جعبه های “مردم نیز می پرسند”: نکاتی برای رتبه بندی ، بهینه سازی و ردیابی

thumbnail

از آنجا که برای اولین بار در سال 2015 مشاهده شد ، جعبه People also Ask (PAA) به یکی از ویژگی های آشنا در صفحات نتایج جستجو تبدیل شده است. در واقع ، آنقدر آشنا است که در نتایج و بینگ ظاهر می شود ، با توجه به مطالعه مجموعه داده یک میلیون کلمه کلیدی توسط اولگا آندرینکو از SEMrush ، موتور جستجوی سابق آن را در 49٪ از کل جستجوها ارائه می دهد. این بدان معنی است که جعبه PAA تقریباً چهار برابر بیشتر از قطعه های برجسته در نتایج جستجو ظاهر می شود ، که تقریباً بیش از 12 درصد از نتایج را نشان می دهد ، یک مطالعه Ahrefs نشان داد.

با توجه به شیوع آنها ، جعبه های People also Ask فرصت هایی را برای بهبود عملکرد جستجوی ارگانیک ، تولید ایده های محتوایی و موارد دیگر ارائه می دهند. در زیر ، آنچه را که می خواهید بدانید تا جعبه های PAA برای استراتژی ها و اهداف بازاریابی شما مفید باشد ، خواهید یافت.

مروری کوتاه روی جعبه PAA

کادر PAA معمولاً شامل سه تا چهار س questionsال مربوط به موضوع س theال کاربر است. گوگل می تواند جعبه PAA را برای انواع مختلف اهداف جستجو ظاهر کند. به گفته SEMrush ، این در سه نتیجه اول 75 درصد از زمان ظاهر می شود.

کادر PAA همانطور که هنگام بارگذاری نتایج جستجو نشان داده می شود (چپ) و بعد از کلیک روی س (ال (سمت راست) ، دوباره ظاهر می شود.

هنگامی که یک کاربر بر روی یک سوال در جعبه PAA کلیک می کند ، یک پاسخ در داخل جعبه همراه با پیوند به صفحه وب میزبان پاسخ نشان داده می شود. پاسخ ها معمولاً به صورت متن ارائه می شوند ، اما Google در حال آزمایش فیلم ها در جعبه PAA نیز هست.

علاوه بر آشکار کردن پاسخ ، با کلیک بر روی یک سوال به صورت پویا س questionsالات بیشتری در رابطه با س theالی که کاربر روی آن کلیک کرده ایجاد می شود. به نظر می رسد تعداد دفعاتی که کاربر می تواند بر روی یک سوال کلیک کرده و س clickالات PAA بیشتری ایجاد کند محدودیتی ندارد.

جعبه PAA چگونه تکامل یافته است

جعبه PAA از زمان معرفی خود به روز شده است تا پاسخ های دقیق تر و همچنین س toالاتی را در اختیار کاربران قرار دهد که ممکن است فکرش را هم نکرده باشند. این پیشرفت ها نشان می دهد که جعبه PAA به این زودی ها به جایی نمی رسد.

بارگذاری پویا در سال 2017 ، جعبه PAA Google بارگیری پویایی پیدا کرد و باعث شد تعداد س questionsالات نشان داده شده به کاربر بیش از سه یا چهار مورد اولیه باشد. همانطور که در بالا ذکر شد ، سوالات اضافی مربوط به سوالی است که کاربر ابتدا روی آن کلیک کرده است.

مطالب مرتبط  چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]

با بارگذاری پویا جعبه های PAA به کاربران اجازه می دهد تا با جستجوی نتایج جستجو ، با کلیک بر روی س questionsالات بیشتر ، اطلاعات مورد نظر خود را به جای کلیک بر روی نتایج سنتی و سپس مرور در صفحه ، پیدا کنند.

همانطور که لیست سوالات PAA از طریق تعامل با کاربر رشد می کند ، لیست هایی که در زیر جعبه PAA ظاهر می شوند به سمت پایین صفحه رانده می شوند.

شناسایی جفت پرسش و پاسخ. در جعبه Bing’s PAA از مدل های تولید زبان طبیعی برای شناسایی جفت پاسخ سوال در اسناد استفاده شده است. وقتی این اسناد در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، از جفت های پرسش و پاسخ تولید شده به همراه س questionsالات مشابه قبلی که توسط کاربران پرسیده شده است ، برای تأمین جعبه PAA استفاده می شود.

نمونه ای از جعبه Bing’s PAA. تصویر: بینگ

این به Bing کمک می کند تا در صورت نبود اطلاعات کاربر سابقه ، س questionsال و جواب ایجاد کند.

چگونه جعبه PAA را برای برند خود کار کنیم

آگاهی و ترافیک برند. وقتی کاربران روی س questionsالات PAA کلیک می کنند ، به عنوان ارائه دهنده اطلاعات در معرض مارک های تجاری قرار می گیرند و برای کسب اطلاعات بیشتر ممکن است روی پاسخ ها کلیک کنند.

با توجه به موقعیت بالایی که در نتایج جستجو دارند ، جعبه PAA در بخش مهمی از صفحه نتایج فرصتی برای مشاهده به مارک ها و سئوکاران ارائه می دهد. و برخلاف قطعه های برجسته ای که در اوایل سال جاری تکثیر شدند ، ممکن است همان URL به عنوان یک لیست ارگانیک سنتی در صفحه اول نتایج جستجوی Google و همچنین در جعبه PAA ظاهر شود. همچنین ممکن است صفحات وب که در صفحه اول نتایج جستجوی Google نیستند ، در جعبه PAA قرار بگیرند ، سایت هایی را در فضاهای کاملاً رقابتی با عکس در جلوی صفحه.

تحقیق در مورد محتوا و کلمات کلیدی. جعبه PAA می تواند اطلاعاتی راجع به س thatالاتی که کاربران ممکن است در مورد صنعت یا محصول یا خدمات شما داشته باشند ، ارائه دهد. با نگاهی به پاسخ های مربوطه می توانید به شما در مورد نوع محتوایی که گوگل شایسته نمایش و همچنین رقبای شما می داند ، بگویید.

سپس می توان از این اطلاعات برای اطلاع رسانی استراتژی محتوای شما و / یا بهبود محتوای موجود استفاده کرد تا در یک جعبه PAA ظاهر شود. علاوه بر این ، اهداف جستجو منعکس شده در جعبه PAA می تواند بینشی را درباره آنچه که ممکن است کاربران هنگام تایپ آن عبارات خاص جستجو کنند ، فراهم کند.

چگونه می توان پاسخ را در جعبه PAA دریافت کرد

معیارهایی که برای تعیین اینکه کدام محتوا ممکن است به عنوان پاسخ در یک جعبه PAA ارائه شود ، استفاده می شود بخشی از الگوریتم های موتور جستجو هستند ، به این معنی که ما دقیقاً نمی دانیم فراتر از الگوهایی که سئوکاران شناسایی کرده اند چه چیزی لازم است. خوشبختانه ، الگوهای شناسایی شده نشان می دهد که ارائه یک تجربه کاربری مثبت ، که به هر حال باید در اولویت قرار داشته باشید ، می تواند به محتوای شما در جعبه PAA کمک کند.

مطالب مرتبط  آیا می دانید گوگل در SERP های خود از 810 ویژگی استفاده می کند؟

در مقاله خود انفجار PAA: پاسخ دادن به سالات روش جدید تسلط بر جستجو است، رایان جانسون راهنمایی های زیر را ارائه داد:

  • س questionsال و جواب کامل بنویسید. اطمینان حاصل کنید که هر س questionال کاملاً پرسیده و پاسخ داده شده است.
  • از زبان ساده استفاده کنید.
  • از زبان فروش خودداری کنید.
  • طرح پرسش و پاسخ را اضافه کنید.

شما همچنین باید تلاش کنید تا حد امکان مختصر ، در عین حال دقیق باشید – مطالعه SEMrush نشان داد که فقط 41 کلمه در هر پاسخ پاراگراف وجود دارد ، با طولانی ترین پاسخ 132 کلمه.

برای استفاده بیشتر از گسترش ماهیت PAA ، افزودن س questionsالات و جوابهای پیگیری را در همان صفحه در نظر بگیرید.

در حالی که اجرای طرحواره در صفحات شما تضمین نمی کند که شما یک لیست PAA کسب خواهید کرد ، افزودن س Questionال ، QAPage ، سQالات متداول و داده های ساختاریافته چگونه می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا در مورد صفحات شما اطلاعاتی ایجاد کنند ، که این امر به آنها کمک می کند تا برای درخواستهای مربوطه جستجو کنند

گزارش در لیست PAA خود را کجا ببینید

داده های مربوط به نمایش ها و کلیک هایی که از طریق لیست های PAA شما وارد می شوند ، فقط در کنسول جستجوی Google (GSC) در دسترس هستند وقتی کادر PAA برای نمایش پاسخ شما گسترش یافته است. گلن گیب از G-Squared Interactive در راهنمای خود برای پاک کردن کلیک ها ، برداشت ها و موقعیت در GSC ، همه پیوندهای موجود در یک عنصر صفحه نتیجه جستجو دارای موقعیت یکسانی هستند.

این بدان معنی است که اگر جعبه PAA در موقعیت دو ظاهر شود ، لیست شما در جعبه PAA در GSC به عنوان موقعیت دو گزارش می شود ، صرف نظر از اینکه پاسخ شما به عنوان یکی از سه یا چهار لیست اصلی PAA یا لیست بیستم ظاهر شده باشد به صورت پویا تولید می شود.

جعبه های پست “مردم نیز می پرسند”: نکاتی برای رتبه بندی ، بهینه سازی و ردیابی اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top