جایی که گوگل شرط بندی های خود را در سال 2021 انجام می دهد

thumbnail

علی رغم یک سال آشوب و تلاطم درآمد تبلیغات ، گوگل مانند همیشه مهم است. گوگل چهارمین مارک ارزشمند جهان است که بر اساس گزارش بهترین مارک های جهانی 2020 بین اینتربرند منتشر شده است. و حتی اگر گوگل برای اولین بار از افت درآمد آگهی خود به دلیل COVID-19 خبر داد ، فعالیت این شرکت بشدت برگشت کرد حتی وقتی وزارت دادگستری با یک دادخواست گسترده ضد اعتماد به شرکت ضربه زد. هرگز نمی توانید گوگل را حساب کنید. در حقیقت ، گوگل به دلیل مقیاس ، رهبری و زیرکی در سال 2021 قویتر از هر زمان دیگری ظهور خواهد کرد. در اینجا همان چیزی است که ما می توانیم از Google انتظار داشته باشیم.

گوگل در حال سرمایه گذاری برای محافظت از درآمد آگهی است

حتی اگر گوگل تنوع بخشی به خوبی انجام داده باشد ، 80 درصد درآمدش همچنان بر اساس تبلیغات است – از نتایج جستجو و خواصی که متعلق به آنهاست. Google به سرمایه گذاری در ویژگی های جدید تبلیغات آنلاین ادامه خواهد داد. به عنوان مثال ، Google در حال آزمایش اندازه قلم بزرگتری در عناوین تبلیغات جستجوی پرداخت شده با تبلیغات است ، با هدف بهبود نرخ کلیک و دستیابی به درآمد جستجوی بیشتر. Google همچنین در تلاش است تا روش های بیشتری برای تبدیل کاربران در نتایج جستجو ارائه دهد ، به عنوان مثال Google فرم های سرب را به YouTube و کمپین های Discovery گسترش می دهد. Google می خواهد ارزش پلتفرم خود را به تبلیغ دهندگان نشان دهد تا کل سفر مشتری از آگاهی تا کلیک را در اختیار داشته باشد.

تصویب دستگاه

روش دیگر Google برای محافظت از درآمد تبلیغات خود تشویق به پذیرش دستگاه است. یک مثال بسیار خوب: سرمایه گذاری Google در شرکت امنیتی ADT. چرا گوگل این حرکت را انجام داده است؟ خوب ، گوگل علاقه ای به امنیت خانه ندارد. گوگل می خواهد تکنسین های ADT در نصب دستگاه های Nest ، که ترموستات های هوشمند Google هستند ، مهارت بیشتری کسب کنند. بسیاری از دارندگان Nest نمی دانند که در یک ترموستات Nest میکروفون و بلندگو وجود دارد – اسب تروا برای دستگاه های صوتی بیشتر Google Home. از آنجا به راحتی می توانید افرادی را که از طریق Nest پرس و جوهای صوتی انجام می دهند مشاهده کنید. به نوبه خود ، Google برای بهبود محصولات تبلیغاتی خود ، اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود جمع آوری می کند. و حتی ممکن است گوگل تبلیغ کند.

Google همچنین می خواهد کاربران را مجبور به استفاده از دستگاه های Android کند. به همین دلیل است که ما شاهد ایجاد ویژگی های Google مانند تماس های تأیید شده هستیم که به شما دلیل تماس گرفتن یک مشاغل با شما را نشان می دهد. گوگل می خواهد افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند با استفاده از اکوسیستم Google ، جایی که تبلیغات بیشتری اتفاق می افتد ، راحتی بیشتری داشته باشند.

Google وارد بازارهای جدید خواهد شد

گوگل یک شرکت جهانی است. و به طور فزاینده ای مانند یک عمل می کند. گوگل اخیراً از سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در هند خبر داد که این نشان از عزم خود برای گسترش جهانی دارد. به طور خاص هند یک فرصت بزرگ در هند برای Google و بسیاری از سرویس های آن از جمله Google Cloud ، آموزش و سایر خدمات است. برای گوگل ، رشد به معنای گسترش ردپای آن است. و هند ، بزرگترین دموکراسی جهان ، مکان خوبی برای شروع است.

محلی برای Google بسیار مهم است

2020 به ما یادآوری کرد که مشاغل محلی چقدر برای گوگل ارزشمند هستند. ما شاهد رشد چشمگیر خدمات برای کمک به مشاغل محلی در باز ماندن در طول COVID-19 بودیم (من اخیراً در مورد آنها در موتور جستجوگر سرزمین نوشتم). آنچه به ویژه من را تحت تأثیر قرار داد این است که Google چقدر سریع این تغییرات را انجام داده است. گوگل داشته است به. جستجوی محلی همچنان یک فعالیت اساسی کاربر در Google است. گوگل باید از چمن خود محافظت کند.

مطالب مرتبط  چگونه SEO می تواند داشبورد ورود به سیستم سرور رایگان ایجاد کند تا ترافیک ورودی به وب سایت شما را بهتر بشناسد

Google همچنین می خواهد لیست GMB را برای صاحبان مشاغل ضروری تر کند. به عنوان مثال ، Google ویژگی پیام رسانی تجاری GMB را گسترش داده ، به روزرسانی نمایه های GMB خود را برای مشاغل آسان کرده و به مالکان کمک می کند تا دسترسی آسان تری به تجزیه و تحلیل عملکرد داشته باشند.

ما همچنین شاهد سرمایه گذاری Google در به روزرسانی های Google Maps هستیم که نشانه دیگری از سرمایه گذاری Google در محلی است. Google همچنین Google Maps را بیشتر به زمانهای فعلی مرتبط می کند ، مانند بازسازی داده های ترافیکی خود برای کمک به مسافرت در طول بیماری همه گیر.

در سال 2021 ، گوگل برای محافظت از روابط خود با مشاغل محلی حتی بیشتر کار خواهد کرد.

گوگل سخت به مراقبت های بهداشتی فشار می آورد

گوگل در زمینه بهداشت و درمان بسیار فعال است. Google اکنون ابری را برای کمک به سیستم های مراقبت های بهداشتی در بلع داده های بیمار و مدیریت الگوریتم های Google در برابر این داده ها به روشی سازگار با HIPPA استفاده می کند. با ادامه روند شیوع بیماری همه گیر ، من گوگل را در حال تبدیل شدن به یک شریک قوی تر برای کمک به سیستم های مراقبت های بهداشتی برای استفاده از داده های بیمار برای بهبود نتایج می بینم. من گمان می کنم اگر گوگل بتواند مسائل مربوط به حریم خصوصی را به درستی دریافت کند ، Google به دلیل قدرت سیستم عامل ابر و ارتش دانشمندان داده خود ، در موقعیت خوبی برای کمک قرار خواهد داشت.

من همچنین می بینم که گوگل با شدت بیشتری به مراقبت های مجازی می پردازد. سیستم های بهداشتی سالهاست که مراقبت های مجازی را تحت فشار قرار می دهند. بیماران همیشه علاقه مند به استفاده از سلامتی از راه دور نبوده اند ، اما روند معکوس تغییر کرده است – و گوگل این را می داند. به عنوان مثال ، Google برای ارائه راه حل های مراقبت های بهداشتی که در Google Cloud اجرا می شود ، با آمول همکاری می کند. گوگل در اینجا نوع دوستی کامل ندارد. Telehealth راهی به گوگل می دهد تا به سیستم های مراقبت های بهداشتی کمک کند تا داده های بیمار از جمله ارزش کل زندگی آنها را جمع آوری کنند ، و این یک مزیت احتمالی برای تبلیغات گوگل است.

گوگل در حال آموزش است

تحصیلات برای گوگل آماده است ، هم با آموزش متوسطه و هم با آموزش عالی که همه گیر شده اند. و گوگل پاسخ می دهد. به موقع سال تحصیلی 2020-21 ، Google با 50 ویژگی جدید از جمله کنترل های بیشتر برای ایمن تر کردن یادگیری آنلاین ، از پلت فرم یادگیری مجازی خود ، Google Classroom ، تقویت کرد. هر کسی که در دبیرستان در خانه بچه دارد ، واقعیت تلاش برای یادگیری در یک محیط امن را درک می کند. گوگل پاسخ می دهد.

در همان زمان ، من نیز تحت تأثیر اقدامات اخیر گوگل به سمت آموزش عالی تحت تأثیر قرار گرفتم ، صنعتی که توسط همه گیری همه گیر شده است. تکمیل برنامه صدور گواهینامه جدید Google فقط شش ماه طول خواهد کشید و هزینه آن بسیار کمتر از حضور در کالج چهار ساله است. و گوگل پول خود را در جایی قرار می دهد که دهانش برود درمان این گواهینامه های شغلی جدید به عنوان معادل مدرک چهار ساله برای نقش های مرتبط. در سال 2021 ، من انتظار دارم كه Google این برنامه را با برنامه درسی متنوع تری گسترش دهد.

حریم خصوصی مرحله مرکزی است

همانطور که اکنون همه می دانیم ، وزارت دادگستری با طرح یک دادخواست ضد اعتماد علیه گوگل ، گفت که عملکردهای تجاری آن برای کاربران و رقبا مضر است. در این دادخواست ، “با محدود کردن رقابت در جستجو ، رفتار Google با کاهش کیفیت جستجو (از جمله در ابعادی مانند حریم خصوصی ، محافظت از داده ها و استفاده از داده های مصرف کننده) ، کاهش انتخاب در جستجو و جلوگیری از نوآوری ، به مصرف کنندگان آسیب رسانده است.”

مطالب مرتبط  219 میلیون تماس چه چیزی می تواند در مورد بازاریابی ورودی به ما بگوید؟ خیلی معلوم است

این دادخواست باعث می شود که حریم خصوصی به موضوعی حتی بیشتر در مرکز توجه تبدیل شود (اگرچه مسئله بزرگتر در این دادخواست ، ادعاهای انحصارطلبانه Google است). اما این دادخواست مدت زمان زیادی طول می کشد تا حتی به دادگاه ها راه یابد – و احتمالاً سالها برای حل و فصل یا خارج از دادگاه حل و فصل می شود. گوگل در دفاع قانونی از خود بسیار خوب است و این شرکت جیب های عمیقی دارد.

گوگل با برداشتن گام های بسیار مشهودی آماده نشان داده است که به حریم خصوصی مصرف کننده احترام می گذارد. به عنوان مثال ، Google یک طرح افشای آگهی را راه اندازی کرد تا این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کند تا بتوانند همه کوکی ها را در Chrome ردیابی کنند. هدف Google: ثبت تلاشهای خود برای احترام به حریم خصوصی به صورت عمومی ثبت شود. در همین حال ، Google همچنان مرزهای حفظ حریم خصوصی را ادامه خواهد داد. برای من جالب است که مصرف کنندگان می توانند “کارتهای مردم” را راه اندازی کنند که به آنها امکان می دهد پانل دانش خود را ایجاد کنند – که البته یادگیری چیزی درباره آنها و ارائه تبلیغات شخصی تر برای Google آسان تر است. و مصرف کنندگان در حال انجام کارهای سنگین برای ایجاد کارت هستند!

گوگل سعی دارد مارک هدفمندتری باشد

گوگل ، شرکتی که شعار غیر رسمی آن برای سالها “شرارت نکن” است ، در تلاش برای انجام کار خوب است. از نظر گوگل ، انجام کار خوب به معنای انجام درست و معقول است. در سال 2020 ، Google دیدیم که “مالکیت سیاه” به عنوان یک ویژگی تجاری به لیست های محلی اضافه شده است ، واکنشی واضح نسبت به جنبش زندگی های سیاه. و Google دستیار Google را به روز کرد تا پاسخ های آگاهانه تری به س questionsالات مربوط به Black Lives Matter بدهد. این اقدامات هم زمانی درست بوده و منطقی است که پایگاه کاربری Google در ایالات متحده به طور فزاینده ای متنوع است و به دنبال استخدام کارگران سیاه پوست در سطوح بالاتر است.

علاوه بر این ، تلاش های Google برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک در طی همه گیر شدن بیماری (که قبلاً به آنها اشاره کردم) نیز نمونه ای از انجام درست و معقول است. هنگامی که گوگل گفت که اعتبارات تبلیغاتی را به SMB های تحت تأثیر Covid-19 ارائه می دهد ، این شرکت هدفمند بود ، بله – و در همان زمان ، Google از پایه درآمد آگهی آینده خود محافظت می کرد.

بعدی چیست؟

وقتی این ستون را می نویسم ، به نظر می رسد دنیا به همان اندازه که در ماه مارس با همه جانبه همه گیری اتفاق افتاد ، نامشخص است. به نظر من یک کار Google در سال 2021 بیشتر انجام خواهد شد: ارائه رهبری در زمان های نامشخص. گوگل پس از یک سال که این شرکت در اثر بیماری همه گیر مختل شده بود ، در مرحله مرکزی قرار دارد. گوگل در حالی که دامنه فعالیت خود را گسترش داده و برخی از اطمینان را ارائه می دهد ، به شریک قوی تری در مشاغل ، مربیان و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی تبدیل خواهد شد.

پستی که Google در سال 2021 شرط بندی می کند اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top