خریدهای بازرگانی: قبل از انتخاب سکوی بعدی تجارت الکترونیکی خود ، چه مواردی را باید در نظر بگیرید

thumbnail

انتخاب بستر مناسب تجارت الکترونیکی برای اهداف ، شرایط و مشتریان می تواند بر فروش شما تأثیر بگذارد و میزان زمانی که کارمندان برای حفظ آن سیستم اختصاص می دهند. اگر به دنبال Shopify به عنوان راه حل بعدی تجارت الکترونیکی بالقوه خود باشید ، باید از نقاط قوت و محدودیت های آن آگاه باشید ، با توجه به و سایر ملاحظاتی که می تواند در موفقیت سازمان شما تأثیر بگذارد.

تونی ورر ، بنیان گذار بازاریابی دیجیتالی DreamFire ​​، گفت: “Shopify رشد 47٪ در Q1 2020 را در درجه اول بدست آورده است” ، گفت: “این یک پیشنهاد ویژه برای صاحبان مشاغل است که با مراجعه به فروشگاه های خرده فروشی ، از طریق اینترنت آنلاین شوند. فریاد زدن متوقف شد با این حال ، با این سرعت و سهولت تجارت صورت می گیرد. “

خرید و فروش معاملات سئو

آدرس های URL کپی کنید. مسائل مربوط به URL های URL ، به یک شکل یا شکل دیگر ، تا حدودی در سیستم عامل های تجارت الکترونیکی رایج است. در Shopify ، URL های تکراری وقتی محصولات با صفحه مجموعه ، گروهی از محصولات مرتبط می شوند ایجاد می شوند.

“همان محصول دقیق را می توان در مشاهده کرد yourtore.com/products/{product-name} و yourtore.com/collections/{collection-name}/products/{product-name} کوین والنر ، بنیانگذار First صندلی دیجیتال گفت: “برای هر مجموعه ای که عضو آن محصول باشد”. URL کوتاهتر اصلی است ، و در حالی که Shopify برچسب های کانونی را به صفحه اصلی اضافه می کند ، “این URL های تکراری بودجه خزیدن را هدر نمی دهند و برای موتورهای جستجو مشکل می سازند که تصمیم بگیرند وقتی کاربر جستجوی محصول شما را انتخاب می کند ، کدام نسخه را نشان دهد.” گفت

Verre و جیسون وایت ، مدیر SEO در PMG ، همچنین نشانی های اینترنتی تکراری را به عنوان یکی از بازاریابی هایی که بازرگانان باید قبل از شروع کار با Shopify از آن آگاه باشند ، ذکر کردند. یکی از راه های حل این مشکل ، ویرایش موضوع Shopify است ، همانطور که در سئو فنی ما برای راهنمای Shopify بحث شده است.

ساختار URL Verre گفت: “Shopify امکان شخصی سازی ساختار URL را نمی دهد ، بنابراین هر صفحه ای که ایجاد می کنید در یک ساختار URL از پیش تعیین شده قرار می گیرد که قابل تغییر نیست.”

URL ها یک عامل رتبه بندی جزئی هستند و امکان خلاص شدن از مسیرهای URL “/ محصولات” یا “/ صفحات” باعث می شود تا صاحبان سایت فضای بیشتری برای اضافه کردن کلمات کلیدی توصیفی به URL های خود داشته باشند. با این حال ، صاحبان سایت Shopify این گزینه را از جعبه خارج ندارند و تمام صفحات دسته و محصول ساخته شده در Shopify ساختار URL ذکر شده در بالا را دنبال می کنند (در بخش URL های تکراری).

با کمک یک توسعه دهنده می توان راهکارهایی مانند رابط Cloudflare’s Cloud Worker را برای نقاب کردن این مسیرهای URL پیاده سازی کرد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این گزینه را در راهنمای SEO ما برای Shopify بخوانید.

Robots.txt Shopify به صاحبان سایت اجازه نمی دهد که فایل پرونده robots.txt خود را ویرایش کنند ، موضوعی که Chris Long ، مدیر ارشد SEO در Go Fish Digital ، در طول جلسه Shopify SEO Live با موتور جستجوگر زمین برجسته کرد.

با استفاده از robots.txt مجاز به استفاده از بخشنامه برای تنظیم خزیدن ، صاحبان سایت یک راه حل ساده برای مشکلات URL کپی شده Shopify را فراهم می کند ، والنر پیش از این به موتور جستجوگر زمین می گوید. از آنجا که این گزینه ای نیست ، بازرگانان باید به دنبال راه حل های دیگر مانند ویرایش الگوی Shopify خود یا اضافه کردن برچسب های روبات های متا روت به محتوای noindex باشند.

اکوسیستم برنامه. در زمان انتشار ، فروشگاه اپلیکیشن Shopify 4541 برنامه دارد و در حالی که این رقم همچنان رو به رشد است ، “یک برنامه کامل SEO برای Shopify وجود ندارد که به شما کمک کند تمام نیازهای شخصی سازی خود را مدیریت کنید ،” Verre گفت: “واقعاً وجود ندارد معادل Yoast که می تواند معماری ، محتوا و تجارت را مدیریت کند. “

مطالب مرتبط  SEL 20200813

“[Shopify is] استیون هامر ، بنیانگذار RankHammer ، گفت: “این چالش زمانی پیش می آید که می خواهید به سطح بعدی بروید و کاری را انجام دهید که واقعاً مال شما باشد.” از آنجا که هیچ دو فروشگاه دیجیتالی یکسان نیستند ، اکوسیستم برنامه نسبتاً کوچک Shopify ممکن است برای برخی از دارندگان سایت در حالی که برای سایرین دلال کار است ، مشکلی برای برخی از صاحبان سایت ایجاد نکند.

مربوط: راهنمای خرید Shop SEO: نحوه افزایش ترافیک ارگانیک به فروشگاه شما

سئو مهم است ، اما موارد بیشتری باید در نظر بگیرید

Verre گفت: “Shopify یک راه حل عالی برای مشاغل است که به” نیاز به چیزی که امروز کار کند “است.” در حالی که این امر Shopify را برای بسیاری از مشاغل جذاب می کند ، فاکتورهای دیگری وجود دارند که صاحبان سایت قبل از اقدام به یک بستر خاص تجارت الکترونیکی باید از آنها آگاه باشند.

نقاط قوت غیر SEO را خریداری کنید. هامر گفت: “بدون نگرانی زیاد ، می توانید یکپارچه سازی کارت اعتباری عالی و تعداد کمی از دردسرها داشته باشید.” شما لازم نیست که به اندازه عملکرد سیستم عامل و امنیت آن نگران باشید.

کالی ویروسدیک ، متخصص SEO در Tinuiti گفت: “Shopify کمی دلپذیر تر از مثلاً دروپال ها یا ماژنتوس شما است و می تواند برای تیم ها یا تیم های کوچکتر با منابع توسعه کمی مناسب باشد.” نیاز به کارکنان کمتری و منابع کمتری می تواند موجب صرفه جویی در پول بازرگانان و رشد سریع تر آنها شود.

گرگ فین ، بازاریاب دیجیتال و شریک در Cypress North گفت: “جایی که Shopify می درخشد ، لوازم جانبی دیگری است” ، “اگر به POS احتیاج دارید ، Shopify یک مورد دارد. فروشگاه’ [smartphone] برنامه به کاربران کمک می کند با ردیابی بهتر ، دامنه ها را سریعتر و آسان تر خریداری کنند. “

هامر گفت: “ادغام هایی مانند Shop Pay باعث می شود خرید به عنوان یک مشتری اختصاصی آمازون بسیار ساده باشد ، حتی اگر آنها اولین بازدید کننده باشند.”

اشکالاتی که در غیر SEO وجود دارد را در Shopify خریداری کنید. فین گفت: “سیستم عامل های نرم افزاری خارج از جعبه مانند Shopify و BigCommerce تقریباً وصل و بازی می شوند ، در حالی که راه حلی مانند WooCommerce و Magento می تواند به صورت سفارشی در سایت شما ایجاد شود تا دقیقاً همانطور که می خواهید بسازید و کار کنید.” وی گفت: “از منظر سئو ، این امر برای پیش بینی بسیار مهم است ، زیرا ممکن است بخواهید سیستم عامل ها را جابجا کنید ، ظرفیت را ارتقا دهید و دور شدن از سیستم های اختصاصی مانند Shopify و BigCommerce می تواند باعث سردرد شود.”

یکی از راه هایی که Shopify می افزاید قابل تنظیم است از طریق اکوسیستم برنامه آن است. با این حال ، به طور مستقیم شخصی سازی موضوع سایت Shopify می تواند سخت تر از آنچه در سیستم عامل های دیگر باشد باشد. از آنجا که مضامین Shopify با استفاده از Liquid ساخته شده است ، یک زبان منبع باز ایجاد شده توسط Shopify ، قابلیت سفارشی سازی محدود است و برنامه نویسان ممکن است نیاز به اختصاص زمان بیشتری برای یادگیری آن داشته باشند (اگر ناآشنا باشند). هومر گفت: “این محدودیت” بخشی از دلایلی است که بسیاری از سایت های خرید آنقدر مشتق هستند “. آیا شخص دیگری از همان” اسپینر معامله گر “که در سه سایت غیرمرتبط گذشته است که بازدید کرده اید اذیت می شود؟ ما معتقدیم که مصرف کنندگان چنین می کنند. “

نمونه ای از “چرخش معاملات” در سایت Shopify.

بازرگانانی که از تگ ها برای جمع آوری اطلاعاتی درباره نحوه تعامل کاربران با سایت خود استفاده می کنند ، همچنین باید بدانند که اگرچه از Google Tag Manager (GTM) استفاده رایگان است ، اما صاحبان فروشگاه Shopify باید در یک برنامه Shopify Plus باشند که از 2،000 دلار شروع می شود. یک ماه برای استفاده از سایت آنها سیستم عامل های منبع باز مانند WooCommerce و Magento اجازه می دهند GTM به راحتی اضافه شود و سایت های BigCommerce می توانند با وارد کردن کد GTM خود به طور مستقیم در پرونده های قالب خود ، GTM را اضافه کنند.

مطالب مرتبط  بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]

جمع کردن به رقابت

“بزرگترین مبادله ای که صاحبان مشاغل تجارت الکترونیکی هنگام فکر کردن در مورد Shopify در مقابل سایر سیستم عامل ها مانند WordPress + WooCommerce ، دروپال یا Adobe Magento Adobe انجام می دهند ، سفارشی سازی از منظر تم و عملکرد و همچنین از منظر سئو است.” سازش بین این عناصر یک نقطه مشترک بحث در بین اکثر متخصصان بود که برای این مقاله با موتور جستجوگر زمین صحبت می کردند.

WooCommerce. WooCommerce یک افزونه وردپرس منبع باز است و این امر را برای سایتهای موجود در وردپرس که به دنبال افزودن قابلیت تجارت الکترونیکی هستند ، انتخابی مناسب است. “به عنوان یک شرکت Automattic [WordPress’ parent company]آنها به خطر نمی افتند که شغل خود را ترک کنند یا پشتیبانی را از دست ندهند و شما می توانید فروشگاه خود را به هر شکلی که بخواهید سفارشی کنید و آن را به طور کامل در سایت خود مخلوط کنید. “

“مزیت [of WooCommerce] هامر گفت ، “شما می توانید آن را به طور کامل کنترل کنید و این یک راه حل بهتر بازاریابی محتوا است ،” برای اشتراک ها ، عضویت ها و سایر مدل های پیوستگی بسیار عالی است. به نظر می رسد انتخاب مناسب برای هر چیزی که بیش از یک معامله باشد ، به همین دلیل است که ما اغلب آن را توصیه می کنیم. “

با این حال ، فروشگاه های ساخته شده با WooCommerce نیاز به نگهداری بیشتری نسبت به فروشگاههای ساخته شده با Shopify دارند. وی گفت: “این چالش نیاز به ماندن در بالای به روز رسانی های به ظاهر ثابت است ، بنابراین شما باید منبعی را یاری کنید که کمک کند.”

مگنتو Magento امکانات و گزینه های حتی بیشتری نسبت به WooCommerce در اختیار صاحبان سایت قرار می دهد. هامر ، که این بستر را به مشاغلی که مایل به یک بستر کلاس جهانی هستند و بودجه و منابع لازم برای حفظ آن را دارند ، می گوید: “قابل تنظیم بودن در اینجا برای هیچ چیز دوم نیست ، اما به همین دلیل الزامات توسعه پشته نیز وجود دارد.”

یافتن بستر مناسب. وی گفت: “به طور واقعی ، بیشتر افراد در بخش Shopify قرار می گیرند” ، وی با اشاره به اینكه ، اگرچه بستر انتخابی شما باید براساس نیاز و منابع شما باشد ، “در بعضی از زمان ها برخی از شركتها به یك دیوار برخورد می كنند و بعد می خواهند حركت كنند. به چیز دیگری و برخی از شرکت ها با یک راه حل و کار تایر شده از تلاش مداوم مورد نیاز شروع می کنند و به سمت Shopify حرکت می کنند. “

مهم نیست که در کدام پلتفرم سرمایه گذاری کنید ، همیشه باید بین عواملی نظیر سئو ، قابلیت شخصی سازی ، قیمت ، دسترسی به ادغام ها و نیاز به کادر فنی اختصاصی سازش کنید. وایت گفت: “هیچ سکوی بهتر از دیگری وجود ندارد – این در نحوه مدیریت معاملات است.”

“سئو مدرن تجمع سودهای افزایشی و به حداکثر رساندن آنچه در دسترس شماست است ، اما با این وجود امکان پذیر است. بستر مورد استفاده باید یک تصمیم تجاری با رویکرد همه کانال باشد. از آنجا ، انتظار می رود تیم سئو با تیم توسعه همکاری کند تا این بازده های افزایشی را به همراه داشته باشد. “

The post Shopify tradeoffs: قبل از انتخاب سکوی بعدی تجارت الکترونیکی خود ، اولین بار در موتور جستجوگر زمین چه چیزی را باید در نظر بگیرید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top