جستجوی فرصت: چگونه مشاغل COOP چشم انداز استخدام بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند

thumbnail

هر ساله تیم ما در اینجا در موتور جستجوگر سر ما را جمع می کند و سازمانی را انتخاب می کند که 5000 دلار به نمایندگی از برنامه سالانه جوایز موتور جستجوگر ما کمک کند. بنا به پیشنهاد مدیر مسئول ، جینی ماروین ، ما با خوشحالی به COOP Careers (“ko-op”) برای انتخاب خود در سال 2020 رسیدیم ، و من افتخار نشستن (عملا) با بنیانگذار و مدیر عامل آن Kalani Leifer را داشتم و فارغ التحصیلان / کاپیتان اسکار Alejandro Vera برای کسب اطلاعات بیشتر نه تنها در مورد ماموریت COOP ، بلکه در مورد آنچه که برای ایجاد فرصت هایی برای نسل جدید SEO ، SEM ها و بازاریاب های دیجیتال از همه عمق انجام می دهد ، بیشتر می داند.

کی جی: اسکار و کلانی ، از اینکه امروز با من دیدار کردید متشکرم! قبل از اینکه ما به طور کامل غواصی کنیم ، می توانید کالانی ، مختصراً درباره چگونگی شروع همکاری با ما توضیح دهید و مروری بر نحوه به ثمر رسیدن همه چیز داشته باشید؟؟

کلانی: سفر COOP از 10 سال پیش زمانی که من معلم تاریخ دبیرستان در نیویورک بودم شروع شد. من در برانکس در یک مدرسه دولتی تدریس می کردم ، و آنچه در اینجا حیاتی است این است که احساس می کردم به دانش آموزانم قول داده ام که می گوید: “اگر من سخت کار می کردم و انتخاب های درستی انجام می دادم و مدرک لیسانس می گرفتم ، مسیر دستیابی به یک شغل معنادار و متحرک رو به بالا. شغل طبقه متوسط. ” و من مطمئناً تنها کسی نبودم که این قول را می دادم ، فکر می کنم این واقعاً یک قرارداد اجتماعی سراسری است که با افراد جوان بسته ایم.

بسیاری از جوانان برای گرفتن این درجه فداکاری های زیادی انجام می دهند و شانس زیادی را متحمل می شوند و سپس در مشاغل خرده فروشی ، رستوران ها و رانندگی برای Lyft یا Uber گیر می کنند. مشکلی در هیچ یک از این مشاغل وجود ندارد ، اما دلیل این امر این نیست که اکثر مردم به دانشگاه می روند. برای من ، من واقعاً احساس می کردم که با دانشجویانم قول این قرارداد را داده ام و احساس می کنم توافق توخالی است.

در سال 2014 ما COOP را شروع کردیم و آن واقعا کوچک و متوسط ​​آغاز شد. ما فقط با 12 COOPer یک گروه کوهستانی داشتیم و چهار ماه هر شب با هم ملاقات می کردیم.

COOP مکانی است که در آن می توانید مهارت ها را بیاموزید اما مهمتر از همه این مکانی است که شما واقعاً ارتباطات معناداری با همسالان برقرار می کنید ، زیرا مشاهدات اساسی ما این بوده است که این مهارت ها نیستند که مردم را از شغل دور می کنند بلکه فقدان روابط گاه به گاه است.

بنابراین بسیاری از مشاغل از طریق مراجعه به کارمندان پر می شوند ، که منطقی است. مردم خوب ، افراد خوب را بشناسید ، و [it’s] زیبا است که ما حتی در سال 2020 در اقتصاد دیجیتال استخدام مبتنی بر اعتماد داریم. مسئله این است که مدارس و محلات ما کاملاً تفکیک شده اند. ما اغلب فقط می توانیم افرادی را که شبیه ما هستند ارجاع دهیم.

من فکر می کنم در COOP ، افراد زیادی برای کسب مهارت می آیند و سپس توسط جامعه تغییر شکل می دهند. و این همان چیزی است که به آنها اعتماد به نفس و ارتباطات لازم برای ایجاد این زندگی حرفه ای رو به بالا را می دهد.

کی جی: اسکار ، من می خواهم به شما نزدیک شوم. چه زمانی با COOP شروع کردید و تجربه شما برای شما چگونه بود؟

اسکار: COOP وقتی وارد زندگی من شد که من – به نوعی مانند کلانی گفتم – کم کار شدم. من بعد از گرفتن MBA در خرده فروشی کار کردم و دیگر نتوانستم وارد بازاریابی شوم. و سپس این برنامه را پیدا کردم. من در حالی که مشغول اداره این فروشگاه های بزرگ چند میلیون دلاری برای Ross Dress for Less بودم ، وارد آنجا شدم و سپس COOP وارد زندگی من شد و به من کمک کرد تا وارد SEM شوم. SEM فقط با من صحبت کرد ، زیرا من بسیاری از کارهای سنگین اکسل را دوست دارم و بازاریابی را دوست دارم. من وقتی می خواستم یکی از این دو را انجام دهم وقتی در مدرسه درجه بودم و فکر کردم ، “اوه این هر دو نفر را کنار هم قرار می دهد. کامل.” نه تنها این ، بلکه بسیاری از مهارت های مصاحبه و کلاس های MBA بازاریابی به نوعی در تدریس آن مهارت داشتند.

برگشتم به [COOP] و آنها موقعیتی را ایجاد کردند زیرا من نظرات خود را در مورد آنها داشتم و آنها گفتند “خوب این پاسخ بازخورد شماست. شما بر افرادی که تدریس می کنند نظارت خواهید کرد و به مربیگری و حمایت از آنها کمک می کنید. ” من حداقل سه نفر را از طریق معرفی های خود به آژانس ها رسانده ام.

کلانی: من فکر می کنم که ما در اوایل دریافت این شانس موفق شدیم که می توانیم همزمان در همان لحظه حمایت خود را از فارغ التحصیلان خود ادامه دهیم که آنها این کار را به شخص دیگری می دهند. اسکار یک سال کاپیتان اجرایی بود ، که در اصل مربیان مربیان درجه هستند. امید ما این است که هر دقیقه که اسکار این کار را می کند ، او نیز رشد کند و یاد بگیرد و [thinking] “اوه ، این نحوه استفاده من از این کار در محل کار است. به این تجربه من نگاه کنید من می خواهم این را در رزومه خود قرار دهم و حتی با فرصت های رهبری بیشتر می توانم یک کار حتی بهتر بگیرم. ” از همان ابتدا ، ما این فرض را انجام داده ایم که آنها یک تن دارند. بله ، آنها چیزهای زیادی برای یادگیری دارند. هر انسانی که من ملاقات کرده ام نیز همینطور است. اما آنها همچنین چیزهای زیادی برای دادن دارند و این نوعی از انرژی است که COOP را اجرا می کند.

کی جی: اسکار ، وقتی تحت تعلیم قرار می گرفتید ، به طور خاص روی چه چیزهایی کار می کردید؟

اسکار: زمانی که من دانشجو بودم AdWords و Excel را یاد می گرفتیم. آنها “سر ، قلب و شلوغی” را تبلیغ می کنند. “Head” مهارت های فنی است ، بنابراین در درجه اول SEM است ، اما ما را در معرض کمی از پرداخت اجتماعی ، نمایش و برنامه نیز قرار می دهد. اگر بخواهیم این موارد را یاد بگیریم منابع وجود دارد اما در وهله اول وقتی من آنجا بودم SEM لمسی بیشتری داشت. افرادی که به ما آموزش می دادند این برنامه را گذرانده بودند و برخی از آنها در صنعت مشغول کار در SEM بودند.

کلانی: من می گویم 80-90 of از اوقات مربیان به معنای واقعی کلمه آن کار سطح ورودی یا کار سطح دوم یا سوم را انجام می دهند که دانشجو امیدوار است وارد آن شود. اما همانطور که اسکار در ابتدا گفت ، از آنجا که ما مانند ابتدای سایت جدید فارغ التحصیل هستیم ، بنابراین مرحله اول را انجام می دهیم و سپس ، “خوب ، شما بچه ها باید برگردید و مربی باشید” حتی قبل از آنها کاملا آماده هستم حتی یک ماه وقفه از رفتن دانش آموز به معلم می تواند ارزش زیادی را به همراه داشته باشد.

غالباً هنگام ورود به سطح آژانس ممکن است فرصت های بالقوه زیادی برای انعطاف پذیری عضلات رهبری خود پیدا نکنید – اشکالی ندارد ، باید کمی آن را خرد کنید – اما این فرصت را به شما می دهد و امید این است که شما بعد از یک روز طولانی حضور در پایین هرم عصر دوباره برگردید و وقتی به آنجا رسیدید ، شما کسی هستید که منبع خرد و الهام و اتصال هستید.

سپس امید این است که کاپیتان بتواند این تجربه را عصر به کار روزانه خود برگرداند و سعی کند آن ارتقا را بدست آورد یا اینکه ممکن است به یک آژانس دیگر بپردازد و “جوان” را از عنوان خود حذف کند.

مطالب مرتبط  درک سال 2020: اولویت ها و فرصت های جدید بازاریابی در میان هرج و مرج

کی جی: اسکار ، به عنوان یک فارغ التحصیل و اکنون کاپیتان برنامه ، چه می کنید یک استاد عالی را ایجاد کنید؟

اسکار: من فکر می کنم بزرگترین چیز در مورد مربیان فقط کمک است. به مردم جواب ندهید بلکه مردم را به سمت دریافت آن سوق دهید ، به جای اینکه بگویید “این جواب است.” این هدف مربی نیست. این “چرا؟” چرا این اتفاق برای شما نمی افتد؟ تو چی دوست داری؟ بیشتر ما می دانیم که برای رسیدن به مکانی که می خواهیم چه کاری باید انجام دهیم و گاهی اوقات آنها کمی بیشتر به کمک نیاز دارند. [Being able to] راهنمای پاسخ زمانی است که مربیان بیشترین تأثیر را دارند.

ک.ج: کاملاً با توجه به همین یادداشت ، فکر می کنید کسانی که به تازگی تحت آموزش یا آموزش قرار گرفته اند چگونه می توانند از قرار گرفتن در آن موقعیت بیشترین بهره را ببرند؟

اسکار: فقط با آن شخص باز باش. س Asالات زیادی از مربی خود می پرسند. فکر می کنم گاهی اوقات در آن مکالمه ها متوجه می شوند که چه کاری باید انجام دهند و این همان چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم: آنها را وادار کنید تا از من س theال کنند ، سپس همچنین [figure out] چگونه آن را در حجم کار خود اعمال کنیم.

KJ: بنابراین به طور خلاصه: هرگز پرسیدن سوال را متوقف نکنید! کلانی ، شما اشاره کردید که یک معلم تاریخ بودید ، و سپس می خواستید این “قرارداد” را همانطور که در ابتدا ذکر کردید ، انجام دهید. کنجکاو هستم چرا بازاریابی دیجیتال حوزه مورد علاقه شما بود؟

کلانی: به چند دلیل. اول اینکه ، من در کار حرفه ای خود خوش شانس بودم که وقتی در مورد دنیای بازاریابی دیجیتال و حتی صادقانه گفتم حتی از دنیای فناوری فراتر از رمزگذاری ، چیزی نمی دانستم و در Google کار می کردم. وقتی مردم فناوری را می شنوند ، فکر می کنند کدگذاری و بله ، کدگذاری واقعاً مهم است ، این مهارت tentpole است که اینترنت را نگه می دارد ، اما برای همه مناسب نیست و مطمئناً برای من هم نبود.

در همین حال ، من از همه این مشاغل در Google و سپس از ساخت کل اکوسیستم شریک بازاریابی دیجیتال مطلع شدم. با همه این مشاغل مهیج و فرصت های شغلی ، شاید شما قصد ندارید یک موقعیت ورودی 100000 دلار بدست آورید ، اما یک شغل 45-50،000 دلار تحول آفرین است ، به ویژه شغلی که منجر به شغل 60 ، 70 و سپس 100000 دلار بعد از پنج سال شود. و این واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد.

من به این چالش “چرا جوانان باهوش ، بلندپرواز – مخصوصاً وقتی در خانواده های خود اولین کسانی هستند که به دانشگاه می روند – نگاه کردم ، چرا آنها شغل خوبی پیدا نمی کنند؟”

روشی که بسیاری از مردم آن را تفسیر می کنند از طریق روایتی به نام “شکاف مهارت” است. این ایده این است که اگر جوانان مهارت درستی داشته باشند ، پس شغل مناسب را نیز دارند. اما به نظر من ، این واقعاً هرگز متوقف نشد زیرا من در کارم شغل های زیادی پیدا کرده بودم که کاملا غیر واقعی بودند. من هم مهارت نداشتم – فقط می توانستم در این مورد “BS” را صدا کنم. من واقعاً فکر می کردم مهمترین چیز مهارت ها باشد ، و من فکر می کنم آنها فوق العاده مهم هستند زیرا وقتی در مصاحبه نهایی هستید ، من قصد ندارم با شما آنجا باشم ، [your Captain] قرار نیست در کنار شما حضور داشته باشید ، مجبورید آن شغل را بدست آورید و این زمانی است که مهارتهای شما برجسته می شوند.

آنچه در مورد بازاریابی دیجیتال بسیار هیجان انگیز است ، درک این نکته بود که می توانیم خیلی چیزها را به مردم بیاموزیم و سپس با 200 ساعت به آنها امتیاز بزرگی نسبت به سایر کالج های تازه دانشگاهی بدهیم. ما ستون های برنامه خود را داریم: Head ، Heart و Hustle. ما واقعاً فقط نیمی از وقت خود را برای بخش “سر” صرف می کنیم و در این قسمت به آموزش برنامه های Excel ، Google Ads ، Google Analytics ، برخی از موارد پرداخت شده اجتماعی و معرفی برنامه ریزی [advertising]. لازم نیست که به حد تسلط برسید. من فکر می کنم آنچه ضروری است این است که شما زمینی بدست آورید ، بفهمید چه چیزهای مهم مهم هستند و چه کلمات کلیدی ای هستند (بدون استفاده از جناس) که در واقع می تواند شما را در مصاحبه برجسته کند. اگر شما فقط می توانید در مورد ROI در یک مصاحبه بازاریابی دیجیتال صحبت کنید ، من به شما تضمین می دهم که اکثریت دانش آموختگان دانشگاه قادر به انجام این کار نیستند. آنها فقط به آن برخورد نکرده اند و در این مورد آموزش ندیده اند.

من فکر می کنم آنچه اسکار با سوال “چه چیزی باعث می شود یک مربی خوب باشد و چه چیزی یک شاگرد خوب COOP می کند” صدا زد … این کنجکاوی است. این یکی از ارزشهای اصلی ما به عنوان یک سازمان است و در واقع این چیزی است که ما سعی می کنیم در این زمان جرقه بزنیم. کنجکاوی آنها در مورد این صنعت و در مورد این مجموعه مهارت ها ، ابزارها ، سیستم عامل ها و کانال های مختلف در جامعه است. اگر می توانید این را به یک کارفرما در یک مصاحبه نشان دهید و بگویید “سلام ، من ابتکار عمل را برای عضویت در این جامعه و یادگیری این مهارت ها را به عهده گرفتم. و بعد خودم این سه ، چهار یا پنج قدم را برداشتم. ” من فکر می کنم این یکی از جذاب ترین مواردی است که می توانید به یک کارفرما نشان دهید.

من فکر می کنم نکته دیگری که در مورد COOP واقعاً ارزشمند است این است که گاهی اوقات شما در شرکتی هستید که احساس خوبی از شما پشتیبانی نمی شود و شاید شما تنها فرد رنگین پوست تیم خود باشید و احساس راحتی نمی کنید با کسی تماس بگیرید سوال بپرس ما می خواهیم شما سوار Slack شوید و س toال را از 2،000 نفر دیگر که در کفش شما هستند یا در کفش شما بوده اند بپرسید.

ک.ج: مسلماً ، چه منبع عالی برای دسترسی به آنها.

علاوه بر حمایت مالی از COOP ، سایر افرادی که ممکن است این مقاله را بخوانند می توانند درگیر شوند؟

کلانی: من این سال را دوست دارم ، متشکرم که این مسئله را مطرح کردید! روش های زیادی برای درگیر شدن در COOP وجود دارد. بنابراین ، اگر در تیم استخدام شده هستید یا می خواهید فقط با تیم مشارکت ما صحبت کنید ، دوست دارم که افراد با Rychelle McKenzie ، مدیر مشارکت های ما تماس بگیرند. می توانید از طریق rychelle @ coopcareers به ​​او دسترسی پیدا کنید. فقط با آنها تماس بگیرید و بگویید “سلام ، ما یک آژانس کوچک در شیکاگو هستیم ، اما از مصاحبه با مردم از سراسر کشور بسیار هیجان زده هستیم.”

روش های مختلفی برای همکاری در سطح آژانس های غیر انتفاعی به عنوان شریک وجود دارد ، اما بعداً به عنوان یک فرد حرفه ای ، شاید هنوز در موقعیت رهبری نباشید. همچنین روش های بسیاری برای کمک به ما وجود دارد که ما می توانیم یک برگه ثبت نام داوطلبانه داشته باشیم.

ما همچنین مصاحبه ها و پنل های ساختگی زیادی انجام می دهیم. مصاحبه های ساختگی یک راه عالی برای آغشته کردن پاها به آب و شناختن و دیدن موضوع چیست. از طرف دیگر چنین تجربه ارزشمندی را برای فرد فراهم می کند و گاهی اوقات یک مصاحبه ساختگی در نیمه راه به یک مصاحبه واقعی تبدیل می شود!

اگر در کاری مانند کمیته فرهنگ در آژانس خود شرکت می کنید و در حال برنامه ریزی یک رویداد داوطلبانه بزرگ هستید و فکر می کنید می خواهید 20 نفر از همسالان خود یک روز داوطلبانه انجام دهند ، روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، به ویژه اکنون که همه چیز مجازی

مطالب مرتبط  Google Page Experience Update برای راه اندازی مه 2021 با برچسب های جدید در نتایج جستجو

فراتر از COOP ، من می گویم واقعاً به این فکر کنید که مشاوره ، لطف ، معرفی و معرفی حرفه ای شما به چه کسی داده می شود. و سپس ، برای آژانس ها ، به همین ترتیب واقعاً به جنبه غیررسمی مراجعه کارمندان فکر می کنند. من نمی گویم مردم نباید از آنها استفاده كنند – همانطور كه ​​اسكار گفت سه نفر به خاطر او استخدام شده است – اما واقعاً به اینكه كیست و كجا این ارجاع ها مراجعه می كند و الگوهایی كه در مراجعات مشاهده می كنید ، فكر كنید.

اگر می خواهید گروه متنوع تری از نامزدها را استخدام کرده و یا گروه متنوع تری از نامزدها را ملاقات کنید ، فکر می کنم بخشی از آن واقعاً شامل فکر کردن در مورد افرادی است که برای آنها درخواست معرفی می کنید. من در زندگی خودم تصدیق خواهم کرد ، من سفید هستم ، و خواهر و برادرهایم سفید و پسر عموهایم سفید هستند … صادقانه بگویم افرادی که برای خیلی دور از آنها لطف می کنم تمایل دارند شبیه من باشند. و این باعث نمی شود که هیچ یک از ما افراد بدی باشیم. این بازتابی از محله هایی است که در آن زندگی می کنیم و مدرسه ای که به آن می رویم. اما این موارد به صورت ناخواسته تکرار شده و یا در روند استخدام کشیده می شوند.

آخرین نکته ساده ای که می توانم بگویم شاخه کردن است. در هر ایالت و هر شهر دانشگاه ها و کالج های محلی محلی وجود دارد و این نامزدها را جدی بگیرید. ما با دانشگاه سیتی نیویورک و گریدها از آنجا کار می کنیم ، و در کالیفرنیا تقریباً به طور انحصاری با دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، کالج ها کار می کنیم و تعداد بسیار بالایی از کالج های درجه یک کالج های نسل اول که از این مدارس می آیند وجود دارد.

فارغ از اینکه کجا فارغ التحصیل شده است ، به ویژه در این رکود اقتصادی و همه گیر ، تعداد زیادی از افراد دارای مدرک لیسانس هستند که چندین ماه یا حتی سالها در مشاغل اداری کار نمی کنند و این نباید آنها را از کاندیداتوری رد کند. من فکر می کنم نگاه کردن به افرادی که دارای مدرک تحصیلی هستند و ممکن است در خرده فروشی باشند ، یا ممکن است در رستوران ها یا برای رانندگی با Lyft یا Uber باشند – اینها کاندیداهای جذاب ، الهام بخش ، انعطاف پذیر ، بالغ ، شما هستند. غالباً ما آنها را به نفع محصول جدید گریدهایی که شایسته توجه شما هستند نیز نادیده می گیریم ، اما تنها آنها نیستند.

KJ: هنگامی که به نوعی از صنعت بازاریابی دیجیتال به طور کلی نگاه می کنید ، به ویژه هنگامی که به طور خاص به جستجوگرها و SEM نگاه می کنید ، یکی از بزرگترین موانع اساسی در مورد تنوع و گنجاندن چیست؟ همانطور که هر کسی که در یک کنفرانس بازاریابی بوده است می داند ، این عمدتا یک منظره بسیار سفید است که شما خواهید دید.

اسکار: چند هفته پیش شخصی در مورد متناسب بودن فرهنگ و اینکه چگونه فرهنگ متناسب است مقصر بزرگی در مورد “چه کسی باعث می شود من احساس راحتی کنم ، و مثل من است؟” و اغلب مردم به این فکر نمی کنند که این کسی است که یک فرهنگ مناسب است.

گاهی اوقات در نهایت کسی شبیه من است. کسی که من می توانم با او کنار بیایم و علاقه مشابهی دارد ، که از یک زمینه مشابه ناشی می شود … بسیاری از آن ناخودآگاه. من فکر می کنم غالباً فکر می کنیم که آنها قرار است در آن جا جا بیفتند زیرا آنها نیز به این مدرسه Ivy League رفتند و آنها نیز عضوی از این باشگاه بودند و من فکر می کنم این تبعیض ناخودآگاه یا تعصب است و من معتقدم که ما باید تفکر فرهنگ را متوقف کنیم متناسب و تلاش می کند که خارج از آن فکر کند.

همچنین ، شما همه این گفتگوهای تنوع را دارید ، اما اعداد تغییر نمی کنند. ما این کنفرانس های غول پیکر را داریم یا آنها این باشگاه را اضافه می کنند ، اما سپس اعداد یکسان هستند و این مسئله است. ترجیح می دهم کنفرانس ها و جلسات کمتری داشته باشم و این تعداد زیاد شوند. لازم نیست یک شبه باشد ، اما آنها حداقل باید کمی بالا بروند.

کالانی: فقط برای تأکید بر گفته اسکار ، من فکر می کنم این روابط عادی و مراجعه کارمندان است که هسته اصلی این موضوع است. استخدام از بالا به پایین نیست. این چیزی نیست که مدیران عامل در مورد آن صحبت کنند. این چیزی نیست که آنها ممکن است تصمیم بگیرند چشم انداز کلی سال است.

سپس این 10 هزار نیروی استخدام نسبتاً خردسال است که وظیفه دارند خودشان مکان ها را کاملاً پر کنند. آنها هرگز وقت کافی ندارند ، همیشه اسلات زیادی برای پر کردن وجود دارد. بنابراین آنها باید به روش های سریع برای جلب افرادی که فکر می کنند می توانند به آنها اعتماد کنند ، اعتماد کنند. من فکر می کنم آنچه اسکار در مورد تناسب فرهنگی گفت نمونه بارز آن است.

اولاً ، بیشتر کسانی که مصاحبه می کنند احتمالاً با فرهنگ ما مطابقت دارند زیرا آنها از طریق ارجاع توسط شخصی از آن فرهنگ صورت گرفته اند. موارد بسیاری قبل از مصاحبه اتفاق می افتد. بنابراین بسیاری از مردم فیلتر شده اند زیرا کسی را نمی شناسند که در آنجا کار کند.

کی جی: کاملاً درست و مشاوره ای عالی ، متشکرم.

آخرین چیزی که برای هر دوی شما دارم این است که آیا هر نوع داستان موفقیت دلخواه یا حکایات بسیار خاصی دارید که دوست دارید آنها را به اشتراک بگذارید؟

کلانی: من راه های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارم! من می دانم که اشاره کردم معلم تاریخ بوده ام و معتقدم که شش نفر از دانش آموزان خودم اکنون COOP را گذرانده اند. من دوست دارم در مورد زنی که برای من خیلی عزیز است صحبت کنم. بریجیت آپونته در جستجوی iProspect در نیویورک کار می کند. من معلم تاریخ او و معلم اقتصاد او در دبیرستان در برانکس بودم و اکنون او کاملا آن را می کشد. او باورنکردنی است هر یک از دانشجویان سابق من که به COOP آمده اند واقعاً برای من خاص هستند. یکی اکنون مدیر برنامه های ما در نیویورک است.

کی جی: اسکار ، آیا اعضای COOP خاصی وجود دارد که شما از آنها راهنمایی کرده باشید و به شما علاقه مند شوند؟

اسکار: من فکر می کنم یکی به خصوص وجود دارد زیرا اکثر COOPers تازه وارد دانشگاه نیستند ، اما من یک COOPer با پیشینه مشابه من پیدا کردم که به خرده فروشی رفته بودم ، از آن متنفر بودم و مانند آنچه در مورد COOP فهمیدم. او به من زنگ زد ، من آن پسر را ملاقات کردم ، و او درست مثل “من نمی دانم که این خیلی دیر است که من برای انتقال شغلی من دیر است” و من گفتم “من می دانم فرد کاملی است که باید با او صحبت کنید.” من شغلش را در برنامه ریزی رسانه به دست آوردم ، او واقعاً از این کار راضی است و اخیراً فقط با من صحبت کرده است – او قصد دارد برگردد و MBA خود را بدست آورد.

پسر دیگری که من نامه مرجعی برای او نوشتم و به او کمک کردم تا در ایالت سانفرانسیسکو جایی که MBA را دریافت کردم وارد شود. همیشه شنیدن اینکه آنها همچنان در کار خود رشد می کنند و رشد می کنند مانند آنها عالی است. برای من ، حتی اگر فقط کمی کمک کنم ، بسیار عالی است.

The post جستجوی فرصت: چگونه مشاغل COOP چشم انداز استخدام بازاریابی دیجیتال را تغییر می دهند اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top