توقف کمپین ها نباید تنها پیشگیری شما برای ایمنی در برند باشد

thumbnail

همزمان با تأمل ایالات متحده در مورد شورشی که روز چهارشنبه در کپیتول هیل رخ داد ، سیستم عامل های شبکه های اجتماعی علیه رئیس جمهور ترامپ به دلیل نقش وی در دامن زدن به شورش اقدامی انجام داده اند. در حالی که رئیس جمهور معزول ممکن است در این سیستم عامل ها وجود نداشته باشد ، اما یک کشور حیرت زده همچنان که جزئیات بیشتری در مورد این رویداد و آنچه قرار است منجر به مراسم تحلیف بایدن شود ، واکنش نشان می دهد.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به یک میدان نبرد ایدئولوژیک تبدیل شده اند و با توجه به وقایع اخیر ، برخی از مارک ها به دنبال این هستند که با متوقف کردن تبلیغات اجتماعی خود ، خود را از تیررس دور کنند. اگرچه اولویت بندی ایمنی نام تجاری یک بازی هوشمندانه است ، اما به عنوان تلاشی فعالانه و مستمر نسبت به گزینه آخرین لحظه موثرتر است.

پاسخ دهندگان چگونه است

ایمی بیشاپ ، مالک Cultivative ، به Search Engine Land گفت: “برخی از مشتریان من رسانه های خود را متوقف کرده اند – به ویژه در زمینه های اجتماعی.” وی گفت: “آنها در تلاشند تا از تبلیغات خود در میان اخبار و گفتگوهای حوادث این هفته جلوگیری کنند”. وی افزود که برخی از این مشتریان نیز تبلیغات اجتماعی خود را متوقف کرده اند.

بسیاری از بازاریاب ها ترجیح می دهند این بازی را بی خطر انجام دهند و آنها در شرکت خوبی هستند. “در حال حاضر ، مردم پاسخ می خواهند و تغییر می کنند. آنها نمی خواهند تبلیغات ، تبلیغات یا محتوای غیرمرتبط را ببینند “، Sheeta Verma ، همیار بازاریابی در Neurable گفت:” مردم بسیار آنلاین هستند ، به ویژه در مواقع بحران – لحظه ای که می بینند [an oblivious] نام تجاری یا شرکت ، بلافاصله نتیجه معکوس خواهد داد و آنها را در یک لیست انجام نمی دهد.

با وجود خطرات احتمالی ، برخی از مارک ها فعالیت های خود را موقتاً متوقف نمی کنند. برخی از بازاریابان استناد می کنند که تبلیغات آنها غیرسیاسی است، در حالی که دیگران امیدوارند که پیام رسانی مثبت نفسی تازه برای مخاطبانشان خواهد داشت.

موارد موافق و مخالف مکث تبلیغات در زمان اخلال

چرا برخورد به ترمز ممکن است حرکت درستی باشد. احتمال خاموش شدن به عنوان بی حساسیت دلیل معمولاً ذکر شده است همانطور که ورما اشاره کرد ، مارک ها به طور موقت تبلیغات خود را متوقف کنند.

اگرچه ترس از ویروسی شدن تبلیغات غیر حساس یا ضعیف در واقع برای اکثر مارک ها واقع بینانه نیست ، اما این س whetherال که آیا مخاطبان در طرز فکر صحیحی هستند که باید به بازار عرضه شوند ، سوالی است که هر تبلیغ دهنده ای باید بپرسد. و به همین منظور ، برخی از تبلیغ کنندگان ، شاید تشخیص دهند که آنها هستند هیچ چیز مفید یا مفیدی برای ارائه ندارید مشتریان بالقوه در این زمان ، تصمیم به مکث کمپین ها نیز گرفته اند.

علاوه بر این خطرات احتمالی ، دلایل مبتنی بر عملکرد نیز برای متوقف کردن تبلیغات در زمان عدم اطمینان وجود دارد. لوگان مایویل ، مشاور بازاریابی دیجیتال ، گفت: “اثبات اجتماعی – نظرات ، پسندیدن ها و اشتراک ها می توانند باعث تقویت عملکرد تبلیغات شما شوند ، به ویژه در موارد مثبت.” و انواع و اقسام مطالب منفی به دلیل یک رویداد خبری پیش بینی نشده ملی ، به نظر می رسد نامناسب باشد. “

مطالب مرتبط  چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]

این نوع جایگذاری تاسف بار ممکن است خشم کاربران را جلب کند. وی گفت: “این یک احتمال بزرگ است که مردم ممکن است در قسمت نظرات تبلیغات شما پرش کنند و شما را به دلیل” بی حساسیت “یا برخی منفی های دیگر منفجر کنند.” [relevance] با استفاده از فیس بوک امتیاز کسب کنید و همچنین به طور بالقوه بازتاب تجاری برای کسب و کار شما داشته باشد. “

اما ، چرا تاثیری در عملکرد ندارد ، چرا باید تبلیغات را متوقف کرد؟ ممکن است دلایلی وجود داشته باشد نه برای مکث کمپین ها ، مانند آگهی غیر سیاسی فوق الذکر ، اما اینها لزوماً با دلایل ادامه تبلیغات در این زمان های بحث برانگیز برابر نیستند.

به بیان ساده ، “مشتریانی وجود دارند که می خواهند با احساس فوریت تعداد مشخصی را بزنند که احساس نمی کنند اکنون قادر به مکث هستند” ، بسیاری از آنها نمی بینند که این تأثیر در آنها تأثیر دارد عملکرد ، و بازخورد منفی از آن دریافت نکرده اند ، هر دو می تواند اوضاع را تغییر دهد. ” بنابراین ، تا زمانی که تجربه دست اول خلاف این را ثابت کند ، بسیاری از بازاریابان ممکن است به تبلیغات معمول خود ادامه دهند.

ناندینی جمعی ، بنیانگذار Check My Ads ، گفت: “مارک ها عادت کرده اند که پس از وقایع اخبار منفی تبلیغات را مسدود کنند یا آنها را مکث کنند ، زیرا آنها معتقدند این داستان ها برای مارک هایشان یک محیط ناامن است.” اخبار را دریافت کنید تا از آنچه در اطراف آنها می گذرد ، مطلع شوید ، تبلیغات در سازمان های معتبر خبری می تواند به اعتماد به نفس برندها در مصرف کنندگان کمک کند.

وی گفت: “واقعیت این است که ، هیچ خطری در مورد حمایت مالی از اخبار وجود ندارد ، حتی در زمان های بد ،” ، تا بحران ایمنی برند؟ تنها چیزی که باید نگران آن باشید این است که اگر تبلیغات شما در سایتی از اطلاعات یا افراطی قرار گیرد. “

“تجارت معمول شما” باید شامل اقدامات مقابله با بحران باشد

موضع بگیرید و از آن پشتیبان بگیرید. یک رویکرد فعال می تواند مارک ها را قادر به پاسخگویی سریع و به حداقل رساندن تأثیر این اختلالات در مشاغل خود کند. مدیر رسانه های اجتماعی مستقل جیوز ویلیامز گفت: “مارک هایی که برای لحظاتی از این دست بهترین آماده هستند ، برندهایی هستند که در آن فعالیت و تنوع در عمق فرهنگ شرکت قرار دارد.”

یافتن راه هایی برای برقراری ارتباط با مخاطبان و آگاهی دادن به آنها با ارزش های شما همسو می شوند و می توانند پذیرای پیام های شما باشند. برای مثال مارک بستنی بن و جری را در نظر بگیرید:

برای بیانیه کامل Ben & Jerry روی توییت تعبیه شده کلیک کنید.

این نوع پیام رسانی پاسخ بحران تنها در صورتی موفقیت آمیز است که یک مارک تجاری سابقه بیان داشته باشد ، کاری که بن و جری سالهاست آن را انجام می دهد. البته بیانیه شرکت تبلیغ پولی نیست. با این حال ، این هنوز فرصتی برای اثبات نام تجاری خود و برجسته کردن کاری است که برای تسکین درد و رنج کسانی که در حال حاضر رنج می برید انجام می دهید – دور از اینکه به راحتی بخواهید از این موضوع دور شوید.

مطالب مرتبط  آموزش SEO و SEM عملی ، با هدایت متخصص ... اتفاق می افتد در هفته آینده!

داشتن منابع گسترده یک تجارت Fortune 500 برای هماهنگی چنین پاسخی لازم نیست و همچنین نبود آن بهانه ای برای سکوت در هنگام جستجوی افراد برای حمایت نیست. “برای آن مشاغل محلی مستقل ، نفوذی که آنها می توانند در سطح جامعه داشته باشند به طور بالقوه بسیار قدرتمند است ، بنابراین یافتن راه هایی برای کمک به افراد محروم ، محروم و محروم از محرومیت در محله های آنها ممکن است منطقی تر از انتقال به سکوت رادیویی برای چند روز باشد ، “ویلیامز اضافه کرد.

یک گردش کار پاسخ سریع ایجاد کنید. تیم پاسخ سریع یا گردش کار یکی از راه های آماده سازی نام تجاری شما برای موارد غیرقابل پیش بینی است ، همانطور که من در سخنرانی اصلی خود در بازاریابی محتوای SMX Next صحبت کردم. تقسیم واضح مسئولیت ها و ممیزی فرآیندهای موجود می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از توقف تبلیغات یا رسانه های اجتماعی خودکار و دریافت پیام های مرتبط تر که توسط ذینفعان تأیید می شود ، درک کنید.

بیشاپ گفت ، “هر زمان که فاجعه یا آشفتگی بزرگی رخ داد ، بهتر است کپی و محتوای تبلیغات خود را بررسی کنید” ، و به مارک ها هشدار داد که پیام رسانی که هنگام نوشتن ظاهراً بی گناه است ، ممکن است با توجه به واقعه یا فاجعه بزرگ ، به ویژه هنگامی که اصطلاحات استفاده می شود.

دانستن اینکه تبلیغات شما از کجا نمایش داده می شود نیز برای جلوگیری از آسیب رساندن به اعتبار برند شما بسیار مهم است. جامي گفت: “اگر جايگاه هاي تبليغاتي خود را به دست فروشندگان خود واگذار كرده باشيد ، مي توانم به شما تضمين كنم كه اطلاعات نادرست و مطالب افراطي را كه مي خواهيد از آنها اجتناب كنيد هزينه كرده ايد ،” تنها راه براي فهميدن واقعاً باز كردن آن لیست طولانی از مکانها را جمع کنید و در واقع به محل پایان تبلیغات خود نگاه کنید. ” اگر حسابرسی منظم از محل تبلیغات شما بسیار زیاد است ، بهتر است در استراتژی تبلیغات خود تجدید نظر کنید و در عوض برای سایت های معتبر لیست های درج ایجاد کنید ،

همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. “مشتریانی که واقعاً به یک کانال متکی هستند اکنون مجبورند تصمیمات کاملاً یا هیچ چیز را بگیرند تا تبلیغات را بدون داشتن گزینه مناسب برای رانندگی متوقف کنند ، یا اینکه یک کانال جایگزین جدید و بدون سابقه را آزمایش کنند ، که گزینه خوبی نیست. بیش از یک هوی و هوس ، “گفت بیشاپ. آگهی دهنده هایی که حضور خود را در کانال های متنوع گسترش می دهند ، به گزینه های بیشتری دسترسی خواهند داشت و تجربه این کانال ها می تواند به آنها کمک کند تا در صورت تغییر غیرمنتظره رویدادهای فعلی ، آگاهانه تر تصمیم بگیرند.

بیشاپ گفت: “مارک هایی که سرمایه گذاری خود را از طریق کانال های مختلف متنوع کرده اند ، هنگام انجام تغییر سریع ، پیشرفت می کنند ، زیرا آنها داده هایی برای پشتیبانی از تصمیمات خود برای افزایش سرمایه گذاری های دیگر در حالی که از کانال های خطرناک خارج می شوند ، دارند.” و اندازه گیری نتایج نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. اما ، این سرمایه گذاری ها می توانند نتیجه دهند ، به ویژه اگر تجارت شما در یک بخش کاملاً رقابتی باشد.

The post تعطیلات تبلیغاتی نباید تنها هشدار ایمنی در برند شما باشد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top