حداکثر استفاده از محتوای صفحه کوچک برای تأثیر تعامل بزرگ

thumbnail

تعدادی عبارات رایج وجود دارد که از قدرت چیزهای “کوچک” صحبت می کند. “چیزهای خوب در بسته های کوچک وجود دارد” یا “کوچک اما قدرتمند” فقط یک زن و شوهر هستند که به ذهن خطور می کنند. ولی کم اهمیت محتوا – در طول ، اما به خصوص در اندازه روی صفحه نمایش دستی – اهمیت زیادی برای داستان سرایی برند و مشارکت مشتری دارد.

بازاریابان و همتایان خلاق آنها متعهد به نوشتن کپی جلب توجه ، تولید محتوای ویدیویی برای جلوگیری از وسط پیمایش کاربر شبکه های اجتماعی و طراحی تصاویری هستند که وب سایت ها را به مکانی جذاب برای گذراندن وقت در صفحه نمایش تبدیل می کند. و ایده بهینه سازی محتوا چیزی است که بازاریابان ذاتاً “دریافت می کنند”. نوشتن کپی مناسب SEO ، ایجاد لینک برای بهینه سازی یک کمپین ، ایجاد نسخه ها و اندازه های مختلف محتوا برای “وب در مقابل تلفن همراه” – اینها همه مواردی است که بازاریاب در طی مراحل ایجاد و توزیع محتوا فکر می کند.

اما چند پویایی نه چندان کوچک وجود دارد که بازاریابان برای بهینه سازی کلی محتوای دیجیتالی خود باید به آنها توجه کنند. اولین فرصت استفاده از لحظه های نامزدی “خرد” با 10-20 کلیپ ویدیویی دوم است. مرحله دوم ، یک روند دو بخشی است: ارزش محتوای میکروبرابر و فضای “تاریک اجتماعی” یا اشتراک های اجتماعی که هیچ اطلاعات ارجاعی در مورد منبع ندارند ، که اغلب در برنامه ریزی های انتخاباتی فراموش می شوند.

کلیپ های ویدیویی میکرو ، کاربران را از نظر زمان و توجه کوتاه درگیر می کند

همانطور که دکتر جیمز مک کوئیوی فارستر بیش از یک دهه پیش ادعا کرد ، یک دقیقه فیلم معادل 1.8 میلیون کلمه است. آیا شما با ریاضیاتی که وی برای رسیدن به آن شماره خاص پذیرفته اید موافق هستید یا نه ، هیچ بحثی در مورد کارآیی یک ویدیوی کوتاه هنگام آموزش مخاطب وجود ندارد. در برش یک ویدئو به مهمترین یا جذاب ترین محتوای 10 تا 20 ثانیه ای ، بازاریابان می توانند به سرعت جلب توجه کنند و بینندگان را وادار به انجام اقدامات دلخواه کنند ، خواه این یک ضبط ایمیل ، پیگیری شبکه های اجتماعی ، یک اشتراک یا فروش باشد.

این میکرو فیلم ها بسیار کارآمد هستند زیرا توانایی منحصر به فردی در لذت و سرگرمی در یک بازه زمانی فشرده دارند. این شاید در هیچ کجا مشهورتر از موارد برجسته بازی نباشد. علاقه مندان به ورزش از طریق محتوای ویدئویی شکوفا می شوند ، می خواهند لحظات مهم را بارها و بارها تجربه کنند یا عملی را که در صورت تقاضا از دست داده اند ، جبران کنند.

Bleacher Report به عنوان یک مقصد دیجیتالی برای علاقه مندان به ورزش ، در حالی که بازی ها هنوز در جریان هستند ، موارد برجسته میکرو ویدیویی را ارائه می دهد. به منظور تولید و انتشار سریع کلیپ ها ، Bleacher Report از فناوری مورد نیاز برای رمزگذاری خودکار فیلم ها به یک قالب قابل پخش ، تنظیم کیفیت و وضوح آنها و تحویل آنها از طریق یک شبکه تحویل سریع و قابل اعتماد محتوا ، استفاده کرد.

با تمرکز بر ساده سازی ایجاد این لحظات میکرو ویدئویی ، Bleacher Report شاهد افزایش فوری (و چشمگیر) بازدیدهای ویدیویی از 350٪ بوده و در هر ماه 25٪ در کل بازدیدهای ویدیویی مشاهده شده است.

چگونه می توان لحظات میکرو ویدئویی را که مصرف کنندگان هوس می کنند ، ارائه داد

فیلم های خرد تبدیل می شوند ، اما اجرای آنها در همه کانال های فروش و تعامل موجود نیز دشوار است. بسته به سیستم عامل ، یک عنوان یا توضیحات همراه برای نوشتن وجود دارد. محتوای ویدئو باید هم برای حالت عمودی و هم برای تنظیم منظم تنظیم شود ، و با پاسخگویی گسترش می یابد تا عرض صفحه را با حفظ نسبت تصویر مناسب پر کند.

گزینه جایگزین سایز ثابت است که می تواند به راحتی طرح بندی صفحه را خراب کند ، تصویر را تحریف کند یا نوارهای سیاه رنگی را در دو طرف کلیپ ویدیویی نمایش دهد و عامل “واو” محتوای عالی را محدود کند. بخاطر بسپارید ، فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تجربه بصری را به درستی به دست بیاورید ، در غیر این صورت ممکن است شخصی از صفحه وب عبور کند یا از آن بازگردد.

مطالب مرتبط  Google برنامه تأیید هویت را برای همه تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

با استفاده از میکرو ویدئو ، تنظیمات کوچک تأثیر زیادی می گذارد. برای اطمینان از تجارب میکرو ویدئویی ، دو روش وجود دارد که “طلا” بازاریابی را برای آنها دارد:

  1. زراعت – با فیلم ریسپانسیو ، اطمینان حاصل کنید که با تنظیم محتوا برای پر کردن صفحه رایانه رومیزی ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند ، مهمترین عناصر در معرض دید قرار می گیرند. هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشین با آگاهی از محتوا می تواند برای انجام این کار به صورت پویا ، ایجاد انواع مختلفی از هر ویدئو در نسبت های مختلف ، به طوری که هرگز یک فرایند ویرایش سخت برای تیم های بازاریابی نیست.
  2. زیرنویس – در حالی که اکثر فیلم های YouTube با صدا روشن پخش می شوند ، 85٪ محتوای ویدیویی تماشا شده در فیس بوک بدون صدا مشاهده می شود. به همین دلیل (و به طور کلی به عنوان بهترین روش برای دسترسی به وب و انطباق با ADA) ، زیرنویس هایی را برای همراهی با محتوای میکرو ویدیوی خود ایجاد کنید.

بهینه سازی برای مرورگر میکرو “کوچک اما قدرتمند”

اکنون با توجه به زاویه دید وسیعتر از محتوا ، نه فقط با ویدئو ، درک روند رو به رشد مراجعه ارسالی از طریق مرورگرهای میکرو مهم است. اگر این اصطلاح برای شما ناآشنا است ، به یک URL مشترک از طریق پیام متنی یا پیوندهایی که به سیستم عامل هایی مانند Facebook Messenger ، Slack یا WhatsApp ارسال می شوند فکر کنید. گزارش Cloudinary State of Visual Media 2020 نشان داد که 62٪ از مردم ایالات متحده از طریق iMessage با لینک به اشتراک می گذارند و پیش نمایش های میکروبرابر را ایجاد می کنند که بازاریابان معمولاً از آنها حساب نمی کنند. به عنوان مثال iMessage برای داده های سطح طراحی شده است تا یک نمایش میکروبرابر بهینه ارائه دهد ، اما همه مرورگرهای میکرو همان کار را نمی کنند.

شما احتمالاً متوجه شده اید که پیوندی در یکی از این مرورگرهای کوچک هیچ نوع زمینه مفیدی ایجاد نمی کند ، زیرا فاقد یک پیش نمایش تصویر کوچک مربوطه – چه تصویر و چه فیلم – است که از URL به طور خودکار تولید می شود. این پیش نمایش های میکروبرابر هرچند که اندازه کوچکی دارند ، در مورد مشارکت کاربر ، یک مشت قدرتمند را بسته بندی می کنند. اما حقیقت غم انگیز این است که ، بسیاری از شرکت ها و مارک ها نمی توانند در مورد تأثیر وب سایت و طراحی محتوای آنها بر پیش نمایش تولید شده تأثیر بگذارند. با هماهنگی زودهنگام با توسعه دهندگان جلویی ، بازاریاب ها می توانند مطمئن باشند که به درستی تصاویر جذاب ، ویدئو یا متن را که در مرورگر میکرو بارگیری می شود ، به خوبی حساب کرده اند.

بهینه سازی پیش نمایش های میکروبرگ ، احتمال تبدیل توصیه های نظیر به نظیر به نتیجه دلخواه را افزایش می دهد. عدم برنامه ریزی برای فعالیت میکرو مرورگر پیش از موعد محدودیتی تأسف آور در تأثیر تلاش بازاریابی جذاب و غیرقابل قبول ایجاد می کند. به همین دلیل ، تیم های بازاریابی و توسعه باید با هم کار کنند تا مطمئن شوند که تجربه بصری در همه برنامه های چت و پیام رسانی سازگار است.

یک برگه تقلب برای رفع مشکلات مرورگرهای کوچک و دریافت ROI کلان

گزارش Cloudinary’s State of Visual Media نشان داد که بیش از یک سوم (36٪) پیوندهای مشترک در مرورگرهای کوچک شناسه تبلیغات خود را دست نخورده ندارند. اگر پیوند توسط یک کاربر از یک کمپین کپی و پیست شود ، ارجاع آن اعتبار اصلی است. درک نکردن تصویر بزرگ یک فرصت بزرگ از دست رفته است – فضای “تاریک اجتماعی” که بینش های معنی دار مبارزات انتخاباتی را پنهان می کند.

مطالب مرتبط  مشکل جعلی بررسی بسیار بدتر از آن است که مردم بدانند

درک ترافیک غیرمستقیم مرورگر و ارتباط آن با رسانه های اجتماعی می تواند به همبستگی محل واقعی تبدیل ها کمک کند و اینکه آیا برای دیدن ROI بهتر باید هزینه های خود را افزایش دهید یا کاهش دهید. پنهان شدن در خارج از دید ، یا حداقل با انتساب اشتباه ، درصدی از ترافیک مستقیم از مرورگرهای کوچک به وب سایت شما جریان می یابد و تجزیه و تحلیل گزارش ، شما را به این فکر می اندازد که از طریق فیس بوک سرنخ می آید. در واقع ، این بازدید از سایت نتیجه ارجاع توسط همسالان است و می داند دقیقاً به تیم های بازاریابی کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

پیوند “باز کردن” یکی دیگر از جنبه های فنی ارجاع میکرو مرورگر است. پیوندهای Unfurled پیش نمایش صفحات وب در داخل پیام خصوصی است ، و همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت شد ، اولین تأثیر تجاری را ایجاد می کند. شخصی که پیوند را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود به اشتراک گذاشته است از قبل واجد شرایط هدایت بوده است ، بنابراین بازاریابان نباید اجازه دهند که این فرصت به دلیل از بین رفتن ، گمراه کننده یا غیرقابل بازبینی پیش فرض ، از بین برود.

بازاریابان باید در ارتباط با توسعه دهندگان باشند تا مطمئن شوند که محتوا ایجاد و بهینه سازی شده تا به درستی باز شود. دو بهترین روش عبارتند از:

  • انتخاب یک تصویر یا فیلم آشکار خاص (و جذاب). به جای اینکه امیدوارید عکس یا ویدئوی پیش فرض به طور خودکار از صفحه خارج شود ، در تعیین بهترین یکی برای تحمیل گیرنده برای مشاهده کلیک کنید. در حالت ایده آل ، این تصویر قهرمان در یک صفحه وب نیست ، بلکه یک تصویر یا ویدیو است که بیشترین نماینده “چرا” در پشت کلیک است. اگر کسی پیوندی را برای مشاهده یک کیف دستی یا ابزار الکترونیکی جدید ارسال می کند ، از برجسته بودن محصول اطمینان حاصل کنید ، نه آرم شرکت یا عکس سبک زندگی که محصول برای دیدن آن بسیار کوچک است.
  • استفاده از فیلم های کوتاه “nanostories” یا GIF های متحرک. چند میکرو مرورگر وجود دارد که در حال حاضر ویدئو را در پیش نمایش باز نشده نمایش نمی دهد ، بنابراین اگر از قبل برنامه ریزی شده باشد ، با استفاده از سایر تصاویر متحرک یا تصاویر می توانید همان حالت و احساس را ایجاد کنید.
  • تنظیم تصاویر برای تعامل بهتر. اگر به پرونده رسانه یک نام منحصر به فرد داده شود ، یک توسعه دهنده می تواند تجزیه و تحلیل هایی را برای بازاریاب فراهم کند که نشان می دهد بارها و بارها تصویر یا ویدیوی آشکار واکشی شده است. اگر با آن شلیک از نزدیک که از کیف دستی پوشیده اید پیشرو هستید ، نرخ کلیک خریداران علاقه مند چقدر است؟ آیا تعویض آن با چیز فصلی تر یا زاویه ای متفاوت باعث بهبود تعامل می شود؟ به داستانی که داده ها بیان می کنند توجه کنید و محتوای میکرو مرورگر شما افراد بیشتری را به سمت سایت شما سوق می دهد.

در زندگی به بسیاری از ما گفته شده است: “چیزهای کوچک را عرق نکنید.” اما در بازاریابی ، وقتی کار می کنید واقعاً جواب می دهد. در دنیای دیجیتالی که به طور فزاینده ای رقم می خورد ، با صرف زمان بیشتر در صفحات نمایش و رقابت بیشتر برای این کره های چشم ، توجه به جزئیات “کوچک” میکرو ویدیو و مرورگرهای میکرو فرصتی است که نمی توان از آن غافل شد.

The post بیشترین استفاده از محتوای صفحه کوچک برای تأثیر تعامل بزرگ اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top