خریدهای اینترنتی در تعطیلات آخر هفته تعطیلات به رکوردهای جدیدی دست می یابد

ماه گذشته ، ما از برخی از متخصصان صنعت پرسیدیم که آیا عدم اطمینان اقتصادی یا افزایش راحتی با خرید آنلاین ، عنوان اصلی این فصل تعطیلات است؟ به نظر می رسد که ما جواب را می دانیم. با افزایش اوج خرید آنلاین ، بازدیدهای حضوری از فروشگاه ها در مقایسه با سال 2019 بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

در ماه اکتبر ، تیلور شراینر ، مدیر بینش دیجیتال در Adobe ، در مصاحبه ای به ما گفت: “پیش بینی دقیق آنچه اتفاق می افتد بسیار دشوار است. بزرگترین سوالی که در ذهن من وجود دارد این است که شغل شخصی و وضعیت درآمد قابل استفاده چقدر بد است؟ ”

در جمعه سیاه ، در انتشار ، او گفت: “ما همچنان شاهد رشد شدید هستیم زیرا مصرف کنندگان همچنان به خرید از آفلاین به آنلاین ادامه می دهند. کنسول ها ، تلفن ها ، دستگاه های هوشمند و تلویزیون های جدید که خریدهای سیاه جمعه سنتی است ، امسال سبد خرید آنلاین آنلاین را با خریدهای غیرمعمول بلک فرایدی مانند مواد غذایی ، لباس و الکل ، که قبلاً در فروشگاه خریداری می شد ، به اشتراک می گذارند. “

داده های این مقاله از تحلیل Adobe در حدود یک تریلیون بازدید از وب سایت های ایالات متحده حاصل شده است.

مطالب مرتبط  مطالعه: مقایسه داده های 8 ابزار SEO

سابقه شکرگذاری. روز شکرگذاری امسال با افزایش بیش از 20٪ سود سالانه در فروش آنلاین ، رکورد هزینه مصرف کننده بیش از 5 میلیارد دلار را به خود اختصاص داد – و تقریبا نیمی از این معاملات با تلفن های هوشمند انجام شد ، رکورد دیگری است. این داده ها همچنین نرخ تبدیل به شدت افزایش یافته برای خرده فروشانی را که برای خرید آنلاین وانت در حاشیه ارائه می دهند ، نشان می دهند. این را باید در شرایط سختی در ارائه حمل و نقل سریع و ارزان مشاهده کرد.

درباره چگونگی تأثیر زنجیره تأمین و حمل و نقل بر CX بیشتر بخوانید در اینجا.

بیشتر در جمعه سیاه همان. روز بعد از شکرگذاری نیز با افزایش تقریباً یکسان سالانه در فروش آنلاین (21/6٪) ، رکوردها نیز شکسته شد. مصرف کنندگان حدود 9 میلیارد دلار هزینه کردند و این دومین روز بزرگترین هزینه آنلاین در تاریخ ایالات متحده است ، با 40٪ هزینه از طریق تلفن های هوشمند.

یک آمار نوید بزرگی را برای شنبه تجارت کوچک داده است: در روز جمعه ، مشاغل کوچک شاهد افزایش بیش از 500 درصدی فروش در مقایسه با یک روز معمول در ماه اکتبر بودند ، موفقیت با رشد مشابه تقریباً 300 درصدی در روز شنبه ادامه داشت.

مطالب مرتبط  نحوه حسابرسی سایت های داخل شبکه های شرکتی

دوشنبه سایبری چگونه به نظر می رسد؟ Adobe پیش بینی کرده است که امروز بزرگترین روز خرید آنلاین در تاریخ ایالات متحده خواهد بود و مصرف کنندگان بین 10.8 تا 12.7 میلیارد دلار هزینه می کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم؟ به نظر می رسد که پذیرش گسترده خرید آنلاین توسط مصرف کننده در ادامه ، و احتمالاً وخیم تر ، بحران های بهداشتی و اقتصادی رونق یافته است. این ارقام حکایت از علامت تجاری این برندها دارد که امسال سرمایه گذاری زیادی در تجربه تجارت الکترونیکی انجام داده اند و همچنین مارک هایی که ابتکارات جدید تجارت الکترونیکی را راه اندازی کرده اند. متأسفانه ، این ارقام با بهبود K شکل نیز مطابقت دارد ، که در آن افزایش هزینه توسط برخی از مصرف کنندگان منعکس کننده رونق در کل مردم نیست.

در اینجا نگاهی داریم به یک سال طولانی و عجیب در بازاریابی دیجیتال.

این داستان برای اولین بار در MarTech Today ظاهر شد.

The post خرید آنلاین در تعطیلات آخر هفته تعطیلات به رکوردهای جدیدی دست یافت اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top