حل هویت مصرف کننده – مهمتر از همیشه

thumbnail

اتفاقات رخ می دهد مردم بر این اساس واکنش نشان می دهند. به همین دلیل مارک ها باید برای تغییر سریع تاکتیک های بازاریابی خود آماده باشند. برف در پیش بینی؟ یک فروشگاه سخت افزار باید بیل های برفی را به جلو و به جلو حرکت دهد. تیم خانگی در بازی قهرمانی؟ یک شرکت پوشاک باید آماده اجرای گسترده ای در تجهیزات دنده تیم باشد.

اما به ندرت ، اگر هرگز ، رفتار مصرف کننده به همان سرعت و به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، در مقیاس جهانی ، مانند پاندمی کرونور ویروس سال 2020. رفتار پیش بینی پذیر مصرف کننده و خرد معمولی بازاریابی در مقیاس گسترده ارتقا یافته است.

افرادی که هرگز خرید مواد غذایی را به صورت آنلاین در نظر نگرفته اند ، اکنون این کار را هفتگی انجام می دهند. مشتریانی که همیشه بانکداری خود را بصورت رو در رو انجام داده اند ، اکنون بصورت آنلاین بانکداری می کنند. مثالها بی پایان است. برندهایی که فکر می کردند برخورداری نسبتاً خوب در مورد مشتری ها و چشم اندازهایشان دارند و چه چیزی برای آنها مهم است ، اکنون باید در همه چیز تجدید نظر کنند.

اما با این تغییر عظیم فرصتی برای برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد ، خدمت به جوامع و مصرف کنندگان به روش های جدید و در نهایت برقراری روابطی است که می تواند مدت طولانی پس از گذشت این بحران دوام آورد. اما برای ایجاد روابط پایدار ، مارک ها ابتدا باید افراد درگیر با آنها را بشناسند.

پاداش دریافت کنندگان شایسته

به اصطلاح “پیشنهادات دروازه دار” نمونه خوبی از چگونگی انجام برخی از مارک های تجاری است. با یک پیشنهاد دروازه بان ، مارک ها برای افرادی که معیارهای خاصی را رعایت می کنند تخفیف ویژه ای ارائه می دهند. اینها برای همیشه اتفاق افتاده است ، اما شاید هرگز ندیده ایم که آنها در مقیاس فعلی شاغل باشند. متخصصان پزشکی ، مربیان و اولین پاسخ دهندگان ، به ویژه ، دریافت کنندگان شایسته بسیاری از این پیشنهادات دروازه دار هستند. این پیشنهادات ، در این مقیاس ، به سازوکاری نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان کسانی هستند که می گویند هستند و معیارهای پیشنهاد را برآورده می کنند. معمولاً این کار فقط با همکاری با ارائه دهنده راه حل هویت انجام می شود.

قبل از شروع coronavirus در سراسر جهان ، Acxiom منتشر شد راهنمای خریدار هویت برای بازاریابان داده محور ، کتاب الکترونیکی این سؤالاتی را مطرح می کند که بازاریابان باید در هنگام ارائه خدمات و راه حل های هویتی از خود بپرسند. اکنون منتشر شدیم سوالات اصلی برای پرسیدن ارائه دهندگان راه حل هویت، یک کتاب الکترونیکی پیگیری که به عنوان راهنمایی بسیار به موقع برای کسانی که به دنبال کمک برای حل معمای هویت هستند ، خدمت می کند.

مطالب مرتبط  20200911 SEL مختصر

قبل از اینکه کل دنیا درباره COVID-19 بدانند ، حل چالش هویت بسیار مهم بود. مردم همیشه می خواستند به رسمیت شناخته شوند و آنها می خواهند تعامل با مارک ها احساس کنند که مرتبط هستند. اما آنها به سختی ناخواسته بازی می کنند ، هر چند زیاد به دست بیایند. آنها در پشت تعداد فزاینده دستگاههایی که به عنوان هویتی برای آنها هویت پیدا می کنند ، روبرو می شوند ، دستگاه هایی که به صورت آنلاین ، بازنشسته و به اشتراک گذاشته می شوند. شناسه های موجود در پروکسی ها قدیمی و منسوخ می شوند. این “اهداف در حال حرکت” هویت ، نه تنها مبتنی بر فناوری هستند. ذات افراد نیز مانند رفتارهایشان تغییر می کند. نام ، نمایه آنلاین ، آدرس خیابان و آدرس ایمیل – همه آنها تغییر می کنند. کانالهای آفلاین و دیجیتالی که مکرر آنها به عنوان مکانیسم تعامل با تبلیغ کننده تغییر می کند نیز تغییر می کنند.

حل معمای هویت

تصور کنید که یک پازل اره منبت کاری اره مویی را تکمیل می کنید ، با این حال قطعات یکسان نیستند. آنها با کمی هشدار ظاهر می شوند و از بین می روند یا شکل را از رنگ آبی تغییر می دهند. برای اکثر مشاغل ، حل این معما به بهترین وجه با درگیر شدن با یک ارائه دهنده راه حل های هویت خارجی که در خدمات و پشتیبانی از هویت تخصص دارد ، ارائه می شود.

اما همه ارائه دهندگان به طور مساوی ایجاد نمی شوند و مدل های اساسی تجارت و قابلیت های آنها برای حل هویت می توانند کاملاً متفاوت باشند. برخی از آنها راه حلهای کاملاً سفارشی با هزینه قابل توجهی ارائه می دهند ، و برخی دیگر محصولات غیر قفسه ای را ارائه می دهند که ممکن است مقرون به صرفه تر باشند اما ممکن است نیازهای مارک را برآورده نکنند. برخی دیگر ترکیبی از هر دو را ارائه می دهند.

سرعت و دامنه جهانی که ارائه دهنده می تواند داده های عملی را ارائه دهد نیز می تواند کاملاً متفاوت باشد. و با توجه به افزایش حساسیت مصرف کنندگان در مورد استفاده از داده های خود ، یک ارائه دهنده راه حل باید مطابقت داده ها و حریم خصوصی را تضمین کند. نحوه پردازش ، ذخیره و به روزرسانی داده ها نیز می تواند از ارائه دهنده تا ارائه دهنده متفاوت باشد. و از دیدگاه نتایج ، تحویل های خروجی و گزارشگری ، و همچنین کلیه راهنمایی های استراتژیک موجود ، همه ایجاد نشده و به طور یکسان تحویل داده نمی شوند.

مطالب مرتبط  Nextdoor پست های کسب و کار رایگان ، مشاوره بهترین شیوه را نشان می دهد

صرف نظر از اینکه یک ارائه دهنده راه حل چگونه این چالش ها را برطرف می کند ، چهار اصل اساسی وجود دارد که همگی آنها باید بطور مداوم به درستی به دست بیایند.

آنها باید داده ها را به درستی بدست آورند. همانطور که زندگی ما تغییر می کند ، داده های ما نیز تغییر می کند. ارائه دهنده باید برای تمیز کردن ، استاندارد سازی و تقویت داده های مصرف کننده باید بر روی بهداشت داده ها تمرکز داشته باشد. همانطور که این گفته می رود ، زباله ها ، زباله ها را بیرون می کشند.

آنها باید بتوانند چالش هویت را حل کنند و این رابطه هویتی را در کانالها ، نقاط لمسی و دستگاهها حفظ کنند. این امر باید برای پیام رسانی به مشتریان ایجاد شود ، حس کند و دائماً و به طور مداوم مرتبط باشد.

راه حلها باید در طی فرآیند انطباق را حفظ کنند. عدم موفقیت در این آزمون می تواند خسارت جبران ناپذیری به اعتبار یک برند وارد کند و یک مارک را در برابر جریمه مالی قابل توجه قرار دهد.

هنگامی که بحران کنونی ویروس جهانی کاهش می یابد ، با اطمینان می توان فرض کرد که این تجربه باعث می شود مردم الگوهای خرید ، وفاداری و اولویت های خود را به میزان قابل توجهی تغییر دهند. حل چالش هویت در حال حاضر ، در میان این زمینه از تغییر ، می تواند راهی را برای برندها فراهم کند تا از جایگاه محکم برخوردار شوند. پرسیدن سؤالات مناسب برای یافتن ارائه دهنده راه حل هویت مناسب که هم اکنون و هم در آینده نیازهای یک برند را برآورده سازد ، بسیار مهم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سؤالاتی که مارکها باید هنگام راه حل های هویتشان مطرح کنند ، قسمت دوم کتاب Acxiom کتاب را بارگیری کنید ، سوالات اصلی برای پرسیدن ارائه دهندگان راه حل هویت.

The post حل و فصل هویت مصرف کننده – مهمتر از همیشه اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top