 به بازار عرضه می شود.

پست خرید در گوگل بدون کمیسیون می رود ، پرداخت از طریق PayPal را فعال می کند ، Shopify برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top