حتی وقتی افراد بیشتری خرید اینترنتی می کنند ، جستجو در مورد “در نزدیکی من” بیش از 100٪ نسبت به سال گذشته است

thumbnail

با وجود قفل جدید دولت و رشد چشمگیر تجارت الکترونیکی در تعطیلات آخر هفته جمعه سیاه ، تعداد زیادی از مصرف کنندگان همچنان به صورت آفلاین خرید می کنند. فراتر از این ، خرید محلی برای اکثر مشاغل کوچک (SMBs) حیاتی است ، اگر تعداد فروش Q4 خود را انجام ندهند ، ممکن است بسیاری از آنها زنده نمانند.

گوگل ، فیس بوک ، Yelp ، Waze و دیگران برنامه ها و تغییرات محصول را برای کمک به مشاغل محلی در سراسر همه گیر آغاز کرده اند. Google برای کسب و کار من در سال جاری به روزرسانی ها و تغییرات بی شماری را ارائه داده است که اخیراً برنامه مشاوران کسب و کار کوچک را برای بهبود دانش و استفاده از محصولات Google راه اندازی کرده است.

مصرف کنندگان محتاط تر ، در عین حال متمرکز هستند

برای درک بهتر آنچه گوگل فکر می کند خرده فروشان (بزرگ و کوچک) اکنون می توانند انجام دهند و باید برای به حداکثر رساندن فروش محلی انجام دهند ، من با رینا نادکارنی ، رئیس مدیریت محصول ، تبلیغات محلی صحبت کردم.

نادکارنی گفت: “بیشتر خریداران اکنون در مورد زمان و مکان خرید برنامه ریزی می کنند.” این در تضاد با رفتار “مرور” آفلاین گذشته است ، جایی که مردم معمولاً بیرون می رفتند و از فروشگاه های متعددی بازدید می کردند ، و بدنبال الهام بودند.

“آنها می خواهند احساس امنیت کنند. آنها تلاش می کنند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری کنند “، نادکارنی مشاهده کرد. از جمله ، این به معنای اجرای پرداخت های بدون تماس ، وانت در حاشیه ، موجودی کالا در زمان واقعی و ارتباطات آنلاین در مورد پروتکل های ایمنی فروشگاه است. در واقع ، اکثر رستوران های محلی که در شش ماه گذشته با آنها سرو کار داشته ام ، سفارش آنلاین یا پرداخت بدون تماس یا هر دو را دارند.

در حمایت از مشاهدات و توصیه های خود ، نادکارنی طیف وسیعی از نظرسنجی ها و داده های جستجوی Google 2020 را ذکر کرد:

  • 80٪ از خریدها برای انجام سفرهای کمتر از سالهای گذشته ، خرید خود را ادغام می کنند.
  • جستجو برای “در دسترس من” از سال گذشته بیش از 100 درصد در جهان رشد کرده است.
  • 67٪ از خریداران قصد دارند قبل از خرید کالای مورد نظر را بصورت آنلاین تأیید کنند.
مطالب مرتبط  تطبیق استراتژی سئو خود برای نرم کردن تأثیر COVID-19 در ترافیک ارگانیک

دریافت آنلاین اطلاعات موجودی محصولات محلی

این نکته آخر ، نزدیک به 70٪ از مصرف کنندگان می خواهند قبل از مراجعه به فروشگاه (یا خرید آنلاین برای وانت حاشیه ماشین) اطمینان حاصل شود که کالای آنها موجود است ، به موجودی محصول در زمان واقعی متکی است. خرده فروشان بزرگ می توانند موجودی خود را بصورت آنلاین با یک خوراک موجودی کالاهای محلی از طریق مرکز تجاری Google دریافت کنند. سپس این موجودی را می توان در تبلیغات موجودی محلی (یا محصولات محبوب ارگانیک) به نمایش گذاشت ، که نشان می دهد کالا موجود است یا برای وانت در حاشیه در دسترس است – یا ظرف چند روز در دسترس خواهد بود (“بعداً تحویل بگیرید”).

بر خلاف خرده فروشان بزرگ ، SMB ها یا علاقه ای نشان نداده اند یا با ایده ارسال موجودی در زمان واقعی بصورت آنلاین به چالش فنی رسیده اند. با این حال ، خرید Google از ژانویه ، 2020 ، خرده فروشان کوچک را قادر می سازد تا محصولات را به نمایه های GMB خود اضافه کنند و روند اجرای تبلیغات موجودی محلی را ساده می کند.

پوینتی برای بدست آوردن موجودی آنلاین فروشگاه محلی از روش ابتکاری و ساده ای استفاده می کند که می تواند در نتایج جستجوی ارگانیک یا تبلیغات جستجوی پولی ارائه شود. از یک دستگاه کوچک و ارزان قیمت استفاده می کند که به یک اسکنر بارکد در محل فروش متصل می شود. این کار از جانب صاحب مشاغل به تلاش کمی نیاز دارد و یا به هیچ وجه نیاز ندارد و با چندین سیستم POS سازگار است.

کمپین های محلی و مناقصه هوشمند برای بازدید از فروشگاه

فراتر از تبلیغات موجودی محلی ، نادکارنی به کمپین های محلی اشاره کرد که در چندین ویژگی Google از جمله جستجو ، Maps و GDN اجرا می شوند. آنها می توانند “محصولات موجود در فروشگاه شما ، گزینه های خدمات کنار خیابان یا فروشگاه ، به روزرسانی های ایمنی و بهداشتی ، تبلیغات ویژه و تغییرات مهم کسب و کار را به صورت فروشگاه به فروشگاه در مقیاس برای چندین مکان برجسته کنند.”

مطالب مرتبط  Google برای انتقال ابزار آزمایش داده داده به ساختار schema.org

هدف اصلی کمپین های محلی هدایت فروش آفلاین است. نادکارنی همچنین پیشنهاد مناقصه هوشمند را برای بازدید از فروشگاه پیشنهاد می دهد ، که بازاریابان محلی را قادر می سازد کمپین ها (دسترسی محدود) را برای بازدید از فروشگاه ها بهینه کنند.

وی افزود كه بازاریابان همچنین باید توجه زیادی به “ابزارهای دیجیتال و گزارش اندازه گیری داشته باشند تا نبض تغییر رفتار مصرف كننده و ترافیك پا را حفظ كنند.” این موارد شامل گزارش رده بندی خرده فروشی ، بازدید از فروشگاه و گزارش فروش فروشگاه است که می تواند به بازاریابان در درک قصد و تغییر رفتار مصرف کننده کمک کند.

گزینه های “مشاغل بسیار کوچک”

بیشتر مشاغل در ایالات متحده در دسته ای قرار می گیرند که برخی آن را “مشاغل بسیار کوچک” (VSB) می نامند. در حقیقت ، تقریباً 90 درصد مشاغل تأیید شده در Google برای کسب و کار من فقط یک مکان دارند (این امر از طریق کارشناس محصولات Google My Business Platinum ، بن فیشر انجام می شود). برای کسب و کارهایی که نمی توانند معاملات آنلاین را جایگزین فروش محلی کنند ، نادکارنی دوباره کمپین های محلی را توصیه می کند.

یک مسئله این است که بسیاری از VSB ها بودجه قابل توجهی برای بازاریابی ندارند. در چنین مواردی ، نادکارنی توصیه می کند که از چندین ویژگی Google برای کسب و کار من که رایگان هستند ، استفاده کنند:

  • نمایه های GMB کامل (شامل تصاویر)
  • ویژگی های تجاری مرتبط (به عنوان مثال ، وانت در حاشیه)
  • Google Posts / COVID Posts را منتشر کنید
  • اطلاعات موجودی محصول (در صورت امکان)
  • به طور منظم ساعت ها و اطلاعات ایمنی را به روز کنید تا مشتریان را از تغییرات در این فضای بی ثبات خرید مطلع کند

سرانجام ، بسیار مهم است که کسب و کارها در هر اندازه ای فعالانه اعتبار خود را در Google و سایر سیستم عامل های بررسی مدیریت کنند.

پست حتی وقتی افراد بیشتری خرید اینترنتی می کنند ، جستجوهای “در نزدیکی من” بیش از 100٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top