تلفیق محتوا چگونه می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند

thumbnail

اگر نام تجاری شما مدتی است که محتوا ایجاد کرده است ، احتمالاً به جایی خواهید رسید که برخی از مطالب جدید شما با محتوای موجود همپوشانی داشته باشد. یا ممکن است چندین قطعه مرتبط اما نسبتاً نازک داشته باشید که منتشر کرده اید. از آنجا که افراد زیادی با این ایده که محتوای بیشتر بهتر است ، فروخته شده اند ، ممکن است مشکل احتمالی در اینجا آشکار نباشد.

در صورت عدم کنترل ، این ممکن است شرایطی را ایجاد کند که در آن محتوای بی شماری داشته باشید که برای همان هدف جستجو رقابت می کنند. بیشتر اوقات ، الگوریتم های گوگل قصد دارند بیش از دو نتیجه از یک دامنه برای یک درخواست مشخص نشان ندهند. این بدان معناست که گرچه احتمالاً قبلاً در نتایج جستجو با سایر مشاغل رقابت کرده اید ، اما ممکن است در مقابل خود نیز باشید و بهترین کار خود را به نمایش نگذارید.

چرا ادغام محتوا باید بخشی از استراتژی SEO شما باشد

تلفیق محتوا می تواند به شما کمک کند تا از روش خود خارج شوید و شانس گرفتن صفحه مورد نظر برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجو را افزایش دهید. همچنین می تواند تلاش های شما برای ایجاد پیوند را بهبود بخشد زیرا سایت های دیگر فقط یک نسخه از محتوای شما را برای ارجاع به آن دارند.

همچنین ، این می تواند برای کاربران سهولت در یافتن اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند ، فراهم کند و به شما کمک کند از محتوای کم عملکرد که ممکن است بیش از سود مفید باشد ، خلاص شوید.

عصبی در مورد تلفیق محتوا؟ کیفیت را به کمیت فکر کنید. وقتی لیلی ری از Path Interactive در جریان قسمت اخیر Google’s س askedال کرد SEO Mythbusting اگر منطقی باشد که دو بخش مشابه را در یک مقاله ادغام کنیم و “ادغام و تغییر مسیر زیادی برای SEO” انجام دهیم ، مارتین اسپلیت ، مدافع توسعه دهنده در Google ، پاسخ داد: “قطعاً”.

منبع: گوگل.

در حقیقت ، خود گوگل این روش را در نظر گرفت که شش وب سایت منفرد را در Google Retail ادغام کرد و به آن امکان داد تا میزان کلیک CTA سایت را دو برابر کرده و میزان ترافیک ارگانیک را 64٪ افزایش دهد.

فرصت های تلفیق محتوا

محتوای نازک اسپلیت گفت: Google ممکن است صفحاتی را که دارای محتوای کم هستند ، مانند صفحات مرکز راهنما که فقط به یک س questionال می پردازند ، درک کند ، زیرا لزوماً به کاربران ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه اگر کاربری س theseالی داشته باشد ، احتمالاً سوالات بعدی دارد و ادغام این اطلاعات می تواند به صفحات شما کمک بیشتری کند ، گفت:

محتوای تکراری در بیشتر موارد ، Google سایت ها را به دلیل محتوای تکراری جریمه نمی کند. با این حال ، برای سایت های بزرگتر ، داشتن چندین URL که از یک محتوای یکسان برخوردار هستند ، ممکن است بودجه خزیدن را کاهش داده و سیگنال های رقیق را کاهش دهد و از این طریق توانایی موتور جستجو را برای فهرست بندی و ارزیابی صفحات شما مهار می کند. حتی اگر سایت شما نسبتاً کوچک باشد ، شناسایی و آدرس دهی به محتوای تکراری می تواند تجربه کاربر شما را بهبود بخشد.

با وجود اینکه ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در شناسایی محتوای تکراری کمک کند ، “من کریس لانگ ، مدیر تجارت الکترونیکی در Go گفت:” من به شدت توصیه می کنم درباره موضوعات تکراری تحقیق کنید تا ماهیت مسئله را به طور کامل درک کنید و بهترین راه را برای حل آن بدانید. ” فیش دیجیتال ، پیشنهاد می کند که سئوکاران یک جستجوی “سایت:” گوگل در دامنه خود و به دنبال آن کلمات کلیدی اصلی خود را انجام دهند. وی گفت: “اگر صفحاتی با متا داده مشابه را در فهرست Google مشاهده کنم ، این یک پرچم قرمز است که ممکن است کپی باشد”.

مطالب مرتبط  گوگل می گوید شما می توانید بدون به روزرسانی هسته اصلی ، از به روزرسانی های اصلی بازیابی کنید

محتوای قدیمی یا منسوخ شده. هر ساله ، مارک ها و ناشران روند پیش بینی محتوا را برای سال بعد ایجاد می کنند. با این حال ، سال 2020 به غیر از هر سال دیگر یک سال بوده است ، و بیشتر پیش بینی ها را بی ربط می کند.

کاربری که در پست پیش بینی منسوخ شده شما گیر می افتد ، به احتمال زیاد از سایت شما خارج می شود و تجارت خود را همراه خود می کند. حذف محتوای منسوخ شده از سایت شما ممکن است گزینه بهتری نسبت به کنار گذاشتن آن باشد ، یا اگر تغییرات اساسی در نسخه ایجاد کرده اید ، می توانید آن مقاله را با پیش بینی های جدید به روز کنید و تاریخ انتشار را تغییر دهید. این فقط یک نمونه از چگونگی استفاده مجدد از محتوای قدیمی یا منسوخ شده برای ادامه کار چرخاندن چرخش محتوای شما است.

محتوایی که هیچ بازدیدی نداشته باشد. می توانید از Google Search Console و Google Analytics استفاده کنید تا مشخص کنید کدام یک از محتواها در رسیدن به اهداف شغلی شما کمک نمی کنند.

Splitt گفت: “اگر می بینید که تعداد زیادی برداشت دریافت می کنید ، اما نه این تعداد کلیک ، ممکن است بخواهید چیزی راجع به محتوا تغییر دهید ،” اگر از طریق آن کلیک های زیادی دریافت می کنید اما در تجزیه و تحلیل هایی که در واقع اقدام چندانی اتفاق نمی افتد ، سپس می توانید از خود بپرسید ، “آیا ترافیک ارزش این را دارد یا لازم است محتوای خود را در آنجا تغییر دهم؟” “

با استفاده از این ابزارها برای نگه داشتن برگه ها در بازدیدهای صفحه ، نرخ گزاف گویی و سایر معیارهای مربوط به تعامل ، می توانید در بخش مطالبی که ممکن است برای ادغام یا حذف کامل مناسب باشد ، جلب توجه کند.

چگونه محتوای خود را تلفیق کنیم

محتوایی را که ارزش خاصی ندارد حذف کنید. “اگر محتوای بسیار نازکی است ، پس . . ما ممکن است فقط بودجه خزیدن را برای صفحاتی خرج کنیم که در نهایت دیگر عملکردی ندارند یا حتی نمایه سازی نمی شوند. ” SEO Mythbusting، “اضافه کردن ،” این ایده خوبی است که ببینید [whether a] بخشی از محتوا واقعاً عملکرد خوبی ندارد. بیایید آن را پایین بیاوریم یا حداقل آن را تغییر دهیم. “

مطالب مرتبط  20201007 SEL مختصر

همانطور که در بالا ذکر شد ، از Google Search Console و Analytics می توان برای تشخیص اینکه کدام یک از محتوا ها بودجه خزیدن را خرج می کنند یا کلمات کلیدی شما را آدم خیز می کنند بدون اینکه هیچ ارزشی برای مخاطبان شما داشته باشد ، استفاده می شود.

محتوایی را ترکیب کنید که هدف مشابهی داشته باشد. کاربران معمولاً بیش از یک س haveال دارند و این س questionsالات معمولاً به هر مرحله ای که در حال حاضر در سفر خریدار خود هستند مربوط می شود. به عنوان مثال ، اگر کسی به تازگی به فکر خرید یک ماشین جدید افتاده باشد ، احتمالاً می خواهد در مورد مصرف سوخت ، رتبه بندی ایمنی ، ویژگی های خاص و سایر مدل های مشابه خودرو اطلاعاتی کسب کند.

به جای داشتن مقالات متعدد برای پرداختن به هر یک از این س particularالات خاص ، مارک ها و ناشران می توانند این اطلاعات را تلفیق کنند زیرا همه مربوط به همان مرحله از مسافرت کاربر است. این می تواند مقدار محتوای شما را برای همان رقابت کاهش دهد مجموعه کلمات کلیدی (یا مشابه) ، و همچنین با متمرکز کردن تمام اطلاعاتی که مشتری احتمالی ممکن است در یک صفحه داشته باشد ، تجربه کاربر شما را بهبود می بخشد.

سپس می توانید 301 برچسب هدایت مجدد ، متعارف یا noindex را در صفحاتی که برای ادغام سیگنال های رتبه بندی اضافی شده اند ، پیاده سازی کنید.

مربوط: 3 مطالعه موردی از تلفیق محتوای تکراری

صفحات موجود را تازه کنید (به جای ایجاد صفحات جدید). در برخی صنایع ، چشم انداز هر ساله تغییر می کند (به عنوان مثال ، در صنعت خودرو یا تلفن های هوشمند که سالانه مدل های جدیدی در آن منتشر می شود) به این معنی که حتی اگر در مورد همان موضوع منتشر می کنید ، محتوای جدید مورد نیاز است.

در صنایع دیگر ، ممکن است فرصتی برای به روزرسانی محتوای موجود وجود داشته باشد به جای اینکه چیزی از ابتدا ایجاد کنید که به شدت با آنچه قبلاً منتشر کرده اید همپوشانی داشته باشد. به عنوان مثال ، یک مقاله آموزشی در مورد چگونگی زمستان گذاردن سیستم آب پاش ، کمتر حاوی اطلاعات مختلفی از سال به سال است.

“من صفحه جدیدی ایجاد نمی کنم که اساساً همان حرف را بزند زیرا ، به خصوص وقتی که واقعاً شبیه به هم باشند ، [Google] ممکن است فقط تصور کنید که یکی از موارد تکراری دیگر است و سپس آنها را با هم متعارف می کند ، مهم نیست که در برچسب های متعارف چه کاری انجام می دهید. “Splitt گفت ، در عوض پیشنهاد داد که بازاریاب ها محتوای موجود را به روز کرده و آن را به صورت برجسته تری در سایت شما قرار دهند تا بازدیدکنندگان ببینند.

مربوط: راهنمای اساسی سئو: تسلط بر علم سئو

پست چگونه ادغام محتوا می تواند به ارتقاings رتبه شما کمک کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top