جمع آوری داده ها: منابعی که به شما کمک می کنند تا در طول COVID-19 به طور مؤثرتر از بازار استفاده کنید

thumbnail

همه گیر COVID-19 اولویت ها و بودجه مصرف کننده را به طرز چشمگیری تغییر داده است ، و اکنون که اقتصادهای محلی شروع به بازگشایی کرده اند ، می توان انتظار داشت که با شروع برخی از افراد به فعالیت های اوقات فراغت و بازگشت اوقات ، شاهد تغییرهای بیشتری باشیم. درک تغییرات در فعالیت های مصرف کننده ، احساسات و روندهای گسترده تر صنعت می تواند به مشاغل کمک کند تا به تعدیل خود ادامه دهند.

اگرچه مناطق ممکن است محدودیت های تجاری و ایمنی را برطرف کنند ، مصرف کنندگان قصد دارند با سرعت خودشان دوباره به این کشور مراجعه کنند. منابعی که در اینجا وجود دارد می تواند به شما کمک کند تا عملکرد خود را متناسب کرده و به محتوا و پیام رسانی ، تقسیم بندی کمپین برای هدف گذاری و همچنین راهبردهای شخصی سازی و تجاری سازی اطلاع دهید.

روند مصرف کننده عمومی

منابع روند زیر داده هایی را در طیف وسیعی از صنایع ارائه می دهد. می توان از آنها استفاده کرد تا نگاهی اجمالی در مورد اولویت بندی مصرف کنندگان و نحوه واکنش آنها هنگام بازگشایی بازارها داشته باشیم.

سری تحقیقات عکس فوری Tableau. شرکت تجسم داده Tableau با همکاری Salesforce Research همکاری می کند تا به بازاریابان کمک کند تا درک کنند که چگونه تجربه و انتظارات مصرف کنندگان تغییر می کند. سری تحقیقات Snapshot آن ، داده های نظرسنجی را به صورت دسته بندی های زیر ارائه می دهد: بازاریابی ، تجارت ، آینده کار ، تجربه کارمندان ، فروش ، خدمات به مشتریان و مشاغل کوچک.

داده های مربوط به بخش تجارت از سری تحقیقات عکس فوری Tableau.

داده ها هر دو هفته یکبار به روز می شوند و می توانند توسط کشور ، نسل ، درآمد و جنسیت فیلتر شوند.

دسته بندی های خرده فروشی در حال افزایش Google. در ماه مه رونمایی شد ، گوگل این ابزار تعاملی را برای کمک به شرکای تولید خرده فروشی و مارک تجاری برای نظارت بر تغییرات علاقه به جستجو در دسته بندی محصولات منتشر کرد. Rising Retail Categories همچنین مناطقی را نشان می دهد که جستجوهای دسته بندی محصولات در حال رشد هستند و سؤالات مربوط به آنها را نشان می دهد.

اطلاعات در حال حاضر فقط برای استرالیا ، برزیل ، فرانسه ، انگلیس و ایالات متحده در دسترس است.

اطلاعات و منابع COVID-19 مایکروسافت برای تبلیغ کنندگان. تبلیغات مایکروسافت بطور مرتب گزارش ها و بینش های رایگان را برای بخش های خودرو ، خدمات مالی ، بهداشت و سلامتی ، خرده فروشی و CPG ، فناوری / ارتباط از راه دور و مسافرت منتشر می کند.

مطالب مرتبط  چگونه منابع نویسنده محتوا را منبع و دامپزشکی کنیم [Video]
نمودار گزارش گزارش به روز رسانی سفر Microsoft Advertising.

به عنوان مثال PDF های قابل بارگیری شامل داده های مایکروسافت و همچنین منابع خارجی ، مقایسه های YoY و بینش های عملی مانند روزهای جستجوی برتر برای روز پدر است.

GlobalWebIndex. تحقیقات بازار شرکت SaaS GlobalWebIndex امکان دسترسی به داده های نظرسنجی از بیش از 18 میلیون مشتری در بیش از 40 کشور جهان ، و همچنین درک برند برای بیش از 4000 مارک را به مشترکان می دهد.

مخاطبان سازنده آن به بازاریاب ها این امکان را می دهد تا مخاطبان مورد نظر را بر اساس نیازها ، علایق و جمعیتی ایجاد کنند. این شرکت همچنین گزارش های روند ، مخاطب و بینش و همچنین اینفوگرافیک را منتشر می کند. این ویژگی ها همه پرداخت می شوند ، اما شما می توانید بینش های به موقع و رایگان را نیز در سریال Chart of the Week پیدا کنید.

بینش مخاطب

منابع زیر به شما کمک می کنند اطلاعات بیشتری درباره علائق مخاطبان خود و نوع محتوائی که در حال حاضر با آنها درگیر هستید ، کسب کنید. شما می توانید از این اطلاعات برای ایجاد پروفایل های مخاطب یا مطالب متناسب با نیازهای آنها استفاده کنید.

SparkToro یک سکوی اطلاعاتی مخاطب است که سایتها و حسابهای اجتماعی را خزیده می کند ، و آن داده ها را در پروفایل ها جمع می کند. کاربران می توانند پایگاه داده های آن را با معیارهایی مانند مخاطبان مورد نظر خود که مرتبا از آن صحبت می کنند ، جستجو کنند ، کلماتی که در پروفایل خود استفاده می کنند ، حساب های توییتر مورد نظر خود ، هشتگ هایی که از آنها استفاده می کنند و سایتهایی که بازدید می کنند.

این پلتفرم اطلاعات مربوط به حساب های اجتماعی ، پادکست ها و کانال های YouTube مخاطبان شما را دنبال می کند ، سایت هایی که از آنها بازدید می کنید و به اشتراک می گذارید ، پراکندگی جغرافیایی آنها و همچنین کلمات و عبارات رایج مورد استفاده در بیوگرافی آنها. SparkToro همچنین تخمین های کلی از اندازه مخاطب هدف شما ، شباهت رفتاری آن و حاشیه خطا ارائه می دهد ، که از آن به عنوان “اعتماد به نفس مخاطب” یاد می شود. این یک سرویس پولی است ، اما یک آزمایش رایگان در دسترس است.

پیوندهای پیشنهادی به محتوا. این ابزار به شما امکان می دهد تا پیوندهای مرتبط با پیوندها در مقالات و مباحثی که انجمن عضو آنها با آنها ارتباط دارد کشف کند. این به معنای منبعی برای به اشتراک گذاری محتوا است ، اما می تواند به شرکت های B2B نیز بینش بدهد که ذهنیت اصلی مشتریان یا مشتریان خود را دارد.

مطالب مرتبط  20201014 SEL مختصر

پیشنهادات محتوا را می توان با صنعت ، مکان ، عملکرد شغلی ، سن و سالن فیلتر کرد. با انتخاب فیلترها ، موضوعات و مقالات پیشنهادی تغییر می کنند تا منعکس کننده آنچه در طی 15 روز گذشته با مخاطب درگیر شده است. همچنین می توانید مباحث مربوط به خود را اضافه کرده و نرخ تعامل اعضای را برای هر مقاله بررسی کنید.

روند PPC

با در نظر گرفتن هزینه های کلی تبلیغات و معیارهای مربوط به صنعت ، مانند میانگین کلیک در نرخ و هزینه برای هر کلیک ، می توانید به عملکرد متناسب با کمپین خود بپردازید و نحوه تنظیم تبلیغات و مصرف کنندگان را نشان دهید.

ردیاب گرافیکی COVID-19 Tinuiti. این ابزار تغییرات در هزینه های کمپین های فیس بوک را با گذشت زمان نشان می دهد و می تواند برای مقایسه هزینه ها در طول دو دوره مختلف در کل مشتری مشتری آژانس استفاده شود.

این جدول همچنین دارای برگه ای برای روند هزینه های نمایه شده است ، که در آن هزینه ها نسبت به 11 روز اول ماه مارس نشان داده شده است ، درست قبل از آنکه سازمان بهداشت جهانی طبقه بندی کروناویروس را به عنوان همه گیر انجام دهد. برگه Period over Period تعداد واقعی و درصد را در دو دوره زمانی نشان می دهد. داده ها شامل 12 عمودی است و روزانه به روز می شود.

گزارشهای معیار WordStream. سازنده و مشاوره نرم افزار تبلیغاتی WordStream تقریباً هر ماه دیگر گزارش معیار PPC را منتشر می کند.

جدیدترین گزارش شامل نرخ متوسط ​​کلیک ، هزینه به ازای هر کلیک ، نرخ تبدیل و هزینه هر اقدام برای تبلیغات در سراسر 21 صنعت در جستجوی Google و خرید و همچنین جستجو و خرید بینگ است.

آیا یک منبع داده عالی دیگر برای بازاریابان در طول COVID وجود دارد؟ با استفاده از هشتگ #SELProTip به ما در توییتر اطلاع دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • 4 چیزهایی که در مورد مناقصه خودکار در طول همه گیری یاد گرفتیم
  • Google My Business انعطاف پذیری بیشتری را با ساعات کاری ارائه می دهد
  • Soapbox: SMB ها را به سمت حاشیه نکشید – برای بسیاری ، این زندگی جدید آنها است
  • 3 سؤال SMB باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود بپرسند

The post جمع بندی داده ها: منابعی برای کمک به شما در بازاریابی موثرتر در طول COVID-19 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top