جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است

thumbnail

در خرداد ماه ، خرده فروشی با 8.7 درصد کاهش روبرو بوده است. با این حال ، در ماه آوریل ، تجارت الکترونیکی از رشد بی سابقه ای برخوردار بود ، که بخشی از آن به پرداخت های محرک دولت کمک می کرد. و طی یک هفته گذشته ، داده های منتشر شده توسط Adobe ، Shopify و PayPal نشان دهنده مقیاس سود تجارت الکترونیکی و حتی ترافیک و معاملات سطح “جمعه سیاه” است.

رشد فروش دیجیتال دو و سه رقمی. “شاخص اقتصاد دیجیتال” جدید Adobe که اوایل امروز منتشر شد ، دریافت که تجارت الکترونیکی بطور پیوسته 49٪ رشد کرده است (که بسیار زیاد است) و گروههای فردی رشد حتی بالاتری را نیز تجربه کردند. به عنوان مثال ، فروش لوازم الکترونیکی 58 درصد و فروش روزانه مواد غذایی آنلاین 110 درصد رشد داشته است. داده ها از “تریلیون تراکنش ، ده ها میلیون محصول و هزاران خرده فروش” تهیه شده اند.

ادوبی همچنین اظهار داشت که سفارشات خرید و فروش آنلاین (BOPIS) در ماه آوریل بیش از 200 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. این فرم معاملات ترکیبی ، با خرید آنلاین و تحقق آفلاین استعاره ای برای آینده دیجیتالی تر خرده فروشی است.

رشد BOPIS در ماه آوریل

منبع: Adobe (مه 2020)

ادوبی همچنین اظهار داشت که قیمتها در چک باقی مانده و یا کاهش یافته است به جز در دو دسته: الکترونیک ، الکترونیکی که اسلای افت قیمت در ماه آوریل و بقال فروشی آنلاین متوقف شده است ، که شاهد افزایش قیمت بود. در مقابل ، قیمت لباس آنلاین “بزرگترین کاهش قیمت آوریل در سالها” بود.

مطالب مرتبط  دلیل وب سایت ها از دست دادن ترافیک ارزشمند گوگل است

انفجار تقاضای بازرگان ، تقاضای مصرف کننده انبوه است. در گزارش درآمد خود در سه ماهه اول سال 2020 ، تجارت الکترونیکی Shopify انتظارات تحلیلگران را ضرب و شتم کرد و رشد سالانه 47٪ و رشد ناخالص کالاها (ارزش فروش از طریق سکو) را 46٪ اعلام کرد ، در حالی که معاملات درون فروشگاهی 71 کاهش یافت. به دلیل تعطیلی فروشگاه. Shopify تجارت الکترونیکی را هم برای مشاغل کوچک و هم برای شرکتهای بزرگتر امکان پذیر می کند.

پیش از این ، در اواسط ماه آوریل ، Shopify CTO Jean-Michel Lemieux توییت کرد این شرکت هر روز “ترافیک سطح جمعه سیاه” را تجربه می کرد و در طی همه گیری “هزاران” بازرگان را به سکو اضافه می کرد.

جدول دوره ای بازاریابی تجارت دیجیتال را بارگیری کنید.

دن شولمن ، مدیرعامل PayPal ، این احساسات را در تماس با درآمد سه ماهه اول شرکتش تکرار کرد و گفت: “در اول ماه مه ، ما بزرگترین روز معاملات خود را در تاریخ خود داشتیم ، بزرگتر از معاملات سال گذشته در جمعه سیاه یا دوشنبه سایبر.” وی افزود که این شرکت شاهد “تقاضای بی سابقه” برای محصولات و خدمات خود بود:

  • تقریباً روزانه 250،000 اکانت فعال جدید خالص.
  • در ماه آوریل ، رکورد تمام وقت 7.4 میلیون مشتری جدید خالص.
  • انتظار Q2 15 تا 20 میلیون حساب جدید خالص است
  • رشد درآمد 35٪ برای پرداخت آنلاین PayPal در ماه آوریل

ادغام پی پال با Google Merchant Center برای فعال کردن خرده فروشان از لیست کالاهای ارگانیک و پرداخت شده در Google در هفته جاری به صورت زنده آغاز شد.

مطالب مرتبط  SEL 20200902

چرا اهمیت می دهیم وضعیت شغلی که بیش از 30 میلیون نفر از آنها بیکار هستند ، چشم انداز بهبود را ابراز می کند. با این حال ، هزینه های آنلاین نقطه قابل توجهی برای تجار ، مارک ها و بازاریاب هایی است که به آنها خدمت می کنند. با باز شدن ایالات و فروشگاه ها ، واکنش مصرف کننده ناهموار خواهد بود و ممکن است از ترس از عفونت خو گرفته شود. با این حال ، تجارت دیجیتال 100٪ ایمن است و رفتارهای خرید که در دو ماه گذشته تثبیت شده اند بعید به نظر می رسد که از بین بروند.

بنابراین ، در بسیاری از دسته ها برای آینده قابل پیش بینی ، مصرف کنندگان ترجیح می دهند معاملات آنلاین و BOPIS را به بازدیدهای داخل فروشگاه ترجیح دهند.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • شغل خود را در همه گیر محافظت کنید
  • آیا این یک بروزرسانی الگوریتم است یا گوگل با هدف جستجوی جدید سازگار است؟ [Video]
  • تبلیغ کنندگان ، زرق و برق های خوش بینانه را نشان می دهند ، دوباره هزینه خود را شروع می کنند
  • فیلمنامه ای که ناهنجاری ها را در سطح محلی تشخیص می دهد

The post جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی با توجه به سه گزارش نخستین بار در موتور موتور جستجو در حال رونق است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top