توصیه های خودکار Google Google تبلیغات ، آژانس ها را از خود دور می کند

thumbnail

در ژانویه 2019 ، Google برنامه جدیدی را که در آن Google Ads به طور خودکار تغییراتی در حساب های تبلیغاتی ایجاد می کند به تبلیغ کنندگان و آژانس ها اعلام کرد – مگر اینکه تبلیغ کنندگان از برنامه آزمایشی انصراف دهند. این یک غوغای بزرگ به پا کرد ، اما بعداً به نظر نمی رسد که اتفاق خاصی رخ دهد.

روز جمعه ، من از لیور کرولیویچ از Yael Consulting شنیدم که گفت که او کشف نگران کننده ای را در یک حساب کاربری انجام داده است. هفته گذشته ، با توجه به هزینه های زیاد مشتری در کمپین ، وی حفر کرد و کلمات کلیدی را پیدا کرد که تشخیص نمی داد. علاوه بر این ، هیچ گزارشی از اضافه شدن کلمات کلیدی در “تاریخچه تغییر مبارزات” وجود نداشت ، کرولویچ روز دوشنبه در یک وبلاگ نوشت.

توصیه های کاربردی خودکار یک نماینده Google Ads او را به مرکز کنترل خودکار توصیه های کاربردی هدایت کرد. این جایی است که ما به برنامه اعلام شده در سال گذشته بازگشتیم. به نظر می رسد ، حساب مشتری Krolewicz برای تنظیم “حداکثر تأثیر” در این برنامه انتخاب شده است. تصویر زیر فقط برخی از گزینه های انتخاب شده را نشان می دهد:

حساب مشتری به عنوان “حداکثر تأثیر” انتخاب شد. تصویر: مشاوره Yael

در یک مثال ، Google کلمه کلیدی “+ مالیات com” را در کارزار “تهیه مالیات” اضافه کرد.

کرولویچ گفت: “از آنجا که هر کلمه کلیدی اضافه شده حاوی کلمات اصلی” مالیات “و” آماده سازی “است ، این کلمه کلیدی به سرعت از بین می رود.” وی گفت که کلمات کلیدی “بیش از 50 درصد بودجه هدف من بود.” معلوم شد مشتری بتا را انتخاب کرده است اما کاملاً از کار خود آگاهی نداشته است ، کرولوویچ در توییتر توضیح داد. در یک حساب دیگر ، گفت که کلمات کلیدی توسط نماینده Google اضافه شده است که نه Krolewicz و نه مشتری از آنها چیزی شنیده اند. در حال بررسی آن است.

گزارش های تاریخچه را جدا کنید. توصیه هایی که از طریق این برنامه بتا اعمال می شوند ، در سابقه تغییر در Google Ads نشان داده نمی شوند. درعوض ، باید وارد مرکز کنترل خودکار توصیه های کاربردی خودکار شوید تا ببینید آیا شما انتخاب شده اید و چه تغییراتی ایجاد شده است.

مطالب مرتبط  روز کارگر 2020 SEL مختصر

براساس نمره بهینه سازی لیست توصیه هایی که می توانند به صورت خودکار اعمال شوند طولانی است – شامل تبلیغات و برنامه های افزودنی ، پیشنهادات ، کلمات کلیدی و هدف گذاری ، تعمیرات و ویژگی های جدید. Google می گوید این تغییرات بر اساس امتیاز بهینه سازی حساب ها اضافه می شوند.

از طریق صفحه اصلی ، توصیه های خودکار کاربردی “به طور مداوم و بدون هیچ گونه هزینه اضافی توصیه های متناسب را به حساب شما اضافه می کند ، بنابراین هرگز فرصتی را برای دسترسی به مشتریان بالقوه از دست نمی دهید.”

صفحه اصلی مرکز کنترل خودکار توصیه های کاربردی.

طبق صفحه سQالات متداول ، “براساس سابقه عملکرد ، تنظیمات کمپین و روند موجود در Google” توصیه ها به طور مداوم در موارد زیر اعمال می شوند:

  • تبلیغات خود را بهینه کنید: تبلیغات خود را بهبود بخشید ، تبلیغات جدید ایجاد کنید ، بهترین تبلیغات خود را اغلب نشان دهید و تبلیغات خود را در گروه های تبلیغاتی بهتر سازماندهی کنید.
  • پیشنهادات خود را تنظیم کنید: استراتژی پیشنهادی مناسب را برای رسیدن به اهداف تجاری خود پیدا کنید.
  • کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید: به افراد بیشتری که به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند شوند.
  • تعمیرات آدرس: مشکلات مربوط به حساب خود را برطرف کرده و سلامت و عملکرد کلی آن را بهبود ببخشید.

Google می گوید توصیه ها “بودجه های سطح حساب را افزایش نمی دهد یا بودجه ها را بین کمپین های موجود دوباره تخصیص نمی دهد.”

سال گذشته وقتی از گوگل در مورد برنامه س askedال کردیم ، سخنگوی گفت: “تیم های فروش ما همیشه به دنبال راه هایی برای کمک به مشتریان هستند تا بهترین نتیجه را از Google Ads بگیرند. ما در حال اجرای یک برنامه آزمایشی هستیم که معتقدیم به بهینه سازی حساب های مشاغل کمک خواهد کرد. مثل همیشه ، ما نظرات مشتری را در مورد محصول نهایی ایجاد می کنیم. مشتریان کاملاً حساب را کنترل می کنند و می توانند توصیه های خود را به دلخواه خود بپذیرند یا رد کنند. “

مطالب مرتبط  SEL 20200821

Krolewicz می گوید که وی پیدا کرده است کلمات کلیدی در دو حساب به صورت خودکار اعمال شده اند.

چرا اهمیت می دهیم اکنون زمان ورود به داشبورد برای بررسی تنظیمات حساب های خود است. در این مرحله ، همه حسابها واجد شرایط نیستند ، بسته به کشور و زبان ، هزینه گذشته ، رعایت خط مشی و سایر عوامل.

تبلیغات و آژانس هایی که سعی در ایجاد توازن در کنترل و اتوماسیون دارند در حالی که درک روشنی از آنچه در حساب آنها رخ می دهد ، پیامدهای طولانی مدت دارند. داشتن گزارش در یک داشبورد جداگانه این مسئله را به چالش می کشد.

به طور خاص آژانس ها معمولاً تحت فشار Google قرار می گیرند ، یاد می گیرند که مثلاً با مشتریان خود مستقیماً تماس بگیرند. همانطور که Krolewicz نوشت ، “ما به عنوان آژانس ها ، درمورد نتایج مشتری خود پاسخگو هستیم. اما اگر در مورد این بتا اطلاعاتی نداشته باشید و مشتریان جدید یا موجود در این بتا فعال باشند ، موفقیت بسیار دشوار خواهد بود. “

نوید بزرگ اتوماسیون از این قبیل این است که همه ما می توانیم زمان بیشتری را صرف استراتژی و تجزیه و تحلیل کنیم و زمان کمتری را در علف های هرز مبارزات انتخاب کنیم تا تغییرات کوچک زیادی انجام دهیم – و حساب های ما با یک رویکرد عملی بهتر عمل می کنند. شفافیت و سوابق برای جلب اعتماد Google با برنامه هایی مانند این بسیار مهم است.

به روز رسانی: این مقاله برای روشن شدن اینکه مشتری برنامه را انتخاب کرده است ، به روز شده است و اینکه تغییرات ایجاد شده در یک حساب جداگانه در دست بررسی است.

پست توصیه های کاربردی خودکار Google تبلیغات ، سازمان ها را از مراقبت خارج می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top