جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است

thumbnail

در خرداد ماه ، خرده فروشی با 8.7 درصد کاهش روبرو بوده است. با این حال ، در ماه آوریل ، تجارت الکترونیکی از رشد بی سابقه ای برخوردار بود ، که بخشی از آن به پرداخت های محرک دولت کمک می کرد. و طی یک هفته گذشته ، داده های منتشر شده توسط Adobe ، Shopify و PayPal نشان دهنده مقیاس سود تجارت الکترونیکی و حتی ترافیک و معاملات سطح “جمعه سیاه” است.

رشد فروش دیجیتال دو و سه رقمی. “شاخص اقتصاد دیجیتال” جدید Adobe که اوایل امروز منتشر شد ، دریافت که تجارت الکترونیکی بطور پیوسته 49٪ رشد کرده است (که بسیار زیاد است) و گروههای فردی رشد حتی بالاتری را نیز تجربه کردند. به عنوان مثال ، فروش لوازم الکترونیکی 58 درصد و فروش روزانه مواد غذایی آنلاین 110 درصد رشد داشته است. داده ها از “تریلیون تراکنش ، ده ها میلیون محصول و هزاران خرده فروش” تهیه شده اند.

ادوبی همچنین اظهار داشت که سفارشات خرید و فروش آنلاین (BOPIS) در ماه آوریل بیش از 200 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. این فرم معاملات ترکیبی ، با خرید آنلاین و تحقق آفلاین استعاره ای برای آینده دیجیتالی تر خرده فروشی است.

رشد BOPIS در ماه آوریل

منبع: Adobe (مه 2020)

ادوبی همچنین اظهار داشت که قیمتها در چک باقی مانده و یا کاهش یافته است به جز در دو دسته: الکترونیک ، الکترونیکی که اسلای افت قیمت در ماه آوریل و بقال فروشی آنلاین متوقف شده است ، که شاهد افزایش قیمت بود. در مقابل ، قیمت لباس آنلاین “بزرگترین کاهش قیمت آوریل در سالها” بود.

مطالب مرتبط  در فصل تعطیلات با تبلیغات خرید Google خود در مقابل رقابت مبارزه کنید

انفجار تقاضای بازرگان ، تقاضای مصرف کننده انبوه است. در گزارش درآمد خود در سه ماهه اول سال 2020 ، تجارت الکترونیکی Shopify انتظارات تحلیلگران را ضرب و شتم کرد و رشد سالانه 47٪ و رشد ناخالص کالاها (ارزش فروش از طریق سکو) را 46٪ اعلام کرد ، در حالی که معاملات درون فروشگاهی 71 کاهش یافت. به دلیل تعطیلی فروشگاه. Shopify تجارت الکترونیکی را هم برای مشاغل کوچک و هم برای شرکتهای بزرگتر امکان پذیر می کند.

پیش از این ، در اواسط ماه آوریل ، Shopify CTO Jean-Michel Lemieux توییت کرد این شرکت هر روز “ترافیک سطح جمعه سیاه” را تجربه می کرد و در طی همه گیری “هزاران” بازرگان را به سکو اضافه می کرد.

جدول دوره ای بازاریابی تجارت دیجیتال را بارگیری کنید.

دن شولمن ، مدیرعامل PayPal ، این احساسات را در تماس با درآمد سه ماهه اول شرکتش تکرار کرد و گفت: “در اول ماه مه ، ما بزرگترین روز معاملات خود را در تاریخ خود داشتیم ، بزرگتر از معاملات سال گذشته در جمعه سیاه یا دوشنبه سایبر.” وی افزود که این شرکت شاهد “تقاضای بی سابقه” برای محصولات و خدمات خود بود:

  • تقریباً روزانه 250،000 اکانت فعال جدید خالص.
  • در ماه آوریل ، رکورد تمام وقت 7.4 میلیون مشتری جدید خالص.
  • انتظار Q2 15 تا 20 میلیون حساب جدید خالص است
  • رشد درآمد 35٪ برای پرداخت آنلاین PayPal در ماه آوریل

ادغام پی پال با Google Merchant Center برای فعال کردن خرده فروشان از لیست کالاهای ارگانیک و پرداخت شده در Google در هفته جاری به صورت زنده آغاز شد.

مطالب مرتبط  Bing مدل های AI و زبان طبیعی را برای پیشنهاد خودکار ، مردم همچنین می پرسند اعمال می کند

چرا اهمیت می دهیم وضعیت شغلی که بیش از 30 میلیون نفر از آنها بیکار هستند ، چشم انداز بهبود را ابراز می کند. با این حال ، هزینه های آنلاین نقطه قابل توجهی برای تجار ، مارک ها و بازاریاب هایی است که به آنها خدمت می کنند. با باز شدن ایالات و فروشگاه ها ، واکنش مصرف کننده ناهموار خواهد بود و ممکن است از ترس از عفونت خو گرفته شود. با این حال ، تجارت دیجیتال 100٪ ایمن است و رفتارهای خرید که در دو ماه گذشته تثبیت شده اند بعید به نظر می رسد که از بین بروند.

بنابراین ، در بسیاری از دسته ها برای آینده قابل پیش بینی ، مصرف کنندگان ترجیح می دهند معاملات آنلاین و BOPIS را به بازدیدهای داخل فروشگاه ترجیح دهند.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • شغل خود را در همه گیر محافظت کنید
  • آیا این یک بروزرسانی الگوریتم است یا گوگل با هدف جستجوی جدید سازگار است؟ [Video]
  • تبلیغ کنندگان ، زرق و برق های خوش بینانه را نشان می دهند ، دوباره هزینه خود را شروع می کنند
  • فیلمنامه ای که ناهنجاری ها را در سطح محلی تشخیص می دهد

The post جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی با توجه به سه گزارش نخستین بار در موتور موتور جستجو در حال رونق است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top